Hobbit 27.08.2016 09:54
Hey Guys...Sagen er den, at jeg virkelig ikke ved hvorvidt jeg kommer til at være særlig aktiv den næste tid..
Jeg er havnet i nok en af verdens mest ubehagelige situationer, jeg kan forestille mig. Universitetet valgte først at sige til mig at jeg skulle gå et sted der hedder Foulum, udenfor Viborg. Da jeg mødte op til Introdag fredag, vidste det sig så, at det var en stor fed mega løgn.. Jeg skal starte i Århus, hvilket nu ligger 150 km væk fra min bopæl.
Jeg er stresset, jeg er ked af det, og jeg har det generelt pisse hamrende dårligt. Alt virker til at være faldet sammen og overskue at svare i tråde, samtidigmed at vide, at jeg hver dag de næste to år, hvis jeg ikke finder en ny lejlighed (som jeg by the way ikke har råd til) skal med bus og tog kl 5:45 hver evig eneste morgen for at nå i skole til tiden, hænger ikke sammen i mit hoved... Det resultere også i at jeg må låne penge af mine forældre og havne i en ret stor gæld til dem (hvilket jeg også har det ret forfærdeligt med)
Så.. alt i alt.. Jeg lover ikke for min aktivitet. Jeg vil fanme gerne blive ved, men når jeg kan sætte mig til at stortude hvert kvarter fordi jeg kommer i tanke om noget nyt jeg skal have styr på, holder det nok ikke i længden..
håber i kan bære over med mig, mens jeg deprimeret graver mig ned i et hul, i håb om at kunne blive der til Ragnarok er overstået...
ps. kunne ikke finde fraværstråden, og var nok også for doven til at lede efter den... igen, tilgiv mig..

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"