BlitzKrieg

118
karakterer

jeg sad her og tænkte over for et minut siden (og mange gange før, som i nok også har gjort) at evnerne her på forumet er meget ens, så jeg kunne godt tænke mig egentligt at få et overblik over hvad for nogle evner der er, og ikke er så mange af?
for så kunne jeg eventuelt skrive ned her under en liste af kategorier, hvilke der er.
Jeg personligt ville få en bedre fornemelse af hvilken evne/evner jeg ikke skulle tage, så man kunne finde på noget mere originalt. Husker selv at da jeg lavede en af mine forrige karaktere (spiller ikke så meget for tiden ;) ) havde jeg valgt at kunne styre ildelement, dog var der så mange andre der havde det at det blev kedeligt ;)

jeg starter bare ud ;)

Magisk evne (1): hvis han for røre sit offer vil han kunne (bruger meget kræft på det) styre denne person. Men! hvis han bliver ukoncentreret om det bliver hans offer normalt igen.
Magisk evne (2): han er lynhurtig

Listen

Element
-elektricitet x2
-ild x2
-natur x5
-ånder x2
-is x2
-vand x2

mentale evner
-altseende/spå x4
-fremtidssyn x2
-hypnose x5
-telekinese x3
-telepati x4
-tankelæsning x2
-illusion

dyreevner
-stinkdyr
-fremkaldelse af dyr x2
-tale med dyr x3

alternative
-styring af stof
-meterialisere x3
-vinger x3
-Ædelstens-sansen
-hurtighed x2
-supersyn
-Audiokinese
[ -cyborg øje
-Pistol Føring ] (tror ikke de er mulige at få på kl)
-vaniljeis
-magi x2
-gift blod
-tale med planter
-styrke sanser x2
-heling x3
-smerte
-skygge evne
-magisk musik
-forføre x2
-usynliggøre
-kopiere
-fremkalde overnaturlige væsener x2
-livstager
-ekstrem dræbning
-camuflere

fysisk
-formskifte x19
-styrke x2
-kropstemperatur
-hård hud x2
-styrke sanser

god/ond
-lysets kriger x2
-sort magi x2
-mørketskriger

Htqz

1844
karakterer

Htqz 03.06.2009 15:30
Lige mine ord Neo,, sad faktisk og havde lidt ala samme tanke. Er selv blevet lidt overrasket over hvor mange evner der går igen, men vil da gerne skrive mine chars evner ned:

Horisont:

Magisk evne (1): Hun kan kontrollere lyn/elektricitet, og udnytte de små elektriske udladninger der kommer fre hjernen.
Magisk evne (2): Nutidssyn ( d.v.s. at hun kan se hvad der sker andre steder.)

Jerik:

Magisk evne (1): Kan ligesom et stinkdyr, sprøjte et stinkede ekstrement fra sig når han føler sig truet.
Magisk evne (2): Kan styre tråde (Altså stoftråde; bomuld, silke, uld, kinatråd o.s.v.)
Magisk evne (3): Lysets kriger kraften.

Sherakazit:

Magisk evne (1): Hun kan se ud i fremtiden.
Magisk evne (2): Hun kan materialisere sig. ( D.V.S. hun kan blive fra gennemsigtig, spøgelse, som kan gå gennem ting, til et hvordan hun så ud før hun døde. )

Bledan:

Magisk evne (1): Sort magi - kan fremkalde noget sort, til tider ætsende væske ud af mørke. Hvis han ikke har mørke eller skygger omkring sig, er han så godt som uskadelig gjordt. Med denne evne kan han også anvende sin magi til at blande ind i andres blod, og via magien opspore den anden, samt få den til at lide uendeligt meget hvis personen står sig imod hans vilje.
Magisk evne (2): Kan fremkalde et par sorte vinger af bevægeligt mørke. ( end ikke han selv ved helt nøjagtigt hvad det er )

Vartan:

Magisk evne (1): Hypnose; - Han kan hypnotisere folk til at tro ting, men evnen er ikke stærk nok til at han kan bruge den til at få hemmeligheder ud af folk.
Magisk evne (2): Kan fremkalde kyllinger, han har dog så lidt kontrol over denne evne at han stortset ikke kan spise æg uden at få fremkaldet en kylling ud af blommen.

