Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 22.05.2023 02:32
Blueberry sukkede stort, imens de brune øjne langsomt men sikkert åbnede sig af solens lysende stråler der gled ind af det åbne vindue. Hun strakte sig på den kæmpe seng hun havde lagt sig i, i hende og Jacks værelse. Hun havde først været forsigtig, men hurtigt fundet ud af at deres senge var skam lavet robust og kunne uden problemer klare hendes kentaur vægt. Det store morgenhår stod ud til alle sider da hun løftede sin bare overkrop op, kun lige dækket af et tyndt silketæppe som hun holde op, imens det trætte blik kiggede rundt.
Det var noget af et syn at tage ind, for godt nok havde hun kun lige kommet dagen før, men alt var stadigvæk nyt og magisk. Blueberry så med varme og kærlige øjne over på Jack som lå ved siden af hende, og hun kunne se hans brystkasse roligt gå op og ned, hvilket var et betrykkende syn når hun tænkte tilbage på da Jack og hans far kort var oppe og slås. Hun lænede sig lidt ind over Jack og lagde sit hoved blidt på hans brystkasse, efter hun havde fået styr på det store hår, så han i det mindste ikke fik det hele i fjæset. 
Hun var verdens lykkeligste kentaur var hun, men det her kom ikke uden arbejde, og det var hun forberedt på! Hun havde trods alt passet en hel farm i en del år, så hun var ganske vant til at få gjort ting. Dog plejede hun altid at have en fast plan med hvad hun skulle lave, men det galte ikke her. Det eneste hun havde fået at vide var at hun skulle møde op ved nogle små huse der husede nylige befriede slaver og hjælpe med at placere dem i Jacks vidunderlige by. 
Det ville også give hende et bedre overblik over hvordan hele byen hang sammen og der fra kunne hun være en stor hjælp for Jack, så han ikke skulle tænke på det, men finde ud af om han ville følge familie traditionerne, eller... stikke af med Blueberry og leve på hendes gård.. det med gården var nu en lidt underlig tanke. At skifte det liv ud med det her for kærlighedens skyld? Det var en stor beslutning, men når hendes store brune øjne falde på Jacks bløde kinder så kunne hun ikke lade være med at smile og være ret sikker på at det var det her hun ville mest. Hun sukkede stille og lukkede de brune øjne i, og lod sig nyde stilheden i rummet og at bare høre Jacks hjerte slå i hans bryst. Det var en virkelig behagelig og vidunderlig lyd i hendes øre. 
Hun tænkte lidt på Aslige, og skulle finde hende igen, da hun gerne ville snakke med hende 1 og 1. Ikke for noget alvorligt, men for at lærer mere, og hun følte at efter dagen forinden, så var hun og Aslige blevet ret så gode venner, og hun håbede på at Aslige så det samme. Dog kunne hun godt forstå hvorfor Aslige havde været så frustreret i lang tid. 
Hendes elskede Jack ude og rejste så meget, plus at hun var hans søster, så de måtte ikke sove i samme seng for hans far og mor. Men Blueberry havde overvejet at bøje reglerne lidt der, efter hun havde lært mere om byen hun var i. Et dybt suk kom fra hende og roligt kravlede hun lydløst ud af engen og samlede silketæppet rundt om hendes bryst og gik over til vinduet hvor hun så ud over det hele. De var så højt oppe at alt så lille og legetøjs agtigt ud. Men liv var der selv så tidligt om morgen, og det var smukt, og det varmede sjælen rigtig dejligt.
"Woau" kom det stille fra hende imens hun så ud over det hele i ren glæde.
