Boliwulff

43
posts
1
karakter

Boliwulff 05.04.2011 22:46
Grundlæggende information:
Fulde navn: Boliwulff Eigir
Kaldet: Wulff
Alder: 31 År
Fødselsdag: 23. Februar 1980
Køn: Mand
Tilhørsforhold: Kaotisk God
Tro: Ingen

Info omkring udseende:
Højde: 2m. 12cm.
Vægt: 119kg.
Hudfarve: Bleg til let brun.
Hårfarve: Hvid
Hårstil: Håret ligger ned til midten af ryggraden. Håret er sat løst uden noget til at holde det.
Øjenfarve: Gennemgående hvid til lys blå.
Kropsbygning: Kraftig muskuløs.
Hverdagstøj: Traditionel Krigsrustning for Jorheim krigerne.
Benklæderne består af tykt læder som er viklet rundt om op til under knæene, og ekstra beskyttet af tung metal rustning. Bukserne består igen af tykt læder, tykt bælte med bronze filigran og revet blodrødt stof viklet omkring hist og pist. Torsoen består af en læder dragt som går helt ud til håndleddene, denne del af beklædningen er blevet farvet sort, hovedet prydes af en blodrød uld hætte med bronze filigran til at holde en skygge over hovedet. Venstre skulder prydes af en bronze armering med løsthængende blodrøde stykker uldstof. Venstre hånd prydes af en kæmpe gauntlet, bruges primært til at slå fjender, døre og eventuelt vægge ned. Højre arm har en lettere stridshandske i tung metal, dog er den meget mindre og lettere end den på venstre hånd. Da han skal kunne holde et sværd i hånden.

Ar, permanente skader, el.lign.: Jorheim krigernes mærke er skåret ind i panden på Boliwulff, ellers er han prydet af ar rundt omkring i kroppen som følge af alle de kampe og krige han har kæmpet i.
Særlige kendetegn: Hans størrelse sætter i sig selv profil i horisonten, hans største kende tegn i person er hans Jorheim Krigsmærke i panden.
Race: Nordkrystalisianer.

Magi:
Magisk evne (1): Adrenaline Rush (Fysisk Evne.):
Adrenalin fosser igennem Boliwulffs blodårer, og giver ham midlertidigt hurtigere reaktionstid, styrke og hastighed. Skader bliver i denne tilstand mildt til fuldstændigt ignoreret, og der skal mere til end normalt for at få Boliwulff til at indrømme tab.


Dygtighed til at kontrollere sin første evne: 8.0

Magisk evne (2): Berserker Stance (Fysisk Evne.):
Boliwulff indtager en meget aggressiv kampstilling, al teknik, logik og forstand forsvinder fra tankerne og hans omverden. Styrken bliver næsten fordoblet og sværdet bliver svunget med mere kraft. Istedet for en mere koncentreret kampstil bliver han til en blodtørstig kriger som ikke helmer før hans modstander er nedkæmpet. Boliwulff bruger kun denne evne som aller sidste udvej, da den tærer på alle hans kræfter, og efterlader ham sårbar hvis modstanderen ikke er nedkæmpet mens han kan holde denne tilstand.


Dygtighed til at kontrollere sin anden evne: 10 - Efterlader ham dog drænet for kræfter efter brug, tager som minimum 14 dage at komme sig af at bruge Berserker Stance.

Info omkring personlighed:
Talenter: Boliwulffs primære talent er sværd-kamp, allerede som barn startede han træningen til at blive Jorheim Kriger, intens træning har gjort ham ufattelig dygtig med sit sværd "Wolfsbane", trods sværdets størrelse kan han svinge det elegant og koncentreret. Dette talent bliver dog tilside sat hvis han indtager Berserker Stance, hvor han istedet svinger det med al kraft, og det som bliver ramt vil enten blive skåret i to dele, eller brudt i flere stykker.
Udover hans intense træning med sværd, er han også en dygtig sortsmed, hvis det kan smedes, så kan Boliwulff lave det, såfremt han har værktøjerne til det. Boliwulff stoler ikke på andre til at smede eller reparere hans rustning eller udstyr han har på sig, alt hvad han skal bruge laver han selv.


Svagheder: Varme lande er noget Boliwulff ikke bryder sig så meget om, hans hjemland var uhyggeligt koldt og har hærdet ham igennem hans levetid i Jorheim. I varmere lande vil hans koncentration og udholdenhed være nedsat som følge af varmen. Højere intelligente samtaler, og handlinger er ikke hans smag, han mener selv at de mest direkte handlinger er den bedste fremgangsmetode, at overtænke en situation leder typisk til flere problemer end man har bedt om. En gennemtænkt krigshandling, diplomati og deslige er ikke noget han har mest tilbøjelighed til.

