Alwyn 24.12.2011 01:22
Skriv en julehilsen til en du holder af (eller bare en anden KL'er)!1 2
Glædelig jul!
Nolan 24.12.2011 02:20
Som en udfordring besvarer jeg: 
Min kære elsket med-Kl'er.
Det er snart et år siden jeg kom til Kl og du var en af de første jeg mødte. Jeg husker tydeligt nogle af vores samtaler og andre har jeg glemt. Dit navn husker jeg dog.
(I starten var det afslappet samtaler jeg førte med dig. Efter noget tid blev det til flere samtaler om alt muligt. Jeg begyndte at komme oftere på KL blot for at se om du var online. Efter noget tid lod jeg min browser stå åben blot for at se om du havde skrevet i chatten. Jeg læse alle dine indlæg med alle dine karakterer. Jeg læste alt på din facebook og DeviantART. Du blev en besættelse. Min mani. Grunden til at stå op om morgenen og grunden til at blive oppe sent om natten. Din skype og MSN kom i min besiddelse, til sidst dit mobilnummer. Det var som en drøm blive til virkelighed. Og så skrev vi mere. Kl-tur blev mit første møde med dig.)
Men julen er hjerternes fest og jeg er ikke creepy.
Du er rigtig rar og sød. Og så skal du have et lille hjerte ?
Jeg har aldrig fået dit juleønske men håber jeg kan give dig noget alligevel
Så GLÆDELIG JUL!
Jeg håber din jul bliver rigtig dejlig og god.
Min juleønske er du har det godt :D
Mange store julekram og god jul til dig
Casper :)
(Jaja, rolig nu. :P Jeg joker blot. Jeg er slet ikke så creepy som folk tror, trods ingen tror på det :( )
Maki 24.12.2011 02:36
Goood juuul alle i dejlige fantastiske mennesker!! :D Chibi 24.12.2011 11:20
Jeg ønsker jer alle en helt fantastisk juleaften, med hygge, mad og self. GAVER! :DDet her er den eneste bedsked jeg får skrevet i dag, så vi ses efter jul. :D
Glædelig jul. :D

KraveKage 24.12.2011 13:46
Jeg ønsker alle kl'ere en god jul og dem så virkelig har gjordt min tid på kl i år skøn, vil jeg bare sige tak.Personerne:
Samson/nova
Maki/psyko
Alwyn som altid :)
Wimse
Geo/Levon
(Satira/chibi)
Sun/læremester
hvis jeg har glemt nogen så må i undskylde

Krystal 24.12.2011 14:04
Først og fremmest vil jeg sige glædelig jul til mine med-admins, der har gjort et kæmpe arbejde for at holde siden kørende I alle disse år .. I er for skønne! Og et stort glædelig jul til alle jer dejlige folk, der er medlem herinde.
Det er helt fantastisk at vi kan fejre endnu en jul med et aktivt KL - jeg ser frem til at se en masse til jer den næste lange tid.
Og så må I alle sammen have en helt fantastisk juleaften.
~ Krys ~
Helli 24.12.2011 15:14
Glædelig jul alle sammen.Glad for at fejre endnu en jul med de dejlige kl'ere. Det her må jo så være min 6. jul her. I er alle sammen fantastiske og håber I alle sammen får en dejlig jul!

Nova 24.12.2011 17:18
Kære alle KL'ere, medlemmer såvel som staff. Nu vil jeg ikke holde en længere juletale, men vi får at se hvad det bliver til når jeg får endt med at skrive dette. Julen er hjerternes fest, og der hvor man typisk viser sin taknemmelighed, det vil jeg vedligeholde.
Først og fremmest vil jeg gerne sige til Lii at jeg elsker dig! Ikke blot som med-admin men også som en sand veninde. Vi har haft et sjovt år sammen i år, og jeg glæder mig til at se mere til dig i fritiden, selvom der altid kommer noget KL indover, MEN det var jo også sådan vi mødtes! Kan huske da jeg skrev til dig på MSN, hvor jeg rent faktisk troede af jeg snakkede med en anden KL'er, og blev meget overrasket da du sagde at du var Alwyn! Men vi fortsatte med at snakke og efterhånden tog det mere og mere til.. Det er super dejligt at have dig ved min side, tak for det. <3
Og Krys.. Jeg er super glad for, at jeg mere og mere kan se dig som en rigtig veninde, da jeg for nylig så dig i fritiden også. Først er der sommerfugle i maven lige inden, for åhåååh, der er ikke nogen andre KL'ere tilstede lige pludselig, og du er jo den helt store admin når alt kommer til alt. Vi har haft syge skype-samtaler som har givet dét ekstra, og en humor som andre KL'ere nok desværre aldrig kommer til at forstå helt, som vi gør. Dog hører de for den og gud velsigne dem for deres uforståelighed :D
Egentlig så føler jeg at jeg har meget mere at sige til jer to, men nu vil jeg sige noget til hele KL, og det er i sandhed til HELE KL!
FUCK! (ups, man må jo nok egentlig ikke bande i juletiden) Men hvor er jeg dog glad for det fantastiske sammenhold som denne side har! Selv når KL bliver angrebet, så træder i frem, siger hvad I har på hjertet for at forsvare siden såvel som jeres admins, når vi har fået stoppet risengrøden langt ned i halsen af trolls. I!!! Ja, hele KL har gjort mig til den jeg er i dag... Da jeg kom ind på KL for 6 år siden, ja, der var jeg en helt anden. Selv rollen som admin har udviklet mig og det er jeg taknemmelig overfor, både over de forhindringer der er kommet gennem tiden, men dem der også kommer på vejen.
Og til jer, der kom med på KL-tur i år for første gang, mange tak fordi vi/jeg fik lov til at se jer! Og tak til Helli over at det overhovedet kunne lade sig gøre! Det har været en skøn fornøjelse at møde jer! Om ikke andet jer der troppede op til sommerhus-festen, det var helt specielt at opleve så mange dage i selskab med jer! Heriblandt er der Nolan, Stan, Nichols, Morgoth og Scaramouse!
Nolan.. Du mødte op til sommerhuset, som sagt. Jeg troede aldrig at jeg skulle komme ind på livet af dig på første dagen, da jeg forsøgte at modtage dig med åbne arme. Jeg vidste ikke hvor jeg havde dig, men der gik ikke lang tid før min mening vendte 180 grader. Du er en super hyggelig fætter, og nej hvor er det godt at du er kommet på KL! Du skal med på nogen flere ture/ KL-fester. Du er en mirakelmager, som kan tricks med din cube :D Du er både den hyggelige, men samtidig den festlige, creapy'e fyr, samtidig med at du har hjertet på det helt rette sted.