Zidiac:

Magisk evne (1): Ædelstens-sansen – Denne evne er medfødt i næsten alle Krystal-dæmoner. Det gør dem i stand til at finde ædelsten, perler og andre ’ædle’ ting. Det falder meget naturligt for dem, denne evne og kræver derfor ikke større anstrengelse at finde frem til de ædle ting. Denne evne er nok også deres værste fjende, da de fleste der kender til denne evne oftest vil udnytte den på det groveste.
Magisk evne (2): Hun kan forvandle sig til et mere krystalianer-lignene væsen, men dog kun af bygning og hårlængde. Intet andet. ( Se udseende afdelingen for at se beskrivelse hendes rigtige udseende )

Gæst

0
karakter

Simili:

Evne 1: Formskifter
Evne 2: Hun kan rode rundt med folks psyke, ve at berøre dem med alle 10 fingerspidser, og indsætte eller fjerne minder, få dem til at tro de har oplevet ting de ikke har, få dem til at trode er et dyr. ooosvv.

Xenix:

Evne 1: Hun kan få folk i uamindelige smertekramper, ved at de dem i øjnene med sit "andet blik" så de ikke kanhandle offen- eller defensivt
Evne 2: Telekinese

Katah:

Evne 1: Hun er ualmindelig stærk, dvs. hunkan knuse sten med de bare næver, rive kæder over, flå træer op ad jorden osv.
Evne 2: Hun kan styre ildelementet

BlitzKrieg

118
karakterer

Lige mine ord Neo,, sad faktisk og havde lidt ala samme tanke. Er selv blevet lidt overrasket over hvor mange evner der går igen

sagde jo folk nok havde tænkt over det, mange har også også klaget over det gang på gang, af hvad jeg husker.
men håber i syndes om den nuværende liste, har sat dem lidt op i kategorier, så man kan sammenligne dem? ;)
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 03.06.2009 16:07
Min tur :D

James:
Magisk evne (1):
Udvidet synsevner: Dog ikke så han kan se i fremtiden og fortiden. Han kan se ting der er langt væk (zoom ind og zoom ud) og han kan se igennem ting. Han kan endda "zoome" så meget ind at han ville kunne se selv de små molekyler ting består af.
Han kan styre den på 6

Magisk evne (2):
Audiokinese: måder.
James har evnen til at skabe forskellige lydbølger gennem en kombineret indsats fra hans stemmebånd og hans lydmæssige evner, som kun kan bruges sammen med de lyde, han producerer.

Devyn:
Magisk evne (1): Hun kan forvandle sin hale til nogle ben. Men hun kan ikke være oppe på landjorden i mere end 4 timer så skal hun tilbage i vandet for at kunne klare sig. Det samme er omvendt. Hun kan dog være i vandet lidt længere end på jorden.

Magisk evne (2): Hun kan kalde på dyrene som er i vand, hvor ved hun så kan snakke med dem hvis de tillader det.
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 03.06.2009 17:54
*finde sine karakteres profiler frem*

Kvakket:
Magisk evne (1): kan forvandle sig til en frø
Magisk evne (2): kan tale med alle dyr, men gør det ikke så tit

Saphir:
Magisk evne (1): Hun kan forvandle sig til en mand. Hun kan dog kun holde skikkelsen i få timer, og det tager hårdt på hendes kræfter.
Magisk evne (2): Hun kan få planter til at gro, og kan derfor også styre dem, men normalt bruger hun kun evnen til at se på blomster. Men ellers kan hun sagtens angribe andre med planter, uden at det gør hende specielt træt.

