Potson

18
karakterer

Potson 09.12.2010 16:16
Grundlæggende information:
Fulde navn: Kaptajn Gabriel Galheim Flak Percival Potson
Kaldet: Kaptajn Sprutstorm
Alder: 28 år
Fødselsdag: 11/12
Køn: Mand
Tilhørsforhold: Neutral ond
Tro: Havets gud, Maredeus!

Info omkring udseende:
Højde: Omkring 182 cm
Vægt: 90kg
Hudfarve: Gyldenbrun
Hårfarve: Brunt
Hårstil: Halvlangt, strittende. Med en pandebånd rundt om hovedet.
Øjenfarve: Grønne
Kropsbygning: Normal, hverken småfed eller udhungret
Hverdagstøj: Store støvler med spænder der larmer ved hvert skridt. En slags mørk kofte, med en hvid skjorte indenunder, ingen hat, et bælte, pose-bukser. Og selvfølgelig, et sværd!
Ar, permanente skader, el.lign.: Mangler 2 fingre på venstre hånd, et par ar hist og pist, ellers intet mærkværdigt.
Særlige kendetegn: Pirat-stilen, og det charmerende smil.
Race: Menneske

Magi:
Magisk evne (1): Trække vejret under vandet.
Magisk evne (2): Skabe illusioner af f.x væsner, der ingen skade kan gøre. Høje bølger på havet for at forvirre sine modstandere. Hans illusioner kan ingen skade gøre. Kun psykisk forvirring!
Dygtighed til at kontrollere sin første evne: 10
Dygtighed til at kontrollere sin anden evne: 8

Info omkring personlighed:
Talenter: Røve, plyndre, voldtage, lyve, bryde love, drikke, charmere, sværdkamp, sang, undslippe svære situationer, navigere. og et utroligt godt syn
Svagheder: Være ærlig, alle former for penge, og hans medkaptajns sikkerhed.
Interesser: Røve, plyndre, voldtage, lyve, bryde love, drikke, synge, sejle, og skråle skænsord!
Drømme/ønsker: Finde Kaptajn Athlons skat!
Elsker: Røve, plyndre, penge, drikke, synge, sejle, skråle skænsord og lede efter skatte.
Hader: Forræderi, lovene, autoriteter, folk der står i vejen.
Andet omkring personlighed: Som enhver pirat. Intet der står ud i mængden. Kvindeglad, og sprutglad.

Fortid/baggrund:
Fortid: Kaptajn Gabriel mistede sin fader og halvdelen af sine officerer til søs for en del år siden ved mytteri.Han blev tvunget til at gå planken ud, fuld af vrede og hævngerrighed. Før han faldt mod bølgerne forbandede han besætningen. Han sank til havets bund, men han døde ikke, uanset hvor meget vand han åndede ind. Han udforskede havets bund(eller rettere sagt, strømmen tog ham med sig), og så til sin overraskelse et gyldent skær i det fjerne, men kunne ikke komme tættere på, på grund af den strærke strøm. Uger senere blev Gabriel skyllet op på en sandstrand, og betrådte landjorden atter igen! Han ville finde en besætning, og forsøge finde det gyldne skær, nemlig, Athlons Skat!
Her levede han i nogle år på flasken. Det gjorde ham.. ustabil, og yderst mærkværdig.
Fortid frem til nu: Gabriel har mødt sin nuværende bedste ven, og medkaptajn. Kaptajn Logan. Plyndret og røvet alt på deres vej sammen, og forsøger stadig finde en besætning, SAMMEN!
De finder sig selv velhavende, og har gemt alle deres skatte et hemmeligt sted!
Værste minde: Da faderen blev kølhalet.
Bedste minde: Da faderen lærte ham at "piratisere", og skatten på havets bund. Og alle hans kvindelige besejringer.
Barndomshjem: På havet!
Levested i øjeblikket: Se ovenstående..
Familie: Fader, moder, og en bedste ven. Alle er døde, undtaget hans bedste ven.

Færdigheder:
(Fordel 35 points, højst 10 på hver.)
Sværdkamp: 10
Kamp med bue/pil:
Kamp med tunge våben: (økser, el.lign.)
Kamp uden våben: 7
Styrke: 5
Smidighed:3
Intelligens: 10

Potson

18
karakterer

Potson 09.12.2010 16:16
Hm, har set jeg mangler nogle magiske evner.. Men ved ikke om jeg synes, at han skal have nogle. Måske bare nogle bonuser i en anden ende? Bah, jeg tænker lidt over det. >.>
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 09.12.2010 17:37
Profilen er ikke godkendt!

Hej Potson,

Jeg vælger ikke at godkende din profil af to årsager:
1) Baggrundshistorien virker en anelse tynd. Det ville være lækkert hvis du ville fylde den lidt mere ud og fortælle lidt dybere omkring din person.
2) Du har ikke valgt om du vil have magiske evner eller ej. Du kan ikke få bonus stat-point hvis du vælger ikke at have magiske evner. Du kan evt. skrive at han ikke har "fundet" sine magiske evner endnu, og dermed have dem til gode i fremtiden. Husk dog på at søge om tilladelse om evnerne hos en admin, når du så vælger dem. (:

Hilsen Alwyn

Potson

18
karakterer

Potson 13.12.2010 15:17
Sååårdan, håber den er bedre nu ;)
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 13.12.2010 17:22
Ohøj kaptain :b

Jeg har set det Alwyn var utilfreds med, og jeg godkender baggrundshistorien.

En ting jeg gerne ser bliver uddybet, er simpelthen de magiske evner. De evner du har valgt, kræver en hvis uddybelse.
1. Den første evne, med at kunne trækkevejret, hvor man normalt ikke ville kunne.. Så bliver det temmelig bredt, og muligvis nemt overpower. F.eks. hvis nu han kunne trække vejret hvis nu der var en der prøvede at kvæle ham. See the point?
2. Den anden evne, det med at skabe illusioner. Hvor meget indebærer dette? Hører det inde under at skabe væsner af illusioner, i så fald, hvad kan de gøre mod modstanderen (uden at det bliver overpower?). Eller indebærer illusionerne blåt at "offeret" kommer til "et andet sted", eller måske begge dele?

Når du har fået rettet det ind, er jeg ret sikker på, at din profil vil blive godkendt (;

/ Samson

Potson

18
karakterer

Potson 13.12.2010 19:16
Yarr, landkrabbe!

- Det med vejrtrækning var ment som under vandet. Det burde jeg nok uddybe lidt :P Så det er KUN under vandet. Det kan jeg ikk se et problem i :D

- Og illusioner er blot synsbedrag. F.eks flere kopier af sig selv, der ingen skade kan gøre. De er der bare og imiterer deres skaber. Ingen hokus pokus. Det er kun illusioner.

- Sådan, så er det rettet!
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 13.12.2010 20:50
yy captain :D

Profilen er godkendt!

Chatboks
Gæst
[smilies]