Alwyn 19.10.2009 21:25

Woo jeg er helt oppe at køre lige nu! Jeg poster endnu en konkurrence! OMG THAT IS INSANE!
Konkurrencen:
Nu er det jo snart Halloween, og det får mig til at tænke: "Slik." ... Men også "konkurrence"; (i hvert fald lidt).
Jeg synes ikke, at alle konkurrencerne vi laver skal omhandle Krystallandet, så dette bliver en fri konkurrence.
I skal enten tage/lave et billed, skrive en gyser/et digt, lave et græskar, lave/købe et kostume, cosplaye eller noget helt andet. Bare dét I stiller op med, er uhyggeligt nok til at vinde.
Man må gerne være flere medlemmer om ét projekt (men max 4., ellers bliver det nok for besværligt).
Regler:
+Man må selvfølgelig ikke kopire billeder fra nettet og bruge til sit projekt
+Man må GERNE bruge dele som man har købt over nettet, (ex. kostumer etc.)
+No p0rn please.
Andet:
Jeg ville gerne lave noget frit for alle, eftersom folk en gang i mellem klager lidt over "beeh i laver kun tegne konkuranzar!". Jeg håber denne konkurrence er fri nok.
Præmier:
Ja, der er præmier, men KUN til vinderen(e).
Frist:
Sidste afleveringsfrist er ... Dun dun duuun ...
D. 15. november (Hvis nu at der sker noget mega uhyggeligt d. 31, så har I lige en chance for at få det med)
Jeg vil smide afstemningen op i uge 46-47.
Spørgsmål?
Spørg endelig. Jeg forklarer lidt klattet, så det er ikke underligt hvis der er noget I ikke forstår o3o Jeg bider ikke så hårdt.