Ron:
Magisk evne (1): Hun kan selv bestemme sin kropstemperatur.
Hun har kun en xD

Saphir har vidst de mest nyttige evner xP

BlitzKrieg

118
karakterer

jeg troede der var mange der kunne lide kontrol over elementer, men allerede nu kan jeg se det er formskifte folk elsker ;p

Tarrak

379
karakterer

Tarrak 03.06.2009 18:15
Tarrak - Magiske Evne 1. (Copyposter lige fra Katahs indlæg fordi jeg er for dogen til at skrive et selv XD) Han er ualmindelig stærk, dvs. hunkan knuse sten med de bare næver, rive kæder over, flå træer op ad jorden osv.
Magiske evne 2. Han kan lave sig til metal form så han vejer 4 gange hans normalvægt. Han er usårlig overfor fysiske angreb og han forme sig som han vil, kan også styre sin pisk.

Caen = Læs profil for mere info, det er kompliseret xD Magiske evne 1. kan fange og kontrollere sjæle.
Magiske evne 2 : Formskifter.

Gæst

0
karakter

Tror bare jeg skriver alle mine RPG karakters evner, det er lettest ...

Lesta:
Åndefremkaldning: Man kan godt kalde hans nye evne for en form for elemental'e krafter. Det er det åndelige element. Han har lært at få kontrold over harmløse og knap så stærke sjæle, og bruge dem imod folk. Lidt som en blanding af Nekromani og Halusionær.
Telepati: Giver sig selv..
Formskifter: (Bruges aldrig i kamp, ved mindre jeg får lov af modstanderen) Fordi det er formskiftning kan man egentlig ikke sige han har en fast form. Dog foretrækker han at spaserre rundt i sin menneskelige form. Men han kan sagtens være forvandlet til en omgang tåge, også kalde det sin rigtige form.

>>>> Karaktere Udenfor KL <<<<

Tash:
Is Koltrol: Han har koltrol over is, og der er stort set ingen grænse for hvad han kan lave med is. Tash har det med at omgive nye områder med is, for at kunne føle igennem den hvis der skulle være en fare der var ved at snige ind på ham, som han hurtigt vil kunne angribe med samme is.
Tash kan også skabe is minions, eller et helt våben over sin ene hånd, samt armor hvis det skulle være.

Telekinese og Telepati: Tash kan også kontrollere en evne som minder lidt om en blanding af Telekinese og Telepati. dvs. han kan telepotere sig selv rundt omkring, eller hidkalde ting som han ved hvor befinder sig, men han kan også udstøde telebølger for at skuppe hans modstandere væk, eller holde dem på plads uden at røre ved dem.

Dæmonisk Ånde Magi: Evnen til at skabe kugler af sort magi, som ikke kun gør ondt når de rammer, men også har en chance for at infikseret offeret med en sygdoms virus. Hvor kræftig denne virus er, kommer an på hvor svag offerets sjæl er. Hvis det er meget svagt, kan den dræbe.
Derudover kan denne evne også bruges til formskiftning, og besættelse af levende væsner.

Cyborg Øje: Hans cyborg øje er ikke ligefrem noget vidunder, men det kan da zoome ind på objekter, eller komme med informationer om folk blot ved at se på dem. Tash arbejder også på at få det til at kunne se igennem ting, men det går ikke sindssygt godt.

Dantel:
Kun is kontrol, fordi jeg ganske simpelt elsker den evne.

Heidegger:
Pistol Føring: Seth har evnen til at kunne styre sine pistoler, med en ufattelig hast og en ufattelig presition. Han forstår de to personligheder som er i hans pistoler, og han forstår også at de kan affyre forskellige slags skud. F.eks. kan han få dem til at affyre skud, som ikke skader på ydersiden af offeret, men kun på indersiden, og dermed også kan bringe indre blødninger.

Anori

453
karakterer

Anori 03.06.2009 19:26
Aishe:
Magisk evne (1): Hun kan ved hjælp af hendes krystalkugle nogle gange få et syn og forudse fremtiden. Dog er synet oftest, når hun endelig, får det, temmeligt uklart, og som regel gætter hun da ogs’ bare når hun så fremsiger noget for dem der kommer til hende.
Magisk evne (2): Hun kan når hun rører folk se deres fortid og minder. Men rører hun dem når de sover kan hun se deres drømme og følge hvad der sker i den.

