Chibi

Chibi

★ The Returned ★

758
karakterer

Chibi 08.12.2011 20:44
Grundlæggende information:

Fulde navn: Luxúria.
- Er Gælisk og betyder Begær.

Kaldet: Lux.
Alder: 6011 år.
Fødselsdag: 1-1-4000 f.kt.
Køn: Kvinde
Tilhørsforhold: Kaotisk Ond.
Tro: Zaladisme.

Info omkring udseende:

Højde: 168 cm.
Vægt: 62 kg.
Hudfarve: Solbrun.
Hårfarve: Hvid og grå.
Hårstil:
* Hendes hår er løs og pjusket og så går det til lennen.
* Det øverste af hendes hår er hvidt og det inderste er gråt og giver et fedt spil i håret.

Øjne:
* Hun her pæne mandelformet øjne, som ser ud til at have en metalperle i midten, i den vil man kunne se sig selv.
* Hendes øjne er dækket af noget som ligner sort makeup.

Kropsbygning: Hun har en pæn og velformet normal figur.
Hverdagstøj: En hvid blondede kjole, med korset overdel, lange ærmer.
- Kan ikk rigtigt forklare det, så vær sød at se på billedet.

Ar, permanente skader, el.lign.: Ingen.
Særlige kendetegn:
* Hendes læber er røde som blod og kigger man godt efter, vil man kunne se to små spidse tænder i hver mundvig.
* Det lange hvide og grå hår.
* Hun har store hvide englevinger.
* Hendes hvide blondetøj.
* De blodrøde læber.
* Hendes mandelformet perle øjne.

Race: Dæmon engel.

Magi:

Magisk evne (1): Luft:
* Skabe og kontrolere voldsomme storme og blide vinde.
* Ved hjælp af luftens magi, kan hun gøre sig selv til luft. - Usynlig og spøgelse arktig.
* Ved at lave vivelvinde, kan hun få objekter og levende væsner til at flyve.

Magisk evne (2): Hendes to hvide øjne har evnen til at kopiere andres evner, så hun har den samme evne som bliver brugt mod hende. Nogle bliver hun dog nød til at have fysisk kontakt med. Hun kan kun kopiere de evner som bliver brugt mod hende og de virker kun i 5 min af gangen, men for hver gang at evnen bliver kopiret, virker den yderligere 5 min.

Første gang hun kopiere en evne, så kan hun kun beherske evnen ved niveau 1, men hver gang at evnen bliver kopiret, så stiger hendes beherskelses niveau. Det behøver ikk være den samme person, bare evnen er det samme og niveauet falder ikk igen, bare fordi evnen ikk bliver kopiret længe. Hun kan sagtens kopiere en anden evne, inden de 5 min er gået, men er de 5 min ikk udløbet, så trækker det et halvt niveau ned, pulds at se er det kun den nye evne som virker.

Kopierede evner og deres styke niveau:
*

Dygtighed til at kontrollere sin første evne: 10.
Dygtighed til at kontrollere sin anden evne: 10.

Info omkring personlighed:

Talenter: Hun kan få enhver til at falde for hende, hvis hun gør sig umage.
Svagheder: Hvis folk hvirkelig viser interrese for hende, så rødmer hun og får det der ved svært ved at koncentrere sig.
Interesser: Det eneste som hun har interesse for, er at udføre sine ordre.
Drømme/ønsker: At det onde kommer til magten og alt godt og smukt bliver udslettet.
Elsker:
* Hun elsker at tage kærligheden fra de elskende og se dem splitte hinanden ad med deres jalousi.
* At smadre alt smuk, som giver folk glæde.

Hader: Alt det gode og smukke.
Helindtryk af personlighed: Hun kender alt der er at vide om kærligheden og bruger den til at knække de elskende. Hun flirter med alle som kommer tæt på hende, især dem som er i et forhold. Hun går gerne efter at blive opdaget i, at være skyld i at en er utro med hende. Hun har ingen hæmninger og gør og siger præsis hvad der passer hende.