Mund dette eventyr nogen sinde sluttede.. hun håbede det ikke, men der skulle også mere end Jacks far for at holde Blueberry og Jack fra glæden i at have hinanden forevigt.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.05.2023 22:31
 Jack lå stille og sov men mærkede godt blues hoved kom mod hans bryst han nusset  hende blidt og lod og slappet af det var ikke fordi han ville op det hadet været en  hård dag i går så han måtte slappe af i dag bare lidt  hans øjne åbnet sig lidt da hun valgte at kravle ud af sengen han vidste der var sket meget og Blue måtte sluge det det for sig selv han lod som om han sov lidt igen  og mærkede hvor rat det var at være hjemme med en igen efter så langtid  dog smilte han svagt i søvne Blue ville være god for familien slev om hun ikke linde dem på nogle måder han sukket lidt og vendte hovedet lidt  Jack vidste godt det  måske bliv for meget med hans søster men hun kunne ikke gøre for det kun når hun selv fandt en rigtigt mage kunne han håbe på hormonerne gik lidt af  dog hadet han lidt rolige i Blue han smilte svagt da hun åbnet vinduet og kikket ud så sol  lyset ramte han kunne han ikke andet ind at vågne lidt træt  han strakte sig lidt og knækket lidt ryg mens blikket faldt på sin blue med et skævt smil på læben "Godmorgen smukke " svaret  han med  sødt gab  mens han lå i sengen beundret hende mens hun stod der lige nu ville han ikke have hun flytte sig på sig Overhovet det var smukt at se hende stå lige der Jack kølet sig lidt i håret og rejste sig så hele hans krop var nøgne han gik hen for at vaske sig lidt med sæbe og poste tænder lidt mens han fik en morgen købe på han gik hen og stille sig ved siden af Blue og kikket rundt med et varmt smil bygningerne var vide så sol lyset fik det til at se guld agtigt ud 

han lage den ene arm omkring hende og så ned mod Landsbyen stille han kikket blidt mens hun så der ned men ville ikke forstyrre ret meget forsøgte gangs indtryk hos sin far fortalte hvad jack hadet gemt gået i så lang tid og hvad han hadet levet med. han sukket lidt og strøg sin pande mod blues blidt med et varmt smil over sig dog kikket han lidt underen på hende og kikket hen mod byen den virkede så fredfyldt lige nu Jack ville beskytte den for en vred pris der kom  om det så betød at han skulle dø for den i ville han det " han sukket lidt og kysset så Blue på  kinden " Det har altid været mit hjem men.. jeg nyder også at rejse det min måde at finde sammen med Ander væsner gode eller onde betyder ikke noget for mig kun vis du gør mig noget " svaret han blidt og kikket ned mod sin Hjem by han lænd te sig stille over kanten og smilte svagt templet var der også som de lige hadet foget lavet 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 23.05.2023 02:35
Blueberry smilede stort og så tilbage på Jack og kørte håret blidt bag sit øre og så på ham med de brune varme øjne.
"Godmorgen min egen, det er virkelig en smuk dag" sagde hun og vendte sig halvt mod Jack og lod solen kærtegne hendes brune hud og former og lod Jack se hvor heldig han var nu, og lod silketæppet falde en smule, og blinke til ham, før hun trak det op igen og så ud over hele byen. Hun hørte Jack komme ud af sengen og kort lige ordne sig, før han så kom over til hende ved vinduet og lagde sin ene arm om hende. Hun så på Jack med et varmt blik og opdagede morgenkåben han havde snoet om sig.
"Uuuh jamen Jack, du ser morgenlækker ud jo" sagde hun med et varmt blik og lagde en hånd på hans bryst og gav ham et blidt kys på læberne, men så så bare ned af ham og beundrede sin egen Jack. Hun så undrende på Jack da han begyndte at fortælle om den her by, som hans hjem og hun fniste lidt og lagde hovedet ned på hans skulder og nussede sit ansigt lidt mod hans hals.
"Det kan jeg godt forstå, havde jeg ikke blevet bondedame, så tror jeg at jeg ville være bange for alle, også andre halvdyr" sagde hun og lod blikket hvile på byen. Hun gik dog lidt væk fra Jack og roligt gik han over til samme sted han havde gjort sig klar, for hun skulle ikke være den lugtende af de to! Hun smed silketæppet og stod helt nøgen, imens hun roligt vaskede sig med sæbe og børstede tænderne. Hun var glad for at de havde tænkt på hende når de havde gjort Jacks værelse klar til hans hjemkomst. 
