En festlig aften

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 22:00
Levon og Aishe kommer gående hen mod kroen, og LEvon nikker smilende ved hendes ord.
"Det må være en sær gave at have," bemærker han tænksomt, "I alt fald set i mine øjne. Og med henblik på din dans, så må jeg kræve en opvisning indenfor. Jeg skal såmænd gerne selv træde dansen med Dem." Han ler muntert og smiler så opmuntrende til hende. "Og De har ret, den er i den anden ende, hvor er det glemsomt af mig at lede os denne vej rundt." Han ler igen en smule drillende og fører an hen mod bygningen for at gå rundt om den. Der er smukt herude med træerne og blomsterne, og en gammel bænk står op ad muren. Et øjeblik får han et flash af ham selv på bænken med den sorthårede skønhed i sine arme dybt optaget af et hedt kys. Han glipper med øjnene og synet forsvinder, men efterlader et lille smil hos ham.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.11.2011 22:15
"En sær gave er vel så meget sagt. Jeg har hørt om folk med værre." Siger hun, igen med lidt klukken, før hun lægger armene over kors foran sig lidt igen, ved hans bemærkning om hendes dans, "Jah, det vil jeg overveje så." siger hun lidt drillende, og ser rundt i på de forskellige træer, blomster, og så bænken også. Et smil hviler stadig over hendes udtryk, og hun ser på ham igen, "Tjah, det er trods alt i denne retning vi kom fra, en fejl alle kunne have begået, Hr."

Hun tilter hovedet lidt på skrå imens at han lader til at være optaget af nogle tanker, og det pirker lidt til hendes nysgerrighed, skønt hun ikke kommenterer det, "Tror De at der er travlt derinde?" spørger hun så da de går forbi et åbent vindue hvorfra man kan høre lystig musik.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 22:20
"Awh tænker De på at arbejde i stedet for at underholde mig?" driller han med et skævt smil og vælger ikke at køre de andre emner længere ud, da der ikke er så meget mere at sige til det. Han følger selv hendes blik ind et øjeblik, hvor der er rimeligt fyldt op men stadigvæk er adskillige frie borde, og han smiler tilfreds ved at se sit sædvanlige bord frit i aften. "Lad os gå ind og se efter," fortsætter han og går hen, hvor han åbner døren og holder den for hende med et galant buk og et charmerende smil.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.11.2011 22:28
Hun skal næsten til at nævne at dette da næsten var arbejde, men ryster så lidt på hovedet over hans drillerier. "Hvordan kan De dog tro det?" Spørger hun, drillende igen. Han virker nu ret selvsikker på sig selv, og nejer lidt til gengæld, "Det lyder som en god idé.." Hans charmerende smil bliver gengældt, og hun træder da indenfor, og mærker den halvvarme gulv under sine fødder. Det er nu en rar følelse. Hun ser lidt rundt, og venter på at Levon finder dem et sted at sidde, og stemingen i kroen er kort sagt fantastisk. Sang og glade dage, til trods for at der stadig var tomme borde, det varmede helt inde til hjertet. Hun vender sig lidt imod Levon.

