Enden eller starten på noget nyt(Fortidstråd)

Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Echo 12.07.2023 18:52
Våd som en drukken mus den beskrivelse passede perfekt til Blanche lige nu som regnen havde åbnet sig for himlen. Et suk var undsluppet hendes læber mange gange mens hun holdte armene ind til kroppen mens hun ledte efter et sted at være. Det var aften så det var vel heller ikke smart at være ude så sent.. Hun havde godt hørt rygter om tusmørkedalen fra da hun boede hjemme i dianthos, rygter som hendes brødre havde forsøgt at skræmme hende med.. Og typisk var hun endt her, liftet tidligere på dagen havde ikke gidet tage hende med sig længere end nødvendigt så Blanche ende station var endt med tusmørkedalen. Hun havde prøvet og banke på enkelte huse, men de havde slet ikke haft nogen former for interesse i at lagde fremmed komme ind, hvilket hun vel egentligt godt kunne forstå.. Det var jo ikke altid man skulle stole på fremmed, selv om Blanche til tider godt kunne være noget så godtroende og især dumdristig. Hun sukkede igen før hun løfte hånden og knyttede fingrene til en samlet næve, før hun bankede på endnu en dør.. Der måtte vel være nogle der ville være villige til at åben for hende, godtroende som altid, forsøgte hun da at gemme det lille håb, før nogle sikkert kunne smadre det helt for hende. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 12.07.2023 19:44
Vejret udenfor var dårligt denne aften, regnende piskede ned og ind i mellem kunne man se et lysglimt efterfulgt af en buldrende torden og det påvirkede kundestrømmen. Der var ikke lige så mange som der plejede, hvilket betød at folk uden tvivl blev der hjemme og lod deres lyst vente til en dag, hvor de ikke skulle bevæge sig udenfor når vejret var på denne måde. 
Dog kunne man høre lidt lyde fra få af rummene, så her var ikke helt tomt, men der kunne være bedre end hvad det var. Edgar havde trukket sig ind på kontoret for at kigge på lidt papir arbejde og sørge for at alle talt stemte, så pigerne sidst på ugen kunne få deres penge.

Et bank på døren fjernede hans fokus fra papir arbejdet. "Ja?" Han kiggede mod døren for at se hvem der kom ind. "Herre, der står en ung kvinde nede i døren og spørger om husly. Hvad skal jeg sige til hende?" Det var selvfølgelig ikke noget pensionat, men han kendte udemærket til folk i området og vidste hvor småt der var med gæstfrihed. Edgar tænkte selvfølgelig også på bordellet og kunne sagtens bruge flere kvinder, så hvis man kunne lokke lidt med hende, ville det kun være et plus.

Det var et nydeligt syn som mødte ham. Ganske vidst stod der en ung og smuk kvinde, mere våd end man kunne forstille sig. Edgar bevægede sig ned ad trapperne og nød det krøllede, røde våde hår som hang ned i hendes ansigt. "Hvad kan vi gøre for dig?" Han kiggede over på en af pigerne, "Find et tæppe frem til vores gæst." Hun var kold og frøs uden tvivl.  
