Melima gabte og satte sig op. Stadig ikke helt vågen rakte hun ned i hendes rygsæk og trak en skindpose op, hvorfra hun tog en tår vand. Det havde været en hård rejse for hendes krop, selvom at hun ikke selv skulle gøre noget. Vejene var ikke ligefrem behagelig jævn og vognen var så stiv at hun kunne mærke hver en sten og hvert et hul de havde ramt. Hun tænkte at Jack burde være på det modsatte sæde i vognen. Hun vidste ikke om han stadig sov eller ej.
Lestat 01.08.2026 11:22
Melima vågnede i vognen en morgen efter at de havde gjort hold for natten. De var noget hele vej til udkanten af Lindeskovene. Det var et par dage siden den skæbnesvangre nat på kroen i Tusmørkedalen. Det var lykkedes dem at skaffe en vogn og en hest tæt ved kroen, som havde kunne bringe dem så langt. Melima lå på det ene sæde, pakket ind i hendes mørkeblå kappe, under kappen havde hun kun hendes blå silkekjole på, som hovedpude havde hun brugt en lærredsrygsæk hvori hun havde nogle andre småting og lidt proviant. Solen hang lavt over horisonten og hun kunne ikke se en eneste sky på den blå himmel. Det lod til at kunne blive endnu en varm og svedig dag.Melima gabte og satte sig op. Stadig ikke helt vågen rakte hun ned i hendes rygsæk og trak en skindpose op, hvorfra hun tog en tår vand. Det havde været en hård rejse for hendes krop, selvom at hun ikke selv skulle gøre noget. Vejene var ikke ligefrem behagelig jævn og vognen var så stiv at hun kunne mærke hver en sten og hvert et hul de havde ramt. Hun tænkte at Jack burde være på det modsatte sæde i vognen. Hun vidste ikke om han stadig sov eller ej.
jack 01.08.2026 11:39
jack var vånget før melima hun så ud til at sove godt så han ville ikke ha vægget hende overhovdet. han var gået lidt væk fra vången af de hadet ligge tæt sammen og jack hadet holdt en pote over melima og hendes mave han hadet. sovet oki men dagen inden måtte han holde ind for at finde noget skygge han var ved at gå om og hvis det ikke hadet været for melima så var han gået i gulvet. men nu var han frisk igen og han hadet brugt tiden på at øve sin sværd teknik trøjen hadet han lagt på en træ stup så den ikke bliv alt for beskitet han håbet ikke de ville støde på nogle far selv om de var så tæt på elver by som de overhovet kunne være kunne der stadige være far forude
jack hadet prøvet at fortælle hele sin historie til melima mens de red og det så da også ud til hun lød internseret han hadet fortalt om sin far og hvordan han hadet prøvet at slå ham ihjel efter at have fundet ud af han ombart var blive far uden han selv vidste det. de mange famille skenderiger også. men han holdte stadige af sin hjem bare ikke af sin far på samme måde.
jack hørte Melima vånge stille op han gik hen til søen som de hadet fundet og kørte lidt vand i hvode og tøret sig lidt af med sin kappe der efter gik han hen og lænde sig op af vången og så nytted ud eller prøvet på det " god morgen skat " svaret han blidt og loveret lidt med halen han håbet på hun hadet sovet godet " sovet godt ? " han så på mens hun drak noget vand.
jack hadet prøvet at fortælle hele sin historie til melima mens de red og det så da også ud til hun lød internseret han hadet fortalt om sin far og hvordan han hadet prøvet at slå ham ihjel efter at have fundet ud af han ombart var blive far uden han selv vidste det. de mange famille skenderiger også. men han holdte stadige af sin hjem bare ikke af sin far på samme måde.
jack hørte Melima vånge stille op han gik hen til søen som de hadet fundet og kørte lidt vand i hvode og tøret sig lidt af med sin kappe der efter gik han hen og lænde sig op af vången og så nytted ud eller prøvet på det " god morgen skat " svaret han blidt og loveret lidt med halen han håbet på hun hadet sovet godet " sovet godt ? " han så på mens hun drak noget vand.