Interesser: Boliwulffs interesser ligger der hvor hans regerende høvding ligger, hvis høvdingen af Jorheim befaler ham at nedkæmpe en hel landsby, så er det hvad Boliwulff interesserer sig for. Han prydes ikke af personlige interesser, da hans holdning forbyder ham det.

Drømme/ønsker: Boliwulffs største ønske i sit liv er at Jorheim kan eksistere i fred og på ligefod med resten af Krystallandet, og vil gøre alt for at det sker. Igennem hans livstid har han forsvaret Jorheim og angrebet andre landsbyer for sin høvding.

Elsker: Trods hans fortid og profession, elsker Boliwulff fred og idyl, hvis han kan se at Jorheims indbyggere lever i fred, er han glad og ved at han har gjort sit. Fred i Jorheim elsker Boliwulff.

Hader: Alt hvad der truer freden i Jorheim, en anden ting som Boliwulff hader er mennesker udover hans høvding der skal fortælle ham hvad han skal, og ikke skal. Politikere, Offentligt ansatte embedsmænd og politi har intet at skulle fortælle ham.

Helindtryk af personlighed: Boliwulff er opvokset som den person som høvdingen kan stole på, til at håndtere alle former for trusler mod Jorheim. I hans hverdag er han sortsmed i byen Jorheim og hjælper gerne indbyggerne med alt mellem himmel og jord, og gerne gratis.
Når han er ude på mission, eller på kampmarken skifter hans personlighed hårdt. Istedet for den bløde bjørn han ellers kendes som i Jorheim, bliver han en udspekuleret kriger, som kun har sit mål for øje. Konfrontationer rådgives ikke, medmindre du har noget af værdi, om det er viden, genstande eller andet.


Fortid/baggrund:
Barndom: Boliwulff er født og opvokset i byen Jorheim, hans fader var en af Jorheims førende krigere, og højt anset leder for Jorheim Krigerne. Boliwulff blev opfostret af sin fader til at være kriger allerede fra en alder af 4, da fik han sin første træning i Jorheims kampkunst. Hans moder var derimod konen, som holdt Boliwulff og hans fader kørende, og var der altid når de var kommet til skade, eller var sultne. Igennem tiden voksede Boliwulff og det blev altid forventet at han blev lige så stærk og dygtig i kamp som sin fader. Allerede i en tidlig alder af 14 indgik Boliwulff i byens forsvars-/ og angrebsenhed, og blev initieret i Jorheims Krigere. Han kæmpede igennem mange kampe og krige, med sin fader som rollefigur, og ham som viste ham hvordan han forventede at han blev som voksen. I vinteren 1996, døde Boliwulffs fader af alderdom, og sine krigsskader. Boliwulff var knust, og var deprimeret i den gode halvdel af det år, men så skete der noget i Boliwulffs liv. Han fandt sin faders gamle kiste i husets kælder. Og deri fandt han sin et sværd, og en blodrød kappe som var hans families kærtegn, den røde kappe satte noget igang i Boliwulff, han kiggede dybere i kisten og fandt et gigantisk sværd, han løftede sværdet og fandt det meget let, men da han lagde det ned knækkede kalkstenene som dannede kælderens gulv, der hvor sværdet havde ligget i kisten, lå der et stykke pergament, med en skrift på. Skriften lød.
"Boliwulff, når du læser dette er jeg ikke længere blandt dig og din moder. Det er nu din pligt at leve op til Jorheims forventninger, og det er dig der er mit eftermæle. Alle de ting jeg har opnået for Jorheim, alle de ting jeg har udført for Jorheim, er intet mod det som jeg har givet dig. Det er dig der er Jorheims helm nu, det er dig det kommer til være alt afhængende af. Tag Wolfsbane, og gør det, som du mener der skal til for at skabe fred og ligevægt for Jorheim. Det er dig, der er."
Fra denne dag blev Boliwulff en helt anden person, han trænede meget mere intens, i Jorheims kampring gik han op mod de regerende mestre flere gange, og flere gange mod mere end éen person. Kun for at bevise at han er den bedste, og stærkeste kriger i byen. Han steg hurtigt i krigernes rangorden, og endte med at blive leder for en mindre kampenhed, hvis formål var at løbe i frontlinien, og demoralisere fjenden. Hver eneste gang han var i krig, bar han på den blodrøde kappe, og blev senere kendt som den "Røde Ulv".