Åhja, Helli kære Helli.. Vores love/hate forhold holder aldrig op, og skal heller ikke stoppe, for det er så hyggeligt <3 ;) Men nu er der fuld af kærlighed, og vi følges ad.. Såvel som vi planlægger arrangementer, såvel som at vi følges til KL-turene. Det er hyggeligt at piske stemningen op med dig gang på gang :D
Dem som har været med på en KL-tur første gang i år, det var også helt fantastisk! Heriblandt er der Wimse-Bimse! Åha din fantastiske grinebidder, det er så dejligt at have sådan et positivt menneske herinde på KL, og vi kan da slet ikke undvære dig! :) Så tak fordi du er til, og at du er her på KL! *Give en Merci-æske* :D
Og selvom det ikke var Georgies første tur, så var det alligevel første gang jeg mødte dig! Du er i sandhed KL's forfatter, og en af de bedste ting der er sket for KLs omdømme. Jeg kender dig ikke helt så godt, men mon ikke det kommer jo flere KL-ture der kommer :D Det håber jeg i hvert fald :)
Og Noller. Vi har også haft et særligt år i år. Vil våge at påstå at vores venskab har taget rigtig meget til i år, og det sætter jeg kæmpe stor pris på. Godt nok bor vi i samme by, har gået på samme skole, men det har aldrig været sådan som det er nu. Du er en virkelig god ven og er der hvis jeg har brug for dig. Jeg glæder mig til at vi finder ud af noget sammen igen, for vi forstår os da virkelig på at finde humoren frem, såvel som alvoren.
Slet ikke at forglemme Drai.. Selvom det er jul, så kommer du ikke til at stikke hovedet ned mellem de to meloner :D Og tak fordi du er til. Du har givet mig ting at tænke over, såvel som forsvaret mig i chatboxen når tiden var til det. Tak for det. Du er en god ven, og vi kan have de mest perverse samtaler kørende, uden at vi mener noget som helst med det. Det er super rart og ikke at forglemme mega hyggeligt!
Julen har bragt mange goder til KL. Vi har fået en hel del nye medlemmer til siden, hvilket er helt fantastisk! Heriblandt Nadia, Mimi, Lorgath og Rain, som er nogen aktive brugere her på KL, glæder mig til at kende mere til jer, og glæder mig til at I får at se hvilke fantastiske mennesker der befinder sig bag skærmene!
Det kan godt være at andre sider er unikke, men jeg synes i sandhed at KL ER unikt. Dem der gør det unikt er JER! BRUGERNE! I er grunden til at KL stadig er oppe, grunden til at vi admins har noget at lave og har lyst til at gøre KL ENDNU bedre!
Og til min kære bande her på KL! Kravenoh, Tara, Lestat, Nichols, "Denaro", Will, Lucia og Shrade... Jeg undskylder at der ikke er sket så meget for RT-banden i år, men jeg håber at jeg vil kunne leve op til jeres krav og forventninger i det nye år, når Lyset genvinder magten i KL. I er velkomne til at komme med forslag/idéer til hvilken ballade der skal ske i det nye år. Jeg sætter stor pris på jer alle! Nu hvor vi er ét hold på KL, er det også vigtigt at man skal kunne komme godt ud af det sammen og det kan jeg med hver eneste af jer. Jeg har næsten mødt jer alle, og jer jeg endnu ikke har mødt, jer glæder jeg mig til at se, forhåbentlig i det nye år hvor Vejle turen blandt andet kommer til at finde sted! Til jer andre, tak fordi jeg kom til at lære jer bedre at kende, det er helt specielt at møde mine bandemedlemmer her fra KL!
Der er flere jeg gerne ville have sagt noget til, men jeg kan jo ikke blive ved! Alt i alt, så takker jeg jer ALLE for at være til! Merci!!
Jeg vil ønske jer alle en rigtig god jul, og et super fantastisk godt nytår!
Håber at I får nok ørevoks-i-sovs i aften (sorry, hvis ikke alle forstår denne lille joke :D).
/Nova
Ps. det blev et langt brev ._.
Krystal 24.12.2011 17:35
Nu vil jeg ikke holde en længere juletale
Elsker at du starter med dette og nedenunder er der bare WALL OF TEXT
<3
Men bare lige for at kommentere på dit lille afsnit om mig .. jeg kan kun sige i lige måde!
Jeg vil glæde mig til at vi kan se mere til hinanden, for vi har det dælme hyggeligt:) og ja, vi har sgu haft nogle gode, fucked up stunder på Skype. (buuusken<3)
Igen glædelig jul, kååååel :D
~ Krys ~
Alwyn 24.12.2011 22:01
Jeg tror det er på tide at jeg får skrevet mine julehilsener. Jeg vil starte med at takke jer alle. Hilse jer alle. For jeg holder af jer alle (eller noget). Julen er hjerternes fest, men lad os nu ikke blive for bløde. Jeg kan nok ikke skrive lige så meget som den kære Nova, men jeg vil forsøge at gære hende kunsten efter, trods jeg kun er online på en smartphone. Men here goes: jeg vil forsøge at opsamle så mange minder om hver af jer som jeg finder muligt.
Lad os begynde:
Kære Nova. Søde, dejlige, blide, milde, rare, kønne Nova. Du er min inspiration, min støtte og min bedste kritiker. Vi har arbejdet som et team i mange år og vi har været igennem lidt af hvert. Vi har leet, sludret, grædt og skændtes. Vi har været enige og uenige, og jeg har igennem tiden sagt og gjort ting som har såret dig. Du har været så storhjertet at tilgive mig mine synder og det er i sandhed noget jeg aldrig vil glemme. Du er en god veninde, en af de bedste jeg har haft og jeg holder meget af dig. Vi er ikke bare et team på KL men et team i hverdagen. Jeg ser frem til at bruge mere tid sammen med dig i 2012. Glædelig jul min kære veninde.
