Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 26.02.2012 20:40
Selvom det er højlys dag og solen står højt på himlen, er det ikke meget lys, der trænger ned gennem trækronernes tætte, filtrede grene. De få steder, lyset trænger igennem, kommer solens stråler næsten til at virke ejendommelige, fordi de er så sjældne - og det er som om, at der spirrer en lille smule mere grønt på de pletter, end alle andre steder.

Carolinas eventyrlyst er kommet tilbage igen, efter en god behandling hos Levon, hvor hun har kunnet samle kræfter og desuden har fået nyt tøj, der passer til årstiden (og som ikke er for stort): indenunder den sorte, faconsyede uldjakke, der går ned til hendes knæ, har hun grå, grove bomuldsbukser, der slutter smalt om hendes ben og en sweater i en grønlig farvel. Hun har nogle store, mørke støvler på, som hendes fødder kan holde varmen i og håret er sat op i en stor knold. Selvom hun har det bedre og er ved bedre mod, er det nu ikke fordi, hun ligefrem nyder at være her. Når hun for en gangs skyld bevæger sig udenfor byen, når hun hurtigt at fortryde det - måske fordi hun har det med at dukke op alle mulige steder, som hun ikke bryder sig om?

Hun stopper op et øjeblik - hun er jo ikke faret vild. Stien fører kun en vej, og hun kunne vælge at gå tilbage igen. Et lettere fraværende smil over sin distræte måde at tænke på, glider over hendes læber, og hun drejer rundt på den smalle sti, og begynder at gå den vej, som hun kom fra.
Carolina Floros

Be kind to me, or treat me mean
I'll make the most of it, I'm an extraordinary machine
Hector (Gammel)

Hector (Gammel)

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 700 år

Højde / 190 cm

Hector 26.02.2012 20:49
Siden det er solskinsvejr er Hector lettere utilfreds. I hans iver med at undersøge området, måske eventuelt finde noget interessant at give sig til, har han glemt alt om tiden og nu må han vente her i den mørke skov og prøve at undgå at gå ud herfra. Han sukker og sætter sig på en stor sten langs en af stierne og retter på det fine sæt tøj han har haft i mange århundreder efterhånden.

Ejendomsrettighed: Anddr

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 26.02.2012 21:02
Carolina har indtil videre ikke lagt mærke til vampyren, der har strejfet omkring i skoven, men efter at have vendt om og have gået lidt, bemærker hun længere henne af stien skikkelsen, som i skovets alligevel dunkle belysning er svær at kunne beskue ordentligt.

Allerede træt i hovedet over eventuelt at skulle deale med fremmede, stopper hun endnu en gang op på stien og hanker op i sin rygsæk, der som altid sidder på ryggen af hende. Selvom hun ikke decideret er faret vild, bryder hun sig ikke om fremmede på de steder, som hun ikke kender til. Hvis de havde befundet sig i Hovedstaden, ville det straks være en anden sag - der føler hun sig næsten tryg. Der har hun i hvert fald intet mod fremmede.

Fast besluttet på at komme tilbage til sit midlertidige hjem, begynder hun at gå igen, og snart er hun tæt på denne skikkelse. Han har noget lidt underligt tøj på, der nok engang havde været pænere, og hans hud er usandsynligt bleg. Hun ryster lidt på hovedet og overvejer hurtigt, om hun skal gå videre, som om intet er hændt, men hun har en regel om ikke at vende ryggen til folk. Derfor standser hun igen op, men nu står hun kun omkring to meter fra vampyren.
Carolina Floros

Hector (Gammel)

Hector (Gammel)

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 700 år

Højde / 190 cm

Hector 26.02.2012 21:07
Travlt optaget af hans tanker, har Hector ikke hidtil lagt mærke til den unge dame, men idet hun er så tæt på nu, er det næsten umuligt. Meget langsomt, men sikkert vender han hans opmærksomhed imod den fremmede."Jamen goddag frøken. Ikke tit man ser nogle herude", siger han og stiger ned fra stenen og står fuldt oprejst foran hende og kigger analyserende på hende."Tillad mig at præsentere mig selv. Mit navn er Hector. Tør man spørge hvad en ung dame som De laver herude...og helt alene?", spørger han delvist koldt.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 26.02.2012 21:31
Carolina betragter den fremmede tilbage ufortrødent tilbage, på trods af hans kolde tone - hun kender ikke meget til racerne, så derfor er det endnu ikke gået op for hende, at hun står foran en vampyr. Alligevel udstråler personen foran hende noget ubehageligt, men hun kan ikke lige sætte en finger på dette.