Phanaéla:
Magisk evne (1): Hun kan kontrollere de grene og blade hun har rundt på kroppen, og derved bruge dem til forsvar, samt våben.
Magisk evne (2): Hun kan styre planter og træer omkring hende.

Cassa

2456
karakterer

Cassa 04.06.2009 12:03
.. Omg.. xD lige en ting: Telekinese og telepati er da det samme??

Magi:

Først Duzzel.. og det slog mig lige hvor latterlig og ubrugelig den evne er xD

Magisk evne (1): Han kan fremmane det der svarer til vaniljeis.. xD men det ved han ikke endnu..

Dygtighed til at kontrollere sin første evne: han kan slet ikke kontrollere det. så.. 0

Og så Cassa... >< fuck mand.. han har fået mange evner med tiden.. o_o

Magisk evne (1): Telepatiske kræfter/Mentale kræfter (han kan gøre en hel del med dem, affyrer Telebølger, lyfte ting med tankens kraft, skabe en skjold af telepati, men det forsvinder hurtigt igen, telepotere, flyve og sådan noget)disse evner udvikler sig stadig...

Magisk evne (2): Han kan slå kæmpe mæssige store røde fjerbesatte vinger ud af ryggen, vingefanget er ca. på 10 meter, dem kan han flyve med. Bruger han kun vingerne kan han opnå en hastighed på 370km/t og kombinere han det med flyvekræfterne fra telepati, kan han flyve op til 700km/t. Sidenhen har der dog slået en ny bivirkning ud... han har fået en anden skikkelse, i form af en phønix. Han kan ikke styre det, og bliver som et dyr.

Magisk evne 3: Lysets kriger kraften. –hvid lysild ((fik han da han blev lysets kriger))

Magisk evne 4: Han fik tildelt en flaske drageblod, fra en sjælden uddød drage. Det at han drak blodet har gjort hans hud hård som en rustning.. Dog føles den stadig blød og smidig.. Men hvis et sværd slynges mod huden, vil det højest bare give gevaldige blå mærker.. Men ikke kunne skære igennem.. Måske det øverste hudlag, og afgive en svag rød rift.. ((denne evne fik han da han blev forfremmet til Lysets General))

Dygtighed til at kontrollere sin første evne: 10

Dygtighed til at kontrollere sin anden evne: 10 for vingerne, men når han bliver en phønix, kan han ikke styre det.. han ved heller ikke hvornår det sker, så der er det på 2.

Dygtighed til at kontrollere sin tredje evne: 9 – han kan fremmane det, og styre det nogenlunde.. men han bruger oftest sine telepatiske kræfter til at holde styr på retningen.

Dygtighed til at kontrollete sin fjerde evne: Denne evne er ikke at kontrollere. Den er der, og kan ikke forsvinde eller svækkes..

Og så den næste.. Elizeph

Magisk evne (1): Diverse magier. Han har en del besværgelser som han kan bruge, som er baseret på at trække energi ud af alt levende i sine omgivelser, som han samler i den magiske stav.. Han kan også godt benytte disse magier uden, men det tager ham meget længere tid, så mister han staven, er han svækket en del!
Magisk evne (2): Tankelæsning
Dygtighed til at kontrollere sin første evne: 10. Gennem så lang tid, har han lært meget.
Dygtighed til at kontrollere sin anden evne: 10 (for gider ikke, at han ikke kan kontrollere det, så han bare læser tanker hele tiden. Det er ofte slået fra)

Og så Kazoya.. o.o
Magisk evne (1): Han har en hel uhyggeligt masse formulare, som angriber og skader på forskellige måder, men principperne er de samme. Han mumler en lav besværgelse, og det får fatale følger. Nogle ganske få skal han ikke bruge besværgelsesord for, men det er meget få.

