En Ulykke kommer sjælden af alene
jack 14.10.2023 14:18
det var en stomfuld aften og mange måtte gå i læ fra stormen man kunne kun høre vinden i træen men de tog også noget af vinden så man ikke mærkede det så slemt Fulge dog var der et væsen som bevæget sig gennem skoven. Det hadet været læge siden den hadet været hjemme den kendte vær et hjørne af sidderen og vær en duft væset var ikke andet ind jack som var kommet hjem igen. Hans blæs blæste lidt men han hang lidt da det gjord ondt i hans side blæsten hadet skudt en spidst kæp i skulderen på ham og han kunne ikke nå den han knoret lidt af den og hang op af et træ han var træt. Mest p grund af den lange rejse men også på grund af den mægte blod han hadet tabt sig han sukket lidt det ville gøre godt at komme hjem igen men han lod poten glide lidt tild side til side og faldt over en græn og ned mod jorden med et stor brag han ømmet sig og tog sig til hvode men faldt så hen i en mørk dis han lå bare der i mes mørket stille faldt på det var underlige han kom altid til skade når han var p vej hjem men den her gang var det så ikke hans skyld det var kun naturen som passet sit dog var han uheldige. Blæsten tog fadt om den kappe som han hadet og hev ham lidt til siden så man kunne se hans ulve agtit ansiget det hele var så dumt han lå der og ikke kunne bevæge sig overhovet. Mens han var så tæt på at være hjemme som noget kunne være han sukket det enste han kunne var at der var nogle som kom og ville hjæpe ham eller var søde nok at ville hjælpe ham
Mong 14.10.2023 14:33
ja det blæste godt nok idag. men Meira var færdig på klinikken og skulle nu lufte de hunde som skulle overnatte hos hende. hun tog Buster som var en brun labrador og King som var en rotvillier med sig ud. hun havde en kappe med en snor i hovedet til at holde hendes røde fine hår væk fra ansigtet. en buksedragt på i blå og hvide nuancer, hendes sko var brune og gik op til over hendes ankler. hun havde skov grønne øjne. hun mærkede godt hvordan blæsten tog til og hundene der træk i hende for at komme længere ind i skoven. Meira var ikke trug ved at skulle længere ind i skoven. især ikke når det blæste så kraftigt.Meira mærkede på King at han havde færten af noget og at Buster mere bare ville hjem. hvad skulle hun gøre. tage hjem eller forsætte? hun sukkede. "kom så Buster, måske nogle er i nød" sagde hun og vidste at King havde en god lugtesans. hun hen buster til sig og fulgte roligt med King. de kom længere og længere og længere ind i skoven. Meira fik blade i ansigtet af blæsten og faldt pludselig over en sten og landte ned på knæet. hun hev King til sig og kom op igen. King begyndte at gø og hoppe frem af. men Meira hev ham hen til sig. "rolig King. jeg kan ikke følge med"
de kom til en skikkelse der vidst var faldet. hun så på King der nærmest fortalte med øjnene at det var dette den kunne lugte. Meira anede ærligtalt ikke hvor de var nu. men hundene kunne sikkert finde hjem igen. hun satte sig på hug ved skikkelsens side og rørte forsigtigt ved den. det var mørkt så hun kunne ikke se hvad race eller væsen det var. "er De okey?" hviskede hun lidt forsigtigt og så på King der logrede med bagdelen og Buster som rullede sig i bladene.