Instinktivt strammer hun grebet om sin rygsæk, da han stiller spørgsmål ved hendes tilstedeværelse. Hun hader, når folk spørger om spørgsmål, der ligner disse - hun kan sagtens klare sig alene.
"Jeg hedder Carolina," svarer hun derfor i stedet og uden at svare på hans spørgsmål. Det vedkommer ikke ham, og desuden har hun nok ikke rigtigt nogen grund til at være her.
Carolina Floros

Hector (Gammel)

Hector (Gammel)

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 700 år

Højde / 190 cm

Hector 26.02.2012 21:37
Hector bemærker hendes reserverede indstilling over for ham og finder det da også meget naturligt. Hvem ville dog ikke udvise æresfrygt med det samme? Han kigger lidt mere nysgerrigt på hende imens han overvejer hvad der mon kunne være grund til sådan en attitude."De ved vel godt det kan være farligt at bevæge sig herude....gør De ikke? Jeg selv går aldrig hjemmefra uden at være sikker på at jeg ville kunne forsvare mig selv. Jeg beklager hvis jeg gør Dem ilde til mode, men jeg ønsker blot at påpege at man bør være beredt når man bevæger sig ud og i særdeleshed når man er alene", siger han stille og roligt uden nogen form for aggresivitet i hans stemme."Måske De kunne hjælpe mig? Jeg har tabt noget herude og har ikke kunnet finde det", fortæller han videre.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 26.02.2012 22:10
Carolina lytter opmærksomt til hans ord og rynker let på panden, da han antyder, at hun ikke ville kunne forsvare sig. Selvfølgelig kan hun det! Eller, hun vil i hvert fald kunne flygte til hver en tid. Indtil videre gider hun ikke hidse sig op, selvom han på sin vis irriterer hende lidt - hun har ikke glemt den lurende fare, som hun mener at kunne opfatte. Måden hvorpå han indirekte truer, men uden at lyde truende. Hun er nødt til at være på vagt.

"Jeg ved det," svarer hun i stedet bare og ser sig omkring i skoven. Der er umiddelbart ingen andre i nærheden end denne lidt underlige personlighed. Hun vil egentlig gerne videre, og har ikke ligefrem lyst til at hjælpe ham - men på den anden side har hun heller ikke lyst til at vende ryggen til ham. Desuden synes hun også, det er underligt af ham at spørge hende om det.

"Hvad har du smidt væk?" spørger hun så en smule overvejende. Hun lægger bevidst armene over kors, for at vise sin modvilje mod denne lidt underlige situation.
Carolina Floros

Hector (Gammel)

Hector (Gammel)

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 700 år

Højde / 190 cm

Hector 26.02.2012 22:17
Hector lader sig ikke blive irriteret over frøkenens kropssprog. Han føler sig lidt mere i det lune og omgængelige hjørne lige i dag. På en dårlig dag kunne det have set meget anderledes. 'Heldige dig', tænker han indirekte for sig selv og svarer hende så:"Jamen jeg har desværre mistet en forseglet skriftrulle. Den er cirka 30 centimeter bred og har en tyk cylinder indeni", forklarer Hector og kigger afventende på Carolina."Den er meget vigtig for mig, idet det er et familieeje", tilføjer han.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 26.02.2012 23:17
Carolina hæver øjenbrynet en anelse, hun står stadig med armene over kors og et mistroisk ansigtsudtryk. Hun har ikke lyst til at hjælpe Hector, og lægger ikke skjul på dette. Hvorfor leder han ikke selv? Og hvorfor er hans øjne så røde? Hun ryster lidt på hovedet af ham.

"Har De overvejet at lede selv? Hvis den betyder så meget for Dem, skal De nok finde den," siger hun så med et lettere afvisende udtryk, men ser alligevel kort ned i jorden. Hun står og tripper en lille smule.
"Ærlig talt, så er jeg på vej hjem," tilføjer hun så - selvom hun gerne vil give indtryk af, at han ikke påvirker hende spor, gør han det alligevel - det er kun på grund af hendes fremragende evner som skuespiller, at det ikke lige umiddelbart kommer til udtryk.
Carolina Floros

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.05.2013 20:24
På en lille grussti som gik igennem skoven kunne man hører skridt som varmede sig igennem jorden, Le Chaos varme som var så varm at det næsten føltes som solen gik en tur igennem skoven, dog havde han dæmpet for varmen i hans aura sådan at træerne ikke blev brændt op.
han vidste ikke rigtig hvor han var på vej hen men en ting var sikkert, det hvor denne sti stopper må være det sted hvor han kommer af med lidt af den energi som han gik og opsamlede. et lille fugl fløj forbi ha 2 meter henne og på få sekunder var fuglen brændt op. han dæmpede for varmen, for selvom han var et koldt menneske så var han ikke en der bare dræbte dyr for sjov.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 26.05.2013 20:31
Det var dæmpet. Solen trængte stædigt igennem den tæt bevokset skov, men træerne tårnede sig højt op over jorden som æld gamle kæmper, og forhindrede solen i at kaste lys ned i skoven. Nogle solstråler nåede ned til skovbunden og lyste en lille plet af skovebunden op. Nogle mørke fugle hvilede på grene, der bar nye skud. I stilhed fulgte deres kolde blikke en skikkelse, der vandrede kedsommeligt rundt i skovbunden.