Fortid/baggrund:

( Englen. )
Fortid/fortid frem til nu/baggrund/barndom: Denne pige blev født i år 4000 f.Kt. Det var det år hvor de forskellige racer så ud til at blive mere civiliserede og imødekommende overfor hinanden. Dengang havde landet kun små landsbyer, så da folk begyndte at blive mere imødekommende, lukkede man andre væsner ind i lansbyerne. Pigen var altid en gald og venlig, og hun var meget velopdragen.
Da hun blev 18 år, blev hun giftet væk til en fæl ældre herre, som nægtede hende at se sin familie og hendes venner. Den stakkels pige blev misbrugt og banket flere gange dagligt, til hun til sidst omkom som 25. årig, af sine kvæstelser. Pigen som var født uden magiske evner, havde ikk haft en eneste chance for at forsvare sig selv. Det var et stort tab for den lille landsby, men de kunne intet gøre mod herren, for han var af adeligt blod, som nægtede at blande sig i hvad der var sket.

Men Isari forbarmede sig over den unge kvinde og gav hende ikk kun nyt liv, men hun fik oss en høj rang og en enkelt evne, luftens magi. Pigen blev genfødt som en engel og vendte tilbage til hendes landsby, som blev lykkelige over hendes tilstedeværelse. Men da hendes ægtemand så hende, døde han af skræk. Han troede at hun var kommet for at hævne sin død.
Englen blev hos sin familie, til alle dem hun kendte døde. Hun nåede at opleve de store byer blive bygget, før hun vendte tilbage til sin herskerinde, til hun atter sku sendes til krystallandet.

I år 24 blev hun sendt ned for at hjælpe til i krigen mod dæmonerne, men dør under kampens hede og bliver sendt til Kile's rige.

Barndomshjem: En lille landsby som ikk længere eksistere.

( Dæmon englen. )
Fortid/fortid frem til nu/baggrund/barndom: Pga. at Isari har sendt fire engle til krystallandet, har Zaladin sendt fire af de englesjæle som han hentede hos Kile, ind i fire krystalianer.
Alle fire er blevet overtaget af de dæmoniske englesjæle, med ingen mulighed for at vende tilbage til sit gamle selv. Pga. den pludselige indtrængen i deres kroppe, har krystalianerne ændret udsene til hvordan deres sjæle er. Ingen af dæmon englende kan huske deres fortid og kommer aldrig til det.

Zaladin sendte denne dæmon engel ind i en krystalianer med en mægtig evne, evnen til at kopiere andres evner. Han mente at med denne evne ville hun kunne udføre sit arbejde til punkt og prikke. Men alligevel fik han hende trænet, så hendes evner nået det højeste.
Efter som at hun som krystalianer blev nægtet ægte kærlighed, døbte han hende Luxúria og gav hende den opgave at skabe splid mellem de elskende og spiltte at smukt fra hinanden. Han gav hende den opgave, fordi han vidste at hendes smærter fra fortiden ville ligge i hendes underbevisthed til evig tid.

Værste minde: Intet endnu.
Bedste minde: Intet endnu.
Levested i øjeblikket: Intet fast sted endnu.
Familie:
Far: Zaladin.
Søskende: De tre andre dæmon engle.

Færdigheder:

Sværdkamp: 5.
Kamp med bue/pil:
Kamp med tunge våben (økser, el.lign.):
Kamp uden våben: 8.
Styrke: 8.
Smidighed: 7.
Intelligens: 7.
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 08.12.2011 22:27
Hej Luxúria,

Lad mig starte med at rose din profil. Den er meget flot og velskrevet. Der er dog nogle ting som skal rettes, førend du kan spille på siden:

