Krystal 31.12.2013 16:01
Hej alle KL'ere

Jeg vil lige benytte anledningen til at skrive en hilsen til jer alle. Det er jo nærmest tradition efterhånden, at der bliver postet en 'nytårstale'.

Først og fremmest vil jeg sige, at det er herligt at se, hvor meget aktivitet, der er kommet. På det sidste halve år er vi gået fra, at der blev skrevet under 10 indlæg om måneden, til omkring de 400. Det synes jeg godt nok, at I har klaret godt! (:

Husk at vi altid er åbne over for jeres foreslag og idéer til siden. Alle er mere end velkomne til at komme med input, og hvis der er noget, I mangler, vil vi meget gerne høre om det.

Det nye år kommer forhåbentlig til at byde på endnu mere aktivitet, og vi har allerede så små planlangt det næste store IRL-event, som kommer til at blive en påskefrokost i starten af foråret. Det kunne være rigtig fedt at se en masse af jer, og vi plejer jo at have det sjovt.
Jeg er sikker på, at vores alle sammens kære Nova, gerne vil svinge pisken over jer (hvis en eller anden ikke har gemt den, og hun i stedet bruger tiden på at lege 'tampen brænder'). Og mon ikke vi kan få lov til at se Lii assassinate nogle flere frikadeller?

I må i hvert fald alle sammen have et rigtig godt nytår <3
Og så ser vi forhåbentlig en masse til jer alle i det nye år!
~ Krys ~