Konkurrence: Halloween

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 19.10.2009 21:25

Woo jeg er helt oppe at køre lige nu! Jeg poster endnu en konkurrence! OMG THAT IS INSANE!

Konkurrencen:
Nu er det jo snart Halloween, og det får mig til at tænke: "Slik." ... Men også "konkurrence"; (i hvert fald lidt).
Jeg synes ikke, at alle konkurrencerne vi laver skal omhandle Krystallandet, så dette bliver en fri konkurrence.

I skal enten tage/lave et billed, skrive en gyser/et digt, lave et græskar, lave/købe et kostume, cosplaye eller noget helt andet. Bare dét I stiller op med, er uhyggeligt nok til at vinde.
Man må gerne være flere medlemmer om ét projekt (men max 4., ellers bliver det nok for besværligt).

Regler:
+Man må selvfølgelig ikke kopire billeder fra nettet og bruge til sit projekt
+Man må GERNE bruge dele som man har købt over nettet, (ex. kostumer etc.)
+No p0rn please.

Andet:
Jeg ville gerne lave noget frit for alle, eftersom folk en gang i mellem klager lidt over "beeh i laver kun tegne konkuranzar!". Jeg håber denne konkurrence er fri nok.

Præmier:
Ja, der er præmier, men KUN til vinderen(e).

Frist:
Sidste afleveringsfrist er ... Dun dun duuun ...
D. 15. november (Hvis nu at der sker noget mega uhyggeligt d. 31, så har I lige en chance for at få det med)
Jeg vil smide afstemningen op i uge 46-47.

Spørgsmål?
Spørg endelig. Jeg forklarer lidt klattet, så det er ikke underligt hvis der er noget I ikke forstår o3o Jeg bider ikke så hårdt.
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

Okay! jeg vil ligge ud med en lille cosplay video mig og Saga/Kema har lavet! Såeh jeg bliver åbenbart den første der ligger ud? xD

Jer på kl, er de første udover min mor, min søster, og nogle random fra Sagas efterskole, der ser den xD

Såeh.. Held og lykke til mig! og til de andre der stiller op =D <3

Renatika

653
karakterer

Renatika 22.10.2009 17:39
- Jeg skriver lige et spørgsmål her, hvis det er forkert, så slå mig.

Er alle medier tilladt, eller gælder "billede" også som "tegning"? :3
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 22.10.2009 18:19
#Renatika
*Slå*
...
Sorry D: *At tage sit slag tilbage*

Alle medier er tilladt. Du må tegne, fotografere, filme, sy, skrive, male, forme, danse, synge, bage, dekorere, skrige, skræmme. Alt alt alt. Du må alt. ^^

Morgana

534
karakterer

Morgana 22.10.2009 19:47
Felix: At tage sig til maven i latterkramper!

Renatika

653
karakterer

Renatika 31.10.2009 21:33
Jeg er så god; den eneste konkurrence som IKKE er KL-relateret, og så tegner jeg to karakterer herfra. Hvis nogen har lyst til at gennemtæve mig med diverse fisk, så forstår jeg dem godt.

Renatika og Lucifer klædt ud efter et vers jeg engang læste :3

Woman in White, anyone?
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 01.11.2009 16:30
Jeg lader konkurrencen være oppe i 2 uger mere!

Altså er fristen nu d. 15 november (:
Foxy

Foxy

702
karakter

Foxy 03.11.2009 13:00
Mwahahahaha i have one ! >D

Axel with a Spoon

Og det gik så ud over xigbar XD

HAPPY HALLOWEEN! XD

Renatika

653
karakterer

Renatika 30.11.2009 19:14
Hvad skete der lige med at få den her konkurrence afgjort? :C Den har været oppe i rimelig lang tid nu.
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 01.12.2009 18:43
Argh! xD
Det der sker når man har store planer i hovedet. Jeg smider en afstemning op straks!

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 8