"Nu ved jeg ikke helt hvad der er lagt af planer i dag, men tror du der er muligheder for vi kan møde dit folk?" spurgte hun undrende med den nøgne ryg til Jack, mens hun gjorde sig klar og fik tæmmet det store hår ned til en tyk fletning der lå over den højre skulder og ned af hendes bryst. Hun kom lidt til at tænke på tøjet og så sig hurtigt omkring, for havde de husket at ligge deres tasker i hans rum!? Hun åndede dog lettet op, da hun så de havde stillet hendes ting ved siden af sengen, men de havde bare været på Jacks side så det var derfor hun ikke havde set det før nu. Roligt gik hun nøgen over og åbnede sin rejsetaske til sine toppe og fandt sin cowboy top og fin den klikket om sin overkrop og så let ned af sig imens hun smilede stort.
Hun kunne godt lide den fordi den dækkede hendes bryst godt, men stadigvæk holde hendes mave fri, og var lettere vindtæt der hvor den dækkede, hvilket passede hende helt fint. 

Hun vendte sig til Jack og smilede stort.
"Hvad bærer min kære mand så når han er hjemme i sin egen by" spurgte hun med en lidt flirtende stemme imens hun gik roligt over til ham igen, og stillede sig helt tæt foran ham, og drillende lod sine lange fingre danse over knuden af der hvor han havde bundet sin morgenkåbe sammen. De var jo ret afskåret fra omverden, så hun tænkte at der sikkert var alle mulige små bider af stile fra omverden iblandt deres egen, fra alle dem de havde redet fra slaveri. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.05.2023 22:07
Jack kikket sig lidt over skulderen mens hun vaskede sig han lænd te sig stille over dørkammen og kikket så rolig mod hende igen med et stille og rolige smil på læben da hun kørte hånden over hans bryst kasse lage han høre ned  mest fordi han godt kunne lide det han lage hovedet ind til hende og kysset hende nogle gang mens han gik over og fadt  grøn skorte og lædere jakke og sorte busker hvor i halen kunne komme ud han hadet dog ikke nogle sko på her hjemme det behøvet han ikke han vendte sig rundt lædere jakken var brun og hang godt om ham  og frem vidste hans krop dog var han ikke sikker på han fik brug for den så han tog den af da han syntes den bliv for meget ned af sindene hag der er sværd og rundt om var der armbånd i læder også han kikket lidt på blu og viste sig frem ” nå hvad siger du ” svaret han blidt og kikket lidt ned mod blues mave for han var lidt usikker på det  om det passet ham han fik  dog øjne op at den  det tøj hun hadet på var nyt ” er den ny den ser smuk ud til dig ” svaret han blidt og gik over for at se nærmer på hende dog kikket han lidt ud og tænke sig om det var stadige meget t idlige på dagen han tog blidt blus hånd og og lage den op mod sin kind og kysset den blidt mens han lukket øjne han elskede hendes varme hånd

jack nikket så stille til de kunne gå en tur i byen i dag det kunne være godt ” det ville være godt men den er jo ikke så stor men jeg kan vise dig vores templet det er der alt sammen skal forgå ” svaret  han blidt og slog hende lidt over røven mens han vendte sig om for at åbne døren stille og rolige han kikket ud til siderne det var blodt for at sikker sig for det ikke skete noget som helst

det var godt der så ikke ud til at være nogle her måske kunne de tage hans søster lidt med men han var ikke sikker på den ide i nu måske så de hende senere torsalt han sukket lidt og smilte lidt unskylnde " Undskylde det med i går med min søster tror min Alpha kom lidt over mig  i går efter det med min far " sagde han og grinte så lidt det var underlige men den var også god at komme stille og rolige ud med han holdte hendes hånd stadige mens han sukket lidt 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 24.05.2023 09:44
Blueberry havde savlet lidt over Jack når han tog tøj på, og syntes det var en skam at han skulle dække sin flotte krop til, hun kunne ellers godt lige nyde ham lidt her om morgen før de gik afsted.. men det var ikke tiden til det endnu, de havde en hel dag foran dem, så sjov og spas måtte vente til senere.. så kunne Jack få lov til at flå hendes trøje af sig, som hun lidt håbede på at han ville, for efter at havde rejst med hendes mor og han havde været træt her igår, så kunne hun godt bruge at Jack var lidt vild mod hende. 
"Du ser rigtig godt ud min egen" sagde hun varmt og begyndte at rødme let da Jack spurgte om hendes trøje var ny.
