Bestil tegninger hos Nova :3 LUKKET

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 13.07.2008 21:27
Hej folkens (: Se nu er det jo sådan at det er sommerferie, og jeg tror ikke at jeg ville have noget imod at lave tegninger til jer, efter bestillinger! ^.^
Bare udfyld skemaet nederst i dette indlæg. Jeg har også arbejde at gøre i sommerferien, og jeg laver tegningerne, når jeg har lyst. Ellers mister jeg bare lysten til at tegne, og det vil jeg alligevel ikke (:

Jeg vil dog have, at der højest skal være op til 3 bestillinger af gangen!

Lige nogle eksempler (undskyld de store billeder):

Som man kan se på eksempel nummer to og det eksempel med Darcie, så er der blevet farvelagt på en anden måde. Det er med farvelade.. Resten, som er blevet farvelagt, er på computer. De nyeste er de sidste par eksempler..

Skemaet:

Karakterens navn: Så jeg ved, om det er en herinde fra, og i hvertste tilfælde, kunne jeg gå ind og kigge i et profilskema, hvis det var nødvendigt
Stilling: Kropsstilling.. Har du et billede, send det gerne.. Evt. et af dig selv i den stilling du vil have, eller et anime billede..
Hårfarve: siger sig selv
Hårstil: Er det sat på, eller skal det være løst?
Hudfarve: Er det en meget lys hudfarve, eller mørk, eller bare normal?
Skader: ar, rifter, sår?
Øjenfarve: siger sig selv
Tøj: kjole, trøje, bukser.. hvad som helst xD
Kropsbygning: spinkel, muskuløs, overvægtig eller tynd?
Smykker: halskæde, armbånd, mm.
Andet: Andre ting der skal med.. Forvent ikke at der kommer et dyr med på tegningen, da jeg er ret så dårlig til det med dyr! Men.. jeg kan prøve hvis det er.. Men forvent intet omkring dette
Farvelægning: Skal det bare være blyants tegning, eller skal det laves på computeren, ligesom de to sidste af mine eksempler, eller skal det farvelægges med farvelade, som ses på eksemplet Darcie?
Baggrund: hvad skal der være i baggrunden? Natur, mørkt, sløret, something?
Evt billede: Jeg ville være glad, hvis du havde et billede som jeg nogle lunde kunne gå efter..
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 13.07.2008 21:57
OMG!!! Gratis tegninger fra Novaen ^_^

Karakterens navn: Saphir
Stilling: Kan du være kreativ og selv finde på en? ^^"
Hårfarve: Meget mørke brunt(Nærmest sort) og så hvidt pande hår ^_^
Hårstil: To løse rottehaler som går til lidt over midt på ryggen XD
Hudfarve: Normal xP
Skader: Nope
Øjenfarve: Blå
Tøj: En for stor blå skjorte og et par sorte bukser der er smøret op til lidt under knæene.
Kropsbygning: En smule kraftig, men stadig ikke vildt meget XD
Smykker: Nej xD
Andet: Nope xP
Farvelægning: Computer 8D
Evt billede:
http://i172.photobucket.com/albums/w7/LocoHelli/Saphir-1.gif Normale Saphir xD
http://i172.photobucket.com/albums/w7/LocoHelli/SaphirFest.gif Saphir til Midsommerballet

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 13.07.2008 22:05
Kvakket - okay XD Menæh.. jeg glemte at sætte ind, omkring tøj.. det er så rettet ind nu.. såeh.. tænkte på om du ikke lige kunne sætte det ind i din bestilling også? ^^"
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 13.07.2008 22:09
Det er rettet ^_^

Milla

606
karakterer

Milla 13.07.2008 22:26
Hellow ^_^

Karakterens navn: Sala.
Stilling: Uhm.. Bare sådan... Stående. ^^ Vil bare gerne have overkroppen af hende.
Hårfarve: Mørkebrunt ^^
Hårstil: Løst, til ned over skuldrene - gerne en smule bølgende (:
Hudfarve: Normal - men den må gerne se lidt beskidt ud xD
Skader: -
Øjenfarve: Højre er sådan gråligt i det, det andet er klart blåt.
Tøj: En neutral, lavendelgrøn bluse - det må gerne ligne, at den sidder sådan løs/er for stor. ^^
Kropsbygning: Tynd - ikke sygeligt, så det er måske nærmere spinkel? :b men man kan godt se på hende, at det ikke er altid, hun får regelmæssige måltider. (:
Smykker: Neiiiij ^_^
Andet:[/b[ -
Farvelægning: Farvelade ville være lækkert, men hvis det er for besværligt, så computer x3
Evt billede: Det i underskriften. (:

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 14.07.2008 15:00
du må da gerne tegne nogle af mine:) vil give dig lidt udfordring:)
Karakterens navn: Yang
Stilling: liggende lænket, meget trist
Hårfarve: sort/meget mørkebrun
Hårstil: langt, løst hår
Hudfarve: normal
Skader: brændemærke (du ved selv, hvordan det ser ud:)
Øjenfarve: mørkebrun
Tøj: for stor, forreven, blodig, skjorte, forreven sort nederdel.
Kropsbygning: ekstrem tynd
Smykker: ingen
Andet: hun må gerne række ud efter en nøgle, lænken skal så være stram... men ellers intet
Farvelægning: computer:)
Evt billede:
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 14.07.2008 22:32
Sala:

Kvakket - bare rolig.. jeg har ikke overset dig XD Det ved du også godt, fordi jeg har spurgt ind til nogle ting :b Men.. jeg blev først færdig med Salas, og hendes skulle farvelægges i hånden, såeh.. og det var mit humør lige til ^^ Men jeg er i gang med at farvelægge din.. Regner med at blive færdig om højest to dage :D

