bestil en langsom tegning XD

Cassa

2456
karakterer

Cassa 15.04.2009 14:03
Yoooouh!! *ninja lyd*

Nu er det lang tid siden jeg har haft mig sådan et emne her.. og inden jeg åbner det advarer jeg lige folk: Det er ik sikkert at jeg nogensinde får det lavet.. ._.;; for er ret sløv, og glemsom..

Og kan ikke scanne ind ret tit.. *at først skulle besøge nogen der ejer en scanner xD*

ANYWAYS.. jeg tegner gerne til folk.. ^^ Dog vil jeg påpege noget..

Jeg laver helst portrætter.. men andet kan skam sagtens komme på tale..
Jeg farvelægger kun portrætter.. og alle portrætter er med "nøgne skuldre"..

Og vær opmærksom på at de ting jeg tegner herinde, KUN må bruges herinde!! med mindre jeg har givet tilladelse til andet.

udfyld venligst følgende:

Portræt: (ja eller nej)
Navn på karakter: (Hvad hedder den karakter jeg skal tegne?
Alder:(Jeg skal vide hvor gammel din char er)
køn: (Dreng eller pige?)
Hovedform: (rundt, spids, kantet, aflangt..?)
Ansigtsudtryk: (Glad, sur, trist??)
Øjnform: (store øjne, små øjne, mellemstore øjne, udslidte øjne..?)
Frisure og hårfarve: (dette punkt skal beskrives MEGET nøje! husk pandehårsbeskrivelse!)
Eventuelt tøj: (gælder kun hvis det ik er et portræt)
Eventuel pose: (gælder kun hvis det ik er et portræt.. skriv hvordan din karakter skal posere)
Eventuelle rekvisitter: (har din char noget i hånden? kan også bruges hvis din karakter skal have en hånd oppe ved hovedet når det er et portæt)
Farvelægning: (farvelægger kun portrætter.. skriv farverne som der skal være.. uddyb det gerne og giv evt eksempler)
Smykker: (nogle smykker?)
Andet: (noget der ik er nævnt endnu? det kunne være ar eller sådan noget?)

Og så kort nogle få eksempler på ting jeg har lavet:

http://riku-risa.deviantart.com/ gå ind og clik på "gallery" .. xD oppe for oven ved siden af hvor der står "profile"
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 15.04.2009 16:19
Jeg vil have ^_^

Portræt: Nej xD... Eller hvis du synes kan du godt bare lave et potræt (Da hun nok godt kan være en smule svær ^^")
Navn på karakter: Kvakket
Alder: 15(Men hun må godt se lidt yngre ud ^^")
køn: pige
Hovedform: Øhhh... Kan man melde pas? OwO Ellers er det nok en smule spidst xD
Øjnform: Gerne store xD
Frisure og hårfarve: Det er rimelig pjusket og går til midt på skuldrebladene. Pandehåret er rimelig skævt, og noget af det hænger ind foran hendes øjne
Eventuelt tøj: En lyserød kjole med et pink corsage udenover xD. Må gerne se lidt beskidt og gammelt ud xD.
Eventuel pose: Hun skal sidde på knæ og have nogle blomster i hånden, som hun rækker ud xD.
Eventuelle rekvisitter: Blomster xD
Farvelægning: -
Smykker: Et armbånd om det ene håndled.
Andet: Hun har frøben, så det er tilladt for dig, hvis du hellere vil lave et potræt, da benene nok vil være lidt svære ^^"

Cassa

2456
karakterer

Cassa 15.04.2009 17:34
Tegningen er færdig ^^ (er også Cassa)

Jeg scanner den så snart jeg får mulighed for det... og.. HAD PÅ ARME DER GØR SÅDAN D:!!! XDDD anyways..