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Echo 12.07.2023 19:57
Håret klistrede sig til Blanche ansigtet, og det lignede næppe noget der ville give slip ikke en gang efter hun var kommet ind. Og selvfølgelig taknemmelig for at hun faktisk endelig havde fundet et, sted der ville lukke hende ind trods det med at ikke alle lukkede fremmede ind uden videre. Et forsøg på at fjerne håret der klistrede sig til hendes ansigt, fik hun det lidt fjernet det hjalp en smule efter hun var kommet indenfor. Men hun var stadig drivvåd og kulden fra regnen sad stadig ret godt i hende. Blanche kiggede kort på de andre piger der også var der, men lige nu var hun lidt ligeglad.. "Hvis" startede hun ud med mens hun kort overvejede hvad hun skulle sige. "Hvis det er muligt at overnatte her bare for en nat? Det er umuligt at finde andre steder" kom det fra hende.. Direkte umuligt var jo ikke løgn, hun havde jo ingen penge så at overnatte på en kro var umuligt for hende. "Jeg skal nok tage afsted så snart som muligt" tilføjede hun, med et håb om at det forhåbentligt kunne gøre at hun fik lov til at blive her natten over, et tørt sted var virkelig noget hun foretrak, især hvis det var muligt. Pigen der var blevet sendt efter et tæppe kom tilbage hvor efter Blanche glædeligt tog imod det, hvor efter hun nærmest tog det omkring sig som om hun aldrig havde haft et tæppe omkring sig før.. Det var i hvert fald noget tid siden, rejsen til bare tusmørkedalen havde jo været lang det var i hvert fald sådan det føltes som Blanche. Ikke at det var meningen hun ville ende her, men sådan var det jo bare endt ud i at være. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 12.07.2023 20:22
Hun lignede ikke en som kun lige havde bevæget sig ud i regnen, det var hun for våd til. Men hvor længe hun havde bevæget sig rundt derude, var ikke til at sige. At høre på hende, så virkede det som om at hun havde banket på flere steder, hvilket han godt kunne have sparet hende for, men det havde selvfølgelig ikke været muligt.
Der var selvfølgelig andre steder hun kunne søge hen, men lige nu var det Edgars egen personlighed og hans svaghed for kvinder som skinnede igennem og at sende hende ud på gaden igen, ville ikke ligne ham på nogen måder. Han var selvfølgelig i tvivl om hun vidste hvilket sted hun var kommet til. Det var svært at bedømme både alder og om hvad hun vidste om disse steder, eller om hun allerede havde regnet det ud. 
"Jeg er sikker på at vi nok skal have et rum, hvor du kan sove natten over" Når der ikke var travlt, så var værelser ikke det de manglede, og der var altid et ledigt sted, så han skulle nok finde noget. "Mathilda, er du ikke sød at finde noget tørt tøj til.. Ja hvad hedder du?" Hans blik skiftede fra Mathilda over til den rødhårede, "Og bringe det til et af de ledige værelser oven på?" Deres gæst skulle have tørt og rent tøj på, ellers så ville en sygdom måske komme snigende. "Bare rolig, ingen grund til at forhaste os" Erklærede han, for at give hende lidt ro.

"Følg med mig" Han gik langsomt mod trapperne og bevægede sig oven på med hende i hælene. Han bevægede sig ned ad gangen og åbede et værelse, som han havde tiltængt hende. "Du kan låne dette værelse, så længe du vil. Jeg tænker at du altid kan lave lidt arbejde her på stedet for at gøre lidt for værelset" Det var vel fair nok? Han tænkte ikke at hun skulle se kunder, men gøre rent og lignende.
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Echo 12.07.2023 20:35
Blanche var lettet over at hører, at der faktisk var chance for at de kunne have et ledigt rum. og hun var sikker på hun nemt kunne begrave sig i dynen så snart hun havnede i en seng. Blikket gled mod manden efter han spurgte om hendes navn. "Blanche, Blanche Barret" kom det fra hende, hun kunne ikke undgå at skæve lidt til pigen som mande sendte afsted efter noget tørt tøj til hende. Blanche nikkede en smule, ja det var vel dumt nok at forhaste sig det kom der ikke altid noget godt ud af. Da han bevægede sig mod trapperne og bad hende følge med, gjorde hun som han sagde hun kunne jo heller ikke bare blive stående på gangen det ville vel se dumt ud at stå og bare dryppe og gøre gulvet endnu mere vådt. Hun lod sine øjne betragte værelset da han havde åbnet døren for hende, om hun så bare havde fået en sofa at sove på havde været fint men et værelse var nu heller ikke helt tosset. Blikket gled op mod manden igen, "Det lyder rimelig" kom det fra Blanche som kort kiggede ind mod værelset igen endda med et lille skævt smil som var listet langsom frem på hendes læber. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 12.07.2023 23:38
"Blanche.." Han tyggede lidt på hendes navn og sendte hende et lille varmt smil, "Dejligt at møde dig, Blanche. Og have dig her selvfølgelig. Jeg er sikker på at vi kan finde på noget til dig" Der var ingen grund til at skubbe så ung en kvinde ud på gaden igen, men blot tage hende ind, så hun fik et sted at overnatte og et tag over hovedet.