"At sige at her ikke er festligt ville være en løgn." Kommenterer hun, med et kort grin. Hun var nu godt tilfreds med sin beslutning om at være taget med.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 22:33
Da hun er gået ind, følger han efter og leder an over til sit sædvanlige bord, hvor han holder en stol for hende.
"Nej, her er en dejlig stemning," kender han sig enig med et smil. Duften af steg når ud til dem, og lyden af glas og krus mod hinanden lyder flere steder fra lokalet sammen med glad latter. Lige det rigtige sted at glemme ubehagelige ting som ægteskab og pelsede kvinder med haler og hypnotiske sorte øjne. Han skyder tanken om Maki væk nok en gang og nikker mod menukortet på bordet.
"De bestiller bare hvad De har lyst til," bemærker han med et indsmigrende smil.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.11.2011 22:54
Hendes mave rumler en kende da duften af mad spreder sig over hele rummet, og hun smiler let. "Det er rart at omgås mennesker i så godt humør..."
Hun sætter sig ved bordet, på den udtrukne stol, "Tak," før hun så ser lidt op på ham, da han også sætter sig og så henvender sig til menukortet. "..Er De nu sikker?" Hun løfter det ene øjenbryn og ser lidt på kortet med det noterede mad, før hun så ser på ham igen, og så endnu engang på det forskellige der er. Heldigvis er der ikke noget der er videre avanceret, og priserne er jo i grunden ganske rimelig.
Hun lader dog ham om at bestille først, da kvinden der betjener folket derinde denne aften kommer og stiller sig, hendes første dag på arbejdet sikkert, og man ser lidt nervøsitet i hendes måde at bevæge sig rundt på. "Kan jeg tage imod Deres bestillinger?" Spørger hun, og ser på de to af dem. Aishe lader som sagt Levon bestille først, før hun så beder om en af de simple retter. Men en af dem der mætter godt, en gryderet af en art.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 22:58
Da hun sætter sig og han går forbi hende bag om stolen, trækker han let to fingre over hendes skulder med et lille smil. Så sætter han sig ved hendes side og betragter hende et øjeblik, før servitricen kommer hen. Med let flirtende tone og et charmerende smil bestiller han et krus whiskey, komplimenterer hendes håndskrift og vender sig så smilende mod Aishe.
"Hvad du har lyst til," bemærker han bekræftende og ser varmt på hende, mens han læner sig let tilbage i sædet og strækker det ene ben ud foran sig.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.11.2011 23:15
Et let gys, nærmest umærkeligt, går igennem hende da hun mærker hans fingre, men hun samler sig dog igen, og rykker lidt på sig på stolen. Hans flirten med servitricen kommer ikke bag på hende, og hun smiler bare let mens hun betragter ham idét at han gør det. Da hun så bliver spurgt om hvad hun vil have at drikke, ser hun på den anden kvinde, "Mh, noget mjød ville være rart, tak." siger hun med et mildt smil, og kvinden rød over hele hovedet, men smigret over Levon, noterer det ned inden hun skynder sig tilbage for at give beskeden videre til køkkenet. Aishe vender sig lidt i stolen igen, og ser på manden, roligt, "Tak." Gentager hun så, endnu engang, og sukker roligt. Hun er i godt humør lige nu. Hvem kunne have vidst at en 'spådom' kunne føre alt dette med sig?

"Men jeg antager at De kan danse så?" spørger hun så roligt, "Er der andre talenter af den art De mener at have?"
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 23:22
"JEg skulle mene, jeg ejer evner indenfor de fleste ting der vedrører fest og druk - samt andre evner indenfor et vist andet område, De ikke er klar over- endnu." Han ler muntert ved sine egne drillerier og hentyder til sine evner i soveværelset og hende der. Han håber at farve hendes kinder en smule røde, men er ikke sikker, når det kommer til Aishe.
"Men dans er nok min stærkeste side på det punkt, hvis man ser bort fra at hælde alkohol ned. Jeg spiller en smule piano og bas, men det er ikke meget, og jeg synger nogenlunde efter lidt at drikke efter hvad mine venner siger," Han ler igen, "Men De ved hvad man siger om drukne mennesker og den slags."