Magisk evne (2): Man kan ikke som sådan kalde det for ”en evne” men hans blod, som ligner kviksølv, men uden at være det, er giftigt som bare fanden. Det etser huden på vampyre, og det gir omgående blodforgiftning hvis det kommer ind i kroppen på andre. Så kan man kun redes, hvis Kazoya får det ud igen. Det er den eneste besværgelse han kender som kan ”helbrede” hvis man da kan kalde det det. En evne er det heller ikke, at han kan, med meget besvær, trække hornene ind i kroppen.¨

Dygtighed til at kontrollere sin første evne: 10. Men af og til kan hans krop ikke samle energierne til at bruge magien.

Dygtighed til at kontrollere sin anden evne: Man kan ikke som sådan sige han har tal på det. Der er jo ikke noget at perfektionere.

Og så til Ayoka
Magisk evne (1): Han kan forvandle sig til et "stærkere jeg". I denne form er han fysisk meget stærk, og dygtig med sværd. hans "stærkere jeg" er dæmon jæger.. (Se Baggrund for forklaring) Og i denne form bliver hans hår sort, han får katteører, og det ene øje skifter farve til en gullig kulør, mere kattet i stedet for den grønne farve.. Uanset tøj han har på, får han sin kampdragt på, som er en sort, tætsiddende, dragt, som han egentlig er lidt flov over.. for den sidder ikke så dækkende... han er stadig den samme inden i... Kattegenerne er for at styrke og forbedre hans sanser og balance

Magisk evne (2): Når han er i sin forvandlede form, får han en form for æg hængende om halsen... Det æg indeholder et magisk sværd, som han kan få frem når han lægger begge hænder mod ægget.. sværdet er let, og nemt at styre.. men kun for ham selv! ingen andre ville være i stand til at løfte eller bruge det... sværdet kan forlænge sin klinge, og kan skære gennem hvad som helst... dog bortset fra sortmetal... og.. andre metaller kan det også have besvær med... Men hvor meget sværdet kan skære igennem, afhænger af Ayokas selvsikkerhed.. hvis han er usikker, vil det knapt nok være skarpt... men hvis alt bare er støbt i selvsikkerhed, vil det gå igennem hvad som helst! (bortset fra sortmetal altså xD) Når han har dræbt en dæmon, havner dæmonens sjæl i ægget om halsen.

Dygtighed til at kontrollere sin første evne: 5-6 stykker... han kan ikke altid selv bestemme hvornår han forvandler sig.

Dygtighed til at kontrollere sin anden evne: 7. han kan bruge sværdet, når han er selvsikker.. men når selvsikkerheden er væk, er sværdet ubrugeligt.. og han ved ikke hvordan han får det til at virke så.. heller ikke altid han kan finde ud af at forlænge eller forkorte sværdet.

Kan ikke lige på stående fod huske om jeg har flere chars XD

Samara

185
karakter

Samara 04.06.2009 15:50
Duzzel - Nej telepati og telekinese er noget forskelligt xD

Telepati er tankekontrol over andre mennesker!
Dvs. f.eks. tankelæsning, kontrol over andre folk, synskhed osv.

Telekinese er tilgengæld kontrol over genstande!
F.eks. at man kan få ting til at flyve, få døre til at lukke og åbne osv.

Kort forklaring xD

Renatika

653
karakterer

Renatika 05.06.2009 11:11
God idé med den her liste. *copy-paste*

Phoebe:
Magisk evne (1): Kan tale med alle dyr og planter, på et sprog alm. Mennesker ikke forstår. (Utroligt overused. Undtagen det med planterne)
Magisk evne (2): Hun kan skabe illusioner ud af den blå luft, og på denne måde gå i ét med skygger, skabe falske pile der flyver mod sin modstander, osv.

Tavis:

Magisk evne (1): Har mulighed for at forstærke sine sanser, én af gangen. For eksempel kan han, hvis nødvendigt, forstærke sin lugtesans, så han kan lugte 100 gange bedre end normalt (hvis fuldt kontrolleret). Det tærer dog godt på hans energi, og han kan kun holde evnen i højst en 10-15 minutter af gangen.
Han kan forstærke alle 5 sanser, Lugtesans, Synssans, Høresans, Smagssans og Følesans, plus hans hurtighed og hans evne til at hoppe højt.
Magisk evne (2): Kan ved berøring manipulere med folks celledeling, og på den måde hele skader. Bruges så godt som aldrig til kamp.

