"Jeg har ingen penge." svarer hun kort og godt. Det er tydeligt, at han har mange penge at leve på, siden han ikke virker til at forstå det mindste. Men det gør bare Geill mere selvsikker, når han virker så uvidende.
Og skolen.. Har jeg ikke haft brug for. Mine forældre synes ikke, at jeg behøvede det - men det var før, de vidste jeg skulle klare mig på egen hånd som nu." Det sidste siger hun med en tør stemme. Det kommer til at lyde, som om hun bebrejder dem for det, selvom hun var enige med dem dengang.
Hun griber om posen, da hun sådan pludseligt for den overrakt.
"T-Tak.." fremmumler hun i forvirring. Hun er ikke engang færdig med pæren, som hun jo holder i den anden hånd. Bogen i hendes skød, lægger hun armene tungt ovenpå, for at sikre sig, at den ikke smutter nogen steder.
"Han hedder Kyo," Hun kommer til at smile, bare ved at sige hans navn højt. "Det er ham der har givet mig den bog her." tilføjer hun så og begynder at svinge med benene. Hun skal
vise ham, hvor meget hun allerede har læst, næste gang hun støder ind i ham. Han har det jo med at være over det hele.
Hun sukker. Her er koldt og Geill ser snart ikke mere grund til at være her. Heller ikke, selvom hun ikke har fået så meget at vide om dæmonen ved siden af hende, som hun godt kunne ønske sig. Skutter sig i vinden og vrider sig lidt, for at kunne lægge sin bog varsomt i tasken og sukke.
".. Her er koldt. Jeg.. Går ned i skoven hvor der er læ." Geill rejser sig tøvende af frygt for at glide, og svinger tasken om på ryggen, før hun begynder at klatre ned på platformen, for at kunne forlade den ned af stigen. Hun er ikke meget for at bruge sine vinger i blæsevejret, så hun finder dette næmest, hvorefter hun vader gennem sneen og væk derfra.
Kain forlader platforman kort efter. *at have fået lov xD*
//
Geill Brianne
Illustration af hendes udseende fra photobucket.[/i]