Søde Krys. Du var førhen vor store, magtfulde leder. En person jeg aldrig selv tog kontakt til, men kun talte til gennem andre mennesker. Det lyder tosset. Du var den store leder som vi så op til. I år blev du meget mere. Du blev til Krys. Du blev Sandra. Du blev en ven, som man kunne tale om andre ting med. Jeg ser frem til at nyde mere af Sandra i 2012, og jeg glæder mig til at flippe lidt over Game of Thrones med dig. Snarest muligt. Glædelig jul!
Kære Venus. Admin eller ej, så er du nok det medlem med mest magt, udover os admins altså. Du er sød, glad, smilende og et af Krystallandets trofaste medlemmer. Du er ikke alene et kært og vigtigt medlem, men du er især også en kær, vigtig og vidunderlig ven, som jeg - og sikkert også mange andre på KL - holder enormt meget af. Glædelig jul.
Til Wimse; kære lille Wimse, som jeg elsker at drille. Åh Wimse, hvor blev jeg glad da du kom til KL. Du bragte smil, glæde og en positiv aura med dig og den har vi nydt godt af. Du bliver drillet kærligt, og du kan tage det. Du er en glædesspreder og du har formået at komme os ind på livet. KL elsker sin Wims.
Lord Argon Dracoran. Argie. Irish. Bornholmeren. Jeg havde den ære at møde dig på en KL tur. Og det skal ikke være en hemmelighed at du var en af dem jeg havde set mest frem til at møde. Du er en glad dreng, med hjertet og hovedet på det rette sted - typen man kan fortælle alt til. Du er en unik person, som man kun kan synes godt om. Glædelig jul til dig også!
Til Helli vil jeg gerne ønske god jul. Et trofast medlem, det er du. En vigtig person og en ægte Krystallianer. Du sidder ikke blot i Krystallandets hjerte - du er en DEL af Krystallandets hjerte. Gudinden velsigne dig (;
Glædelig jul min kære Helli.
Kære Chibi og Psyko. Jeg har ikke kendt jer så længe, men jeg kan allerede nu mærke at vi tre i fremtiden vil få et stærkt bånd. Om vi bliver holdt sammen af engle, talende hatte ved navn Olfert, eller om det bliver en drømmeagtig verden der skal være vores samlingspunkt, det vides ikke endnu. Jeg glæder mig til at nyde 2012 i jeres selskab. Glædelig jul!
Xenix, min egen kære Xenixen. Hvad kan jeg sige til dig som du ikke allerede ved? Du er og vil altid være min yndlings ork, elver, zombie og model. Og så er du jo min hemmelige elsker. Ikke sandt?
Kravenoh din dejlige dreng. Glædelig jul til dig også. Endnu et trofast medlem! Selvom jeg nogle gange er lidt efter dig, så ved du at jeg sætter stor pris på din trofasthed og du er en god ven. Jeg håber du nyder din juleaften og -ferie.
Nolan Void. Glædelig jul, min "guddommelige" ven. Vi har lært hinanden at kende ganske godt den sidste tid, og selvom jeg har været efter dig med dine fysik-inspirerede evner, så har det kun bragt et godt venskab og en fælles interesse for det naturvidenskabelige fag med sig.
Draikon, ja du skal også have en julehilsen med på vejen. Vi har vores op og nedture vi to. Det går op og ned og vi kan drive hinanden til vanvid. Men du har min respekt, da du er en af Krystallandets forkæmpere. Du beskytter dine venner, når de er under angreb og du siger altid det du har på hjerte. Det har nogle gange bragt dig i svære situationer, men til tider har det været til stor hjælp for dig selv og os andre. Glædelig jul.
Nadia! Du som har skabt stor forvirring i chatten. Man kan roligt sige at du har forvirret Wimse og mig et par gange. Du er nu kendt i chatten som den rare og behagelige unikke Nadia du er. Jeg glæder mig til at tale mere med dig efter jul, for du er en sød og åben person, som KL nyder godt af at have med ombord.
Rain. Velkommen til! Du har ikke været her særlig længe. Jeg håber du vil nyde din tid her på Krystallandet, for jeg er sikker på at vi vil nyde dig til fulde. Nu må du ikke lade dig skræmme af folks bizarre chatsamtaler, vores rygter og ry. Vi er gode nok, frøken rundetrunte (;
Glædelig jul.
Lorgath, lille Loki. Du er ligeså ganske ny her på siden. Jeg håber ikke du bliver skræmt af min "stalking" og jeg håber du vil nyde siden til fulde. Du og Rain virker som dejlige mennesker så jeg ser frem til at fjolle med jer begge.
Illusiane. Smukke isa. Glædelig jul. Behøver jeg sige mere? Du ved jeg holder uendelig meget af dig, min kære veninde. Nu må Ray og Yang da snart ta' at blive gift!
Rebecca min kære! Til dig vil jeg selvfølgelig også ønske tillykke! Dit skønne og talentfulde kvindemenneske. Jeg behøver vel ikke fortælle dig hvor rarlig du er, gør jeg?
George! Åh jeg nævner da næsten kun trofaste medlemmer, og det er du da især også! Dine karakterer er altid lækre og unikke og du spiller dem så man ikke kan andet end elske dem. Glædelig jul! Jeg ser frem til flere tråde med sig - snart!!
Dragonflower igennem hele år 2011 har du været en utrolig støtte og inspiration. Du har hjulpet mig med ting, som ingen anden kunne hjælpe mig med. Du har trådt til og tilbudt din hjælp og den er blevet modtaget med store smil og en hjertelig tak. Jeg har nok ikke sagt tak nok for alt det du har hjulpet os med, så det vil jeg gøre nu: tusind tak for din hjælp! Og glædelig jul!
Michi min kære! Nu må vi to se at deltage i flere KL-ture, for du fortjener flere kram og mere kærlighed end nogen anden. Du er virkelig en kær kær kær ven og jeg holder meget af dig. Må vores venskab aldrig forsvinde!
Noller. Jeg lover at lave den t-shirt til dig i 2012, hvis du da stadig er interesseret. Kære Nols, din dejlige dreng, forlad os aldrig. Du er sådan en skøn knægt og du bringer smil på alles læber så snart du viser dig. Glædelig jul.
SunKiddow nu må vi snart finde nogen at snigmyrde. Dig og mig. Master and Mentor. Glædelig jul til dig, min fellow assassin. Mine kanoner vil altid ære din mindste befaling (;
Alle jer jeg ikke har nævnt, ja jer alle, vil jeg gerne sige glædelig jul. Jeg håber i har haft en dejlig dag/aften. Jeg ville med glæde nævne jer alle, men det er desværre ikke muligt for mig. Jeg har en ret dårlig hukommelse as it is, så hvis i ikke er blevet nævnt så tag det ikke for tungt. Jeg holder af jer alle.
