Valeria

24
karakterer

Valeria 27.01.2013 14:04
Grundlæggende information:
Fulde navn: Fiona Mcfearson
Kaldet: Miss Fiona, Frøken, Fiona
Alder: 21 år gammel
Fødselsdag: 3 Januar
Køn: pige
Tilhørsforhold: Retmæssig/ond.
Tro: Ingen tvivl Zaladin! Men hun tilbeder rosenrød ide om ham. At man skal komme til tops koste hvad det koste må.
Skaber: Val, V, Valeria, AJ

Info omkring udseende:
Højde: 165 cm
Vægt: 56 kg
Hudfarve: Lys.
Hårfarve: Blond
Hårstil: Hendes hår går halvt ned på ryggen, men det er som reglen altid snoet op i en elegant knold.
Øjenfarve: Smaragd grønne
Kropsbygning: Spinkel
Hverdagstøj: I elegante silke kjoler. Man vil nok aldrig finde Fiona i et par bukser.
Ar, permanente skader, el.lign.: Absolut ikke!!
Særlige kendetegn: Hendes grønne øjne.
Race: Menneske

Magi:
Magisk evne (1): Hun kan fryse ting fast i tiden, i korte perioder max 1 min af gangen, afhængig af størrelsen på emnet. (Hun har ikke trænet det bedre endnu) F.eks har hun præsteret at fryse en fugl fast i tiden, som fløj fløjtene rundt uden for hendes vindue og irriterede hende. Fuglen standsede brat midt i et vingeslag og faldt til jorden. Den kom til sig selv, lige inden den nåede jorden, men havde ikke mulighed for at rette op og døde af kollisionen.
Magisk evne (2): Hypnose: Når hun ser folk i øjnene og koncentrere sig, kan hun få dem til at gøre som hun siger. Vi snakker om små, korte kommandoer og det virker kun på folk, der ikke er trænet i psykisk forsvar. Hun ville ikke kunne overtale nogen til at myrde en anden, med mindre at scenen allerede var sat til det og alt hun skulle sige, ville være stik ham!! Hun har primært brugt denne evne, til at få hvad hun ville have.
Dygtighed til at kontrollere sin første evne: 3
Dygtighed til at kontrollere sin anden evne: 8

Info omkring personlighed:
Talenter: At give ordre! At styre et hus. Tegne, synge, danse, og male.
Svagheder: At være forstående og gavmild ligger ikke til hende. Hun kan ikke håndtere et våben.
Interesser: Magt og rigdom!! Tøj, at skrive og læse og være kreativ.
Drømme/ønsker: En rig magtfuld mand, hvor hun tage pladsen ved hans side og trække i de politiske tråde.
Elsker: MAGT! Opmærksomhed
Hader: At blive ignoreret og overset.
Helindtryk af personlighed: Fiona er snobbet og bedre-videne. Hun ser sig selv som et status symbol, som andre bør se op til og gerne tilbede. Hun ser ned på folk af forkert stand eller race og bruge alle på sin vej imod toppen.

Fortid/baggrund:
Barndom: Fiona er født ind i velhavene forhold og altid fået hvad hun peger på. Hendes far forkæler hende og hendes mor, står for at gøre hende til en dannet ung kvinde. Der vil kunne få sig et godt parti og der igennem øge familiens status yderligere.
Fortid frem til nu: Der er ikke sket meget i Fionas liv, hun er opvokset i trygge rammer, hvor folk er ansat til at følge hendes mindste kommando. hun gør meget ud af hendes udseende og nyder ikke alcohol, stoffer eller anden form for rusmidler. Hun har været med til flere henrettelser, bryllupper og begravelser end de fleste, oplever på en livstid. Hun er formet til at leve iblandt magtfulde politikere.
Værste minde: Hendes far glemte hendes 7 års fødselsdag.
Bedste minde: Første gang det gik op for hende at hun havde evnen til at kunne manipulere med folk.
Barndomshjem: Hovedstadens fine kvarter.
Levested i øjeblikket: I hovedstadens fine kvarter hos hendes forældre og har ingen planer om at flytte før hun bliver gift.
Familie: Mor og far.