Hecate

Magisk evne (1): Har evnen til at spå, dog kun hvis hun har tilstrækkeligt med informationer om sin 'kunde'. Hendes forudsigelser er som regel 80-90% korrekte.
Magisk evne (2): Har evnen til at torturere folk, eller lægge dem under sin kommando ved at stikke små nåle i dukker der forestiller dem – voodoo. Hun har dog brug for visse hjælpemidler, bl.a. en genstand fra personen hun vil kontrollere, en dukke af vedkommende der sammen med nåle har ligget i en blanding af eddike, æggehvide, blod, sand og sumpvand i mindst tre døgn.

Renatika venter jeg lidt med... jeg lavede hende den gang min originalitet var lig nul, så jeg skal have lavet hendes evner lidt om... ja =v=

Gæst

0
karakter

Det er har så min dødsgud tilbeder alla skovelver's evner

Magisk evne (1): Orodreth kan forvandle sig til en ørn. Det er normalt for en skovelver, med lidt års erfaring at kunne forvandle sig til et bestemt dyr, og Orodreth's er så ørnen. Han kan også forvandle sit ene øje til en ørns, som gør at han kan preciserer et bueskud fra lang afstand.
Magisk evne (2): Eagleeye har den normale skovelver magi over Planterne i naturen, men da han er overbevist om at have lavet en pagt med dødsguden, kan han kontrollere døde planter. De kommer op af jorden, enten for at bestytte Orodreth fra komne slag eller skud, eller de han komme og holde fast i hans fjende, så han kan få et direkte skyd på hams "bytte"
Dygtighed til at kontrollere sin første evne: 9. Som sagt er det en normalitet at kunne forvandle sig til et dyr, da elvere er magiske væsener, så Orodreth har god kontrol over denne magi.
Dygtighed til at kontrollere sin anden evne: 2. Denne magi virker ikke nær så godt, da pagten med dødsguden var at han ville hjælpe Orodreth i nødstilfælde, og derfor kommer de kun op når Orodreth har mest brug for det. (dette er dog noget Orodreth har hørt i sit hoved, og er muligvis ikke virkeligt)
Lu

Lu

339
karakterer

Lu 05.06.2009 11:22
Uh mig være med ^^

Hikaru
1. evne : kan heale, og han er god til det, men healer kun/oftest sin bror Kaoru x)
2. evne : kan læse sin brors tanker xP

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 05.06.2009 18:34
WEE!

Yang:
evne nr 1: Kan forvandle sig til en ulv

evne nr 2: Kamelæon- dvs. hun kan falde i et med omgivelserne (en slags usynlighed XD)

Flying Bird:
evne nr 1: har kontrol over træer og planter (natur-elementet)

evne nr 2: Kan forvandle sig til en smaragdfugl (størrelse varierer)

Life:
evne nr 1: Kan styre lyn/ torden og rette det imod et bestemt mål

evne nr 2: Kan forvandle sig til alle store kattedyr (i sort/hvid- tilstand)

Karizma:
evne nr 1: ”Attraction”. når hun får øjenkontakt med sin modstander (eller kunde) vil personen falde i en slags trance, hvor han/ hun mister lysten til at angribe. Med kunder bruger hun evnen for at ’tænde’ kunden, så han får optimal nydelse, og derved betaler mere.; P

evne nr 2: kan ”spå” dog er hendes evne ikke ordentligt udviklet, så hun kan kun se fortiden. Det vil sige, at hun kan se sin modstanders minder, og nedbryde hans/hendes selvtillid, ved hjælp af deres minder.