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 24.11.2011 23:34
Hun læner sit ansigt lidt i sine hænder og lytter til ham snakke. Et skævt smil spredes over hendes læber igen, med lidt latter også. Det tror jeg gerne, "Så kommer man også langt." svarer hun roligt, og læner sig så en smule tilbage i stolen, mens hun bliver ved med at lytte til ham, "Så De er lidt musikalsk anlagt, interessant.." Hans latter smitter lidt, og hun dæmper det ned til lidt fnisen.
"Ah jo, det ved jeg alt for godt, man skal som regel tage deres udtalelser med et gran salt, Mhm?" kommenterer hun så og ser roligt på manden foran sig. Servitricen kom tilbage, og så snart hun ser ham spredes en rødmen over hendes kinder, idet at hun med lidt rystende hænder giver dem deres respektive krus med drikkelse, "Maden vil være klar snarest..." kommenterer hun, og smiler betaget til Levon før hun da så skynder sig tilbage til sit.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 25.11.2011 16:17
"Det gør man, ja,"" bemærker han let leende og ærges en smule over den manglende farve i de små kinder. "En smule, selvom jeg ikke altid gør så meget ud af at øve mig, som jeg måske burde." Han ler igen muntert og folder hænderne over maven.
"Et gran salt, ja, det er vist det rette udtryk," ler han videre og ser så på servitricen, der kommer igen. Han nyder de røde kinder han her har kunnet frembringe og stikker hende et par ravstykker som drikkepenge.
"Tak min smukke," siger han roligt og blinker til hende, før hun forsvinder igen og han atter vender opmærksomheden mod Aishe.
"Jeg håber for resten ikke De finder mig uhøflig at jeg kaster lidt om mig med komplimenter, men det er mit livssyn at en kvinde skal vide det, hvis hun har nogle fortrin - og hvis hun ikke har - og jeg har energien og overskuddet til at fortælle dem det. Et honningkkrukke-princip kalder jeg det; jeg deler lidt honning ud hvor jeg kan." Han smiler let undskyldende til hende, for det er først nu gået op for ham, hun måske kunne tage anstød af hans flirten med den anden kvinde. Ikke at hun havde eneret på ham, og han glemmer et øjeblik, han har betalt for hendes selskab.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 25.11.2011 16:37
Om ikke andet, så smiler hun, og trækker så på skuldrene, "Ah ja, det hele kommer jo i sidste ende an på hvor meget man egentlig har lyst til at bruge sin tid på det." Hun ler lidt igen, og betragter ham i hvad der vel kunne siges at være mandens element. Komplimentering af piger. Hun fandt det ganske underholdende, hvor betaget servitricen var.

"Tænk ikke på det." Siger hun roligt, med et skævt, lidt beroligende smil, før hun læner sig frem mod bordet igen og tager kruset med mjød op i hænderne, "Jeg er sikker på at de værdsætter det." Hun ta'r en tår af den, og sætter så koppen fra sig igen, "Nogle gange kan komplimenter redde en dårlig dag."
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 25.11.2011 16:42
"Og hvor meget det i grunden interesserer en," tilføjer han med et smil og nyder hendes latter, der virker som ren energi for ham.
"Det er det, de kan," bemærker han med et stort smil, "Og hvis man kan redde folks dag så let, så er det værd at gøre det, synes De ikke?" Han tager en tår whiskey og sætter kruset med et nydende suk. "Og Dem? Er De slev glad for de komplimenter, der må hagle ned over Dem?" spørger han en smule snu og formår også at vende dette til en lille kompliment

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 25.11.2011 21:44
"Det er også et vigtigt trækplaster.." Hun smiler og gnider sine hænder lidt imod hinanden, før hun lader blikket hvile på den blonde mand igen, mens han taler.

"Det synes jeg bestemt det er." Hun vender kruset med mjød lidt i sine hænder, og løfter det ene øjenryn så, da han taler igen. Hans spørgsmål kommer lidt bag på hende, og en svag rødmen kommer over hendes kinder, mens hun slår blikket ned, "Uh, jo... Når det skulle ske at jeg får dem..." siger hun, og jo, hun har da værdsat Levon's komplimenter, men .. eh. Det var ikke de kommentarer som hun normalt gik rundt og fik.

Hun tager en tår af mjødet, og samler sig selv, og vender blikket op imod musikanterne der netop skifter til en anden melodi. Kruset sættes på bordet, og hun ser på ham igen, og overvejer at få dansen af vejen, men når ikke at foreslå noget før at servitricen så kommer tilbage med noget brød, og balancerende med de to retter.