Mathilda gik efter tøj og Edgar kunne følge hende op på det værelse, som han havde udtænkt til hende. Det var enkelt, men lignede de værelser som de ansatte også boede på. Der var en stor seng, et stort klædeskab og et sminkebord med et spejl, hvis man var til den slags.
"Jeg håber at værelset er tilstrækkeligt" Alt andet ville han selvfølgelig ikke forstå, men det var hans venlighed som talte lige nu og ville gerne have at hun fandt sig selv til rette. "Vi skal nok finde ud af det. Så hvis du er frisk, så finder vi noget som du kan lave for at betale for dit værelse her" At hun var med på den, var kun positivt.
"Dit tøj burde snart komme. Vil du forresten have et bad eller noget mad?" Hun var kold og frøs, så et varm bad kunne nok hjælpe.
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Echo 12.07.2023 23:46
Blanche nikkede til hvad han sagde, og hun var stadig taknemmelig for han ikke havde sendt hende ud i vejret igen. Blikket gled mod ham endnu en gang, da han omtalte værelset. "Det ser helt perfekt ud" kom det fra hende, og hun kunne godt lide det også selv om det ville være et fremmed sted at være, men det ville da være et sted med tag over hovedet se den tanke kunne hun godt lide. "Det lyder godt, at vi finder ud af et eller andet" kom det fra hende, for hun ville da gerne arbejde og forsørge sig selv selv om hun kun var 19 år og hun nægtede i hvert fald at tage hjem. Også var der det at han slet ikke havde spurgt til hendes situation, det var faktisk venligt af ham for nogle kunne sikkert godt finde på det. Men han havde ikke spurgt ind til det, en eneste gang endnu. Da han nævnte ordet mad, kunne hun mærke hvordan hendes mave gav en rumlende lyd fra sig. "Jeg tror begge dele vil være godt" indrømmede hun, det ville næppe gå at rende med en rumlende mave hele tiden, det ville også være bare lidt sært. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 13.07.2023 09:56
Den unge Blanche skulle nok bruge lidt tid på at vænne sig til stedet, alt efter hvor lang tid hun ønskede at blive på stedet. Godt nok havde hun nævnt at der ikke var brug for mere end en nat, det var selvfølgelig op til hende selv. Hvor var hun på vej hen og hvad havde gjort at hun var endt på et bordel? "Det er jeg glad for at høre" Værelserne havde alt hvad der var behov for og alt hvad man skulle bruge, når det kom til at det blot var et sted de sov. "Ja, alt efter hvor længe du vil være her, så skal vi nok finde noget interessant til dig" Han var selvfølgelig interesseret i hvem hun var og hvordan hendes situation så ud, men han ville også gerne give hende tid til at komme indenfor først, så var han sikker på at hun gerne ville fortælle.
"Selvfølgelig. Det forstår jeg godt. Vi kan sørge for begge dele." Det var nok smartest med badet, så hun kunne få varmen. "Blot følg mig" Sagde han med en rolig stemme og begik sig ud af værelset igen og nedenunder i stueetagen.
Der var intet badeværelse eller lignende på første salen, for hvis man skulle slæbe spande med vand frem og tilbage, ville folk få dårlige rygge. "Må jeg spørge hvordan du er endt her?" Han forsatte nedenunder og langsomt bevægede de sig mod badeværelset, og det virkede som et fint tidspunkt at komme tættere på hende.