Lestat 01.08.2026 12:27
Melima kiggede ud at vinduerne på vognen og fik øje på Jack. Han havde jo behandlet hende godt de sidste par dage, selvom at han havde været lidt hård ved hende deres første aften sammen. Hun var ikke vant til at blive kaldt for skat af nogen, så det lød mærkeligt i hendes ører hver gang. Hun åbnede døren på vognen og trådte med lette og elegante skridt ud og ned på græsset. Hun smilede, mest for sig selv, da hun så at han stadig var lidt våd i pelsen. "Morgen." sagde hun roligt og satte kursen mod samme sø med hastige skridt.På vej ned mod søen lod hun kappen glide af hendes krop og hun trådte et par skridt hen hvor græsset var højest. Her satte hun sig på hug så kun lige toppen af hendes hoved kunne se på afstand. Hvis Jack fulgte efter hende ville han fortryde det for hun havde lige et privat øjeblik. Det begyndte at dampe lidt omkring hende.
Da hun var færdig med at sidde på hug i det høje græs gik hun med hastige skridt ned mod søen trak sin kjole af. Den landede på breden mens hun fortsatte ud i vandet for at vaske sig. Fra græsset hvor hun havde siddet dampede det stadig og lugten var bestemt heller ikke for god.
jack 01.08.2026 12:44
at hun lige hadet brug for at hoppe i søren gjorder jack ikke noget han lage stille hovde på skrå da han så hende hoppe i han smilte svagt for sig han ville give hende nogle minutere for sig selv. Det tæneke han var bedst lige nu han tænkte lidt over hvordan det hele ville gå han var jo ikke en gang elver men nu hvor han var sammen med melima var det måske lidt lætter han var nomalt sammen med sin far når det var. han gav hende 5 minuters tid og begyndte selv at tage tøjet af han var ikke så vild med vand som sådan men lige nu ville han også køle af han kikket lidt mod Melima og gik stille hen til et vand faldt som var her gik lage han hovde ind mod den at høre vandet bryse gjorder ham mere rolige
" hmm det var meget beder det her.. det var godt nok varmt " sagde han ud i det blå han vidste ikke om melima hadet hørt det men det tænkte han nok efter det gik han ned til en nær sten og satte føderne ned i vand kanten og kikket på melima som hun svømmet rundt der han smilte svagt han lod halen var glede rundt om stenen lidt for at slappe af han mærkede kudlden fra vandet og sukket lidt " jeg er ikke nær så varm som i går.. tak for at sige til mig jeg så ud til at falde sammen " svaret han lidt og kikket op mod himlen det så ud til at være en varm dag igen ikke noget som hjalp på jack syntes han godt nok var han vand til varmen med hans ild maige men det var også noget andet
" hmm det var meget beder det her.. det var godt nok varmt " sagde han ud i det blå han vidste ikke om melima hadet hørt det men det tænkte han nok efter det gik han ned til en nær sten og satte føderne ned i vand kanten og kikket på melima som hun svømmet rundt der han smilte svagt han lod halen var glede rundt om stenen lidt for at slappe af han mærkede kudlden fra vandet og sukket lidt " jeg er ikke nær så varm som i går.. tak for at sige til mig jeg så ud til at falde sammen " svaret han lidt og kikket op mod himlen det så ud til at være en varm dag igen ikke noget som hjalp på jack syntes han godt nok var han vand til varmen med hans ild maige men det var også noget andet
Lestat 01.08.2026 13:00
Melima lå på ryggen og flød stille rundt i søen. Hun havde slet ikke lagt mærke til at Jack var kommet derned, men hun havde dog forventet at han var hoppet i til hende. Hun stoppede op og kiggede rundt indtil hun fik øje på ham henne i kanten på en sten. "Hvorfor sidder du der i solen?" spurgte hun ham roligt som hun kom nærmere.Da hun synes at hun var kommet tæt nok på ham, lagde hun sig op på ryggen og med fødderne mod ham plaskede hun så meget hun kunne med dem, for at kaste vand på ham. Melima var i et drilsk humør og ville afprøve nogle grænser. Både hendes, men især hans. Hendes plasken havde først hende lidt væk fra Jack og kanten han havde siddet ved og ind mod midten af søen.
jack 01.08.2026 13:13
jack førte poteren op da hun begyndte at plaske med vandet mod henden. han kikket ned af sig selv og rystede på hovdet .han rejste sig lidt hurtige lavet et " hmm " med en tand ud. han sprang i mod Mela. ikke for at ramme melia men for at lave en bombe mod henden. så hun ville få alt vandet mod sig han rejste sig op og sprøjet lidt vand ud af munden. og rystede hovde pelsen bliv slap så den ikke var så fin igen han rystede det dog så han kunne se noget og det bliv nomalt. han svømmet hen mod hende og og lage sine poter mod hendes talie. " du er så drilsk lige nu er ? " svaret han med et smil på læben. jack var godt lidt ælder ind hende men det var selt ikke på samme måde. han kunne stadige lave lidt sjov også være barnlige lidt i gang i mellem. han ville smilte lidt ondt og ville prøve at løfte hende op fra vandet for at kaste hende lidt længer. Ikke for at det skulle gøre ondt men for at lege lidt med henden.
at hun hadet et lidt barnlige sind gjorder ikke ham noget. det trenget han sikkert nok til med alt det han hadet op levet at få lidt frisk luft ind.