Damia skuttede sig, og sænkede blikket. Over hendes hoved blokkerede trækronerne udsigten for himlen. Det var svært at afgøre, hvordan vejret var. Det var som om, at hernede var det en verden for sig.
Hun lader en hånd glide igennem de smørbløde lokker, der lå tæt om hendes ansigt. Hun fulgte de nænsomme skridt, hun tog. Gad vide hvor længe hun havde vandret?

- Avatar og profil billede lavet af mig

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.05.2013 20:46
Hans blik var som altid koldt og ligegyldighed kunne ses på hans kropsprog. han blev ved med at gå og gå, selvom han havde vinger gik han altid, nogen mente det var dumt fordi man altid kunne se hans fodspor på grund af den varme han besad i kroppen.

han stoppede kort op ikke nogen han gjord hvis der ikke var en grund, han så sig omkring for første gang i sit liv, han så nogle fugle der så på ham, han hævede den ene hånd imod deres retning, men sænkede den igen. det var som om han ikke var alene, men hvad vidste han, der var jo mange mennesker der havde hadede ham så mund ikke de vil komme på et tidspunkt.

han besluttede sig for at vente at se om der vil komme nogen så han stillede sig bare mit på stien med hovedet ned i jorden og med lukkede øjne.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 26.05.2013 20:58
Imens Damia så på fuglene, som sad utålmodig på grenene , fik hun pludselig en fornemmelse af ikke at være alene. En meget ubehagelig følelse. Det var ikke fuglenes nysgerrige blikke, tværtimod føltes det som noget varmt, men ildevarslende.
Hun vendte sig hastigt om for at se sig omkring. Hvem var det?Hun stod helt stille og lyttede opmærksom. Skoven var helt stille, ingen fuglekvidren eller raslen fra dyr i skovbunden.
Damia lagde håndryggen mod hendes pande og sukkede. Det var sikkert ingenting, bare ting hun bildte sig ind.
Men da hun kommer længere ned af stien får hun øje på en anden skikkelse. Forskrækket over at se en anden skikkelse her, blandet med forbavselsen over, at varmen kom fra ham, vaklede hun bagud. Dumt gjort, og hun fortrød det også bagefter. Damia ville helst ikke vise tegn på sårbarhed. Det var farlige tider, og mange ondsindet folk vandrede krystallandet.
Det syn, der mødte hende fik hende til at gispe. Irriteret over hendes egen reaktion knyttede hun næven og skævede nervøst til den fremmede. Det så dog ikke ud til, at han havde set hende. Hans øjne var lukket og hun tog chancen og begyndte stille at træde væk fra stien. Måske hun stadig kunne nå at gemme sig inden han blev klar over at hun var der...

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.05.2013 21:10
Ide ha står meget stille og ingen lyd omkring sig hører han blot et lille lyd fra gruset længere nede, han åbner øjne og kigger imod Damias retning, for et kort øjeblik så det ud som der var en, men så forsvandt det lige som igen.
et smil kom frem på hans læber og hans øjne begynde at lyse op, og hans aura omkring ham begynde at bevæge sig, og en meget kraftig varme begynde at sprede sig i alle retninger, han vidste at hvis han bare sende en flamehav afsted vil personen død hvis altså der var en person, men den varme som han nu sende afsted vil få personen til at få det ubeskriveligt varmt, og nok ikke vil kunne holde ud i længden. han gik med små skridt i den retning og jo tætter han kom på jo varmer vil det blive
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 26.05.2013 21:24
Lydløst forsvandt Damia bag et træ og trykkede hendes bare ryg mod stammen. Nervøst lyttede hun koncentreret efter den fremmede, som syntes at nærme sig. Normalt ville hun ikke gemme sig som en skræmt lille bypige, men der havde været noget over hans skikkelse, en kold ligegyldighed, der havde foruroliget hende. Og nu var han på vej i hendes retning. Efterhånden som han kom tættere på, blev luften om hende varm og kvalm. De dybe indåndinger hun drog gjorde til sidst ondt, når hun indåndede den varme luft. Det måtte komme fra ham, tænkte hun febrilsk.
Irriteret over, at den fremmede åbenlyst ledte efter hende, og næsten panisk over varmen besluttede hun sig for at konfrontere ham. Da hun fornemmede, at han var tæt på, trådte hun ud fra sit gemmested. Damia rettede sig op i sin fulde højde og drog en dyb indånding "Hvis du ikke holder op med at følge efter mig så sværger jeg, at der kun er én der får lov til at fortsætte ad stien i live og jeg kan lige så godt sige det nu, det bliver ikke dig!" Damia stirrede urokkeligt på Le Chaos. Hendes øjne glimtede af noget, der lignede en udfordring