"Oooh nej den har bare aldrig helt været brugt, kunne aldrig finde tidspunktet på gården når jeg alligevel gik rundt i arbejdsskjorter" sagde hun så på Jack med et varmt forelsket blik, da han kom nærmere og fik helt sommerfugle i maven da han tog hendes hånd og kyssede den blidt. Hvor var Jack egenligt romantisk nu hvor hun tænkte over det, så dannet og galant, som en rider til sin prinsesse. Blueberry løftede dog et øjenbryn til Jacks kommentar om at det ikke var så stort, hun syntes det var kæmpe! Men hun var så heller ikke den som var født her, så for hende var ALT nyt. Hun gav et let vin fra sig da han slog hende over røven og hun så på ham med en blandning af 'HEEEY!' og at det måtte han godt gøre igen senere..
Hun fulgte roligt med ham over til døren og så ham så stoppe op, og roligt lyttede til ham, hvor hendes smil blev større og større. Hun stoppede Jack og slap hans hånd for dernæst at ligge sine arme om hans nakke og trykke sit bryst ind til hans, og låse sine læber i et dybt kys med ham. Hun lod også kort tungen lege med og virkelig gøre det hedt, før hun så slap igen og slap hans nakke, for i stedet at tage hans hånd igen.
"Du har intet at undskylde for min egen, for du ER min Alpha, og hvis du også vil gøre hende til en af dine mager, skal jeg gerne acceptere hende som en." sagde hun med en varm og blød stemme.
"Desuden, tror jeg mig og din søster kom ret godt ud af det igår, vi fik en vis forståelse og respekt over for hinanden, og hun ved jeg er din nummer et mage" sagde hun og blinkede til Jack. 
"Men jeg havde det nu også sjovt med din søster, hun er en livlig en og jeg vil elske at lærer til at kende hende bedre.. også intimt.. jeg havde nok frygtet lidt at hun ville være meget.. selvoptaget?.. man høre jo som bonde mange historier om det 'øverste folk', men jeg må sige både du og din søster og din mor har helt ændret det billede for mig." sagde Blueberry og så varmt på Jack før hun trykkede hans hånd blidt.
"Jeg elsker dig min Jack, og det vil aldrig stoppe" sagde hun og vendte sig så lidt og så rundt, før hun diskret gav Jack et klap på bagdelen og rækkede drillende tungen ud. 
"Nårh men templet! Noget særligt jeg skal vide før vi kommer der til? Præster eller skikke eller noget?" spurgte hun meget nysgerrigt mens hun lod Jack guide hende afsted. Det var jo første gangs indtrykket der skulle være i orden, så hun ville gerne vide det vigtigste før hun tråde ind gennem døren og kunne resikere at gøre sig flov. Hun havde et øre rettet fast mod Jack, imens øjnene ikke kunne lade være med at beundre hans by, det hele var så stort og smukt, og folk så så søde og glade ud, og egenligt super velplejet selvom de boede i en skov. Det var meget overraskende for Blueberry, men på den anden side havde hun ikke selv boet i en skov, så hun kendte ikke til hvad man kunne få ud af skovens naturlige resurser. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.05.2023 20:16
Jack rømdet selv lidt og kikket i hendes øjne da hun kysset ham han var lidt støre ind blue selv men så han bukket hovdet lidt og kysset hende mens poten stille gled ned af hendes røv og  under hendes hale blidt mens han så hende i øjne og mens de kysset og brugte tungen mod hinanden han sukket lidt lændte sig blidt op af væggen mens hans øre blidt lage sig  ned mens fingeren leget med hendes gode sted blidt han kunne ikke lade vær med at drille hende han elskede at gøre det og nu hvor der ikke var nogle skulle da lige være hans søster kom  også men han hadet tænk sig at bruge