DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

Jah.. Det har jeg undret mig lidt over.. for personligt bliver begge mine karektere ældre.. Felix er fx lige blevet 19, og Rena bliver nart 20... Og jeg lavede dem begge som 17 årige. Men jeg ved ikke om jeg holder fest for dem.. måske ingame, fx med Rena vile jeg da gerne holde en lille fest, for hendes datter, og kæreste osv.. Men Felix, han skal bare ud og voldtage ekstra mange fordi det er en speciel dag..?

Hvordan har i det med jeres Chars fødselsdag? bliver den overhovedet overholdt? XD

Gæst

0
karakter

Jeg tjekker måske en gang årligt mine karakteres fødselsdag, bare for at se om de er blevet ældre. Det er ikke sådan noget med, at jeg lige skal huske, at de har fødselsdag. Okay.. måske pånær Samson. Jeg har vidst kun holdt hans fødselsdag én gang ingame, og det var ikke engang det store. Det var bare lige over et krus mjød sammen med Tom kan jeg huske (:
Mine karakterer går ikke op i deres fødselsdag overhovedet, så de vil heller ikke kunne finde på at gøre det helt store ud af det.. nogen af dem :b
Men jo. de bliver dog ældre (:
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 09.04.2009 15:51
Jeg tænker dårlig nok at de bliver ældre xD... Men jeg ændre dog deres aldre en gang om året XD. Det er især Kvakket jeg ikke forstår xD. Hun er 16 år efterhånden x_X eller noget i den stil xD. Enten er hun det, eller også fylder hun det til september xD

Damian

148
karakter

Damian 09.04.2009 21:48
Jeg holder meget grundigt regnskab med når Damian bliver ældre *dances*
Jeg har det faktisk stående i min kalender, så jeg bliver mindet om det på dagen

Renatika

653
karakterer

Renatika 10.04.2009 20:31
Well, jeg holder øje med mine karakteres alder, og ændrer dem da også når de fylder. Med fejring er det lidt forskelligt - Renatika går, som vagabond, ikke så meget op i det med fødselsdage, men de andre tre kunne godt finde på at holde en fest x3

Gæst

0
karakter

Jeg tror, hvis jeg nu har en char der har en MASSE venner, så kan det være at jeg fejrer det ingame, men det er kun hvis det er sådan at det er en virkelig populær char.. Ellers så gør jeg ikke . Men jeg holder selvfølgelig regnskab, med hvor gamle mine personer er - of course. xD

Morgana

534
karakterer

Morgana 04.05.2009 12:08
Morgana er den sociale personlighed, der fejrer og nyder sin fødselsdag, hvorimod en karakter som Alexander bare tænker: Øv, et år mindre at leve i... Det grunder i deres opvækst.

Morgana har altid været omgivet af en stor, social familie, der var omgivet af venner og kunder. Derfor har det været en fest, hver gang et af børnene i familien har fejret år. Endvidere betød det noget for faderen, at fødselsdage blev fejret, fordi hans kone døde i barselssengen, da Morganas lillesøster blev født. Det var en ekstra påmindelse om livets mirakel.
Morgana holder af at få gaver, men elsker selv at give gaver. Hun ville tage i mod alt, lige fra børns hjemmelavede pindemænd til de voksnes praktiske gaver.

Alexanders fødselsdag ville, for ham, blot være en påmindelse om hans egen dødelighed, og han ville være nedtrykt, hvis han skulle være omgivet mennesker, der så det som en glædelig begivenhed og ikke forstod hans betænkeligheder ved at foregive at glæde sig over noget så simpelt som en dag, der lige så godt kunne være faldt tidligere eller senere.
Hvis han var alene, eller uden påtvunget selskab, kunne han nok godt 'overleve' dagen ved at forsøge at glemme den.
Hvis han fik en gave, ville han, alt efter giveren, måske foregive at være glad for den. Hvis det var et barn, der oprigtigt stak ham et eller andet i hånde, ville han glæde sig over det, lige meget om det var en sandkage eller en pind, da det er tanken, han ville glædes over.
Hvis det var en voksen, der gav ham en gave, ville han tænke meget over, om det var ment oprigtigt.
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 11