[list][*]Race: Du kan desværre ikke være en "dæmon engel", da 1) dæmoner kan ikke blive blandede racer og 2) vi har ikke på nuværende tidspunkt en race kaldet engle (de laves dog snart (igen)). Jeg ville foreslå at du blot ændrede din racebeskrivelse til Dæmon. (:[/*:m]
[*]Evner*: Under din første magiske evne skriver du at hun kan: "Skabe en voldsom storm eller tømme et rum for luft, hvis hun ikk selv er der inde." Den sidste del, af denne del-evne er desværre vurderet som værende overpower, da hun på denne måde kan kvæle andre mennesker, uden direkte kamp eller uden at opholde sig i det samme rum. Den godkendes altså ikke.[/*:m]
[*]Svagheder*: Ikke udfyldt.[/*:m]
[*]Interesser*: Ikke udfyldt. [/*:m]
[*]Din fortid: Umiddelbart synes jeg det er en super-god idé du har med denne karakter, men jeg må dog påpege, at dét at du indblander guderne så markant i din historie, kan være farligt. Din forklaring på "dæmon englen" falder i god jord, men jeg holder endnu fast på at hendes "nye" race bør være dæmon. Derudover skal du vide at du ikke kan bruge guderne som NPC (non-playable characters) på Krystallandet, så du vil fx ikke kunne kommunikere med Zaladin eller andre. Med andre ord, så kan du ikke benytte dig af guderne aktivt in-game (de vil fx ikke beskytte dig hvis du er ved at dø). Så længe du er indforstået med dette, så godkendes din baggrundshistorie også. [/*:m][/list:u]

EDIT: Jeg ser at du har fået speciel tilladelse fra Samson til at oprette denne karakter - jeg vil dog stadig foreslå at du ser på de ting, som jeg ønsker rettet (og udfyldt). Jeg har markeret de vigtigste punkter, som jeg kræver rettet/udfyldt med en stjerne, og så må de andre admins skrive herinde, hvis de har andre kommentarer.

Jeg glæder mig til at se rettelserne, og igen; flot profil! (:
Chibi

Chibi

★ The Returned ★

758
karakterer

Chibi 08.12.2011 23:25
Jeg er super glad for at du kunne lide den, der har oss været mange timer arbejde bag det hele. :)
Må indrømme at jeg selv ret stolt af mit arbejde. :)

Magisk evne (1):
Luft:
* Skabe og kontrolere voldsomme storme og blide vinde. - Rettet.
* Ved hjælp af luftens magi, kan hun gøre sig selv til luft. - Usynlig og spøgelse arktig.
* Ved at lave vivelvinde, kan hun få objekter og levende væsker til at flyve.

Race:
Satira skrev:

Kunne ikk finde engle på race listen, men her står der at de er til, så nu spørg jeg om jeg må lave en?

Navn: Isari
Titel: Lysets Gudinde, Den Livgivende, Livets Moder, Beskytteren
Form: En kvindelig engel af rent, hvidt lys.
Helligt symbol: En gylden sol med en stjerne i midten.
Farver: Hvid og guld.
Beskrivelse: Isari står for lys, godhed og livet. Hun står for det evige liv, uden død, bekymring eller frygt. Lyset er hendes domæne og de der tilbeder hende med hele deres hjerte vil altid bære hendes lys i hjertet, og aldrig frygte nattens mørke.
Da verden blev til, sendte Isari sin livgivende vind indover den, og skabte englene. Englene bar hendes lys til verden, og beskyttede det i hendes navn.

Isari hader Zaladin for hans ondskab, og den frygt han spreder.
Hun forstår ikke hvorfor Kile finder døden så vigtig, og går ikke godt i spænd med hende.
Hun føler sympati for Aladrios ønske om fred, selvom hun selv så godheden herske i verden.