noget tid sammen med hende også  så kunne de samen måske få løst det her for deres mor og far ville ikke se sådan oget svineri og det var ganske regtit nok det ville betyde at jack måtte sige farvel til en hel del ting også han lod dog fingeren stoppe blidt som deres kyss leg  også gjorder det han smilte svagt og rolige og begyndte at gå sig igen han vendte blikket lidt og sagde ” jeg elsker også dig ” svaret han med et bredt smil på læben  of holdte godt hans hånd om hendes røv  men han stoppet blidt da de gik ud af døren og hen mod stigen og over til Templet han trak lidt på skulderen da hun spurte om

der var noget hun skulle være opmærksom på ” hmme opføre dig pænt ikke bande knæl når du kommer til alert  talt pænt vis Respekt og så lig en lille rose i vandet som tak ” svaret han blidt og tog sig til  læben  mest for at tænke om der var mere han hadet glemt og sige dog var han ikke helt sikker på det i nu hun skulle nok lære det han  bliv dog glad for at høre hun ikke var ked af det med hans søster men at gøre hende til mage måtte han tænke lidt over i nu som sagt der stod meget på spil han stoppet dog lidt op da han så  nogle personer kom gåden hen af den stig de gik på de bukket lidt til jack og jack bukket lidt igen han hadet at blive set sådan her som en fyrste eller noget

han sukket og lage hovdet ind mod blue blidt mens de gik han hadet tænk sig at vise hende rudnt så meget  han kunne  selv om det måske ville tage det meste af dagen han mærkede hvor varmt her bliv og tænke  at det ville være godt med et kold dukkert i aften bare for at slappe af som sådan

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 26.05.2023 11:47
Blueberry havde nydt hver berøring han havde givet hende, men at han nu også havde kærtegnet hendes underliv gjorde virkelig Blueberry liderlig og hun skulede lidt til Jack imens hun bed sig i underlæben, og han kunne sikkert sagtens dufte at hun var blevet ganske varm bagi, og at det hundrede procent var hans skyld. Hun blev dog helt blød i hjertet da han også sagde at han elskede hende og hun kunne næsten hoppe af glæde. 
Hun løftede dog lidt øjenbrynet da han kom til rose delen i sin forklaring om hvordan man opførte sig i et tempel. Hvorfor lige en rose? Hun havde aldrig nogen sinde rørt religion med en kæp før, så alt det her var komplet nyt for hende og meget underligt, set ude fra. Men som hun så på Jack tænkte hun at hun heller måtte gøre sit bedste for at komme godt ud af det med hans forældre så de også kunne se hende som en god mage til ham.
Som folk bukkede for Jack, og Jack bukkede igen, kunne hun ikke lade være med at gøre det samme efter anden gang han bukkede for folk der bukkede til ham først. Måske var det en skik til at hilse på folk? Det var i hvert fald meget højtidligt følte hun og måske lidt irriterende, fordi de skulle stoppe op hele tiden. Hun så på hans hoved og smilede varmt. Det måtte også være hårdt for ham at nu vende tilbage til de her skigge efter at havde levet på landevejen hvor ingen kendte hans statuts, og han nok havde været mere fri end noget andet sted. Måske havde det været derfor han ikke havde haft travlt med at komme hjem? Hun lod blidt en hånd nusse hans hår kærligt og hviske i hans øre.
"Hvad med at vi tog en kølig dukkert bare os to senere? Ingen familie, ingen ditten og datten, bare os to, og slapper helt af?" spurgte hun varmt, imens templet han havde snakket om roligt kom nærmere og nærmere som de fik møvet sig fremad med alle de bukken, til de stod direkte foran indgangen. 