EDIT: WOOP! Autocorrect er ret sjovt. Stavefejl rettet. I think.
Nolan 25.12.2011 00:02
Og nu har jeg 5 minutter til at skrive min sidste julehilsen som kun kommer til at omhandle om en person. Ikke jeg ikke har lyst til at lave flere men jeg har kun tid til en! :D LiipooDu godkendte mig som den første og hvor var det rart. Også har jeg ikke rigtig kendt dig andet end du har været admin og jeg har altid set op til dig og de andre admins. Og du har nok kun set mig som en belastning men jeg håber det er okay :D Nu er der gået lidt længere tid og du har været et idol for mig. Du er SÅ klog og jeg ser op til dig. Og jeg synes godt om dig :) Du er på Fanø og jeg spammer dig med sms'er fordi du er stadig mit idol. Jeg vil passe på dig og beskytte dig fra farlige film og altid være nær. Hav en dejlig jul lille Liipoo. Tak for at møde dig i KBH. Også selvom du var mindre end forventet! ;) GOD JUL!
Lestat 25.12.2011 00:21
Nu er jeg ikke meget for traditioner eller religiøse ceremonierMEN julen er dog noget helt bestemt, hvor der skal hygges og man bør være sammen med dem man holder. Jeg håber i alle har haft en rigtig god juleaften sammen med kære og nære og håber i fik de gaver i ønskede jer...
Med venlig hilsen Casper
LixLestat
Nolan 26.12.2011 01:28
Også selvom julen er langt borte og overstået kunne jeg ikke lade vær med at tænke på hvor meget jeg egentlig holder af KL. Jeg er ikke så tit aktiv i tråde eller på siden men jeg har mødt nogle fantastiske mennesker. Så jeg synes jeg skylder dem en julehilsen som sikkert slet ikke er en julehilsen men en "I love you guys"-hilsen. Har stjålet noget af rækkefølgen fra Åh Nova. Din fantastiske kvinde. Du er et bål, et flammehav, en ildebrand. Jeg prøver at sige at du er utæmmelig og alligevel fascinerende når man får blik på dig ;). Jeg har en god hukommelse og jeg husker hvor ofte vi har skrevet til hinanden (mest mig til dig. mærkeligt nok) og hvor awesome og venlig du har været overfor mig. (Mangler stadig admin status men ellers :)) Jeg skylder dig en masse ting; tid, kærlighed og et evigt venskab. Tak for at lade mig kende dig. :D
Og Krys. Du som er KL's hjerte og hjerne. Vi hylder dig. På dit board, lever vi. Du og jeg har faktisk aldrig skrevet særlig meget (min skype fortæller mig at inden for det seneste halve år har vi skrevet én gang onsdag den tredje august. En besked til hver :P udover i dag). Men du er et dejligt menneske. Du er lille og fin og jeg synes at Anders er rigtig rar :D Du er min yndlings cyber goth pige. Mange tak! Ave Krys! :3
Venus? Jeg ved faktisk ikke så meget om dig og jeg har kun mødt dig to gange (Der var så få billeder af dig i KBH at jeg blev i tvivl D: ). Men nøj hvor jeg nød at snakke med dig i sommerhuset. :O Det var fantastisk. Selvom det sikkert var mig der snakkede mest fordi jeg aldrig holder kæft, synes jeg at kunne huske du også sagde noget og at jeg lyttede og en masse tanker fløj rundt. En total dejlig oplevelse. Og det var bare første gang vi mødtes og fik tid sammen. :D TÆNK HVAD VI KAN UDRETTE?! Og så har jeg ikke rigtig set dig siden. Men du kommer jo nok tilbage. Åh hvor jeg håber vi kan dele endnu flere samtaler sammen. Du er awesome Venus! :D
Så Wimse, vi har snakket så meget i telefon sammen. xD det er ufatteligt. Og beskeder mellem os. Oh my :O Du er nok den KL'er jeg har brugt mest tid på udenfor KL. Har ingen anelse om hvor længe vi har kendt hinanden. Men du er virkelig sjov og sær og hyggelig og skør og rar. Jeg har så mange tillægsord til dig at jeg ikke orker at skrive dem alle. :P Og så har jeg skrevet med din far. :3 Men Wimse, du skal vide du er velkommen og altid bare kan ringe eller skrive eller whatever. :) Også selvom du ikke tror på jeg er Gud. :P
Er det ubehageligt? Ikke nok med du er mega høj så er du fyld med awesome Argie :D Du er helt fantastisk og hver gang du åbner munden er det bare awesome der kommer ud. Hytteturen var awesome med hvad jeg opfattede som awesome samtaler. (Meget awesome i denne) Jeg glæder mig til at læse din bog. Har kun hørt godt om den. Argie? Selvom det var ubehageligt så er du stadig awesome! :D
Helli.... Du er creepy. Hvordan kan du have mit nummer før jeg har dit? :O Du siger altid jeg er creepy og stuff men du havde mit nummer..... Det er freaky Helli. Men! Du er den person jeg har kendt længst på KL. Jeg kendte dig faktisk før KL og så skrev vi ikke sammen længe og så skrev vi sammen igen da jeg kom til KL. :3 Du er så meget en del af KL at man savner dig når du ikke er her. Du er elsket Helli. Også af mig :3
Xenix. Hmm.... Ja. Du er faktisk mega cool. Fantastiske tråde vi har haft sammen. Også når vi mangler at afslutte en helt bestemt en. Men det er okay. Jeg glæder mig bare til det. Også skal vi være russere sammen! :D Det glæder jeg mig til! Og så er du mega hot :P Jeg glæder mig til at komme til at møde dig! Og ikke bare fordi du er hot xD
Krave.................................. Jeg ved intet om dig men jeg kan lide dig. Og du har intet med min afsked at gøre. Aldrig. Du var bare uheldig lige den dag og så kunne jeg ikke lade muligheden passe forbi. Men du er god nok Krave :D Glæder mig til at lære dig.