Samson skrev:

Der findes skam engle i Krystallandet. Der er bare ikke så mange af dem, så det skal nok passe at de ikke står på racelisten. Der er et par få brugere der allerede er i besiddelse af engle. Men du får tilladelse til at lave en :) Tænk blot over englens alder i forhold til Krystallandets tid og dermed også dens fortid. Skriv gerne hvordan hele processen opstod, fra menneske til engel. Så det er bare med at være kreativ (;

Samson skrev:

Hej Chibi :)
Det er en fin idé at du er kommet frem med der. Kategoriserer man først englene, rent generelt, bliver der færre spillemuligheder end der er på forhånd - men jeg tager det alligevel videre til overvejelse med de to andre. Uanset hvad, kan du sagtens lave det som du har i sinde og det lyder som om at det er en god karakter som du har i hovedet.
Jeg forstår at du vil lave en dæmonengel... Uanset hvad, så skal der være en fortidsbeskrivelse, fra før karakteren blev dæmonengel - uanset om karakteren kan huske det eller ej. Det princip har vi til alle karakterer, da det fuldender karakteren mere.
Men i så fald, har du accepten til at lave din karakter efter dit hovede.
/Nova

Svagheder*: Interesser*:
Dette havde jeg overset og skal nok rette det hurtigst muligt. :)

Hvad angår at bruge guderne i mit spil, så er det ikk noget jeg har tænkt mig.
Bare rolig. :)
Chibi

Chibi

★ The Returned ★

758
karakterer

Chibi 09.12.2011 02:12
Så er der rettet lidt igen, håber det er nok. :)

Svagheder: Hvis folk virkelig viser interesse for hende, så rødmer hun og får det der ved svært ved at koncentrere sig, hvilket er to store problemer for hende.

Interesser: Det eneste som hun har interesse for, er at udføre sine ordre.
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 09.12.2011 12:04
Hej Chibi.

Det er en kanon flot profil som du har fået lavet dig der. En ting som falder meget i mine øjne er, at hun kan kopiere evner. Evnen i sig selv opfatter jeg som OP, da der på den måde er intet der kan holde hende tilbage, hvis hun kan det samme som sin modstander, og i så høj en grad.

For nogle år siden gav jeg en tidligere veninde lov til at have evnen, men både hende og jeg fandt ud af at det var en alt for enorm evne, og en som man nemt kunne spille OP med. Det endte med at hun påtog sig en speciel evne gennem spil, og evnen til at kunne kopiere, blev pludselig låst da karakteren netop havde kopieret en NPC karakters evner (dette var self gennem et plot, så karakteren ikke længere skulle kunne kopiere evner).

Ja, jeg beder dig om at finde en anden magisk evne end kopierings-evnen.

/Nova
Chibi

Chibi

★ The Returned ★

758
karakterer

Chibi 11.12.2011 14:44
Hej Nova.
Det er da en trist nyhed at få, men kan ikk helt forstå dit afslag, da du selv har godkendt den profil som jeg har fået idéen fra. Så meget forskel er der nemlig ikk.

Barad:
Magisk evne (2): Hans to gule øjne har den evne at, når han ser andre bruge deres evner, kan han gøre det samme, dog kun mod den pågældende person. (eksempel: Hvis menneske 1 har evnen til at fremmane noget eller kontrollerer noget, kan Barad gøre det samme mod menneske 1, men ikke bruge evnen mod andre. hvis der ikke er nogen evner at gengive, er evnen passiv.) Virker kun på synlige evner, og indenfor 50 meter, kun i synsfeltet

Lux :
Hendes to hvide øjne har evnen til at kopiere andres evner, så hun har den samme evne som bliver brugt mod hende. Hun kan kun kopiere de evner som bliver brugt mod hende og de virker kun i 5 min, men for hver gang at evnen bliver kopiret, virker den yderligre 5 min. Hun kan kun kopiere andres evner indenfor 50 meter, kun i synsfeltet.
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 11.12.2011 17:23
For nogle år siden gav jeg en tidligere veninde lov til at have evnen, men både hende og jeg fandt ud af at det var en alt for enorm evne, og en som man nemt kunne spille OP med. Det endte med at hun påtog sig en speciel evne gennem spil, og evnen til at kunne kopiere, blev pludselig låst da karakteren netop havde kopieret en NPC karakters evner (dette var self gennem et plot, så karakteren ikke længere skulle kunne kopiere evner).