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Echo 13.07.2023 12:57
Blanche ville jo  heller ikke virke besværlig, og at værelset så ud som det gjorde passede hende helt fint. Forhåbentligt var der vel et eller andet hun, nemt kunne sættes til i teorien var hun lidt ligeglad med hvad men hvis det var noget hun kunne starte stille op med ville hun være godt tilfreds. "Det ser jeg frem til" kom det fra hende. Det var rart at vide at begge dele var en mulighed, så kunne hun måske live lidt op efter sin total ynkelige situation. Og at føle sig ynkelig var bestemt noget hun stadig havde over sig, der ville nok gå lidt tid før hun ikke følte det, hun fulgte med ham da de gik videre. "Det var faktisk ikke min mening at ende i tusmørkedalen, men jeg ved ikke helt hvor jeg er på vej hen. Det var bare her mit lift smed mig af.." startede hun ud med hun anede ikke hvor meget hun skulle fortælle, men noget kunne hun vel godt. "Jeg havde bare behov for at komme væk hjemme fra, min familie er en der vægter evner og mænd højere end kvinder.. Og er man født evneløs, er man bare pynte egnstand" kom det fra hende mens hun pillede ved en hårtot der så ud til at kæmpe sig vej til at blive tør. "Og at lege pyntegenstand det gider jeg ikke resten af livet" indrømmede hun, hun ville gerne være sin egen herre så meget man nu kunne når man kun var 19 år og ung. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 13.07.2023 14:57
Det var her hun blev smidt af? Der var åbenbart meget til denne historie, som Blanche gik udenom, men som de nok skulle finde hoved og hale i. Det skete selvfølgelig at unge kvinder strejfede rundt, som hun gjorde, men der måtte ligge en grund og en handling bag. Blanche havde kun svaret på hans spørgsmål overfladisk. 
I hendes næste ord kom der dog lidt mere fylde på hendes historie, og Edgar forstod hende udemærket. Han havde set det så ofte, og vidste hvordan nogle familier hang ved gamle traditioner - når man nærmede sig de 400 år, så var der næsten det man ikke havde set. "Mmh. Jeg forstår.." Svarede han roligt, som han fulgte hende afsted igennem huset og frem til badeværelset. Nu var Blanche dog ung, han vidste dog blot ikke hvor ung, og derfor så var der sikkert meget om livet som hun endnu ikke forstod, men i bund og grund kunne han godt følge hende i sit valg, om ikke at ville være en pyntegenstand. "Du skal ikke være ked af at være evneløs" Kom det småt opmundrende fra ham. Det var først efter hans omvending at Edgar havde fået evner.

Han åbnede døren ind til badeværelse hvor et stor messing kar med løvefødder stod i midten af rummet og dampede varmt. Der var klinker på gulvet og store spejle på væggene. Skuffer og skaber var placeret mod ende væggen. Det var fint og stilfuldt. "Vi kan altid samle op på din livshistorie efterfølgende, Blance" Kom det roligt fra ham, "Lig dig i karret og nyd dets varme, og kom til mig efterfølgende. Ønsker du lidt selskab eller hjælp?" Ikke at han selv ville blive, det ville være grænseoverskridende for en ung kvinde som hende. 