"Hvor er roserne skat?" spurgte hun ham så og så lidt rundt, og tænkte om det var nogen som blev delt ud eller om de selv skulle plukke dem? Templet var stort og virkelig flot inden i, og der var allerede kommet en masse fra byen og begyndt at fylde den op. Var der noget som skulle ske i dag, tænkte Blueberry, siden der kom så mange folk? Hun kunne mærke at mængden af folk gjorde hende en smule nervøs, og syntes det var en meget kold dukkert af en start på at møde de vigtige og hellige folk i byen. Hun lod Jack føre hende frem til der de skulle være og ellers bukkede lidt rundt og sagde ikke en lyd, for HUN skulle bestemt ikke være den som gjorde sig uheldigt bemærket! IKKE i dag! Hun var hundrede procent den nye i flokken og skulle ikke til at skilde sig ud, på den dårlige måde, lige nu! Hun kunne dog se et genkendeligt ansigt, som var hans lillesøster der stod helt forest og var absolut nydeligt klædt i en lang og meget smukt dekoreret løs kåbe og havde fået sat håret flot op med et par dekoreret pinde. Hun havde lukket sine øjne som om hun var i trance og havde en fin rose i sine hænder. Hun sniffede dog hurtigt luften da en meget velkendt duft kom ind og øjnene lynede op og hovedet drejede sig næsten ugle agtigt! Og et kæmpe smil strakte sig hen over hendes læber. Man kunne se hun havde lyst til at overfalde dem begge med kram men i templet skulle hun opfører sig anstændigt! Og derfor stod hendes ben urokkeligt fast og hun kunne kun komme med små pivelyde efter dem.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.05.2023 12:04
Jack smilte lidt da de kom til templet han kikket dog lidt underen på folk som stod rundt omkring dem han vidste enlige heller ikke om der skulle ske noget i dag overhoved han tog bildt en rose fra en holder og  plukket toppen af han gav den til blue mens de satte sig på alteret blidt og bukket for naturens gudinde  som der var en stor statue af midt i det hele der var en  lille vand huld hvor i jack lage sin rose i og den føld videre med de mange 100 roser som følt sammen jack vendte sig mod blue og visket blidt ” du skal ligge den i og det du tænker på må du ikke sige højt her inde ” svaret han blidt og gik over og satte sig ved siden af sin familie men sådan så Blue også kunne sidde der han vendte sig mod sin søster og visket blidt ” ved du hvad der sker siden der er så mange her i dag ” svaret han blidt og kikket på bleu lidt han husket ikke noget om der skulle ske noget eller var det en eller anden form for overrasket  som han ikke var blevet informeret om

Jack kikket sig stille over skulderen for at se om han kunne finde sin bror men han var der self ikke han hadet nok dårlige samvittighed over det som var sket med deres far og ham det var en totalt gentaltese af hvad der var sket tidligere han kikket lidt over på Blue igen hans blik var kun på hende  lige nu mens hun bevæget sig at de kunne bruge noget tid som kun var deres senere ville være rat men han hadet også brug for noget tid til at være sig selv lidt nogle gang måske i aften ville han gå ned og træne lidt vis han hadet Enagien til det men også mere så han bliv slap i benen på nogle måde

jack underet sig  stadige og vente på hvad der skulle ske han vnete svar fra sin søster  også han vidste hun hadet det med ikke at kunne styre sig så han holdte hendes pote i hans og kikket  rundt og så på blue lidt han sukket lidt han sukket lidt igen og mærkedet varmen komme overham det var tydlige der skulle ske noget men hvad vidste han ikke selv overhovet 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 27.05.2023 19:44
Blueberry gjorde præcist som Jack havde instrueret hende og tog imod rosen og lagde den i det lille vandhul der var lavet til roserne. Hun nikkede til Jacks ord og smilede stort imens hun bukede for statuen før hun trådte tilbage og stillede sig blandt de andre. Hun kiggede selv rundt og fik så store øjne da hun så Jacks mor komme gående i midten og var klædt smukt på fra top til tå, med smykker og klæder. Hun lagde hænderne kort ud og takkede dem alle for at havde kommet, og snakkede først om hvordan deres gudinde havde velsignet deres afgrøder og holdt dem sikre i deres by. Men også at nu var hendes ældste søn kommet tilbage i godbehold, og tilmed havde han fundet sig en smuk kvinde som han havde bragt med tilbage. Anilia så meget glad ud som hun fortalte om det hele og havde ikke set dem endnu, men da hun først så både Jack og Blueberry skyndte hun sig ned og gribe dem begge om armene og trak den foran hele flokken. 
"Jeg håber i vil tage godt imod Blueberry her, Jack er svært glad for hende, så få hende til at føle sig velkommen!" sagde Anilia højt og folk jublede. Blueberry og Jack blev så sendt ned igen og hans mor fortsatte med at snakke om at de nyeste befriede slaver havde det godt nok, men nogle af dem især en, har virkelig nogle hårde hjertesorger, vi må gøre vores bedste for at løfte hendes ånd. Det stak lidt i Blueberry at høre at en af de tidligere slaver havde hjertesorger, det måtte virkelig være trist, og hun tænkte over om hvad det mund var hun havde mistet som gjorde så ondt? Hun prikkede let på Jacks overarm og lagde sine læber mod hans øre.
