KONKURRENCE: Da Inquisition

Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 29.03.2010 19:30
Yush!
Jeg sad og tænkte på hvordan jeg godt kunne forestille mig at inkvisitionens uniformer skulle komme til at se ud, hvorefter jeg opdagede at jeg ikke kunne finde ud af at beskrive det i ord. Derfor begyndte jeg at lede rundt efter nogle potientielle designs, hvorefter jeg faldt over dette billede.
Der var dog nogle ting, der kunne være interessante at se på papir, så hvis nogen af jer vidunderlige mennesker ville gribe efter en blyant (naturligvis  skal i ikke tage det som en ordre, det er kun hvis i har lyst selvfølgelig), og tegne nogle forbedringer efter egen mening og valg.
Hvad jeg personligt syntes kunne være interessant, kunne være hvis der blev tilføjet en lang frakke i god gammel detective-style eller noget i den stil.

Håber i er blevet interesserede :)
- [indsæt underligt ord med J her]

Gijsbert

132
karakterer

Gijsbert 31.10.2010 18:03
Jihad....

Ikke for at spørge dumt vel... men hvorfor skal det HEMMELIGE politi have uniformer? xD
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Velkommen til 'sådan er det bare!' :P

Spørg til side, så gider det faktisk god mening. Selvom de er det HEMMELIGE politi, så skal de stadig kunne se præsentable ud blandt deres egne, og når de skal stå skoleret for de overordnede.

Lad folket tro de ved hvor de er, så er det meget nemmere at være hvor de ikke forventer dig ;)
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 11.11.2010 22:18
Indeed. Og naturligvis er det ikke en mandatorisk uniform; hvis du skal snige dig ind på fjenden eller kidnappe en mistænkt, er det nok smartere at de ikke ved hvem du er.
Desuden står Inkvisitionen også for offentlige henrettelser, og har hovedkontor der tårner sig op over bygningen. De er kun hemmelige i den forstand at deres arbejde er lyssky, lidt som CIA i USA.

Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Rejoice!

Jer har endelig taget mig sammen til at få scannet den nye uniform ind, og her kan i se det resultatet!

UNIFORMEN!
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Håber den var værd at vente på!

Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1138
karakterer

Sunny 10.02.2011 16:35
CIA vil jeg ikke mene er så passende efter min mening, men østtysklands STASI ville da være en fantastisk sammenligning xD
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 11.02.2011 18:00
Dragon - Nice work ! :D Lige hvad jeg tænkte på :b

Voro - Det kan du vel sådan set godt have ret i (: Inkvisitionen er jo sådan lidt... Nazi-agtige xP

Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Der kommer muligvis også et par versioner i farve.. når jeg lige tage mig sammen, eller begynder at kede mig for meget i skolen.

Gæst

0
karakter

Netrish, designet ligner meget noget fra 07-Ghost, måske skulle du også inspirere af deres farver? ;)

Hvis gruppen er nazi inspireret villed gule, sorte og hvide farver være lidt oplagt.
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 12.02.2011 13:07
minder også mig temmeligt meget om snigmorder-kostumet i assassin's creed-spillene :P
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 13.02.2011 15:53
Personligt syntes jeg idéen med de sorte, gyldne og hvide farver :) Men som tegner, er det dog dig der bestemmer, hvad du vil tegne :b
(Er også Spike)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Blæksprutten, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8