Flere bestillinger?^^
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 15.04.2009 17:38
Yay xD... Jeg venter tålmodigt ^_^

Anori

453
karakterer

Anori 15.04.2009 17:41
Portræt: Ja da ^^
Navn på karakter: Phanaéla
Alder: 18
køn: Pige
Hovedform: Lidt .. rundt.. i det :3
Ansigtsudtryk: Rolig og glad ^^
Øjnform: Store øjne, små dådyragtigt owo
Frisure og hårfarve: Rødt, og ekstremt langt; http://i51.photobucket.com/albums/f387/Sinkarii/Dolls/Phanala.png eksempel :3
Farvelægning: Det må du om ^^ Men hvis du gør, så har hun rødt hår, lillae øjne, og hendes horn har en sjov.. .. Cremefarve :3 Grenene er self brune og bladene der fylder det ene halvdel af fjæset, er forskellige grønne nuancer. Hendes ører er brune, og lyserøde indeni :3
Andet: Hornene, er ret vigtige, de er sådan lidt.. Kvægagtige? Ellers så se billedet ~w~; En gren der går hen over hendes ansigt, og ender i blade på den anden side (venstre) og.. og.. ja owo; ellers så spørg.

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 15.04.2009 20:34
Uh, Risa, det var gooooodie at du åbnede det hersens emne... jeg har qu godtnok savlet meget ned i min bærbare over dine tegninger XD
Og har intet imod at vente, dine ting er værd at vente på jo :P

Portræt: må du selv om, men hvis du kan, vil og har tid, må det meget gerne være en fuldtegning ^^
Navn på karakter: Cazador (profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/vie ... php?t=5216)
Alder:20 år ^^
køn: Mand, tak! :P
Hovedform: hmm... let aflangt, og mandigt...
Ansigtsudtryk: sådan lidt 'hvad-vil-du?-udtryk' - hvis du forstår? XD
Øjnform: grå øjne, smalle ^^
Frisure og hårfarve: Hår til hagen, lyslilla med et strejf af gråt... han har skråt pandehår, der går ned mod hans venstre øje... Det skal være godt pjusket op, gerne lidt rodet ^^
Eventuelt tøj: En sort militæragtig jakke, med sølvspænder, udover en arygrøn t-shirt. tre sølvdolke i bæltet, der holder et par sorte bukser... tunge sorte militærstøvler. (kun hvis du laver fuldtegning. ellers må man godt kunne se hans jakkekrave)
Eventuel pose: armene over kors, lænet tilbage imod en mur i skumringsgyden (dvs. en gammel, slidt mur)
Eventuelle rekvisitter: et par tomme spiritusflasker omkring ham..
Farvelægning: hvis du vælger at lave det som et portræt, så er farverne disse: Sort jakke med sølvspænder, armygrøm t-shirt, lyslilla hår og grå øjne. hans hud er derudover meget sart...
Ellers, vil du så ik lave jakken, sådan at man kan se at den er sort? :P
Smykker: nah...
Andet: han er meget muskuløs? XD

Cassa

2456
karakterer

Cassa 15.04.2009 22:55
Phanaéla-
Din tegning er tegnet og skal bare scannes og farves.. der kan gå lidt længere ventetid end på dem uden farve ^^;;

Karizma-
Når du siger militærjakke.. hvad mener du så? o_o for "militærjakke" er virkelig mange forskellige ting XD alt efter rang.. jeg ejer f.eks. en frakke fra 2 verdens krig.. flyvevåbnets læge eller noget i den stil.. og den ser bestemt ikke ud som mange ville mene var "militær" .. det ville hjælpe en hel del hvis du kunne sende et billede? Og så skal jeg lige vide.. det skal jo være lidt "kl agtigt".. er det okay jeg selv "forælder" det?