Yang - Finno finno (: Lyder lidt som en stor opgave, men jeg skal nok forsøge ^^

Nakumu

133
karakter

Nakumu 14.07.2008 23:48
DU må og SKAL lave en til mig ^^

Du har helt frie tøjler omkring stilen og måden hun skal stå på..^^
Du kan jo se på hendes billede hvordan hun ser ud ^^
Vis din kreative side Nova * at smile meget stort *

Nemo

169
karakterer

Nemo 15.07.2008 02:03

der er så meget elsk på den Tegning! jeg elsker den virkelig! ^^

*giver K(åe)l-kage, lavet af kåel! x3*
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 16.07.2008 00:13
Dantel - Haha xD Der er noget over tegningen, ja xD Og jeg takker da for kål kagen? O.o

Kvakket - Klik på billedet for stor :P Og hvis du dog bare vidste hvor besværlig den var! -_- farvelagde tegningen 3 gange! -_- fordi min spadser lorte computer slettede det for mig, da jeg troede at jeg havde gemt det, og loggede ned.. og så da jeg skulle åbne filen var den blank! -_- suk.. men her er den altså ^^

Dejligt at se, at der er folk der vil have tegninger (:

Nakumu - Det er ikke noget problem (: Skal gøre hvad jeg kan ^^ Men.. hvad med tøjet?
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 16.07.2008 22:43
Samson - *gisp* Den er så smuk O_O... Sætter den i hendes underskrift når jeg kommer hjem ^_^ Er hos en veninde lige for tiden xP

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 16.07.2008 22:49
Samson - *gisp* Den er så smuk O_O... Sætter den i hendes underskrift når jeg kommer hjem ^_^ Er hos en veninde lige for tiden xP

Glad for at du kunne lide den ^^

Demos

212
karakterer

Demos 18.07.2008 13:17
O_O vil du også lave en til mig? :3

Karakterens navn: Demos
Stilling: Æh… bare stående, eller… det ved jeg ikke helt XD bare sådan som du nu vil tegne det. Det er fint hvis man kun kan se overkroppen ^^ ellers også må han gerne sidde i vandet, lidt ligesom på Darcie-tegningen :3
Hårfarve: Grønt
Hårstil: Skulderlangt, løsthængende hår.
Hudfarve: Grøn :D
Skader: -
Øjenfarve: Gylden… orange-agtig.
Tøj: En hvid bluse med lange ærmer, og et par knælange brune bukser.
Kropsbygning: Meget spinkel XD
Smykker: En halskæde med en kobbermønt i.
Andet: -
Farvelægning: Farvelade :3
Evt billede: Har kun mit avatar. Ved godt det er lidt lille, men håber at det er okay ^^

Korona

177
karakterer

Korona 19.07.2008 12:11
Jeg kunne ikke helt se, hvor mnage bestillinger du havde, såeh jeg bestiller bare aligevel xD Bare se bort fra den her hvis du allerede har 3 ^__^

Karakterens navn: Miy (Min anden char herinde) Hun er 17.
Stilling: Siddende på en træstup set skråt forfra, med den ene hånd i skødet, og den anden hånd piller ved et smykke hun har om halsen (Beskrivelse kommer)
Hårfarve: Helt lyseblondt.
Hårstil: Sat op i en knold.
Hudfarve: Normal, måske lidt lysere end normal.
Skader: Må gerne have en flænge ned af den ene kind.
Øjenfarve: Blå.
Tøj: En himmelblå sommerlig kjole, der går hende til knæene, og en brun, laset kappe. Kjolen må gerne være både beskidt og laset.
Kropsbygning: Normal kropsbygning, en anelse tynd.
Smykker: Hun har en halskæde, en guldkæde, med et vedhæng formet som et lille æg. Af guld, med et sort mønster omkring det.
Andet: Nej ^__^
Farvelægning: Ligesom Darcie's
Evt billede: Det har jeg desværre ikke..
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 19.07.2008 19:41
Cassira - har godt nok allerede 3, men jeg vælger alligevel ikke at se bort fra din (: , da jeg desuden næsten er færdig med Yangs :D Skal hun så bare sidde sådan 'skråt forfra' ligesom den jeg lavede til Kvakket/Saphir agtig? XD

Demos - Jeg kan forstå at Demos er en havmand? XD Er det ok, hvis jeg får det ind på en eller anden måde i tegningen? xD Men noget evt. tang og noget? XD

Hmmn.. må lige se at få lagt noget mere ind i skemaet omkring baggrunden ._.

Korona

177
karakterer

Korona 19.07.2008 20:04
Samson: nej hvor dejligt! Og ja, den stilling er helt fin ^__^
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 19.07.2008 23:05
Yang - Tjaah.. Du havde ikke skrevet hvilken farve skjorten var, så den blev altså hvid. Baggrunden blev også hvid, da jeg ikke kunne beslutte mig for, om hun var lænket indendørs, eller udendørs..

Men.. her er den i hvertfald.. Den blev set fra oven ^^"

Demos

212
karakterer

Demos 20.07.2008 11:41

Demos - Jeg kan forstå at Demos er en havmand? XD Er det ok, hvis jeg får det ind på en eller anden måde i tegningen? xD Men noget evt. tang og noget? XD

Selvfølgelig  :D
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 20.07.2008 18:25
Nakumu - Jeg blev selv rigtig tilfreds.. (: Såeh.. her er den ^^

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 20.07.2008 21:25
taktaktaktaktak! for den fine tegning:) den kommer i underskriften:)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 9