Alwyn træder af som administrator

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 28.07.2012 22:50
Jeg har tænkt længe og grundigt over dét som jeg vil fortælle jer nu. I læste det jo nok i trådens titel, men hvis I formåede et finde vej hertil, uden at se navnet på linket, så vil jeg bryde nyheden til jer nu:

Jeg træder af som administrator på Krystallandet.

Jeg skuffer måske mange af jer. Jeg skuffer også mig selv. Der er ikke mange undskyldninger jeg kan give, andet end at jeg har mistet min motivation til Krystallandet. Jeg har været uansvarlig og har ladet mange af jer hænge med løfter om plots, ændringer og spænding på siden. Grundet min mangel på kommunikation, har jeg taget for store projekter i armene, i den tro at jeg kunne klare alt selv. Til slut gav jeg bare op og lod det hele synke hen. Jeg vil undskylde til alle de medlemmer, som føler, at jeg har spildt deres tid med løfter jeg ikke kunne holde og idéer som aldrig blev ført ud i livet.
Og nu ? Jeg blev administator på Krystallandet, fordi jeg kunne se potentialet i siden. Jeg ville have at siden skulle have en anden chance - den var tom, død og forladt da jeg tog arbejdet på mig. Det kostede mig tid og i sidste ende et vigtigt venskab, men jeg fik siden på benene. Og nu lever den, så jeg har opnået det mål, jeg originalt satte ud for at klare. Jeg havde chancen for at møde og gense mange fantastiske mennesker; og jeg har nydt det! I er alle vidunderlige rollespillere og mennesker, og jeg håber at vore veje skal krydse igen en skønne dag.

Jeg forbliver et cetera.
Alwyn
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 29.07.2012 21:31
Takker for samarbejdet gennem årene. Sætter stor pris på den tid du har været med i, men havde så småt se det komme at det ville gå denne vej. Det havde truet et par gange. Men hey, du er jo stadig med os, så det er jo ikke totalt afsked <3 Heldigvis! ^^
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 31.07.2012 20:28
Du har efterladt kl som administrator i bedre stand, da du blev valgt til posten, og du har holdt løftet om plots og spænding i rigeligt høj grad til, at de fleste af os sagtens kan se igennem med en fejlslået plan eller to.

You still have my very good opinion, and I do hope you shall stay on kl, if for nothing else then at least our company in the c-box <3

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2