Anori

453
karakterer

Anori 15.04.2009 23:02
Cassa = Det er bare helt finno ^^ Jeg har ikke travlt ~
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 16.04.2009 13:17
Portræt: Ja
Navn på karakter: Caime Alberich
Alder: 23
køn: Hunkøn
Hovedform: En anelse hjerteformet ansigt, med en anelse form i kinder. Derudover har hun høje flotte kindben.
Ansigtsudtryk: Normalt, med et let smil på læben.
Øjnform: Lettere sammenknebne øjne, men ikke så de virker stresset. Nærmere bløde og afslappet - men heller ikke at det skal ligne hun er ude på et eller. Hendes øjne må gerne ligne Marilyn Monroes. [url=http://www.gallerym.com/images/work/big/eisenstaedt_alfred_Marilyn%20Monroe%201953_L.jpg]link[/url]
Frisure og hårfarve: Lang krøllet hår, hår spidserne når ned omkring det nederste af hendes skuldreblade. Hendes pandehår dele sig i to store, men ufattelig bløde krøller. Beskrivelsen er en anelse svær, men det kan hjælpe dig at se på min avatar. Lyshåret, en cremet farve.
Eventuelle rekvisitter: Nu da hun har et smykke omkring halsen, vil jeg gerne have at hendes hånd hviler lige over selve smykkets smykke. Det vil sige at hånden ligger på kæden.
Smykker: Hun må gerne have et halssmykke liggende imod sit bryst - som er bart, da det er et portræt-billede. Smykket må gerne være rundt, med aflangt. Det skal være kortest i bredden, og i længden længst. Derudover skal der være ingraveret et blomsterlignende mønster. Du bestemmer hvordan.
Andet: Ved starten af hendes brystkasse, vil jeg gerne have der er en skønhedsplet.

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 16.04.2009 21:25
Cassa- (er oss karizma) arg, lidt svært at forklare... en langærmet jakke, med høj krave, ser jeg som en kl-militærjakke...
http://img.gamespot.com/gamespot/images/2007/233/939233_20070822_screen001.jpg (føler mig ret nedern over at sende et yu-gi-oh-billede) altså nogenlunde den stil, med høj krave der sidder tæt, og så sort med sølvspænder... Og uden det dersens strut-halløj ^^

Cassa

2456
karakterer

Cassa 23.04.2009 17:18
Kvakket-
Jeg var lige på kort visit hos mine forældre.. så scannede lige xD

Aaaand.. Phanaéla- Din er ikke lige farvelagt endnu.. for har lige scannet i dag.. men smider den ind alligevel, og så får du den farvelagte når den er færdig

Karizma- din er næsten færdig.. jeg mangler at skravere sorte flader.. det tager desværre lang tid fordi jeg ikke har noget 100% sort blæk til min fyldepen.. ><; så må gøre det med rolerball..

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 23.04.2009 18:10
(er også Karizma) Taaark Risa, det lyder super! og har intet imod at vente, dine ting er det værd *dances*
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 23.04.2009 19:54
Oh my god! Tak Risa, elsker den <3 xD

Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 23.04.2009 21:33
:D Jeg bliver desværre nød til at lave en bestilling, efter at havde set hvor super glimragende du er til at tegne :D