Lestat 01.08.2026 13:54
Melima vendte sig med ryggen mod Jack da han hoppede i vandet så hun ikke fik vandet i ansigtet, men hendes hår blev fanget i bølgen og omklamrede hendes hoved. Hun nåede ikke at reagere da Jack griber hende om taljen og løfter hende op af vandet. Hun tog en dyb indånding og var allerede klar da han smed hende i vandet igen. Under overfladen slap hendes hår hendes ansigt og hun kunne igen se noget. Hun havde glemt at sætte håret op i en knude så det var helt ustyrligt. Da hun fik orienteret sig under vandet satte hun fra med fødderne og fik hovedet over vandet med en sådan fart at hendes hår stod som en hanekam og kastede en masse vand af sig. Søen var dyb nok til at der var steder hun ikke kunne nå bunden med fødderne og stadig have hovedet over vandet. Det var jo prisen ved hendes højde. Da hun havde stabiliseret sig i vandet kiggede hun mod Jack og så hvordan pelsen hang på ham og minde hende mest om en våd hun. Hun kunne ikke lade være med at grine af det, mens hun forsøgte at få lidt styr på hendes hår. Det var alt for sent at sætte det i en fletning eller knude nu, men måske hun alligevel kunne nå at gøre noget.
jack 01.08.2026 14:09
Han ventede, til hun kom op af vandet igen, og ville se, hvad hun ville gøre. Da hun begyndte at grine, skulle hun ikke komme for godt i gang – hun så lige så våd ud som ham selv.Han svømmede blidt over til hende og hjalp hende, så hun kunne lægge armene om ham og bruge ham som støtte. Han lagde stille sine poter om hendes røv og så ind i hendes øjne. Hun var smuk, og det ville hun altid være i hans øjne.Han lod langsomt sin pande hvile mod hendes, mens et roligt og varmt smil bredte sig på hans læber. Han mærkede nærheden mellem dem og lukkede blidt øjnene, mens han bare nød øjeblikket og deres tid sammen.
"Du er lige så våd som jeg er, skat," sagde han med et lille grin på læben, mens han kærligt lod sine poter hvile mod hendes bagdel.Han så på hende med et varmt smil, men også med et strejf af undren.
"Hvad er dine planer, når vi når Elverbyen? Jeg ved godt, du gerne vil se stedet, hvor du boede, og alt det der."
Han smilede blidt og roligt, mens han stadig holdt hende tæt ind til sig.
Lestat 01.08.2026 15:00
Melima nåede at sno sit hår sammen, så det blev nemmere at styrer, inden Jack nåede over til hende. Hun undrede sig kort over hvad han havde tænkt sig. Da hun mærkede hans pote på hendes røv gav det et lille sus i hende. Men da han blot løftede hende op og ind til sig lagde hun armene om halsen på ham og benene ud til hver sin side. "Ja selvfølgelig er jeg lige så våd som du er, tosse." sagde hun og grinede lidt. Hun kyssede ham på snuden og smilede varmt til ham."Jeg har faktisk overvejet det lidt. Jeg behøver alligevel ikke at se stedet mere." sagde hun mens hun stille lagde mere vægt i hans poter. "Lad os bare tage hjem til dig." sagde hun. Der var jo sikkert alligevel ikke noget tilbage af huset, hendes forældre var døde og hvad hun vidste af havde hun ingen anden familie. Med en finger fulgte hun stille konturen af hans brystkasse.
jack 01.08.2026 15:14
Jack blev lidt overrasket over det, hun sagde, og kunne mærke, at hun lagde mere af sin vægt mod ham. Hans hale svajede let under vandet, mens han mærkede hendes kærtegn mod hans brystkasse. Han sukkede stille og lukkede blidt øjnene.