jack 15.10.2023 13:02
jack kunne godt mærke en komme tætter på han mærke også at persoen rørte ham stille det var en kvinde hånd han puste lidt men det sorte stadige han hoved rygge sig lidt men det var vist bare underbevidstheden dog efter lidt tid begyndte han at røre lidt mere på sig og tog sig til hoved det hele var stadige sort " umm..hvor ... hvor er jeg det sidste jeg husker " sagde han og kikket rundt men så så en kvinden han sprang tilbage og ramte et træ men ømmet sig han fik sådan en chok over at der pluslige stod en person så stod med hunde også var hun jæger var det mund hende som hadet gjort ham ond dog bevaret han Rogen for ikke at mindste bevidstheden igen
han ville jo bare hjem så hvorfor stod der en måske en jæger med to hunde mod ham dog vidste han ikke helt hvad han skulle sige til det det var ikke Normalt at et menneske bevæget sig så langt ind i Amazon skoven som hende her
" hvem... hvem er du AV! " Jack tog sig til skulderen hvor man kunne se kæppen sidde med spidsen han sukket og lændte sig ind mod træet det gjorder ondt hvorfor gjorder det altid så ondt han bed i læben og så sig lidt op det blæste stadige voldsomt måske han skulle til at finde noget ly for natten han kom vist heller ikke videre med den skulder
han ville jo bare hjem så hvorfor stod der en måske en jæger med to hunde mod ham dog vidste han ikke helt hvad han skulle sige til det det var ikke Normalt at et menneske bevæget sig så langt ind i Amazon skoven som hende her
" hvem... hvem er du AV! " Jack tog sig til skulderen hvor man kunne se kæppen sidde med spidsen han sukket og lændte sig ind mod træet det gjorder ondt hvorfor gjorder det altid så ondt han bed i læben og så sig lidt op det blæste stadige voldsomt måske han skulle til at finde noget ly for natten han kom vist heller ikke videre med den skulder
han var ellers lige blive færdige med at komme sig over sin sidste skade og nu kom der så en igen hans blik rette sig mod kvinden igen men det var ikke hårde øjne lidt bange måske men ikke hårde og lidt nysgerrige også
Mong 15.10.2023 13:14
Meira så hvordan skikkelsen farede op og sprang væk fra hende. hun så undrene på ham og holdte hundene i skak. hun så rundt og vidste faktisk ikke selv hvor hun var. hun rejste sig og gik roligt et skridt frem. "De er såret. lad mig hjælpe Dem" sagde hun roligt og holdte begge hænder oppe for at vise hun ikke havde våben på sig. hendes grønne øjne så på kæppen i hans skuldre og havde virkelig lyst til bare at gå over og hive den ud. men vidste at det kun var noget hun kunne gøre på dyr.Meira tænkte lidt over det. hun så på King der satte sig og lagde hovedet på skrå. hun nikkede og havde det på samme måde som hunden.
"jeg er dyrlæge. jeg vil Dem ikke ondt hr. min patient.... øhm jeg mener hund her kunne lugte Dem" hun vidste at vis man var ude i dette blæsevejr måtte man enten ha noget med dyr at gøre eller være kommet til skade Meria selv var jo ude med dyr fordi... ja hunde skulle jo luftes en gang imellem.
hun gik et skridt tættere på igen. "kom med mig, så kan jeg hjælpe Dem?" sagde hun roligt og mærkede hvordan vinden tog til. selv Buster kunne mærke og lagde sig ned for ikke at blive blæst helt væk. Meira havde det på samme måde.

jack 15.10.2023 13:45
Jack brød sig ikke om at blive talt ned til som om han var en kæledyr dog rynkede han lidt på næsen da hun sagde noget om læge det var kun ren hel at hun var kommet forbi men da hun så sagde dyrelæge måtte Jack indrømme at han var nysgerrige over denne kvinde han hadet mødt mange læger men ikke en dyrelæge han sukket lidt og gik lidt Halden med hinde dog måtte han støtte sig op til nogle træ nogle par gang men det gik som det ville gå lige nu han sukket lidt det var svært at se lidt i det mørke hans hale vifte lidt frem og tilbage af vinden han gemte sig dog lidt under kappen han vidste ikke helt hvordan hun ville tage det da han så han var en halvdyr han sukket og fulgte bare med hende " hmm hvad er deres navn " svaret han blidt og så ned på de to hunde som der gik ved siden af dem dog hadet de ikke vist. nogle form vrede over