Aia

44
karakter

Aia 26.05.2015 17:22
Grundlæggende information:
Fulde navn: Aia Walés
Kaldet: Aia
Alder: 15
Fødselsdag: 20/10
Køn: pige
Tilhørsforhold: Kaotisk god
Tro: Haldis, Zerafina og Avanya
Erhverv: Tyv og pilefletter
Skaber: Aia

Info omkring udseende:
Højde: 170 cm
Vægt: 40 kg
Hudfarve: meget bleg
Hårfarve: blålig
Hårstil: Går til midt på ryggen, ofte løst men ellers i en lang fletning
Øjenfarve: grågrønne
Kropsbygning: slank, men dog også lidt muskuløs
Hverdagstøj: et par slanke, sorte skindbukser og en lidt for stor, hvid skjorte. Nogen gange et blåt tørklæde om munden. Hun har altid en medaljon med sit navn på om halsen, den gør hende i stand til at trække vejret under vand i op til 7 minutter. Desuden har hun en lille dolk, der, når der er fjender indenfor en radius af 3 km, lyser op.
Ar, permanente skader, el.lign.: har et ar på skulderen fra engang, hvor hun sloges med en rakkalaph
Særlige kendetegn: sit blå hår og sine lidt spidse ører
Race: menneske/elver

Magi:
Magisk evne (1): At kunne forvandle sig til alle dyr, der minder om hunde/ulve
Magisk evne (2): ingen
Dygtighed til at kontrollere sin første evne: 6
Dygtighed til at kontrollere sin anden evne: blank

Info omkring personlighed:
Talenter: dygtig med flitsbue, meget intelligent og utroligt kreativ
Svagheder: kan ikke håndtere sværd, bryder sig ikke om nye mennesker, meget indelukket og kan ikke altid sryre sin magi
Interesser: at nyde naturen og gå lange ture
Drømme/ønsker: at kunne overleve uden at stjæle
Elsker: naturen, at lære nye ting
Hader: folk der skader naturen og andre, nye mennesker
Helhedsindtryk af personlighed: Aia er en indelukket, lidt underlig og meget temperamentsfuld pige. Men når man først kender hende er hun loyal, kærlig og vil gøre alt for sine venner

Fortid/baggrund:
Barndom: Aia har aldrig kendt sine forældre. Hun blev efterladt, ligeså snart hun var gammel nok til at klare sig selv. Nogle dage efter, hun var blevet efterladt kom hun op i en lille slåskamp med en rakkalaph, hun har stadig arret. Dyret fik medlidenhed med hende, da hun begyndte at græde og førte hende til sin hule, hvor hun fik lov at die fra dens mage. Magen havde rigeligt med mælk, da hun kun havde en unge og så ingen grund til, at den ikke skulle lade den lille pige die hos sig.
Fortid frem til nu: Takket være sine kreative evner, har hun lært at jage med en flitsbue, hun selv har lavet. Hun har også set på, mens Topalis-folket lavede pileflet og har lært sig selv det. Hun er meget dygtig til det. Aia har aldrig penge på lommen, så hun stjæler somme tider, og fordi hun er rigtig dygtig, er det kun sjældent, at hun bliver opdaget.
Værste minde: Sin slåskamp med sin 'far'
Bedste minde: At hun har haft så meget frihed i barndommen
Barndomshjem: Topalis
Levested i øjeblikket: Topalis
Familie: mor - ukendt, far - ukendt (begge formodes døde)

Færdigheder:
Fysisk styrke: 4
Våbenfærdigheder: 4
Smidighed: 7
Fysisk udholdenhed: 5
Taktik: 6
Intelligens: 3 - men kan ikke læse/skrive
Kreativitet: 7
Mental udholdenhed: 7
Chakra: 7
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 26.05.2015 23:36
Velkommen til - der er lige et par småting, før jeg kan godkende profilen.

Man må maks have 50 færdighedspoints fordelt i alt - så vidt jeg kan regne mig frem til, har du brugt 53, så der skal fjernes 3 point, før det er i orden (:

Vi har et krav om, at der skal noteres mindst 3 færdigheder. Du har dog allerede skrevet i helhedsindtrykket, at hun er indelukket og temperamentsfuld, så det kan jo bare tilføjes til svaghederne.

Ellers er profilen super fin, og jeg vil gerne godkende den, så snart ovenstående er rettet (;
~ Krys ~

Aia

44
karakter

Aia 27.05.2015 12:12
Så har jeg fået rettet det :)
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 27.05.2015 13:47