Portræt: Nej ville være idealt, men hvis du ikke er meget for at tegne rustning, kan du bare nøjes med et portræt ;)
Navn på karakter: Shrade
Alder: 21
køn: Mand
Hovedform: Skjult ;D han har jo hjelm på. Vil i stedet beskrive hjelmens form: Normal, vil jeg sige. Hans hjelm passer til hans hovede til en overdreven grad af perfektion, men der er virkelig ikke meget underligt ved formen af hans hoved.
Ansigtsudtryk: Jern
Øjnform: Hans øjenform skal være to realativt store huller, altså to huller der er større end normale øjne ville være. Ikke mange øje-størrelse(!) Der skal bare være sort, altså man skal ikke kunne se hans øjen.
Frisure og hårfarve: Nehe, her har jeg det let ;D No hair is visible should provide the required information, no?
Eventuelt tøj: Nu bliver det tilgengældt langhåret *knække fingre*:
" Størstedelen af hans tøj er let udrustning, men der er også dele af linned. Han har en hjelm på hovedet, med et smalt visir til øjnene, og et vandret linje foran der går fra mellem øjnene til omkring hagen. Visiret er kastet i endeløs skygge, der skjuler hans ansigt, da et tyndt lag stof dækker den åbne plads og skjuler hans ansigt. Hans arme er blotlagte udover underarme, der er dækket af et tæt lag metal.
Hans hænder er normale, udover det yderste to led af hans fingre, der er blevet amputeret og erstattet med lange knivsblade, der kun er skærpede på bagsiden. Knivsbladene er bredest i den ende der peger mod hans arme, og bliver så smallere og smallere. En smule af knivsbladene stikker også bagud, og kan blive skærpet ved hjælp af hans magiske evne hvis han kommer i kamp. hver kniv er ti centimeter i den forreste del, og 5 på den del der strækker sig bagud. Hans brystpanser dækker hele brystet og en smule af nakken. Han har et meget mørkerødt par løse bukser der går fra livet til knæet, hvor benene igen bliver erstattet af tæt siddende metal, der går helt ned til tæerne. Udover bukserne hænger der et løst stykke linned på både bagsiden og forsiden, der hver strækker sig til hans knæ. Det skal bemærkes at hans udrustning (udover hjelmen) sidder meget tættere end nogen normal udrustning ville kunne, da han ved hjælp af sin evne kan holde den så stram så mulig. Egentligt ligner det næsten et ekstra lag hud, og man kan endda se ham trække vejret. Betragt hele udrustningen mere som et ydre skelet end som en real rustning." kopiret direkte fra profilskema
Eventuel pose: Hvis muligt: oprejst og med ret ryg. Hans venstre arm skal være ned langs siden af ham, og hans højre skal være oppe i øjenhøjde, med håndryggen vendt mod sig selv, og hvis han kan se ud som om at han studere sine klør ville det være super. Hvis den ikke lyder sjov at tegne, kan han også holde en bog i den højre hånd, eller den kan bare hænge ned ved hans side som med den venstre.
Eventuelle rekvisitter: Eventuelt en bog, hvis loddet falder på det.
Farvelægning: Nogle gråtoner ville ikke skade, men intet fancy med mange forskellige farver eller noget :)
Smykker: niks
Andet: hans rustning kan sagtens være kringlet at få et billed af hvordan skal se ud, så jeg 'vedhæfter' lige nogle eksemplare på hvordan det gerne skulle komme til at se ud. (I store træk i hvert fald)

Korona

177
karakterer

Korona 26.04.2009 17:15
Risa? Jeg tænkte på, om jeg måtte få lov til at lave en bestilling og bruge den på NarutoHome? ^__^

Cassa

2456
karakterer

Cassa 12.05.2009 22:34
Miy- jeg er ikke medlem på NarutoHome.. så derfor må jeg desværre sige at svaret er nej :/

Korona

177
karakterer

Korona 27.05.2009 19:34
Det er helt iorden n__n

Ekko

121
karakterer

Ekko 28.05.2009 23:08
Ogs mig xD

Portræt: Ja
Navn på karakter: Ekko Skvalder
Alder: 17
Køn: Dreng
Hovedform: Smalt og spidst.
Ansigtsudtryk: Man kan vel bedst kalde det ivrig. Og meeeeget nysgerrig. Godt humør.
Øjnform: Relativt store øjne. En anelse spidse. Han har nøddebrune øjne, med et stænk af grønt.
Frisure og hårfarve: Håret vil, i våd tilstand, nå til skuldrene, men det bølger let, og stritter desuden til alle sider. Pandehåret er lidt kortere end resten af håret, men ikke meget, og normalt skal det skubbes væk fra øjnene flere gange i løbet af dagen. Håret er sortbrunt, men får lysere striber om sommeren.
Farvelægning: Helst nogle lysegrønne undertoner. Håret er meget mørkt, og øjnene er også lidt mørke, så baggrunden må gerne være lidt *paw*. Lyes farver og sådan. Ville nok helst overlade den slags til kunstneren :p
Andet: Han har et koppear på kinden.

Gæst

0
karakter

Hvor lang r vente listen? :)

Cassa

2456
karakterer

Cassa 17.12.2009 19:49
NOOOO I FAILED AND FORGOT EVERYTHING ABOUT THIIIIIIS XDDD
undskyyyld! ... ih jeg havde total skudt den her ud af hovedet... jeg vil gerne have lov til at lægge listen "clear" da jeg har rodet fuldkommen rundt i det @.@ .. så tilmeldingerne starter på ny.. og nu er tegningerne nok lidt hurtigere oppe, eftersom jeg har fået egen scanner XDD

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 9