Venus 02.02.2012 19:28
Så er Årets Afstemning overstået, og som lover har jeg her en opsummering af stemmerne. (Naturligvis ville det være passende, hvis pristagerne holdt en takketale, men de bedes venligst forlade scenen når Academy Awards-temaet (her erstattet [url=http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ]'Always look on the Bright Side of life'[/url] af Monty Python))På vejne af kl-akademiet undskylder jeg ydmygst til dem der tabte og vandt og håber, at I trods nomineringerne har nyt Årets Show 2011! Vi håber at se jer alle igen næste år, hvor der slet ikke vil være nogen vindere, blot en nådesløs kamp på liv og død om en plads på Listen! (nej, ikke den liste) Hav et godt år!
P.S. Vinderne er farvet gyldne.
Årets!
Gud/gudinde! Foreslået af Nolan
...Nolan! for forklaring se nedenstående post nomineret af Nolan
...Nova! for forklaring følg ovenstående instrukser nomineret af Isa
Dårlige timing! Foreslået af Draikon
... Draikon til Nova: "Det er alt for varmt til at masturbere"; uheldigvis for Helli er det hende der i stedet svarer: "totally!" Nomineret af Draikon
Ommer! Foreslået af Slamse og Keiran
... Venus: Jaaah, Oggy og Kakkelakkerne!... Nej, vent jeg kan ikke li' Oggy og Kakkelakkerne nomineret af Slamse
Most freakin' EPIC tråd of all time! Foreslået af Venus
... [url=http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=112&t=6458]Øredøvende Tavshed![/url] for at have sansyndligvis flest deltagere i samme tråd ever! (deltagere ind til videre: Stan, Venus, Samson, Adrian, Schwartz, Will, Denaro og Renatika... og Siri ... og Morgoth og Tara og Netrish og Yang og Kravenoh! *tælle* ...13, 14! - that's a bloody lot of people! ) nomineret af Argie
Citat Foreslået af Venus It's a draw!
... "Jeg BOR på sidesporet"! Lordis svar til Novas kommentar: Drenge, I er vidst kommet ud af et sidespor nomineret af Venus
... "og man kigger væk et øjeblik og kigger tværs igennem og så tænker man fuck... Morgoth er kommet til tråden" Slamses udbrud i c-boxen omkring Morgoths entré i [url=http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=112&t=6458]denne[/url] tråd nomineret af random kl'er
... nova: træk vejret, Helli!; Helli: NEJ!!! nomineret af random kl'er
... Lordi: Nej, vi overtager Christiansø og døber den "Krystallandet" og flytter ind dér o.o
i c-boxen da der blev snakket om kl-turer andre steder end på Sjælland nominret af random kl'er
... Wimse: Hvad dag er det? Jeg stinker til at bowle. nomineret af Nova
... Draikon: Jeg er en monster slut, det har jeg aldrig benægtet. nomineret af Wimse
Wannabe-admin Foreslået af Venus
... Venus! Breaking news! Alle tror hun er admin, men det er hun slet ikke! nominret af Venus
... Nolan! nomineret af random kl'er
Største failer foreslået af Lordi
... Stan! nomineret af Lordi
Bodyguards Foreslået af Venus
De nominerede er:
... Morgoth og Alwyn! som bodyguards for Venus nomineret af Venus
Dramaqueen Foreslået af random kl'er
De nominerede er:
... Castiel! for (næsten) at være overhoved for en fanatisk sækt nomineret Sunkiddow
Ondeste pbs (person bag skærmen) foreslået af Draikon
De nominerede er:
... Venus! for at have slået Draikon flere gange i c-boxen nomineret af Draikon
Populære Foreslået af Venus
De nominerede er:
... Venus! fordi alle bare elsker hende... af en eller anden uforklarlig årsag
nomineret af Venus
Mest awesome pbs foreslået af Hellithestrange
De nominerede er:
... Helli! nomineret af Helli
Mest pervy pbs Foreslået af random kl'ere
De nominerede er:
... Helli! nomineret af Helli
... Nolan! nomineret af Nolan
... Draikon! nomineret af Latoris
... Noller! nomineret, i følge Noller, af alle
Trans Foreslået af Venus
De nominerede er:
... Alwyn! for at have et billede af en mand som avatar og for at have accepteret min (Venus') challenge om at gøre Alwyn til en 'lækker mand' (citat Alwyn) nomineret af Venus
C-box fight
De nominerede er:
...
Årets par foreslået af Illusiane
De nominerede er:
... Rex og Yang! nomineret af Illu
... Malaking og Gortus! ikke et par-par, nærmere et makkerpar nomineret Sunkiddow
... Morgoth og Samson! i hvert fald ikke nomineret af Lordi, og det har heller intet at gøre med sommerhusturen
... Keiran og Draikon (pbs)! nomineret af Keiran, Draikon og Nova.