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Echo 13.07.2023 16:51
Som de gik kunne hun ikke undgå, at kigge lidt rundt i mens, for hun havde vist aldrig rigtig forestillet sig hvordan andre boede, eller ikke helt løgn nogle gange havde hun fordi hun ikke særlig tit havde været ude af sit hjem. Blanche lod sit blik kigget op, da han svarede at hun godt forstod det, det var vel altid noget. "Ved ikke om jeg er ked af det, måske en smule irriteret når man har 5 brødre, der alle har så er den lidt træls" kom det fra hende mens hun skar en grimasse med tanken om hendes brødre.. Og hun havde vel efterhånden vænnet sig til at være evneløs selv om hun godt kunne blive lidt, misundelig på andre fra tid til anden hvilket vel var helt naturlig når man ingen havde selv. Med store øjne så hun hvordan badeværelset så ud, det var imponerende i hvert fald for Blanche. "Jeg kan godt selv, men tak" kom det fra hende og det varme vand så mere og mere lokkende ud hvilket var nok til at få hende til at smile. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 13.07.2023 17:30
Det havde måske været det forkerte udtryk han havde brugt overfor hende, for nej måske var hun ikke ked af det, men det gik hende på. "Det var måske også det forkerte udtryk jeg brugt. Der er bare ingen grund til st gå rundt og skamme sig over ikke at have nogle evner" Forklarede han. Det var ikke alle som havde evner, og det var ikke noget man kunne ændre på. "Ah, ja. Det er klart, dine brødre har fået det som du ønsker" Det forstod han godt hun var træt af, men det var blot noget man måtte acceptere. "Hvor meget bruger dine brødre deres evner?" Måske kunne det give en trøst, hvis de ikke brugte dem.

Han forstod hvorfor hun var imponeret, han elskede også selv rummet og ønskede at bruge det så meget som muligt. Et smil gled frem på hans læber som han søgte hendes ansigt, selvfølgelig kunne hun godt selv. Det tvivlede han slet ikke på. 
"I så fald vil jeg lade dig nyde vandet og badet til dig selv, Blanche" Der var det meste når det kom til sæber og duft olier. Hun skulle nok finde det rette. "Kom blot til mig, når du er færdig" Og med de ord forlod han hende.
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Echo 13.07.2023 21:40
Blanche lagde hovedet let på skrå da han snakkede igen. Hun trak kort på sine skuldre, uanset hvad ville hun jo ikke rigtig kunne slippe sådan en lille tanke lige med det samme, det ville være direkte umuligt. "De bruger dem tit, og typisk for at blærer sig" kom det fra hende mens hun rettede sig op og pillede ved en hårtot. Det var rart at hun kunne få noget tid for sig selv, selv oven på denne aften. Hun lod sig komme ud af det våde tøj så snart han var gået hvor efter hun sinkede sig ned i det varme bad med et suk der forlod hendes læber. Blanche havde næsten glemt hvor dejligt, det var at tage et varmt bad og det skulle hun huske at nyde så længe det var muligt. Hun tog sin tid med at sidde nogle minutter og bare lod varmen trænge igennem, da det endelig skete kastede hun sig ud i at få sig gjort ren nok. Nu kunne hun i det mindste læne sig lidt tilbage før hun ville stå op, det rene tøj var blevet lagt frem til hende, så hun kunne vel godt bruge 5 minutter mere. Hun lod kort hovedet glide ned under vandet hvor efter hun kom op på overfladen igen, at blive frisket op sådan var slet ikke tosset. Et suk gled ud af hendes læber, mens hun kom i tanke om at hun heller måtte komme op ja endda før hendes hud begyndte at rynke. Hun fik sig tørret, og endte i det nye tøj mens hun dernæst fik reddet sit hår især som hendes hår havde været filtret sig. Ren og klar til at møde ham igen, blev hun fulgt af en af de andre piger, og man kunne tydelig se hun var livet bare lidt mere op. Og det varede ikke længe, før hun blev efterladt inde hos ham. "Jeg takker for badet, og at du ikke har smidt mig ud" kom det fra hende mens hun sendte ham et taknemmeligt smil.
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 14.07.2023 09:14
Edgar søgte ud af badeværelset og ville efterlade hende til sig selv, så han ikke gjorde noget forkert overfor hende. Han var sikker på at de andre piger nok skulle hjælpe ham når hun blev færdig på badeværelset, så hun kunne komme i tøjet og derefter ville være klar til mad. 