Fortid frem til nu: I en alder af 19 begyndte freden at falde over Jorheim, alle deres fjender var afskræmte af deres krigskunnen, ingen turde lægge sig ud med dem. Boliwulff begyndte at lære sortsmedens kunst, og hjalp indbyggerne med deres diverse pligter. Han var glad for afknækket med alle de kampe og krige han havde kæmpet i, i de sidste år. Men glemte aldrig den dag hvor han fandt sin faders kiste, efter hans død. Mindet om hvad han er, gør ham istand til at holde sig i form både mentalt og psykisk. Igennem tiden til nu, har der været enkelte konfrontationer hvor der skulle vises en magtdemonstration af Boliwulff og hans enhed, det blev dog aldrig til noget pga. ren frygt. Tiden skred frem, og Boliwulff beslutter sig for at han vil se omverdenen, istedet for at kun at have set Jorheim og klatret op ad Krystalbjerget gang på gang, han samlede sin uniform, pudsede sit sværd og gik op til høvdingen for at fortælle at han forlod Jorheim en tid. Høvdingen modtog ikke beskeden godt, men vidste at Boliwulff ville gå sin pilgrimsrejse, om han måtte eller ej, og lod ham begynde sin rejse ud i Krystallandet. Før han tog afsted, efterlod han alle sine ejendele til sin moder, som tak for alt hvad hun er for ham. Hun fik et kram, og så tog Boliwulff ellers ud i Krystallandets horisonter...

Værste minde: Boliwulffs værste minde, men også mest kærtegne minde, var da hans fader døde. Dette gjorde ham til den person han er.
Bedste minde: Den dag han blev initieret i Jorheims Krigere, og fik sin krigsuniform.
Barndomshjem: Jorheim.
Levested i øjeblikket: Han bor der hvor han nu er, han er på omrejse i Krystallandet, udenfor hans hjemby Jorheim. Kroen er hans levested.
Familie:
Fader: Asgeir Eigir. (Død)
Moder: Holmfrid Eigir.


Færdigheder:
Sværdkamp: 10.
Kamp med bue/pil: 0.
Kamp med tunge våben: 4.
Kamp uden våben: 2.
Styrke: 10.
Smidighed: 5.
Intelligens: 4.
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
posts
4
karakterer

Nova 06.04.2011 14:44
God profiltekst, der er dog lige nogen ting der skal rettes på.

Magiske evner: bemærk at du kan risikere at skulle ændre på dine magiske evner, da disse to sammen kan gå hen og blive til en værre omgang power play. Jeg har siddet længe og kigget på dem nu, og kom frem til at jeg hellere måtte gøre dig opmærksom på dette. Dette kommer selvfølgelig an på hvordan charen bliver spillet.

Du skriver Jorheims konge. Krystallandet har kun en konge/dronning og dette gælder for hele landet, dermed kan Jorheim ikke have sin egen konge, men måske en slags anfører for byen. Du har skrevet dette mange steder, så du bør kigge hele din profil igennem (;


Svar til note: jeg ændrer dit brugernavn til Boliwulff

Boliwulff

43
posts
1
karakter

Boliwulff 06.04.2011 15:05
God profiltekst, der er dog lige nogen ting der skal rettes på. 

Magiske evner: bemærk at du kan risikere at skulle ændre på dine magiske evner, da disse to sammen kan gå hen og blive til en værre omgang power play. Jeg har siddet længe og kigget på dem nu, og kom frem til at jeg hellere måtte gøre dig opmærksom på dette. Dette kommer selvfølgelig an på hvordan charen bliver spillet.

Du skriver Jorheims konge. Krystallandet har kun en konge/dronning og dette gælder for hele landet, dermed kan Jorheim ikke have sin egen konge, men måske en slags anfører for byen. Du har skrevet dette mange steder, så du bør kigge hele din profil igennem (;


Svar til note: jeg ændrer dit brugernavn til Boliwulff


- Indtil videre er jeg lidt blank i hvad han ellers skal have af magiske evner, da vikinger ikke decideret prydes af magi andet end Shamaner og Runescripes. Øhm, men hvis det kan godkendes, og det skal lige siges at jeg absolut ikke går ind for power play, så jeg byggede ikke hans evner op til at skulle bruges som power play. Så hvis det kan godkendes indtil videre, og se igennem et par tråde og se hvad der sker, hvis i derefter syntes der skal laves om i dem, så gør jeg selvfølgelig det. Ellers ender han uden nogen decideret evner udover sværdkamp. (Vikingerne kan ikke så meget andet, end at være barbarisk grusomme ;))

- Samtlige tilfælde af ordet 'konge' er nu ændret til 'høvding', det at der kun var éen konge gennemgående for krystallandet, må være gået min næse forbi. Beklager jeg, fejlen er dog rettet.
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
posts
4
karakterer

Nova 06.04.2011 15:10
Super!

I så fald er profilen godkendt!
God spillelyst.

/Samson


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3