"Værsågod, den Herre og den Frøken," siger kvinden og placerer tallerknerne og de grove stykker bestik ved de respektive parter. Aishe sender hende et venligt smil, "Tak," og rykker lidt på sig ved stolen.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 25.11.2011 21:49
Han smiler til Aishe ved rødmen, der endelig kommer frem. "Ah, men en smuk kvinde som Dem må da få ikke så få komplimenter? Ellers er det nogle uforskammede bøller, De omgiver Dem med!" Da servitricen kommer, betragter han hende roligt og uden at slippe hende med blikket siger han, "Næh, det ser vel nok dejligt ud!" Hun fniser og rødmer let og nejer, før hun forsvinder igen, og LEvon vender spørgende blikket tilbage på Aishe, mens han tager endnu en tår whisky.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 25.11.2011 22:10
"Jeg ved det ikke. Det er ikke så mange mænd som finder arrede kvinder attraktive." Svarer hun med et skævt smil, men stadig et svag rødmen over hendes kinder. Og så er det heller ikke ofte at byvagterne er ved godt mod når de ser mig ..

"Jeg vil give dig ret, maden ser utroligt god ud." Siger hun så, og smiler roligt til ham, før hun tager sit bestik og vejer det overvejende imellem sine fingre. "Kroen skuffer aldrig, på det punkt."
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 25.11.2011 22:15
"Arede kvinder?" spørger han med et stille smil, "Mener De den smule i Deres ansigt? Det er blot charmerende på sin egen vis," siger han roligt og betragter hende nok en gang. "Hvad skete der?" spørger han så en lille smule usikker på om han bør stille så frækt et spørgsmål i det hele taget.
"Og nej, man bliver aldrig skuffet her," giver han hende ret og tager så sit eget bestik. Ikke at han var sulten eller havde bestilt noget, men han kunne vel godt holde hende med selskab, når nu maden var lavet, tænker han muntert.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 25.11.2011 22:21
Det var dog alligevel første gang hun havde fået den kommentar. Hun så lidt på ham, med et let smil, og stadig varme kinder. "Jamen, tak så." Siger hun roligere igen, og sætter bestikket lidt igen ved hans spørgsmål, "Et uheldigt sammentræf med noget ild." Svarer hun så, med et skuldertræk, og ta'r bestikket op, for så at tage et bid af maden. Hun venter dog med at sige noget, indtil at hun har tygget af igen, lidt manerer havde man vel,

"Har De søskende? Hvis jeg må være så fræk at spørge?" Hun lænede hovedet lidt på skrå og så på ham. Hun havde ikke travlt med at få spist, og .. Well, det var rart med selskab.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 25.11.2011 22:25
Han gengælder hendes smil og nikker lidt trist ved hendes forklaring. "Uheldigt er det sandelig," giver han hende ret. Han tager selv en bid af maden og tygger den forholdsvist hurtigt. Han er mere vant til sin egen kok, der har en noget bedre uddannelse end kroens personale, og smagen falder ham ikke så himmelsk som nogle af de retter, der bliver serveret under hans eget tag. Men han lader som ingenting og smiler blot.
"Nej, jeg er desværre enebarn," svarer han hende så og ler mildt. "Og hvis det er frækt, så må De såmænd gerne være lidt frækkere." Han blinker sammensvorent med det ene øje og tager nok en mundfuld whiskey.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 25.11.2011 22:40
"Tjah, men sådan er livet nu engang." Det var nu noget hun havde - nogenlunde - lært at affinde sig med, og hun tager endnu et bid af gryderetten. For hende - siden hun endnu ikke var vant til at spise frokost ved Lune's bord - var dette noget af et festmåltid. Og det smagte godt. Og mættede. Hun klagede ikke. Hun ser på ham, da han svarer og ler, og tygger af munden selv. Et let grin kommer fra hende, "Et desværre? De har måske altid ønsket Dem søskende?" spørger hun så, med et roligt smil, og ryster lidt på hovedet ved hans blinken, før hun læner sig en ganske smule ind mod ham, "Tjah.. Man kunne jo komme til at fornærme folk, ved ikke at vide hvor langt man må gå." Siger hun drillende, før hun læner sig tilbage igen, og tager en lille slurk mere af mjødet.
//Aishe Petsha
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3