Draikon..... Den er svær. Du er meget forskellig fra mig. Sådan rigtig meget. Jeg kan lide kød og du kan ikke. Næsten alt hvad du er er jeg ikke. Men det er fair nok. Det er godt at kende dig. ;) Faktisk er alt vores ting med ikke at lide hinanden fra en gammel misforståelse da du engang ville forlade KL. Jeg ville faktisk have du blev men min besked kom ind på et dårligt tidspunkt og du misforstod det. Vi skriver stadig sammen og det er faktisk meget hyggeligt. Og så er du jo en flot ung spændstig mand ;)
David... Hmm.. Ikke så meget der. Jeg ved en masse om dig men vi kender ikke hinanden. Men det er okay :D Jeg skal nok lade vær med at kalde dig Justin :P Hyggeligt at skrive og snakke med dig den dag :)
Illusiane..... Har ingen ide om hvad jeg skal skrive her.. Du er ikke særlig venlig overfor mig men jeg synes faktisk stadig du er okay :) Jeg kan også godt lide dine tegninger. Og du var også min mest talentfulde elev til cubestuff. Håber på et tidspunkt du stopper med at være så kold og varmer lidt op. Du er så god til det på KL-ture. Også trods jeg mistænker det for at være falskt. ;)
ScaRAW! :D Du er sej og rigtig rar og mega cool. Du er også blevet taget rigtig godt imod på KL og med god grund. Du er af KL materiale til benet. En fantastisk person og ihærdig. Du var min mest flittige elev til cube. OG NU KAN DU DEN SELV! Jeg er stolt. Meget stolt. Jeg glæder mig rigtig meget til vi ses igen og til vi cuber sammen :D!
Becca din solstråle :D Første gang jeg så dig vidste jeg du var dig og skrev beskeder til dig. Du havde flotte røde sko på og mega rød læbestift. Jeg kunne genkende dig og tænkte bare WOW! og turde ikke at hilse på dig. Men du opdagede mig og afslørede mig. D: Men det er fair nok fordi det var dig! Vi har ikke skrevet så meget sammen men jeg husker engang at jeg skrev du var flot og du sagde tak :D Det var awesome.
Nichols du er cool nok. :D Vi har snakket LoL en masse gange og du er rigtig flink. :P Håber du kommer noget mere til KL-ture! :)
Psyko DU MÅ IKKE GRÆDE ;_;! JEG VED HVAD DU HEDDER! Og det er ca det.. >_> Men du er ikke glemt. ;)
Georgie undskyld jeg er så langsom til at svare D: Jeg ved ikke så meget om dig men du er rigtig hyggelig. :D Jeg har ikke læst men jeg finder den rigtig god. Jeg håber du kan leve med mine fejl :P
DragonFlower! DU kender jeg! Faktisk lige så længe som Helli nok. :P Du fik mig tilbage til KL og tak for det :D Vi skrev engang meget og så blev det ikke til så meget. Men du er et godt menneske og har vi en lang historie. Vi har trådet meget i vores tid. Håber vi kommer til at have mange flere i fremtiden!
Anori eh, vi har aldrig rigtig fået skrevet sammen. Jeg ved dog at du er mega rar fordi du hjalp mig engang. Håber jeg kommer til at lære dig mere. Du tegner også godt! :D
Sunny. Jeg har mødt dig en gang og og hørt dig spille guitar 100 gange. Skype og da vi mødtes. Jeg vil gerne møde dig igen :)
Alle som ikke er nævnt, det ikke fordi jeg ikke kan lide jer. Jeg kan bare ikke huske alle og jeg ved ikke om jeg sådan har dannet mig nok til at kunne skrive noget :D Men glædelig jul anyway :P
Wimse 26.12.2011 01:48
Aw, jeg bliver helt rørt nu, af at blive nævnt så mange gange!jeg elsker jer alle sammen herinde, og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden jer. Det var fantastisk endeligt at møde jer igen, og jeg vil aldrig forlade KL <3
Jeg ville gerne lave en hilsen til hevr af jer, men lige nu ligger jeg syg (Surprise!) så jeg har ikke overskud til det. Det kommer måske når jeg engang er blevet rask.
Så selvom det er d. 26. December, vil jeg alligevel sige glædelig jul til jer!
Jeg glæder mig til 2012 som bliver et fantastisk år med alle jer! <3
- Wimse.
Lorgath 26.12.2011 01:49
Nu er jeg ikke så fantastisk dygtig til det med julehilsner, men jeg vil da forsøge alligevel!Min første hilsen går til følgende: Krys, Alwyn og Nova - I ser ud til at være et par herre dygtige admins og ikke kun det! I er hyggelige, søde og gode til at byde nye medlemmer velkomne og føle sig "inde i varmen" xD.
Wimse nævnte det for mig, hvbrdan man ikke ville føle sig uden for på KL, og jeg må sige.. Det har I levet op til! I er nogle rigtig fantastiske mennesker! <3
Og så til resten af medlemmerne! Det er selvfølgelig ikke kun admins'ne der har været søde til at sige hej. Selvom jeg ikke lige har fået lært jer andre på siden helt at kende, så føler jeg stadig at jeg passer ind. Det er en god ting og I skal selvfølgelig også have tusind tak, for at være så søde <3
GLÆDELIG JUL KL!

Ratatosk 26.12.2011 02:43
På trods af at jeg kun har været på denne side i to til tre dage, og min første karakter lige blev godkendt for nogle minutter siden, så vil jeg stadig skrive en lille og kort, men varm og hjertelig julehilsen til jer.

Julen er jo kendt som hjerternes fest, sådan som I allerede har skrevet så yndigt i alle jeres dejlige og skønne julehilsner, der sågar kunne varme mit hjerte på trods af at jeg ikke er nævnt en eneste gang i jeres fine julehilsner, hvilket jeg dog sagtens forstår, på grund af min meget nylige ankomst, så få dage før jul. Som alle andre har jeg visse folk at takke og sende en lille julehilsen til, så nu vil jeg skrive til alle dem som jeg kan huske at de har hjulpet mig særdeles meget i den svære tid det er at starte på en ny side, som de fleste nok er bekendte med, selvom det godt kan være at det ligger i en meget fjern fortid for nogle, og for andre ligger det kun nogle få dage tilbage.