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.05.2013 21:32
han stoppede op ide Damia kom frem fra sit skjul, han så på hende kort og tog lidt af varmen af sådan for hende ville det føles som det var 30 grader. " følge efter dig, tsk " han stoppede den sætning og hørte til hendes ord, han rystede på hovedet " tror du virkelig at du kan dræbe mig tsk, tro mig jeg har været død, og med den kraft jeg har i mig vil du aldrig ha nogen chance imod mig, men du skal selvfølgelig ha lov til at gør et forsøg " han stod helt afslappet med armene placere langs siden og så på hende som var hun ligegyldig.
dog håbede han hun vil gør brug af sine trusler, det kunne være sjovt. han tog nogle skridt imod hende skridt for skridt nærmede han sig hende
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 26.05.2013 21:41
Damia bed sig i underlæben, mens erkendelsen sank ned i hendes tanker. Sådan som han stod der, større, stærkere og mere magtfuld end hende, fandt hun sig selv bange for ham. Men hun bed frygten i sig, han måtte ikke nyde at se hende sådan. De giftige grønne øjne betragter ham hadefuldt og hun smilte spotsk af ham "Jeg gider ikke bruge min tid på et overlegent hankøn, bare lad mig passere og ikke ødelægge min dag, så er du hurtigt glemt igen" siger hun blot i en uforandrelig stemmeleje, der gav en følelse af, at man er den mest uinteressante person i hele verden. Hun stryger en hårtot væk fra ansigtet, men den glider hurtigt ned i panden igen.

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.05.2013 21:49
han dæmper varmen til 30 grader da han står helt henne ved hende han ser på hende med hans rolig øjne " hmm blev man bange nu først vil du slå mig ihjel nu vil du bare gerne gå forbi mig " han stiller sig utrolig tæt på hende, hvis de var lige høje vil hendes og hans læber være 2 centimeter fra hinanden. " du er bange er du ikke, du så hvordan mit kropsprog var og hvordan min helt afslappende væremåde var, og snakken om død ikke påvirkede mig på nogen måde, jeg ved ikke hvad du er i stand til men hvad jeg kan se nu så ikke noget som helst. "
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 26.05.2013 22:00
Hans bryske stemme gav genlyd i hendes krop, og hun undertrykkede et ønske om at se ham blive opslugt af jorden. Hun lod de mørke øjenvipper glide i, og lagde hånden mod brystet, og gav ham dette er-det-mig-du-mener blik. Da hun åbner øjnene igen stirrer hun direkte ind i hans øjne, "Lad være med at smigre dig selv, hvis jeg kendte til ordet frygt, ville det ikke være dig jeg tænkte på". Hendes bryst hæver kraftigt ved de hurtige vejrtrækninger, da han står helt tæt på hende. Damia gengælder hans gennemborende blik, og viser ingen interesse. På det ydre var hun rolig og fattet, bevægelserne elegante og velovervejet, men indeni var der ren panik. Alarmklokkernes øresønderrivende larm fik hende til at tage sig til hovedet, men hun forsøgte at redde det ved at lade som om, at hun strøg en vildfaren lok væk fra det blege ansigt. Uden at han har lagt mærke til det, har hun placeret en kniv ved hans side som hun trykker mod ham mens hun intenst stirrer ind i hans øjne "Lad være med at friste mig til at blive fjendtlig, jeg har virkelig ikke lyst til at du skal spolere min dag"

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.05.2013 22:08
Hans blik var fast ind i hendes " du fatter heller ikke det jeg siger gør du vel. tænkt dig om jeg har med vilje af den eneste venlighed jeg besidder ladet temperturen var 30 grader, hvis jeg bare giver slip for den følse, hvilke jeg gør hvis den spids bare så lidt som rører min hud så vil det bliver så varmt som solen på 2-3 sek i en radius af 20 meter så tror du selv du vil overleve det, mig jeg vil få et så i få sekunder men blødning vil stoppe på grund af den varme min krop besidder så for mig vil der gå 2 sek så jeg på toppen igen, men dig nej du vil være støv på jorden, men prøv du bare at friste mig. han kunne mærke hendes formor på hans krop fra hendes, også første gang han havde ladet et menneske kom så tæt på.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong, Helli , jack
Lige nu: 4 | I dag: 13