Cazador:
evne nr 1: Kan ’transformere’ sin mund. Kan ikke helt forklare hvordan, men det minder meget om The Reapers fra Blade (2?) LINK: http://inadawords.com/wp-content/upload ... reaper.jpg (kan være stødende) noget i den stil. Hugtænderne der indsprøjter nervegift er der dog ikke, og der overføres ingen vampyragtig virus ved bid som i filmen. Man kan sagtens overleve et bid, og han bruger oftest denne evne til at jage dyr. Mennesker bliver sjældent overfaldet, men det kan ske, især hvis det er folk han ikke bryder sig om. Det skal understreges, at man sagtens kan rive sig løs fra et bid eller lignende (OG JEG HAR FÅET LOV! Selvom det vidst ikke var ulovligt… <o<) Man kan ikke se at han har denne evne, medmindre han aktiverer den eller bruger den. Er den aktiveret har han en lille sprække i hagen, som mest ligner en streg der er lavet med en kuglepen. Han kan fortære alt, både knogler, brusk, fjer og skæl, da han halvvejs nede i halsen har en slags skurerend af tænder, der knuser alting, og hans spyt er som syre. Derfor er et bid utrolig smertefuldt.

evne nr 2: Han kan lave et midlertidigt ”kropsskjold” dvs. at hans hud bliver ligesom en billes skal, og bliver meget svær at trænge igennem. Dog kan han ikke gøre det i længere tid af gangen, og er han først blevet skadet alvorligt, duer hans evne ikke.

De to sidste er copypastede, fordi de er de nyeste, og derfor har mest forklaring ^^

Anzu

3096
karakterer

Anzu 07.06.2009 21:18
Så må det jo være min tur =D

Kazuki:

1. evne: Kan gå gennem ting, altså mure, mennesker og hvad der nu ellers er, men han bliver dog en helt del træt af det, hvis han bruger den for meget.
2. evne: frem kalde ild og styre det (han er dog ikke så god til det endnu) XD

Anzu:

1. evne: Kan forvandle sig til en tiger
2. styre vand, men det kræver så også at hun er i nærheden af noget vand

Light/Chi:

1. evne: Kan forvandle sig til en sne tiger (har evnen efter Anzu (hans/hendes mor))
2. evne: Fremkalde og styre ild (har evnen efter Samson (hans/hendes far))

Liv:

1. evne: Kan læse folks tanker
2. kan fremkalde vand og styre det

Det var vidst det >_< føler det er meget ens det hele <_<n>_<

Cassa

2456
karakterer

Cassa 08.06.2009 08:08
Duzzel - Nej telepati og telekinese er noget forskelligt xD

Telepati er tankekontrol over andre mennesker!
Dvs. f.eks. tankelæsning, kontrol over andre folk, synskhed osv.

Telekinese er tilgengæld kontrol over genstande!
F.eks. at man kan få ting til at flyve, få døre til at lukke og åbne osv.

Kort forklaring xD

aah! o: .. ja.. okay.. xD det havde jeg aldrig hørt om før.. så skal jeg da lige rette Cassas til telekinese.. .. well.. xD
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 08.06.2009 21:21
Jeg skriver bare lige kort om min nye chars evne xD... Selvom den ikke er så magisk igen ^^".

Hun kan prikke/slå bestemte steder på andre, hvor de så bliver lammet det sted xD. Så hvis hun slår en, et bestemt sted på skulderene, vil hele armen blive lammet, eller sådan stort set xD ... Gider ikke hive den rigtige beskrivelsen frem ^^"

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 08.06.2009 22:21
Ooh.. Nu da I kom op med emnet omkring telepati og telekinese.. Troede faktisk, det at teleportere sig rundt, var under teleparti. Har så fundet ud af, at det var teleportation, det hed, det at man flytter sig rundt fra sted til sted, så det blev lige rettet i en af mine karakeres profiler.

Men jeg må indrømme, at jeg ærlig talt ikke har vildt meget lyst til at komme med mine evner. Nogen af dem har jeg brugt længere tid på at komme på, og har ikke lyst til at have nogen, der skal sidde og glo en liste igennem, og så snuppe dem, så der pludselig er mange der pludselig render rundt med en evne jeg har været kreativ med. :b
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 11