Først vil jeg gerne takke den person som har bragt mig hertil, så jeg kan finde endnu mere at bruge min alt for sparsomme fritid på, hvor jeg så kan møde skøre, dejlige, rare, venlige, sjove, hyggelige, hjælpsomme, forstående, tålmodige, til tider særdeles perverse, humoristiske, sortsnakkende, interne jokes fortællende, meget højlydt og hurtigt chattende, kollektivt drillende, holdning uddelende, menings ytrende, sinds forstyrrende, koncentrations brydende, spontant emneskiftende og vidunderlige mennesker. Den person jeg taler om er min gode kammerat Sun som æder for meget af min mors kage, hvis jeg ikke er hurtigere end ham.
Så vil jeg selvfølgelig give admin teamet en lille hilsen, fordi de har gjort meget for at hjælpe mig med at få en god start. Lige for øjeblikket sidder jeg med en liste over de tre admins som jeg skal lefle lidt for, som er udformet af ingen ringere end den førhennævnte, i den forrige hilsen.
Så vidt jeg ved kan jeg allerede godt lide den admin kaldet Alwyn/Lii (dræb mig ikke hvis jeg tager fejl), fordi hun er en der er meget Assassin's Creed elskende, tempelridder myrdende, i skyggerne luskende, pludselig ud af mængden springende, hals gennemskærende, bedårende, retfærdig og skøn person med masser af gåpåmod. En jeg glæder mig meget til at få et godt sammenarbejde med.
Den anden jeg vil give en julehilsen til er Krystalisiana/Krys/Sandra i følge min liste, som er den kreative, kreerende, sidens hjerne værende, gode fantasi ejende, vidunderligt univers skabende, herskende, guddom-agtig magt ejend, inspirerende, tilbedt blivende, lille, kær og nuttet person. En person jeg ligeledes glæder mig til at få et samarbejde opbygget med.
Den tredje admin skulle være kendt som Samson/Slamse/Nova/Pia/Piamus. Hun skulle være en energisk, glad, innovativ, dominerende, til tider magtsyg værende, overbærende, brutale karakterer spillende, voldtægt mod andre personers karakterer elskende, blandt flere mandlige brugere populær værende, barm omdiskuterede, skuffet over manglende af Suns deltagelse på KL-ture værende, godt imod tagende, rar og fantastisk. Igen en jeg gerne vil have et godt samarbejde med, selvom jeg tror jeg springer den del med voldtægten over, hvis jeg gerne må være fri.
Så skal jeg sende en julehilsen til fire styks, som har direkte afkrævet mig en (på trods af at det kun er den ene der har direkte skriftligt afkrævet mig den). Det er til Wimse, Penny, David og Emma. De fire har jeg nu mødt på to andre sider inden, som jeg har haft en del interne, dog venlige krige. De er nogle rigtige krævende, anklagende, hemmeligheds vidende, pressende, rare, hyggelige, gode slagskammerater værende, venlige mod andre værende, sjove, til tider mod andre sammensværgende, skønne og hærlige piger som jeg har haft nogle gode stunder med, og nej - jeg kommer ikke med på en tur.
En til jeg kan huske som har hjulpet mig i starten og som jeg synes har været rigtig god til at tage imod mig, som jeg har haft nogle gode samtaler med lige fra starten af er Drai. Jeg ved ikke så meget om dig endnu, men indtil videre har jeg godt kunne lide dig, fordi du har været så hjælpsom, hvilket jeg har værdsat rigtig meget, da det nok får hjulpet mig godt på vej med at få en god til på KL.
Til alle jer andre vil jeg også ønske en glædelig jul, og håber at vi får nogle gode stunder sammen på KL, så vi kan lære hinanden at kende og få det rigtig godt sammen.
I får så også lige en lille gave fra mig, selvom jeg nok har tyvstjålet det lidt, men det gør vel ikke noget. Det er jo tanken der tæller, ikk'?
Gode Julehilsner
Ratatosk

Julen er jo kendt som hjerternes fest, sådan som I allerede har skrevet så yndigt i alle jeres dejlige og skønne julehilsner, der sågar kunne varme mit hjerte på trods af at jeg ikke er nævnt en eneste gang i jeres fine julehilsner, hvilket jeg dog sagtens forstår, på grund af min meget nylige ankomst, så få dage før jul. Som alle andre har jeg visse folk at takke og sende en lille julehilsen til, så nu vil jeg skrive til alle dem som jeg kan huske at de har hjulpet mig særdeles meget i den svære tid det er at starte på en ny side, som de fleste nok er bekendte med, selvom det godt kan være at det ligger i en meget fjern fortid for nogle, og for andre ligger det kun nogle få dage tilbage.
Først vil jeg gerne takke den person som har bragt mig hertil, så jeg kan finde endnu mere at bruge min alt for sparsomme fritid på, hvor jeg så kan møde skøre, dejlige, rare, venlige, sjove, hyggelige, hjælpsomme, forstående, tålmodige, til tider særdeles perverse, humoristiske, sortsnakkende, interne jokes fortællende, meget højlydt og hurtigt chattende, kollektivt drillende, holdning uddelende, menings ytrende, sinds forstyrrende, koncentrations brydende, spontant emneskiftende og vidunderlige mennesker. Den person jeg taler om er min gode kammerat Sun som æder for meget af min mors kage, hvis jeg ikke er hurtigere end ham.
Så vil jeg selvfølgelig give admin teamet en lille hilsen, fordi de har gjort meget for at hjælpe mig med at få en god start. Lige for øjeblikket sidder jeg med en liste over de tre admins som jeg skal lefle lidt for, som er udformet af ingen ringere end den førhennævnte, i den forrige hilsen.
Så vidt jeg ved kan jeg allerede godt lide den admin kaldet Alwyn/Lii (dræb mig ikke hvis jeg tager fejl), fordi hun er en der er meget Assassin's Creed elskende, tempelridder myrdende, i skyggerne luskende, pludselig ud af mængden springende, hals gennemskærende, bedårende, retfærdig og skøn person med masser af gåpåmod. En jeg glæder mig meget til at få et godt sammenarbejde med.
Den anden jeg vil give en julehilsen til er Krystalisiana/Krys/Sandra i følge min liste, som er den kreative, kreerende, sidens hjerne værende, gode fantasi ejende, vidunderligt univers skabende, herskende, guddom-agtig magt ejend, inspirerende, tilbedt blivende, lille, kær og nuttet person. En person jeg ligeledes glæder mig til at få et samarbejde opbygget med.