Han havde fundet lidt frem fra tidligere da pigerne spiste, for selvom det var et stort sted så havde de Ingen kok og måtte selv lave mad. De skiftede de om og Edgar følte selv at han var en god kok og kunne lave noget god mad. Om andre var enige eller bare roste ham overfladisk var ikke til at sige. Han kunne lide sin mad.
Det var næsten en hel ny person som kom ud. Regnen og skiftet var fjernet, der var kommet nyt liv i de fyldige krøller og hår. Hun var en dragende og smuk kvinde, det kunne enhver se. "Velbekomme, Blache" Kom det fra ham med et smil, som han søgte hendes blik, "Jeg håber at det var behageligt" 

"Har du lyst til lidt mad?" Han kiggede over på hende og pegede hende ind mod den lille spisestue som var dækket om. Dette var en hel anden sektion af huset, end hvor kunderne kom. De havde ingen adgang her, og måtte blive i den anden ende og bruge de rum som der nu var. "Sæt dig gerne og tag for dig" Som hun satte sig, satte han sig overfor.
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Echo 14.07.2023 20:41
Badet havde været himmelsk, og når man tænkte på det ikke lige frem var det man endte med ret meget når man var stukket af så skulle det nydes når det endelig var. Håret krøllede allerede vildt, som om det aldrig havde været flad gjort af regnen også var det også helt rent, hvilket i den grad var en fornøjelse fra Blanche side. Det føltes i hvert fald langt bedre, at kører sine fingre igennem det lande hår nu end før. "Det var fantastisk dejligt" kom det fra hende, hvilket jo ikke en gang var løgn. Blanche fulgte roligt med ind hvor han pegede, og hun satte sig med glæde ned. Hun fik øst mad over på sin tallerken og det varede bestemt ikke længe før hun var mæt, hun kunne bestemt godt lide et godt måltid i hvert fald så længe det kunne spises. "Det smagte godt" kom det fra hende, hun rettede sig lidt op hvor efter hun kiggede hen mod ham. "Tak" kom det fra hende mens hun sendte ham et smil. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 15.07.2023 00:05
Edgar nød selv det badeværelse som stedet havde og ligge der over en længere tid var noget som alligevel tiltrak ham. Det var en måde at koble af på. Om Blanche kunne have lagt der i længere tid, ville næsten ikke komme bag på ham, men hun havde nok ikke taget dne frihed blot at blive liggende hele dagen. 
De fandt hurtigt tilrette ved bordet og Blanche holdte sig ikke tilbage denne gang, hvilket han heller ikke ønskede at hun gjorde. Edgar ønskede at Blanche skulle tage imod hans gæstfrihed og blot tage for sig, så skulle de nok finde ud af resten. Maden blev hurtig overstået og selvom Edgar allerede havde spist, kunne han ikke lade være med selv at dykke ombord og tage lidt mere. 
"Velbekomme, jeg er glad for at det smagte" Lød det roligt fra ham, som han kiggede hen over bordet og fangede hendes blik, "Men jeg er nysgerrig på hvem du er og hvor du kommer fra. Kan du ikke starte fra en start af?" Han var nysgerrig på hvad der var sket og hvordan hun var endt her. Han kendte jo de overfladiske svar fra hende.
