Hvordan startede I på KL?

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 13.12.2011 12:24
En smule kedsomhed og en betragtelig del nysgerrighed fik mig til at oprette tråden her.
Jeg er ret interesseret I at vide, hvordan folk har fundet frem til KL gennem tiden.

Jeg hører ofte jer medlemmer snakke om, hvor længe I har været herinde.
Men hvordan fandt I egentlig KL i sin tid? - Var det jeres første rollespilsside, og hvem var den første karakter, I lavede herinde? (:

Nu fandt jeg ikke selv KL, men opfandt det, så kan ikke rigtig selv lægge ud :P
Men lad os da høre jeres historier!
~ Krys ~

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 13.12.2011 18:54
Så vil jeg da godt lægge ud :)

Ja, kl var rigtigt nok mit først rpg, og jeg blev trukket herind af Alwyn for... jeg var vel en 12-13 år, for jeg mener, at jeg tænkte over aldersbegrænsningen når man skal oprette bruger. Og så mener jeg også at Ally havde været her et par uger før mig, men har ingen præcis dato x)

Første char: Venus :P Jeg har flere gange overvejet at slette hende fra kl (le GASP!), fordi jeg syntes, hun var blevet for kedelig. Men jeg kunne ikke nænne det x)
Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 14.12.2011 03:04
Jeg fandt KL via. Nova, som jeg ikke rigtigt snakkede med på daværrende tidspunkt, men fordi jeg spillede live rollespil spurgte hun om det ikke kunne have interesse. Jeg tror jeg var 16.

Kl var som sådan mit første tekstbaserede rollespil, jeg havde spillet lidt på siden Rokada før, men det var en blanding af live og tekst, så man spillede sin karakter en gang om måneden til live og skrev så med den resten af tiden.

Det var af samme grund skyld i, at Katah (min store barbar-kvinde) var den første karakter jeg oprettede, da jeg havde spillet en lignende karakter (dog uden magiske evner) til et af de faste live-rollespil.
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 14.12.2011 12:23
Krystallandet var mit første RPG. Jeg kom hertil for efterhånden - ja hvad er det - 6 år siden nu? Men man "finder" ikke bare Krystallandet - jeg fik siden anbefalet af en gammel ven, som sagde at det nok ville være noget for mig. Jeg tænkte at det kunne da nok være meget sjovt, egentlig, for så kunne min fantasi høre hjemme et sted.

Min føste karakter var - overraskende nok - Alwyn Flowerew, en grotesk halv-vampyr rogue, der kunne forvandle sig til en mutant ulv. Jeg ler lidt kejtet over hendes halv-latterlige personlighed, evner og "race". Hun var desuden skizofren og havde to dæmoner boende inde i sin krop. Nu ler jeg lidt kejtet igen. Hun er med tiden blevet mere "normal" og har faktisk fået sin helt egen lille personlighed.

Efter nogle intense uger herinde, trak jeg min kære veninde Venus ind i landet.
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 14.12.2011 13:09
Spændende at læse!

Jeg kom herind som 13-årig, så det er 6 år siden. Puha, egentlig længe. Men min første karakter var Jean, som tog navneforandring til Marion, som jeg stadig har den dag i dag. Jeg har heller ikke nænnet at slette hende, fordi hun netop var min første karakter.
Hun var temperamentsfuld og udviklede sig hurtigt gennem spil til at være mega emo, på grund af at jeg var liidt for hård mod hendes personlighed og til sidst ikke magtede mere. Dog er hun kommet ovenpå igen, og er som jeg havde tænkt mig at hun skulle være. Smilende, venlig og altid klar til at hjælpe hvilken som helst person i nød. En stor modsætning til den char som folk mest kender mig under, hvilket får mig til at more mig. :)

Milla

606
karakterer

Milla 14.12.2011 20:24
Jeg oprettede mig som en af de første brugere, tihi! (på det gamle på proboards, forstås :D) ... Jeg ved ikke, hvor lang tid, det er siden, men det må vel også være de der 6-7 år siden. Jeg har en af de dårligste tidsfornemmelser. Fik linket af Krys, tror jeg - eller i hvert fald inde på et forum, hvor vi begge var medlem (:

Sala var min første karakter, og egentlig hader jeg hende lidt. Men jeg kan ikke nænne at slette hende :0
Mimi

Mimi

211
karakterer

Mimi 15.12.2011 10:05
Puha lige hvornår det var jeg fandt vej til KL kan jeg ikke lige huske og dog, så mener jeg at det var Noller, som gav mig linket i tidernes morgen... ^^

Nadia

152
karakterer

Nadia 18.12.2011 14:55
Jeg kan faktisk ikke huske, hvordan jeg fandt siden for snart et år siden.. men tager jeg ikke fejl, så må det have været en reklame, som jeg mødte på min vej.. og igen så tror jeg, at det må have været på portalen. Så tjekkede jeg siden ud og blev enig med mig selv om, at jeg ville joine. :D
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 18.12.2011 17:33
Jeg fandt kåel på MS for lidt over 6 års tids siden og det er min meget korte og kedelig historie. Dengang var jeg dog Noel xD. Kan ikke huske hvorfor jeg oprettede mig xD. Noel var bare sådan en kedelig start pige agtig noget, når man lige er startet på at rp'e. Hun var min allerførste nemmelig.

Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 11