Phoenix kunne nærmest ikke holde sig i virkelighedens verden. Det havde hun både sit sind og evne at takke for. Hendes tidsfornemmelse var samtidigmed røget. Det var et held at hun rent faktisk huskede sin egen alder, men hvor lang tid hun havde været Samsons var stadig sløret, og hvor lang tid der var gået siden hans fald. Hun levede i en drømmeverden, selvom den var blevet skubbet længere og længere tilbage jo mere alvor hun blev udsat for.
Phoenix kiggede upåvirket på hende, dog med et lidt hævet øjenbryn. Hun fik et skævt smil på læberne og trak på skulderne ved den andens ord. "
Jeg syntes heller ikke at havde vokset meget siden..." hun tav brat og hendes øjne så ud til at blive mere matte. Der gik nogle sekunder før hun rystede hovedet, og rent faktisk fuldstændig havde glemt hvad hun lige havde sagt. "
Næh, men det er nok det smukke ved det.. Jeg slap afsted med rigtig mange narrestreger ved at ligne et barn!" kom der grinende fra hende, som var alt det triste vasket pludseligt bort fra hende. Som var det fuldstændig slettet fra hendes sind.
Den sorthårede pige satte sit hovedet let på skrå. "
Såååh.. Miranda ligner ikke din mor? Eller omvendt?" spurgte hun undrende. Hun havde hørt mange historier og selv set med sine egne øjne at søskende gerne lignede hinanden. i hvert fald udseendsmæssigt. Selv halvsøskende.
Phoenix gøs ved tanken. "
Kun en gang.. og det var heldigvis ikke mig hun var sur på... Hun var oppe at skændes med en anden varulv.. Raxiful tror jeg... endte i en ret heftig slåskamp.. jeg tror seriøst de smadrede et bord.. Og lige pludselig var de væk. Næste dag var de nærmest flinke ved hinanden igen.. Jeg fatter ikke varulve.. hidsigt temperament og pludselige humørskift..." kom der sukkende fra Phoenix der rystede let på hovedet. Hun havde haft sine ture med at provokere Raxiful, men Miranda havde hun holdt pæn afstand til!
Phoenix trak igen på skulderne. "
For at se om der var småting på markedet.. Eller.. fordi det var tilfældigvis var her jeg var nået til." svarede hun, mens hun så ned på sin fod, som var begyndt at forsøge at grave sig ned. Hvilket ikke rigtig kunne lade sig gøre på grund af brosten. Phoenix var helt ærlig ikke helt sikker på hvor fanden hun befandt sig.