Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 31.08.2008 22:11
han kigger på diago med tårefyldte øjne og viser sine skarpe hjørnetænder.
"jeg er en vampyr... men jeg valgte ikke selv at blive det... jeg blev tvunget" sagde han helt ude af den.
"jeg kan ikke spise rigtig mad, kan kun leve af blod.. men... jeg kan godt drikke alkohold og andet drikkelse.." sagde han en smule forvirret.

Diago

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Diago 31.08.2008 22:14
"Åh Max. " Siger Han, og får tårer i øjnene.
"Det . . . Det vidste jeg jo ikke. Hvis du bare havde sagt det, kunne du måske have bidt et mere praktisk sted." Mumler han.
Han sætter sig over ved siden af Max, og stryger en Hånd over hans hår.
"Er du okay nu?" spørger han.

((Frys!))

Doll Rena
Base http://pic3.piczo.com/HiddenDollTallent/?g=12684342&cr=3

Link's fra: animegalleries
Billede: redigeret af Max. Sidste billede er Diago's kæledyr: Kargo

Forestil jer at han er en Ræv med meget beskidte ører... For det er det han skal forestille... ^^,"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.09.2008 15:54
hans hovede hang lidt og hans blik var rettet imod jorden.
Vendte så sit hovede imod Diago og nikkede svagt.
"j...ja det tror jeg" svarede han svagt og kom også med et svagt smil.
Hvis bare Diago viste hvor meget han havde været igennem og det med at han også trænede for at blive stærkere havde ikke helt hjulpet endnu, men det kom nok med tiden han skulle bare ikke opgive sit håb.

Diago

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Diago 15.09.2008 15:57
"Godt." sagde han, og smilede skævt.
"Regnen har taget lidt af, skal vi ikke tage et andet sted hen?" Spørger han

Doll Rena
Base http://pic3.piczo.com/HiddenDollTallent/?g=12684342&cr=3

Link's fra: animegalleries
Billede: redigeret af Max. Sidste billede er Diago's kæledyr: Kargo

Forestil jer at han er en Ræv med meget beskidte ører... For det er det han skal forestille... ^^,"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.09.2008 15:58
som sagt var regnen næsten stoppet og det tordnede heller ikke mere.
Han kiggede kort på Diago og så ud af grotten.
Derefter rejste han sig op og tog hætten over hovedet.
"bare et sted hvor der ikke er noget sol, så er jeg frisk på at gå et andet sted hen" sagde han med et lille smil.

Diago

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Diago 15.09.2008 16:02
"Åh. Ja, selvfølgelig." Siger han og stikker hovedet ud af åbningen på hulen.
"Jeg tror heller ikke der kommer noget sol foreløbig" Griner han svagt.
Så tager han Max om skulderen.
"Hvor skal vi gå hen?" Spørger han

Doll Rena
Base http://pic3.piczo.com/HiddenDollTallent/?g=12684342&cr=3

Link's fra: animegalleries
Billede: redigeret af Max. Sidste billede er Diago's kæledyr: Kargo

Forestil jer at han er en Ræv med meget beskidte ører... For det er det han skal forestille... ^^,"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.09.2008 16:08
han ligger en hånd på Diagos brystkasse som en ekstra støtte, nu da Diago har taget ham over armen og smiler svagt.
"hvad med hjem til mig?... der ved jeg at der ikke er noget sol" sagde han roligt og smilte endnu engang kort.
Han var meget glad for at vide at Diago ikke var død eller havde forladt ham.

Diago

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Diago 15.09.2008 16:10
"Så tager vi hjem til dig" Smiler han, og kysser Max på kinden før han går med Max ud i den stille støvregn.

Doll Rena
Base http://pic3.piczo.com/HiddenDollTallent/?g=12684342&cr=3

Link's fra: animegalleries
Billede: redigeret af Max. Sidste billede er Diago's kæledyr: Kargo

Forestil jer at han er en Ræv med meget beskidte ører... For det er det han skal forestille... ^^,"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.09.2008 16:20
Han gik som sagt med Diago ud i støvregnen og imod hans sted.