Færdigheder:
Fysisk styrke: 2
Våbenfærdigheder: 0
Smidighed: 7
Fysisk udholdenhed: 2
Taktik: 9 - (Ikke tiltænkt krigs taktik, men politisk. Hun ved hvordan man gebærder sig i de højere kredse og ved at det er fornuftigt at have de rigtige venner. Det er blevet indgroet fra barnsben)
Intelligens: 9 - (boglig intelligens. Fiona, har fået en boglig uddannelse hjemme hos hende familie. Hun er for fin til selv at passe hjem, det har hun folk til, så hendes forældre har via deres private bibliotek og gode privat undervisere, forsikret sig at hun vil blive en god støtte til en kommende husbond)
Kreativitet: 9 - (Når det kommer til at danse, er det her hun excellere! En rigtig kvinde skal formå at have en rank, stolt holdning og det har hun fået via dans - med speciale i ballet og klassiske valse)
Mental udholdenhed: 7
Chakra: 8 - (Fiona foretager hendes magi, uden meget brug af magi egentlig. Den tid hun kan fryse nogen eller noget i tiden, svækker hende ikke mærkværdigt. Så hun har aldrig mærket noget til hendes chakra)

(uddyber nok familie forholdet lidt senere - men den kommer kun til at bestå af mor og far)
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 28.01.2013 17:51
God profil :D 2 ting dog:

1) Du mangler at udfylde bedste minde.

2) Dine færdigheds point virker noget urealistiske efter vores skala. I de to profilskemaer under færdighgeder, står der som beskrivelse følgende:

Fordel højest 50 points, du behøver ikke at bruge dem alle. Hvert punkt kan højest have 10 points.
Hvis der er mere end 5 points på et punkt, skal det også fremgå af resten af profilteksten.
Mere end 5 points vil sige, at din karakter er rigtig god til dette. 10 points er helt exeptionelt.
Det er muligt at ansøge om at få tildelt flere point.

Læs eller genlæs det. Det er specielt dem over 7, der gerne må sættes ned :)

Resten af profilen er glimrende ^^

Valeria

24
karakterer

Valeria 30.01.2013 17:47
rettet og uddybet lidt
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 30.01.2013 18:14
Godt du har sat nogle af dine færdigheder ned, men jeg skulle måske forklare skalaen lidt bedre ^^ Som du jo ved, har kl en del chars, der er flere hundrede år gamle, og nogle der er flere tusind. For at skalaen skal kunne bruges af alle, er 5 sat som god og 10 som fuldstændigt ekseptionel. Jeg kan dog udmærket se din pointe med hendes ballet, men her ville jeg personligt mene, at hun måske var 7 eller 8, når man sammenligner med en primaballerina, der har nået sit fysiske højdepunkt og altid træner, kort sagt er det bedste man kan blive, som ville være oppe på 10.

Færdighedspointsne er heller ikke lavet til, at man nødvendigvis skal bruge dem alle sammen, selv om du selfølgelig gerne stadig bruge de point, du fx nu har flyttet fra intelligens :)

Jeg kan også se en detalje, som jeg glemte før. Når en færdighed er over 5 skal det også fremgår af resten af profilteksten. Hvis hun er dygtig til ballet bør du fx skrive det under talenter. Den regel siger måske også lidt om, hvordan pointsne skal bruges.

Jeg er ked af, hvis jeg virker belærende og bedrevidende - som jeg sikkert gør -, men jeg håber, smøren her er til nogen hjælp alligevel :)

Og nu vil jeg finde et godt sted at beskrive reglerne for færdighedspoint, for det er da noget rod, at vi admins ikke kan forklare dem ordentligt x)

Valeria

24
karakterer

Valeria 30.01.2013 19:05
Hehe det er fair nok venus, for mig personligt virker færdigheds pointne lidt ligegyldige, de har ikke meget indflydelse på hvordan jeg ville spille hende som karakter.
Jeg satte dem, for at vise forskellen i hendes personligheds opbygning. ergo det er i knolden det foregår på hende og ikke fysisk.
Men jeg kommer nok ikke til at gøre mere ved det, så du behøver ikke at bruge mere energi på det heller. Havde bare lyst til at lege og kreere en personlighed, hun er lavet i min knold, men jeg tvivler på at jeg ville komme til at spille hende overhoved alligevel, her sker trods alt ikke så meget.
Så gider ikke at rode mere med bagatellerne for at blive "godkendt" ;)
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 30.01.2013 21:24
Tjah, siden din char ikke ligefrem er den krigeriske type, og siden pointsne er alt du mangler, og ikke mindst siden jeg synes, det ville være synd at droppe en char på det grundlag, vil jeg godkende dig, du ved, for denne ene gangs skyld ;)

Happy playing ^^
Venus

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8