"Vi må tjekke op på hjertesorgs personen" hviskede hun meget stille og hendes blik var meget ømt og fyldt med medlidenhed. 
Jacks mor afsluttede sin lille pressentation med at ønske dem alle en fantastisk dag og husk at deres natur gudinde altid så over dem. Hun var også den første til at gå, men lige før hun gik forbi Jack og Blueberry blinkede hun kort til dem.
"Jeg ville bare lige sørge for de vidste hvem du var Blueberry" hviskede hun og blinkede til dem, før hun så gik roligt ud, og bagefter gik de andre efter dem og Jacks søster kunne endeligt løsrive sine fødder! Hun var hurtigt over og kramme dem begge stort.
"Hej brormand og Bluesøs! Jeg håber i kommer til træningssalen på et tidspunkt så vi kan se om hvad Bluesøs kan og hvor meget brormand har tabt af kampevner" sagde hun med et stort smil og blinkede til Blueberry, før hun slap dem igen og susede ud af templet. Det endte med at være Jack og Blueberry tilbage i templet af alle dem som havde været der og Blueberry lignede et stort spørgsmålstegn. Så meget skete i de få sekunder efter Jacks mor havde afsluttet mødet. 
"okay, så jeg føler så meget skete, også ingen ting samtidig. Men.. det var spændende min skat" sagde hun og havde sin arm om Jacks arm og flettet sine fingre med hans. Hun så op på Jack og smilede varmt til hende. 
"Men nu ved alle vel hvem jeg er, så ingen spørgsmålstegn på hvorfor du går så tæt på en så smuk kvinde" sagde hun og smilede lidt drillende til Jack før hun kyssede ham blidt på læberne og blinkede let til statuen, da hun havde haft rosen havde hun tænkt at for naturens gudinde skulle hun nok gøre alt for at Jack skulle blive den gladeste halvdyr i verden. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.05.2023 15:51
Jack bliv stånde da hans mor valge at vise dem frem han hadet det her nogle gang han kikket lidt ned i jorden men bukket så for folket og satte sig ned igen da  han søster så sagde noget  smilte han svagt men så stadige underen ud og vendte blikket mod blue og træk lidt på skulderen ” nej jeg aner heller ikke hvad det handlet om ” svaret han blidt og kikket over på sin mor stille han rystede lidt på hovedet og men da de gik stille ud Igen og var fri for alle  menget af folk tog han sig lidt til hoved og bed sig svagt i under læben nogle gang forstod han ikke sin mor men da blue så stille kysset ham blidt gjorder han det samme og smilte svagt ”jaa jeg undskylder lidt du skulle gemgå det jeg hader det selv"  hans hånd bliv kørt ned af hendes heste ryg  blidt og smilte svagt for sig selv han husket blue snakket om  de nye slaver trak han lidt på næsen ikke fordi han godt ville men fordi han vidste ikke om hun var klar på sådan noget

jack gik stille ved siden af hende og tog sigtil hagen blidt ” er du sikker på du klar til det det ikke noget kønt syn ” svaret han stille og begyndte at gå hen til de huse hvor de nye slaver kunne vile i fred der var et særlige sted så de kunne vende sig til folk igen uden at blive slået på nogle af dem var dog mere rolige  og nogle af dem så hel tomme ud som on sjælden var blive taget ud af dem men de hadet dog et hjem jack sukket lidt og rystede på hodet ” uanset hvor  meget vi prøver bliver der ved med at komme nye  ” svaret han lidt og kikket rundt der gik folk rundt til d e forskelige personer og gav dem mad og snakket med dem som normale mennesker det var dog svært ved nogle af dem og en slog ud efter en halv dyr der  sad og snakket med hende han  fik dog stoppet den og smilte svagt og sagde ” der ingen grund til vold her min ven du er i sikker hed så vær sød ikke at gøre sådan noget igen ” svaret han blidt og gav slip den lille pige rystede men nikket blidt til jack som gik videre sammen med blue
Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 02.08.2023 23:25
Blueberry nikkede roligt
"Jeg er helt sikker på det, skat.." sagde hun og samlede mod igennem Jacks nærvær som de kom tættere på stedet hvor de husede de nye slaver. Hun så på alle de tomme blikke og hun huskede selv de tomme blikke hun så da hun havde været slave kort, blikke der ikke troede på fremtiden mere nogensinde.. men hun kunne mærke at hun ville hjælpe dem så meget som hun kunne for at få bare lidt liv tilbage i øjnene igen. Hun så Jack der brød ind mellem to der var ved at slå hinanden og stoppede dem på den mest fredelige og varmeste måde man kunne gøre det på. Hun så på Jack og smilede stort til ham.