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Echo 15.07.2023 19:58
Maden havde smagt godt, og Blanche havde nydt hver en bid hun havde fået ind. Nu kom den del som hun ikke var helt fan af, men hun kunne vel heller ikke helt undgå dem kunne hun? Hun kunne vel lige så godt få den del overstået. Men først måtte hun have endnu en tår vand før hun begyndte at tale, hånden rakte ud mod glasset med vand i som hun tår en tår af. Hun kiggede kort ned i glasset, hvor efter hun lod de blå øjne glide over på ham og nikkede. "Mit navn er Blanche Lucille Barret, jeg er 19 år gammel og jeg kommer fra Dianthos" startede hun ud med. "Min familie har vist altid boet i Dianthos og bygget deres omgangs kreds op, hvor de åbenbart fik banket ind i hovedet at mænd er bedre især hvis man har evner. I følge min far er jeg vist den eneste der er sluppet uden om det med at have evner" kom det fra hende. "Min mor er alt for afhængig af min far, sådan ønsker jeg ikke at ende derfor var det bedre at komme væk derfra" forklarede hun hvilket jo var sandt.. Hvis faren i sidste ende endte med at finde en, ville det jo nok ende ud i en situation lig moren, men Blanche kunne nu godt lide at gøre som hun kunne når man følte sig fri, i hvert fald fri nok til at bestemme over sig selv uden andre skulle ind over det. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 16.07.2023 15:39
Edgar var godt klar over at dette punkt på aftenens plan måske ikke var noget som hun så frem til, fordi det ville åbne op for den kasse med fortid, som hun muligvis ikke ønskede at åbne låget på, men lige nu var det nødvendigt. Edgar ønskede at vide hvem han sad overfor og hvorfor hun var endt i denne situation, som hun nu var en del af. Var det blot et opgør med hendes forældre eller var der dybere ting som stak under? 
Som Blanche begyndte at fortælle var det tydeligt at se hvor problemet lå og hvorfor hun var smuttet som hun nu havde gjort; det klassiske familie opgør om hvem man skulle giftes. Det var meget normalt, i de fleste dele af landet, at fædre og mænd bestemt hvem datteren skulle giftes med og ikke regnede dem som noget større aspekt i familiens liv - muligvis mest en måde at skabe en stærk relation til en anden familie.
"Jeg forstår dine bekymringer omkring din situation, og har set det flere gange" Han tvivlede ikke på at han ville se det igen, "Så du er imod at dine forældre skal bestemme hvem du skal giftes med, og selv ønsker at have lidt medbestemmelse i dette her?" Hvilken kvinde gjorde ikke det? Det ønskede de fleste selvfølgelig. 
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Echo 16.07.2023 17:22
Blanche tog endnu en tår, mens hun lyttede til hvad han sagde. "Det ikke lige frem fordi jeg har interesse i at gifte mig, og komme i en andens kontrol.." Startede hun for hendes far var vældig kontrollerende når det kom til stykket, hendes brødre var i hvert fald mere frie hvis man kunne sige det sådan. "Tror man skal være heldig hvis man er i en familie, hvor ens mening faktisk høres, det kan man ikke sige om min" kom det fra hende. "Jeg ved en ting det ender ikke godt hvis jeg kommer tilbage der til, jeg har i hvert fald ingen ønsker om at komme tilbage der til heller" kom det fra hende med et suk. Blanche håbede i hvert fald ikke at han ville sende hende tilbage, det var bare en af de ting man var stensikker på ville ende galt. Desuden kunne hun jo godt lide at være væk fra familien, selv om man virkelig finde ud af de forskellige ting på egen hånd når man var alene og ikke rigtig havde penge på sig. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 16.07.2023 21:32
Edgar var måske stadigvæk lidt usikker på hvorfor hun havde forladt huset, men muligvis så handlede det blot om at hun ville høres og bestemme mere om sit eget liv, og det forstod han godt. Hvem ønskede ikke dette? "Så du ønsker slet ikke at skulle gifte dig, Blanche?" Det var der intet unormalt i, men de fleste gjorde det, men eftersom at hun ikke ønskede at skulle være en andens eller under kontrol, så var det jo nok sådan det var. "Nej, det er ikke ofte at kvinder har noget at skulle have sagt i familier.." Det var der ingen hemmelighed omkring, for det var det man så så mange steder, ".. Men hvis du ikke ønkser at komme tilbage, hvad ønsker du så? Hvor var du på vej hen, Blanche?" Havde hun et mål som hun skulle videre til eller et sted at være indenfor lang tid?
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7