for ham men han hadet svært ved at stole på folk lige pt i sær mennesker men måske var der mere i hende for han fulgte bare med Jack mærket hvordan tinge tog til Jack hørte grene knække hist og her også træer der væltede ned han så sig lidt nevøs overskulderen de måtte finde en hulde et eller andet sted for det var ved at blive forfarlige at være her jack tog sig lidt på hagen " vi må finde ly for natten det ved at blive for farlige at bevæge sig ud for " svaret han blidt og kikket sig over skulderen han kendte et sted ikke lagt her fra men det kunne være at kvinden kendte til stede self siden de gik i i den ratingen som hulden var i han dufte dog lidt og kvinden for af ham dufte godt han prøvet at bevare roen lidt det var tydlige at hun ikke hadet set en halvdyr som ham før han vidste ikke hvordan hun ville tage det når han tog kappen af Mong 15.10.2023 14:10
hun havde slet ikke talt ned til ham. hun talte bare roligt, og holdte øje med hun ikke gjorde ham mere ondt. Meira tog det roligt med at han gik langsomt. hundene gik bare rundt bag dem og snussede til træer og jorden. Meira så på ham og smilte. "Meira" sagde hun roligt og mærkede pludselig den hårde vind. hun så rundt. hun førte dem mod hendes klinik for hun skulle tilbage til dyrene. da hantalte nikkede hun.. hun satte sig ned på hug. "tror det vil gå hurtiger vis jeg bære dig resten af vejen" ja det ville være hårdt men hun hjalp hvor hun kunne.vis han satte sig op på hendes ryg ville hun løbe så hurtigt hun kunne sammen med King foran sig. han kendte vejen tilbage til hendes klinik. men det hele afhang af jack. Meira hørte tydeligt hvordan træer kæmpede for at blive oppe og dyr rundt omkring flugtede.

jack 15.10.2023 14:27
Jack kikket lidt underen på kvinden han vidste godt hun måske kunne bære ham men hun jo ikke tag ham på ryggen som sådan han rystede på hovedet og begyndte at gå hurtigere med meira han kunne ikke helt forstå hvor de skulle hen men det var måske hjem til hende " meira...hm... smukt navn passer meget godt " svaret han Charmeren til kvidnen for an ham han ville sige sit navn men han var for træt dog sukket han dybt han var træt og ville bare godt ligge sig igen " mit.. navn er ...mit navn er Jack " svaret han blidt og varmt til hende han kunne godt se at dyr var ikke noget problem for hende han sukket lidt og kikke sig over skulderen
han kunne godt foræmme at de skulle skynde sig men spørgsmålet ar også hvor længe hans self kunne holde smerten ud godt nok var han en ulv men der var grænser hvor hvad han skulle finde sig i han var ikke bare et kæle dyr i mennesket er øjne han var ulv helt og i gennem. Jack kunne også lugte de Ander hunde han fnøs lidt af dem men det var ikke noget han sagde igen dog vidste Jack godt at folk fortræk hunde som kæle dyr det var han dog ikke på nogle måde
han mærket varmen komme lidt op i ham han var glad for hun ikke kunne se ham rømde på nogle måde han sukket lidt igen og lage dog en arm over hends skulder han ville heller have hun bare støtte ham ind at løfte ham han sukket lidt igen " jeg bor i Amazon skoven med min folk.. men jeg kom til skade da en græn pluslige skød mod min skulder " svaret han blidt han kunne ikke nå den der hvor den sad
han kunne godt foræmme at de skulle skynde sig men spørgsmålet ar også hvor længe hans self kunne holde smerten ud godt nok var han en ulv men der var grænser hvor hvad han skulle finde sig i han var ikke bare et kæle dyr i mennesket er øjne han var ulv helt og i gennem. Jack kunne også lugte de Ander hunde han fnøs lidt af dem men det var ikke noget han sagde igen dog vidste Jack godt at folk fortræk hunde som kæle dyr det var han dog ikke på nogle måde
han mærket varmen komme lidt op i ham han var glad for hun ikke kunne se ham rømde på nogle måde han sukket lidt igen og lage dog en arm over hends skulder han ville heller have hun bare støtte ham ind at løfte ham han sukket lidt igen " jeg bor i Amazon skoven med min folk.. men jeg kom til skade da en græn pluslige skød mod min skulder " svaret han blidt han kunne ikke nå den der hvor den sad
Chatboks
IC-chat▽