"Jeg er så stolt af dig, skat.. det var flot gjort" hviskede hun til ham imens de gik videre og de så flere og flere halvdyr og kom til en lille hytte hvor de sagde at der var en meget svag centaur dame som ikke så ud til at klare det hvis hun ikke fik bare lidt liv i sjælen igen.. Det slog Blueberry hårdt i hjertet, og hun klemte Jacks hånd svagt imens hendes øjne var fast besluttede..
"Jeg bliver nød til at se hende.. " sagde hun og slap roligt Jacks hånd som hun gik tættere på hytten forsigtigt og langsomt så ind i hytten.. 
"M..M..MOR!?!?!?!?!" Skreg Blueberry og skyndte sig helt ind i hytten og næsten falde ned på siden af denne kvindelige centaur som var tydeligt afkræftet og ældre.. og åbenbart Blueberrys forsvunden mor!? 
"MOR!!! MOR!!! D-d-det mig Blueberry.. Blueberry Cherry.. din datter.. kan du høre mig mor!?" Blueberrys stemme var desperat og knækkene da hun ikke havde set hendes mor i en del år nu og nu endeligt når hun finder hende igen er hun døende af hjertesorg!? 
"Jack!? Kan du ikke gi hende noget til at vække hende bare lidt op så hun kan se mig!?" sagde Blueberry tiggende til Jack og tydeligt desperation i øjnene.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.08.2023 21:18
jack slap stille blus Hænder og kikket mod det hus hun var på vej ind i han sukket lidt da han så hende men at blue bliv helt bleg og skrig fik jack til at springe lidt tilbage mod døren han var bange for der ville komme et spark eller sådan noget men da hun så rendte hen mod  kvinden som lå der skulle jack til at sprøger " hvad po"  men da hun sagde at det var hendes mor forstod han alt han gik hen til blu og lage armen og hovedet ind mod sit bryst for at se ned på sin sviger mor han sukker ldit og strøg blue over hovedet for at være der for hende han gav dog stille slip igen og kysset  hende på kinden da hun spurte om der var noget han kunne gøre tog han sin finger op til munden og bed hårdt i den  det var i mod regleren at vægge dem så hurtig der kunne komme skader han sukket og rystede  lidt på hovedet " nej det er vigtige hun self kæmper for at holde livet i gang og vi må ikke sætte for stor præs på din mor min elskede det kan give skader  længer hen  " svart han og satte sig ned ved siden af sin sviger mor han tog hende blidt om sin pote og strøg den anden pote over hendes pande lidt han vidste hvad han kunne gøre han strøg blidt hen over kvindes pande og kysset hende blidt der på så hun kunne mærke der var en han køn ved siden af hende han så hen mod blue dog med rolige øjne mod hende " jeg forstå din følser blue men du må forstå at vi ikke kan presse på  de fleste kommer i gemmen det " svaret han blidt  han holdte stadige blus mors  hånd blidt i sin han kunne mærke hun var varm han lændte sig ind til blue og tænke at det måtte ha været en chok 

jack ville være der for blue lige nu og så hendes mor han kunne måske prøve med en duft af ham bare for at se om der skete noget et eller andet han lukket øjne  blidt og lod det ske hans Alpha duft kom stille frem han håbet på det kunne vække hendes ånd lidt han holdte dog om blu han vidste hun nok også ville blive ramt af det men han så på hende og i hendes øjne blidt for at sige hun måtte være stærk lige nu og her 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3