Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 12.09.2011 17:47
Jeg har en idé tiiil :)

Efter Avonue er blevet oprettet, er det blevet lidt dødt herinde på kl. Muligvis har det noget at gøre med skolestart (særligt gymnasial og universitetsskolestart for manges vedkommende), muligvis har det noget at gøre med, at der er flere nyoprettede rpg'er, og muligvis er der andre årsager.
Mit forslag lyder sådan set bare på, at vi laver en fælles c-box-konto på chatango, som alle os, der opretter nye sider kan bruge. På den måde bliver vi ikke splittet henover sider bare fordi vi bruger forskellige c-boxe. Der er self risiko for at man snakker hen over hovedet på hinanden, fordi man befinder sig på forskellige rpg'er, men vi snakker jo altid om sære ting og skifter emne konstant, sådan så man ikke være væk fra c-boxen i fem sekunder uden at gå glip af noget.

Jeg vil gerne oprette den, og så stikker jeg den til diverse admins i stedet for at skrive den her i tilfælde af, at der skulle komme en spammer/hacker forbi.

Cheers!
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 12.09.2011 17:50
Jeg kan godt se din pointe. Problemet ville umiddelbart være at det kan forvirre gæster på denne og/eller andre sider, som vi har en linked chatboks med, hvis al snak i chatboksen faktisk omhandler en anden side, end den, som brugeren befinder sig på. Dette kan medføre at en bruger bliver "snydt" til at oprette sig på en inaktiv side. Men hvis de andre admins siger "go" for idéen, så er jeg sådan set fin nok med det.
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 12.09.2011 21:50
Jeg håbede lidt, at en fælles c-box ville sørge for at siderne ikke blev inaktive, så hvis det går, bliver det heldigvis ikke et problem :D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 8