Nova 18.04.2012 16:42
Hej alle.Nu er det sådan, at jeg godt kunne tænke mig at se at der bliver sendt noget ingame-"materiale" rundt om nyheder der er sket ingame, også kaldet sladder! Sladderen kommer til at stå i Krystallandets avis, kaldet "Krystaltidende".
Til dette søger vi "journalister", som engang imellem kan finde på at sætte sig ned og skrive et par gode historier ned. De behøver ikke altid at være sande, og hvis dette er tilfældet, skal man nok lige høre personen bag skærmen, som historien kommer til at omhandle, om dette er ok. Derudover kunne det jo selvfølgelig også være meget rart lige at se nogen overskrifter på nogen lidt større ting inde på KL. Dette kunne f.eks. være "Lysets Tilbagekomst" der kunne være en kanon god overskrift på forsiderne. Historien her, skal selvfølgelig ikke være skrevet helt på samme måde, som man kan opsnuse sig til direkte på siden. Der kunne f.eks. være et par interviews med forskellige karakterer (ingame-karakterer såvel som NPC'er).
Der vil blive oprettet et forum til Krystaltidende, men det vil ikke være alt der kommer til at ligge derinde.
Dog hvis man tilmelder sig at modtage Krystaltidende over sin karakters pm, vil der være noget såkaldt "bonus-materiale", dvs. en ekstra historie, end hvad der ikke lige står i Krystaltidendes-forummet.
Regner med at disse nyheder vil blive udsendt mindst én gang om måneden, men dette kommer an på hvor meget der nu er sket af "saftige" ting ingame.
Håber at nogen vil melde sig. Antallet af journalister vil nok være på 3/4 personer. Er der nogen som ikke bidrager nok, vil en ny tage vedkommendes plads.
Krav: Skriv én historie om måneden.
Når disse historier er skrevet, sendes de til mig hvorefter jeg godkender dem og sender dem rundt. Der vil self. være kredit til journalisterne.
BEMÆRK!: Journalisten SKAL være baseret på en ingame karakter! - på denne måde kan vi også få signeret karakterens navn i de forskellige sladder-historier som credit!
- Ønsker du at tilmelde dig som journalist, skriv her i emnet. Skriv: JOURNALIST (KARAKTERENS NAVN).
- Ønsker du at tilmelde dig så du modtager Krystaltidende gennem PM, skriv her i emnet. Skriv: KRYSTALTIDENDE (KARAKTERENS NAVN DER SKAL MODTAGE AVISEN GENNEM PM).
/Samson