"Er... er du sikker på det?" svarede han sagte, mens hans blik gled hen mod en stor sten, hvor de kunne sidde lidt sammen. Han bevægede sig forsigtigt baglæns, så hun lettere kunne læne sig op ad ham, uden at han skulle bruge for mange kræfter. Hvorfor havde hun pludselig taget den beslutning? Det var jo en drøm, hun havde haft så længe.
"Hvorfor det pludselige skift, når vi er så tæt på?" spurgte han roligt.
Han var selvfølgelig glad for, at det ikke var derfor, men de var trods alt rejst så langt for den ene ting. Mens de sad sammen på stenen, begyndte hans krop langsomt at spænde sig igen. Han kunne mærke, hvordan varmen bredte sig i ham.
Han lænede sig stille ind mod hende og kyssede hende blidt på halsen med små, kærlige kys, mens han fortsat holdt hende tæt ind til sig. Han forstod stadig ikke helt, hvorfor hun så pludseligt havde skiftet mening midt i det hele.
Lestat 01.08.2026 15:26
Melima nikkede bekræftende da Jack spurgte om hun var sikker. "Ja." sagde hun roligt. "Jeg har tænkt over det og selvom at jeg kom der til ville jeg alligevel ikke komme til at bo der." fortsatte hun med hun mærkede hvordan han stille bakkede gennem vandet. Hun slap hans hals og slappede af i armene. "Jeg er jo en elver, så med mindre der skulle ske mig noget kan jeg jo leve i flere tusinde år." sagde hun til ham, mens hendes en arm fandt vej ned mellem dem, hånden længere nede.Da de var kommer over til stenen satte hun sig til rette på hans skød, bryst mod bryst, så hun kunne kigge op på ham og nyde synet lidt. Han afgav en varme så selv hvis der var en lille brise ville hun ikke blive kold. "Det er ikke fordi jeg ikke vil se det, men mere fordi jeg ikke behøver at have så travlt med det." forsøgte hun at forklare, men hun var ikke sikker på at han forstod hvad hun mente.
jack 01.08.2026 15:40
Jack blev glad for det, hun sagde. Det betød meget for ham, og han var sikker på, at hun nok skulle få det at se en dag, når hun følte sig helt klar og tryg.
Han kiggede ned, da hun lod hånden glide ned mellem dem, og et svagt smil bredte sig over hans ansigt. Han kunne også leve i mange år, hvis der ikke skete ham noget, selv om det nok ikke ville være lige så længe som en elvers. Han sukkede stille og lagde hovedet lidt tilbage."Vi skal nok få det at se sammen, skat," svarede han blidt.Han kyssede hende kærligt på læberne og trak hende lidt tættere ind til sig, så de kunne mærke hinandens nærhed. Imens tænkte han et øjeblik over, hvordan deres fremtid mon ville komme til at se ud – familie, et hjem og alt det, der måske ventede dem. Men den tanke skubbede han hurtigt til side. Lige nu var det bare dem to, og han havde ingen hast med noget.
Han lod forsigtigt sin pote glide hen over hendes krop, inden den blidt hvilede mod hendes bryst. Han så ind i hendes øjne med et varmt og kærligt blik."Jeg ville elske at vise dig mit hjem," hviskede han sagte til hende.Det mente han virkelig. Han håbede, at han en dag kunne tage hende med dertil, og at hun ville synes om det. Det var godt nok ikke en elverby, men efter hans mening var den mindst lige så smuk på sin helt egen måde.
Lestat 01.08.2026 16:25
Melima kunne mærke han varme og ømhed for hende. Det glædede hende at han ikke pressede mere på i forhold til det med Elverly. Hun lod ham kærtegne hendes bryster, mens hun selv rakte ned efter hans lem. "Jeg ser frem til det." sagde hun stille og stønnede lidt.Hun kunne mærke at hun fik fat i noget under sig, noget hun havde haft i hånden før. Stille og roligt begyndte hun at bevæge hånden frem og tilbage. Hun kunne mærke hvordan hun havde lyst til ham og håbede at han havde lyst til hende på samme måde. Hun lagde hovedet bagover, mens hun med hendes hånd på hans bryst fangede en håndfuld hår at holdefast i.
jack 01.08.2026 16:54
Jack smilede blidt. Hun var blevet mere modtagelig over for ham, også når det kom til den seksuelle side af deres forhold. Han kunne mærke, at hun ville have ham. "Jeg elsker dig, Melima, min egen " hviskede han blidt til hende.