Den tredje admin skulle være kendt som Samson/Slamse/Nova/Pia/Piamus. Hun skulle være en energisk, glad, innovativ, dominerende, til tider magtsyg værende, overbærende, brutale karakterer spillende, voldtægt mod andre personers karakterer elskende, blandt flere mandlige brugere populær værende, barm omdiskuterede, skuffet over manglende af Suns deltagelse på KL-ture værende, godt imod tagende, rar og fantastisk. Igen en jeg gerne vil have et godt samarbejde med, selvom jeg tror jeg springer den del med voldtægten over, hvis jeg gerne må være fri.
Så skal jeg sende en julehilsen til fire styks, som har direkte afkrævet mig en (på trods af at det kun er den ene der har direkte skriftligt afkrævet mig den). Det er til Wimse, Penny, David og Emma. De fire har jeg nu mødt på to andre sider inden, som jeg har haft en del interne, dog venlige krige. De er nogle rigtige krævende, anklagende, hemmeligheds vidende, pressende, rare, hyggelige, gode slagskammerater værende, venlige mod andre værende, sjove, til tider mod andre sammensværgende, skønne og hærlige piger som jeg har haft nogle gode stunder med, og nej - jeg kommer ikke med på en tur.
En til jeg kan huske som har hjulpet mig i starten og som jeg synes har været rigtig god til at tage imod mig, som jeg har haft nogle gode samtaler med lige fra starten af er Drai. Jeg ved ikke så meget om dig endnu, men indtil videre har jeg godt kunne lide dig, fordi du har været så hjælpsom, hvilket jeg har værdsat rigtig meget, da det nok får hjulpet mig godt på vej med at få en god til på KL.
Til alle jer andre vil jeg også ønske en glædelig jul, og håber at vi får nogle gode stunder sammen på KL, så vi kan lære hinanden at kende og få det rigtig godt sammen.
Glædelig Jul
I får så også lige en lille gave fra mig, selvom jeg nok har tyvstjålet det lidt, men det gør vel ikke noget. Det er jo tanken der tæller, ikk'?
Gode Julehilsner
Ratatosk
Nadia 26.12.2011 12:55
Aww... jeg sidder helt og bliver rørt, fordi jeg bliver nævnt. Det var ikke lige noget, som jeg havde regnet med.. fordi jeg har været et af de ikke-aktive medlemmer (snart 1 år gammelt medlem.. været aktiv 2-3 måneder). Og jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sige. Jeg ved, at jeg kan takke Wimse for, at jeg er kommet tilbage til siden, hvilket jeg er taknemlig for. Jeg føler nemlig, at KL er noget for sig selv, så jeg føler lidt, at jeg måske er gået glip af nogle ting, bl.a. KL-tur. KL er faktisk også den side, som jeg har været længst tid på.. det er første gang, at jeg (snart) kan kalde mig selv 1-års medlem på en side. Det viser bare, at siden har fastholdt min interesse.. og at menneskerne er rare, fordi jeg har på ingen måde følt mig stødt eller glemt/overset.
Så.. TAK. :3
Wimse 26.12.2011 17:45
Først og fremmest vil jeg sige, at jeg elsker jer alle. KL er en fantastisk og unikt sted, noget man ikke finder noget andet sted. Jeg er så glad for, at Collie for næsten et år siden, bad mig om at komme herind. KL er et fantastisk sted at være. Her er fantastiske mennesker, mennesker jeg vil helst ikke ville undvære i mit liv. I får mig til at smile og grine mere end noget andet, og jeg vil bare sige tusinde tak, fordi I kan leve med at jeg er tosset og noget for mig selv. I har alle en speciel plads i mit hjerte.
Jeg kommer ikke til at nævne jer alle. Det har jeg ikke kreativitet til i dag. Så selvom I ikke bliver nævnt, skal I vide, at jeg alligevel elsker jer.
Tak for at I alle er til, og tak fordi I altid er klar til at lytte, når man har brug for det. Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skulle gøre uden jer. Jeg har udviklet meget på det.. korte stykke tid jeg har været her, men jeg er glad for det. I er alle med til at gøre min hverdag bedre. Jeg ser frem til endnu et år på denne fantastiske side <3.
(Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke troede at jeg ville få så pæne ord fra jer. Jeg gør mit bedste, og jeg er glad for at det kan få jer til at smile og gøre jer glade<3)
Nova;[/color] Novaa… Du er fantastisk. Du er sjov, du er sød, du er altid glad og du tager godt imod en. Jeg anede ikke, at det var dig, der fandt på Semikolon, men faktisk er jeg glad for det kælenavn. Jeg elsker at skrive med dig, og det var fantastisk endeligt at møde dig, på KL turen. Det her lyder virkelig tamt, men min krea stinker bare virkelig. Du skal vide at du er et fantastisk menneske, kære Nova, der kun fortjener godhed. Du fortjener virkelig at være glad og du fortjener at være lykkelig.
Liiiii;[/color] åh Liii… Selvom jeg hader at blive drillet, elsker jeg dig alligevel. Dine drillerier får mig til at grine. Du gør det på en fantastisk måde, så det føles ikke som drillerier. Du er ligeledes et fantastisk menneske, der kun fortjener glæde her i livet. Det var helt fantastisk også at møde dig, og jeg står i gæld til dig, fordi du var så rar at betale for bowling. Jeg håber at kunne gøre gengæld den dag jeg bliver millionær! Så køber jeg en bowlinghal til dig! <3.
Illu;[/color] søde søde Illu. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive. Ikke udover at du er et fantastisk menneske. Du er så sød og man kan ikke andet end at smile når man snakker med dig. Det var også helt fantastisk at møde dig. Jeg elsker at du tog din onepiece på, på KL turen! I love it <3.
Venus;[/color] søde Venus! Du er også et fantastisk menneske. KL er fyldt med dem! Du er altid så hjælpsom og jeg troede faktisk, at du var admin. Det har altid virket sådan, fordi du vidste så meget og altid var klar med en hjælpende hånd, hvis man fik brug for det. Du er så rar at snakke med, dejligt stille og roligt. Og selvom jeg brugte lidt tid på at genkende dig på KL turen, var det alligevel fantastisk at møde dig også!
Nola;[/color] Jeg tror aldrig, at jeg har snakket i telefon så længe, som jeg har snakket med dig. Mit øre har gjort ondt bagefter. Jeg tror heller aldrig at jeg har glemt så meget af en samtale, som dem jeg har med dig. Du er hyggelig at snakke med og du er virkelig rar. (Ja, det er et dejligt, jysk ord <3). Det var også dejligt endelig at møde dig, selvom vi egentlig ikke fik snakket så meget.
