Årets liste!

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 10.11.2010 19:17
Ja, så kom den til kl! Denne lille konkurrence har været foreslået så mange gange og er aldrig blevet til noget, fordi folk blev sære oven i hovedet /høje i hatten - hvad de blev høje af, kan købes i en af boderne på markedspladsen.

Men jeg syntes idéen var så god, at jeg besluttede at gå i gang med en liste! og så skal der stemmes.
I er mere end velkomne til at komme med andre nomineringer til andre kategorier og til dem der er her i forvejen. Det var en ordre og ikke et forslag, for da jeg som regel var til stede i disse situationer er jeg med på en del af dem - which means I win and that wouldn't be all that fair to you poor people x)

Og nomineringer skal gerne have en lille historie bag. Man kan jo ikke bare få en Oscar, hvis man aldrig har været med i en film, now can you :)

Here goes!

Årets!

Bodyguards
De nominerede er:
... Morgoth og Alwyn! som bodyguards for Venus

Dramaqueen
De nominerede er:
... Ethelihn! for at have forsøgt at pine Cazador så meget som muligt, siden han kappede hendes hår af for et halvt år siden
... Alexander Schwartz! for at flippe ud over at blive kaldt lille (og andre lignende ting) af Katah. Det med at være lille passer

Ondeste pbs (person bag skærmen)foreslået af Draikon
De nominerede er:
... Venus! for at have slået Draikon flere gange i c-boxen nomineret af Draikon

Populære
De nominerede er:
... Venus! fordi alle bare elsker hende... af en eller anden uforklarlig årsag

Mest awesome pbs foreslået af Hellithestrange
De nominerede er:
... Helli! nomineret af Helli

Mest pervy pbs
De nominerede er:
... Ray/Lii!
... Nova!
... Helli! frabeder sig nominering grundet påstået gruppepres
... Draikon! denne er meget stolt af sin nominering
... Tom!
kort sagt alle, der befandt sig i c-boxen under den store rape-chat! (eksklusiv venus, der kaldte de andre perves og ikke havde noget med sagen at gøre *host*)
... (Venus)!

Trans
De nominerede er:
... Taylor! for tiden også kendt under navnet Torlay, fordi han er blevet forvandlet til en pige

C-box fight
De nominerede er:
... Illusiane og Draikon! der først sloges om Venus (Illu brugte argumentet: min char har ngoet kørende med hendes char, så jeg har forældremyndigheden!, det samme argument kan Draikon bruge), dernæst sloges de om Ethelihn (begge havde chars, der gerne ville have noget kørende med hende), og til sidst diskuterede de hvis char, der ville slå hvis char ihjel af pure awesomeness (dette var den mest dominerende del af fighten)... og ja, det var den korte version (Illusiane vandt) onsdag 10. nov. kl. 17:05:35

Årets par foreslået af Illusiane
De nominerede er:
... Yang og Rex! nomineret af Illusiane

Now go my little minions and come up with some nominations and categories! Vi lader den rulle til et sted i starten af december :D

Tak, til Spike for at have opgraderet posten :D

Regler for afstemning
Reglerne er simple: Man må kun stemme på én nomineret i hver kategori. Hvis man stemmer på sig selv, skal man stemme på en til (hvis muligt x3). Stemmen ska lskrives i en post her, like so:

Bodyguards: Morgoth og Alwyn

And that's it! Så smut ind i stemmeboksene børn, så vi kan få afgjort det her inden året er gået fra snøvsen x)

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 10.11.2010 19:56
Årets par?

Jeg vil gerne nominere Yang og Rex. :D
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 10.11.2010 21:16
Kan jeg godt nominere Draikon til årets dramaqueen? xD

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 10.11.2010 21:38
sagtens xD men så skal du have en grund

Draikon

605
karakterer

Draikon 01.12.2010 20:30
yay :D me be drama queen.

men ja jeg vil gerne nominere mig selv (altså Alexander Schwartz min char) som den mest nærtagende.
grunden er den fine tråd med Katah, hvor Alexander flipper fuldstændigt og aldeles ud idet hun kalder ham lille og andre lign, og det er han jo også med sine sølle 65kg og 170cm
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 01.12.2010 21:05
Der kan nu stemmes folkens! og Jeg vil lade det være sådan, at man skriver sine stemmer i en post (at lave en stemmeboks for det hele bliver lidt kompliceret) se regler for afstemning i øverste post :D
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 01.01.2011 21:30
Hmm.... Det ser ud til at afstemningen gik lidt i vasken. Så jeg har besluttet - efter lange forhandlinger og sene møde med mig selv - blot at lade listen stå som et minde om det ehm... interressante begivenheder der fandt sted i det herrens år 2010.

Gud bevare Danmark

Stan

Ham den mega akavede

201
karakter

Stan 21.03.2011 22:54
Kan vi lave en ny liste for i år? Hvor vi bare skriver nomineringerne op løbende?

... for jeg vil gerne nominere mig selv som KL's største failer. Spørg Anori, Sun eller Nova om detaljer -.-
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 22.03.2011 19:06
God idé - laver en ny post :D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Blæksprutten