Som sagt, det er en evne man kunne få, men det er ikke en man vil kunne få i fremtiden. Der har været snak i admin-stablen omkring denne evne, og vi er nået til enighed om at der ikke er flere der skal kunne få netop denne evne, da den er alt for stor at have med at gøre og meget nemt fører til OP.
Der er ikke så brugere med denne evne, som er aktive. Så på den måde bliver den halvt om halvt bekæmpet.
Chibi

Chibi

★ The Returned ★

758
karakterer

Chibi 11.12.2011 21:23
Jamen Alwyn bad min ikk rettet den evne og det kan du selv læse, så det er jo åbenbart ikk alle admins som har noget imod den evne.

Jeg syntes ærligt talt at det ikk det er fair, at der en en som bliver godkendt til en evne som er taget "af listen" men andre kan ikk. Så syntes jeg at alle skal have nej til den evne og at evnen skal slettes fuldstendig fra krystallandet. Hvis i kan gøre det ved en, så må i oss gøre det ved resten.

Citat:
Det endte med at hun påtog sig en speciel evne gennem spil, og evnen til at kunne kopiere, blev pludselig låst da karakteren netop havde kopieret en NPC karakters evner (dette var self gennem et plot, så karakteren ikke længere skulle kunne kopiere evner).

Jeg er normalt ikk en som brokker mig, men når jeg føler mig uretfærdigt behandlet, så sætter jeg derfor foden i jorden.
Så må i sku lave en liste med de evner som er taget "af listen" og ikk kommer "på igen", så man kan se hvad man ikk kan bruge.
Vil egentligt gerne vide hvor mange i laver det nummer ved, for det kan ikk passe at jeg er den eneste som brokker mig.
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 12.12.2011 13:00
Vi forstår din mening og du har ret til at brokke dig. Vi har selv snakket det her igennem, og vi er kommet frem til at du får lov til at have evnen, men bliver nødt til at lave et par begrænsninger på den, og derefter vil evnen blive bandlyst. Du har lavet en super flot profil med en gennemtænkt karakter, så dette ligger også i vurderingen.

I stedet for evnen bliver bandlyst kommer der en regel op omkring evnen, så det vil jeg lige gøre opmærksom på, da det vil få en betydning for alle karakterer der er i besiddelse af denne evne.
Kopiering af en evne lyder måske på 10, men det betyder ikke at enhver evne man kopiere kommer til at ligge på 10 i behærskelse, dette kommer til at ligge på en helt ny skala, taget i betragtning af hvor mange gange karakteren med kopierings-evnen har været i besiddelse af den pågældende evne. Det skal ikke betyde at man spiller efter flere forskellige skalaer til de forskellige evner, men det er noget man selv skal vurdere i forhold til sin karakter. Hvis en medspiller så finder graden af dygtighed uretfærdig på nogen måde, så skal vedkommende jo så self enten sige det til kopierings-karakteren eller til en admin. Det er bare lige så du kan tage højde for dette først.

Begrænsningerne kunne lyde på, at der først skulle tages fysisk kontakt, eller i dette tilfælde er det nok bedre med øjenkontakt + når hun slår evnen til. Det kan måske ses på hende, når dette sker. Evt. når en evne er blevet kopieret, kan kun den evne tages i brug i de 5 min, og kan dermed ikke straks kopiere en ny.
Chibi

Chibi

★ The Returned ★

758
karakterer

Chibi 13.12.2011 00:56
Vi forstår din mening og du har ret til at brokke dig:

Jeg er ked af hvis jeg virkede for hård, syntes bare ikk at det var retfærdigt. Men jeg takker mange gange fordi i gav mig lov alligevel.