Han mærkede, hvordan vandet omkring dem begyndte at bevæge sig. Han førte poten fra hendes bryst ned over hendes mave og op over hendes bryst igen, videre op over hendes hals og lod sine fingre glide blidt hen over hendes læber.
Han kiggede ned på hendes lille mave og forsøgte at kysse den, selv om noget af den var under vand. Derefter førte han sine kys op til hendes bryst og begyndte stille at sutte hendes brystvorter. Hans lem blev større, og han lod hende røre ved det, så meget hun havde lyst til. Det var hendes.Jack ville beskytte denne krop, uanset hvad det måtte koste. At beskytte Melima var det, han satte højest lige nu.Poten blev ført ned mod hendes mave, hvor han blidt lagde den. Han mærkede, at hans stav stille og roligt pressede mod hendes åbning. Han så Melima dybt i øjnene.De kunne godt lige nå det, inden de stille og roligt måtte pakke sammen og vende vognen den anden vej.Hans lem gled stille mod hendes vægge. Det var endnu ikke kommet ind. Roligt forsøgte han igen at få øjenkontakt med Melima og håbede, at hun ville sige det samme til ham.
Lestat 01.08.2026 17:14
Melima havde en hånd om Jacks lem og legede med den til den var blevet godt stiv og hun kunne mærke at han var klar. Hun hørte ham sige at han elskede hende. Hun elskede også ham, selvom at hun ikke havde den store erfaring med kærlighed. "Hav tålmodighed med mig." sagde hun til ham. "Jeg tror også jeg elsker dig, men du er min første og jeg kender ikke rigtig de her følelser endnu." fortsatte hun hviskende og stønnende da hun førte Jacks stive lem ind mellem hendes skamlæber. Det føltes bedre end første gang, det kunne hun mærke med det samme.Der gik ikke længe før Melima fik den første orgasme og kom. Hun knugede den hånd hun havde på hans bryst med en håndfuld hår. Den anden hånd havde hun ført om bag sig. Hun ville gerne prøve det igen, på hendes måde, efter hendes præmis. Hun bed sig lidt i læben ved nydelsen, stønnede og kunne mærke den næste orgasme var på vej allerede.
jack 01.08.2026 17:25
Jack smilede og kunne mærke, at hun havde ventet på det her. Han lod tungen glide blidt over hendes hals. At hun sagde, at hun elskede ham, og at han var den første, fik ham til at smile meget mere. Han begyndte at bevæge sig lidt hurtigere mod hende. Han lod poterne og fingrene glide lidt hen mod hendes røvhul igen, ikke for at gå ind i det, men for blidt at nusse det.
At hun hurtigt fik en orgasme, var ikke noget, som Jack havde set komme. Han lagde stille sit hoved mod Melimas krop og begyndte at trykke sig så langt ind, han kunne. Han mærkede, hvordan det blev vildere og bedre for dem begge to.
"Hmme, Melima, min prinsesse," sagde han blidt og tændt, da han mærkede varmen mod sig. Han ventede på, at hun skulle miste kontrollen lidt igen, men holdt hendes lille krop tæt mod sig. Han skulle nok forsøge at være sød denne gang og ikke så hård. Han dagdrømte lidt om Melima med en gravid mave. Hun kunne sikkert se smuk ud... også selv med det. Han stønnede højere og højere ved den tanke og lod blikket falde ned mod hendes bryster.
"Hmme... er du ved at komme igen, skat?" sagde han tændt. Han ville se hendes ansigt denne gang. Han ville også se hende miste kontrollen helt.
"Det er meget bedre denne gang, ikke sandt?" spurgte han hende blidt om.
Lestat 01.08.2026 18:37
Melima nød følelsen af Jack lem oppe i hende, da hun havde den tredje orgasme indenfor kort tid. Hun nød hvordan han kærtegnede hende med hans tunge på hendes hals og hans pote på hendes bryst og om på hendes baller. Det var først da hans fingre nærmede sig hendes røvhul at hun blev trukket ud af ekstasen. Hun havde allerede hendes egen hånd der omme så der var ikke plads til hans også.Hun greb hans pote omme bag hendes ryg og skubbede den væk, mens hun slap hårene på hans bryst. "Det var det ja." sagde hun sammenbidt og stoppede hendes hofters bevægelse. Hun gad ikke mere nu. Hun fokuserede sit sind og gjorde sig klar til at gøre modstand hvis han ikke slap hende i hendes forsøg på at komme fri af hans favn. Hendes blik var ikke længere varmt.