Selvom du er en smule creepy nogen gange, er du virkelig sød og rar, og jeg er også glad for, at jeg har lært dig at kende, det skal du vide.
Nadia, Rain og David;[/color] Mie.. jeg bliver så forvirret af det navn du har valgt at kalde din char. Det vil jeg nok altid blive. Men i skal alle tre vide, at jeg elsker jer. Vores Loal træf var fantastisk, og jeg er lykkelig over at have lært jer at kende. I er nogle fantastiskr mennesker <3. Jeg elsker at snakke med jer på skype, og i er altid parate til at muntre en op, når man har brug for det. Det er jeg utroligt taknemmelig over, det skal i vide. Jeg håber på at vores kontakt vil blive vedligeholdt, for jeg ville være utroligt ked af, at miste jer i mit liv. Endnu en gang: Jeg elsker jer <3.
Kryyyys;[/color] Søde søde Krys. Du er et fantastisk menneske, ligesom de andre fantastiske mennesker på KL. Du er så sød, og du er virkelig sjov at snakke med. Vi har egentlig ikke snakket så meget før KL turen, men igen, det var rigtig rart at møde dig! Du fortjener også kun glæde, solstråler og enhjørninger og regnbuer i dit liv <3. Jeg håber at vi i det kommende år, kommer til at snakke mere sammen end vi har gjort i dette år!
Drai og Kei;[/color] nogle gange kan i virkelig drive mig til vanvid med jeres mandschauvinistiske holdninger. Men hold op, hvor kan det også være sjovt. Jeg elsker seriøst at diskutere med jer. Det får mig konstant til at grine. I er nogle hyggelige personer! Og nu hvor i begge bor i Jylland, har i ingen undskyldninger for ikke at komme til Vejle til februar!
Og Drai, tak fordi du tilbød at betale for min rejse til Fredericia. Det er jeg meget taknemmelig for, selvom jeg stadig ikke tog med.
Argie;[/color] søde Argie… Tusinde tusinde tak, fordi du har hjulpet mig så meget med det jeg lige nu sidder og skriver på. Jeg er utroligt taknemmelig for, at du har gidet, at læse det hele igennem og har givet mig så fantastisk mange, gode råd. Og så er du også et fantastisk menneske. Det var dejligt at møde dig og snakke med dig i virkeligheden. Jeg savner dig lidt på KL, så jeg håber i det kommende år, at du vil være mere på!
Anori;[/color] søde søde Michi. Vi skriver ikke meget sammen, men alligevel synes jeg at du er et fantastisk menneske. Du er utroligt sød, og du kommer tit med gode råd. Specielt til det jeg sidder og skriver, og det har virkelig været uundværligt. Uden dig, ville min konge ikke være blevet begravet!
Sunny;[/color] … selvom bølgerne nogle gange kan gå lidt højt, holder jeg af dig, Sunny. Du er sjov, du er utroligt rar at snakke med. Vi har hver vores meninger, og selvom jeg nogle gange godt kan blive frustreret og sur på dig, holder jeg af dig. Jeg må indrømme, at jeg bliver utroligt overrasket, da jeg fandt ud af, at jeg havde haft din far på min efterskole. Det var ikke ligefrem noget jeg havde regnet med at finde ud af.
Det var rart at møde dig, og selvom jeg stadig synes, at det er unfair, at du spillede guitar efter at jeg var gået, vil jeg gerne se dig på flere KL ture. Så må du spille guitar mens jeg er der, nå!
Georgie;[/color] Du er simpelthen så sød. Du er utroligt stærk, og jeg synes at det er fantastisk, at du har holdt ud så længe gennem den lange slankekur. Du er allerede nu blevet rigtig pæn, synes jeg.
Vi begyndte også først rigtigt at skrive sammen, her efter KL turen. Jeg synes at du er så sød at snakke med, og jeg er utroligt taknemmelig for, at du ville sende mig din bog. Lige nu kan jeg dog ikke finde den, fordi min mutti valgte at rydde op i mine bøger, men så snart jeg finder den, læser jeg den færdig! Jeg kan virkelig godt lide alt det jeg endnu har læst, dog!
Xenix, Krave, Psyko, Chibi, Nico og alle jer andre, jeg ikke har nævn;[/color] I er ligeledes nogle fantastiske mennesker. Jeg har endnu ikke skrevet så meget med jer, og ved derfor, ikke helt hvad jeg ellers skal skrive, udover, at jeg er glad for, at jeg har lært jer at kende.
Jeg er ikke så god til alle de fine tillægsord, som den kære Nico er. Men i skal alle vide, at i er nogle fantastiske mennesker. Mennesker der ikke fortjener andet end kærlighed og godhed i jeres liv. Jeg håber at lykken altid må være med jer, for jeg holder virkelig meget af jer alle sammen.
Jeg ser virkelig frem til endnu et år, der kun kan blive fantastisk, når man kender sådan nogle som jer!
Jeg ville gerne kunne skrive noget helt unikt og famtastisk til jer alle sammen, men jeg ligger som sagt syg, så min kreativitet er helt i bund. jeg håber dog alle, at i fanger meningen i de små hilsner.
I rørte mig virkelig med jeres hilsner, og jeg kunne ligesom mærke, at det regnede på mit ansigt. Tak fordi i er som i er <3.
Wimse.
Anori 26.12.2011 22:50
Det her med at huske at være online når jeg er hjemme ved familien er virkelig noget jeg stinker til, ahaha.Men omend forsinket, så vil jeg gerne ønske alle KL'ere det bedste nu og i fremtiden, og jeg håber virkelig at i allesammen har haft en dejlig jul.
Jeg vil også gerne sige tak til alle folk for de dejlige julehilsener, det varmer virkelig helt ind til hjertet, og hvis det ikke var fordi at det var så sent, og jeg er så elendig til at skrive sådan noget.. Oh well. Jeg må vel prøve at se om ikke det kan lykkes, men det kommer nok til at tage lidt tid. Og den her post bliver editet når det sker.
Hovedsagen er dog, at jeg virkelig holder af jer alle sammen, selvom jeg ikke er den bedste til at skrive med folk og ligesom bevise dette fact, men i gør virkelig mine dage til noget stort.
So really. Thank you.
Sincerely,
Michi/Anori
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2
Lige nu: 0 | I dag: 2