Hvad vil I vinde..?

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 28.12.2011 18:49
Hej Krystallere!

Jeg tænker at vi mangler nogle konkurrencer på Krystallandet, men jeg er i tvivl om hvad præmierne skal være! Nogen vil have det ene, andre vil have det andet. Men spørgsmålet er egentlig, hvad der er mest populært. I kan jo ikke få alt (;

Så her er nogle idéer - stem på jeres favorit. Og eventuelt, hvis I har andre foreslag, så skriv dem i tråden her.
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 28.12.2011 18:54
Ved tegning/pixel skal det self være fra en af de populære tegnere/pixelere, hvis personen vil stille sig til rådighed.
Måske kunne man også få en minicomic om en selvvalgt situation.
Og titlen kunne også høre til konkurrencen i stedet for at være selvvalgt.
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 28.12.2011 19:06
Ved tegning/pixel skal det self være fra en af de populære tegnere/pixelere, hvis personen vil stille sig til rådighed.
Måske kunne man også få en minicomic om en selvvalgt situation.

Ja, det kræver at der er nogen der ønsker at stille deres evner til rådighed.

Og titlen kunne også høre til konkurrencen i stedet for at være selvvalgt.

Glimrende idé.
Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1138
karakterer

Sunny 29.12.2011 00:27
Jeg kunne godt tænke mig at vinde kage! :D
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 29.12.2011 12:27
Jeg kunne godt tænke mig at vinde kage! :D

Man kan vinde kage til den næste KL-tur, så (;
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

For mig kommer det meget an på konkurrencen. Hvis det er en ingame konkurrence, ville ingame ting være passende (som våben, værdiger o.lig.) men hvis det er en OOC konkurrence (så som tegne konkurrence, bedste post o.lig.) ville en titel+farve være bedre.

Jeg synes det ville virke sært hvis man vandt ingame ting i en OOC konkurrence. Det ville virke lidt;
"Hey, hvor har du fået det der sværd of Samson-slaying +5?! Sig mig hvor jeg kan finde den smed!"
"Duuuuuh... jeg... fandt det?"
Hvis i fanger hvad jeg mener xD

((Og det er selvf. intet ondt ment om Samson, men in moment of writing virkede han bare sejrer end en drage))
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 19.01.2012 11:57
For mig kommer det meget an på konkurrencen. Hvis det er en ingame konkurrence, ville ingame ting være passende (som våben, værdiger o.lig.) men hvis det er en OOC konkurrence (så som tegne konkurrence, bedste post o.lig.) ville en titel+farve være bedre.

Jeg synes det ville virke sært hvis man vandt ingame ting i en OOC konkurrence. Det ville virke lidt;
"Hey, hvor har du fået det der sværd of Samson-slaying +5?! Sig mig hvor jeg kan finde den smed!"
"Duuuuuh... jeg... fandt det?"
Hvis i fanger hvad jeg mener xD

((Og det er selvf. intet ondt ment om Samson, men in moment of writing virkede han bare sejrer end en drage))

Haha!
Ja jeg kan godt se hvad du mener XD
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 19.01.2012 12:04
Jeg kan gerne lide alle tingene :D
Men som der også bliver skrevet kan jeg godt se det med tingen man får hvis det er OP, men på den anden side så er det jo heller ikke alle og enhver som kommer til at få ting. Man kan jo bare se på de karatere som ikke har nogle rigtige ting,ingen penge og ingen våben så er det jo en fair ting at de har bare lidt ikke? O.o
Men ellers ville det være fedt med nogle konkurrencer og vinde noget :D Go Lii!!! :D
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 27.01.2012 10:40
Ingen af mine chars har nogen grund til at få f.eks. våben så det ville være lidt trist at vinde sådan noget. Ville foretrække tegninger eller noget i den stil xD

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 8