Nye færdighedspoints

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 22.02.2012 21:00
Hej KL!
Så er der langt om længe sket noget..
Efter lang tid med lettere utilfredshed med de nuværende færdighedspoints, har vi nemlig taget os sammen og ændret dem.
Færdighedspoints-systemet er nu, som følgende:

Færdigheder:

(Fordel højest 50 points, du behøver ikke at bruge dem alle. Hvert punkt kan højest have 10 points.
Hvis der er mere end 5 points på et punkt, skal det også fremgå af resten af profilteksten.
Mere end 5 points vil sige, at din karakter er rigtig god til dette. 10 points er helt exceptionelt.
Det er muligt at ansøge om at få tildelt flere point.)

Fysisk styrke: Muskelkraft. Stor fysisk styrke skal gerne kunne ses på din karakters udseende.
Våbenfærdigheder: Hvor god er din karakter er til at håndtere det våben, din karakter bruger.
Smidighed: Kroppens smidighed, hænger på ingen måde sammen med styrke.
Fysisk udholdenhed: I hvor høj grad karakteren kan udholde fysisk aktivitet og skade.
Taktik: Hvor god din karakter er til at udtænke strategier i kampsituation.
Intelligens: Boglig viden indenfor flere forskellige områder. Mindst 3 point for at karakteren kan læse og skrive.
Kreativitet: Din karakter kreativitetsudfoldelse indenfor f.eks. musik, tegning, madlavning ol.
Mental udholdenhed: Hvor meget psykisk og magisk pres karakteren kan håndtere.
Chakra: Hvor meget magi har din karakter til rådighed i en situation, hvor magien bruges.

Alle nye profiler skal oprettes med de nye færdighedspoints.
Vi opfordrer gamle medlemmer til at rette i deres profiltekster, men det er ikke et krav.
~ Krys ~

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 22.02.2012 21:06
* kigge lidt på det* looks great :D Awesome <3
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 22.02.2012 23:24
Jeg vil opfordre folk til ikke at svare i denne tråd medmindre det er konkrete spørgsmål. Jeg siger dette, fordi Nyheds-spalten er blevet brugt til KL-tur-billeder, hvilket betyder at folk, der ser at der er kommet nye posts herinde, kan tro at det blot er nye kommentarer til billederne. Derfor vil jeg frabede alt andet end spørgsmål. Mange tak ;)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2