Nova 13.07.2008 21:27
Hej folkens (: Se nu er det jo sådan at det er sommerferie, og jeg tror ikke at jeg ville have noget imod at lave tegninger til jer, efter bestillinger! ^.^Bare udfyld skemaet nederst i dette indlæg. Jeg har også arbejde at gøre i sommerferien, og jeg laver tegningerne, når jeg har lyst. Ellers mister jeg bare lysten til at tegne, og det vil jeg alligevel ikke (:
Jeg vil dog have, at der højest skal være op til 3 bestillinger af gangen!
Lige nogle eksempler (undskyld de store billeder):

Som man kan se på eksempel nummer to og det eksempel med Darcie, så er der blevet farvelagt på en anden måde. Det er med farvelade.. Resten, som er blevet farvelagt, er på computer. De nyeste er de sidste par eksempler..
Skemaet:
Karakterens navn: Så jeg ved, om det er en herinde fra, og i hvertste tilfælde, kunne jeg gå ind og kigge i et profilskema, hvis det var nødvendigt
Stilling: Kropsstilling.. Har du et billede, send det gerne.. Evt. et af dig selv i den stilling du vil have, eller et anime billede..
Hårfarve: siger sig selv
Hårstil: Er det sat på, eller skal det være løst?
Hudfarve: Er det en meget lys hudfarve, eller mørk, eller bare normal?
Skader: ar, rifter, sår?
Øjenfarve: siger sig selv
Tøj: kjole, trøje, bukser.. hvad som helst xD
Kropsbygning: spinkel, muskuløs, overvægtig eller tynd?
Smykker: halskæde, armbånd, mm.
Andet: Andre ting der skal med.. Forvent ikke at der kommer et dyr med på tegningen, da jeg er ret så dårlig til det med dyr! Men.. jeg kan prøve hvis det er.. Men forvent intet omkring dette
Farvelægning: Skal det bare være blyants tegning, eller skal det laves på computeren, ligesom de to sidste af mine eksempler, eller skal det farvelægges med farvelade, som ses på eksemplet Darcie?
Baggrund: hvad skal der være i baggrunden? Natur, mørkt, sløret, something?
Evt billede: Jeg ville være glad, hvis du havde et billede som jeg nogle lunde kunne gå efter..