//out
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.01.2009 18:00
Damia laller rundt, som en hvileløs sjæl med et lille smil om læben, henført i sine dybe tanker, imens hun har sit blik rettet mod grottens tunnel. Hun hopper elegant fra sten til sten. Det sner udenfor og det er strukket kraftigt op til uvejr. Bølgerne slår nådesløst mod klipperne. Damia er krøbet i skjul for det truende uvejr. "Hov,, udbryder hun da hun er ved at vælte, men når at støtte sig til klippevæggen. Forsigtigt sætter hun sig ned et tørt sted, hvor der er læ. Hun holder armene om sig, da hun stadig er en smule kold. Tankerne bliver ved med at hvile om Achilllius, som havde kysset hende meget mod hendes vilje.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 12.01.2009 18:13
Kema kom væltende ind af hulens åbning. Det stormede og sneede så meget udenfor, at det ikke var specialt nemt at vrandre rundt derude. Han stillede sig op af siden, med et forpustet suk. Han så op i grottens loft, uden at ligge mærke til andre.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.01.2009 18:21
Damia sad og kæmpede med at rede det vindblæste hår ud med fingrene, og få sat det op i en mere anstændig frisure, samtidig børstede hun sin kjole for sandkorn. Hun sukkede tilfreds, og lænte sig træt tilbage, men et suk fangede hendes opmærksomhed. Damia lænede sig nysgerrigt forover for at få et glimt af den anden person, som befandt sig i grotten. Da hun ikke umiddelbart kunne se den fremmede, rejste hun sig, og bevægede sig længere hen. Med varsomme skridt nærmede hun sig den fremmede.
"Hey?,, spurgte hun forsigtigt, da hun havde fået øje på den fremmede, men mørket skjulte hans ansigt.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 12.01.2009 18:29
Han drejede hovedet da der åbenbart var en der snakkede til ham. Han betragtede kort pigen før hans læber formede et ord; "Hej." Han kiggede op og ned på hende før han fik et lille smil på sine læber. Egentlig en pæn dame, tænkte han med et lusket smil.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.01.2009 18:42
Et kønt smil bredte sig på hendes læber da den fremmede svarede.
"De er måske også søgt i ly for stormen?,, spurgte hun stille. og trådte et skridt nærmere, så hun kunne se ham tydligere og danne sig et klart billede af den herre. Hun havde hænderne foldet bag ryggen, og tiltet hovedet lidt til siden. Hun betragtede ham som en nysgerrig kat. På en eller anden måde forekom hans ansigt bekendt, men hun kunne ikke lige erindre, hvor hun havde set ham før.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 12.01.2009 19:13
Han nikkede kort, før han svarede. "Ja, det går jeg også ud fra du er?" Sagde han roligt. Et kraftigt vindstød støg ind gennem grotten, for igen at stoppe ved enden. I dét det blæser fordi Kema, bliver hans hår blæst op, så det dækkede for hans blottede tænder. "Og dit navn er?" Spurgte han høfligt.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.01.2009 19:18
Damia nikker som svar til, at hun også havde søgt ly. Men det havde hun ikke behøvet, hvis hun blot havde valgt at gå igennem skoven, i stedet at skulle følge strandbredden, men næh nej, hun skulle absolut vælge den besværlige. Hun stryger en hårtot bag øret ”Damia,, præsenterer hun sig venligt. ”Deres?,,

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 12.01.2009 19:22
"Kemarano, men jeg bliver kaldt Kema," sagde han roligt. Han gik et skridt tættere på hende og lagde en hånd på hendes skulder. "Men... Er det ikke lidt farligt, at gå rundt her, helt alene?" Spurgte han, lusket.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.01.2009 19:32
"Kema,, det lød så uhyggeligt bekendt, men hun kunne ikke genkalde, hvor hun havde hørt det før, og det irriterede hende grænseløst.
Damia skuede til hans hånd, også derefter op på Kemarano. "Hvad skulle jeg være bange for?," hun rynkede brynene "Desuden, kan jeg nu godt passe på mig selv,, sagde hun hovmodigt og hævede et øjenbryn, samtidig med at hun kæmpede for at holde et stolt smil tilbage. "Kan De? Altså passe på Dem selv, siden De spørger?,, Damia sendte ham et skeptisk blik

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 12.01.2009 19:36
Han lod sin hånd glide op i hendes hår. "Ja da," sagde han. "Men jeg tvivler nu på du kan," sagde han roligt. Skygger kom glidende for alle sidenderne for at binde sig fast til Damia's ankler.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.01.2009 19:43
Damia lavede en grimasse over den store ubehag hun følte, da Kemarano lod sin hånd glide igennem hendes hår. Hun tog sin hånd på hans arm og skubbede sig væk fra ham. ”Jeg tror nu godt jeg kan passe på mig selv!,, modsagde hun Kemarano med en bitter tone. Damia lænede sig tilbage på højre ben, og hvilede en hånd på sin hofte. Med et fornærmet blik betragtede hun Kemarano. Hvor vovede han at påstå, at hun ikke kunne tage vare på sig selv? Der løb et gys igennem hendes krop, da skyggerne berørte hendes hud og lænkede hende fast. En fjern alarmklokke ringede i hendes sind. ”Hvad i…?,,

- Avatar og profil billede lavet af mig
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Alianne_ , jack
Lige nu: 4 | I dag: 12