Nu vi taler om det, har i så fundet ud af det med den idé jeg sendte? Har allerede en som godt kunne tænke sig at være med, måske to, hvis det altså bliver til noget. Og oss de spørgsmål jeg sendte dig om Satira, for noget tid siden?

Du har lavet en super flot profil med en gennemtænkt karakter, så dette ligger også i vurderingen:

Tusinde tusinde tak, har oss brugt længere tid på den en nogen anden karakter i fortiden. :)

Kopiering af en evne lyder måske på 10, men det betyder ikke at enhver evne man kopiere kommer til at ligge på 10 i beherskelse, dette kommer til at ligge på en helt ny skala, taget i betragtning af hvor mange gange karakteren med kopierings-evnen har været i besiddelse af den pågældende evne:

Det var nu heller ikk fordi jeg havde tænkt mig at overspille med min nye karakter. Jeg har været med så længe, at jeg ved godt hvad man kan tillade sig og hvad man ikk kan tillade sig.

Lux - Med rettelser:

Hendes to hvide øjne har evnen til at kopiere andres evner, så hun har den samme evne som bliver brugt mod hende. Nogle bliver hun dog nød til at have fysisk kontakt med. Hun kan kun kopiere de evner som bliver brugt mod hende og de virker kun i 5 min af gangen, men for hver gang at evnen bliver kopiret, virker den yderligere 5 min.

Første gang hun kopiere en evne, så kan hun kun beherske evnen ved niveau 1, men hver gang at evnen bliver kopiret, så stiger hendes beherskelses niveau. Det behøver ikk være den samme person, bare evnen er det samme og niveauet falder ikk igen, bare fordi evnen ikk bliver kopiret længe. Hun kan sagtens kopiere en anden evne, inden de 5 min er gået, men er de 5 min ikk udløbet, så trækker det et halvt niveau ned, pulds at se er det kun den nye evne som virker.
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 13.12.2011 11:21
Så snart rettelsen står i din profil, så bliver den godkendt (:
Chibi

Chibi

★ The Returned ★

758
karakterer

Chibi 13.12.2011 12:19
Jamen jeg kan jo ikk skrive længere. );
Men hvis i nu godkender profilen, så jeg kan lave rettelser, så kan i gennemgå den.. Lover ikk at bruge den før i har skrevet at den er godkendt. :D
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 13.12.2011 15:02
Nu skulle du meget gerne kunne rette i din profil. (:
Chibi

Chibi

★ The Returned ★

758
karakterer

Chibi 13.12.2011 18:55
Fantastisk. :D Så er det gjort. :D
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 13.12.2011 20:39
Godkendt
Smut så ud og spil med hende. (;
Chibi

Chibi

★ The Returned ★

758
karakterer

Chibi 13.12.2011 20:56
FEDT TAK! :D

Men hvad med de idéer jeg sendte til Nova? Bl.a. ang. den gruppe? Har i snakket om den?
Har nemlig allerede en som godt kunne tænke sig at være med, måske to, hvis det altså bliver til noget. Og oss de spørgsmål jeg sendte dig om Satira, for noget tid siden?
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 13.12.2011 21:03
Ang. gruppen:
Mener du de andre engle, som også blev sendt ned? Det ville - efter min mening - stærkt komme an på hvordan deres profiler ser ud. Laver de flotte, gennemførte profiler så kunne det - igen, efter min mening - nok godt komme på tale. Er deres profiler blot udfyldte med 1-3 ord pr. felt og uden noget rigtigt indhold i profilen, så ville jeg selv afvise dem. Jeg vil foreslå at de laver et udkast til profilerne og sender dem til en admin. Så kan det blive taget derfra (:

Mht. dine spørgsmål om Satira - uha det lyder som noget jeg har glemt? Jeg husker i hvert fald ikke noget, med nogle spørgsmål omkring hende. Du kunne evt. sende dem til mig i en PM, så vi kan få styr på det også? (:

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, Mong, Venus Læremester
Lige nu: 3 | I dag: 5