jack 01.08.2026 18:44
jack stoppet med det samme da hun ikke gad mere han forstod hendes undertone han lage stille ørne lidt ned som en unskyldigen " unskyld. " sagde han blidt og fjernet sig fra hende han kunne mærke med det samme han trak sig lidt væk fra hende han ville ikke gøre noget han ville bare ikke gøre noget der ville skade hende. han rystede det dog lidt af sig og kysset hende på hagen blidt mens han lage hovdet mod melmas skuldere blidt han glemte nogle gang sine sind og det skulle han hukse han sukket lidt han kunne se på hende hun var blive sur han så lidt ned mod vandet . " Inge numese forstået " sagde han og nikket til hende blidt på en bestemt måde han ville lige give det et minut til at prøve at finde den balace igen han slikket henden blidt på halsen og begyndte at bevæge sig blidt igen for at tænde hende
Lestat 01.08.2026 20:05
Melima skulede til Jack da han gav slip på hende. De var langt nok inde i kanten til at hun kunne bunde her. Hun rejste sig så hendes bryster var lige over vandkanten og så på ham. Hun løftede en finger i formaning. "Hvis du nogensinde så meget som overvejer at stoppe din finger op i mit røvhul en gang til." sagde hun med en stemme man ikke kunne tage fejl af.Hendes blik blev dog mildere da han havde undskyldt og virkede til at have forstået hvorfor hun var blevet sur på ham. Hun svømmede tilbage til ham for at omfavne ham igen og kyssede ham på snuden. "Det var godt min skat." sagde hun med den milde og blide stemme han var vant til at høre komme fra hendes mund.
jack 01.08.2026 20:19
Jack tog sig selv til nakken. Han var vant til kvinder, der godt kunne lide den slags, så det var nyt for ham, at en kvinde ikke kunne. Eller måske skulle hun bare vende sig til det.
Han lod hende omfavne ham, mens han kyssede hende blidt tilbage. Han sad et øjeblik uden helt at vide, hvad han skulle gøre, men så lagde han mærke til et ord, som hun aldrig havde kaldt ham før. Han vendte forsigtigt hovedet mod hende igen. Han var stadig opstemt som før, men han blev siddende stille. men det hele var en lærigen proces lige som alt andet
"Du... du kaldte mig for skat," sagde han med en let undren i stemmen.
Han smilede svagt, inden han endnu en gang lænede sig ind mod hende. Denne gang kyssede han hende dybere end nogensinde før og lagde alle sine følelser i kysset. Samtidig lagde han blidt poten mod hendes hjerte og lod tommelfingeren stryge kærligt hen over hende.
Det havde aldrig været hans mening at gøre hende ondt på nogen måde. Tværtimod ønskede han kun at passe på hende. Samtidig havde hun vist en styrke, som imponererede ham – en styrke, han var sikker på, at hans far også ville have respekteret.
Jack tænkte, at det måske ville være bedst at løfte hende forsigtigt op og sætte hende på kanten af bredden denne gang. Der ville hun sidde mere behageligt, og han kunne tage sig kærligt af hende på sin egen måde – roligt, nænsomt og sådan, som han mente var den rigtige måde.
Han lod hende omfavne ham, mens han kyssede hende blidt tilbage. Han sad et øjeblik uden helt at vide, hvad han skulle gøre, men så lagde han mærke til et ord, som hun aldrig havde kaldt ham før. Han vendte forsigtigt hovedet mod hende igen. Han var stadig opstemt som før, men han blev siddende stille. men det hele var en lærigen proces lige som alt andet
"Du... du kaldte mig for skat," sagde han med en let undren i stemmen.
Han smilede svagt, inden han endnu en gang lænede sig ind mod hende. Denne gang kyssede han hende dybere end nogensinde før og lagde alle sine følelser i kysset. Samtidig lagde han blidt poten mod hendes hjerte og lod tommelfingeren stryge kærligt hen over hende.
Det havde aldrig været hans mening at gøre hende ondt på nogen måde. Tværtimod ønskede han kun at passe på hende. Samtidig havde hun vist en styrke, som imponererede ham – en styrke, han var sikker på, at hans far også ville have respekteret.
Jack tænkte, at det måske ville være bedst at løfte hende forsigtigt op og sætte hende på kanten af bredden denne gang. Der ville hun sidde mere behageligt, og han kunne tage sig kærligt af hende på sin egen måde – roligt, nænsomt og sådan, som han mente var den rigtige måde.
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet