The new life that is coming

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.05.2023 00:01
Jack mærkede godt hun skifte og lod hende gøre det han var u under hendes hale han kunne mærke hvor varm den var da hun snakket om  vis hans mor kunne udføre miraklerne  han stønnet lidt og begyndte at tage hårder fadt i hende han ville se hende forsvinde lige som ham han begyndte at lad kysset blive Elegant leg med tungen mens han stønnet han kunne ikke  holde sig tilbage  det her føltes for godt il ikke at lade det udnytte ” hmme .yhere ...hmm  min … mor udføre ikke miraklere men kender sit kram men … ( støn )  hun kender sit kram for sådan noget helere haløj han kunne snart ikke mere men han hodlte hende tilbage han ville nyde hende længer i nu han kunne mærke hvordan han forsvandt ind  i en form for tracne men han prøvet at holde fokus mod hende han bad blue i nakken dog ikke hårdt men nok til hun måske kunne mærke det


jack begyndte så at gøre sig lidt hårdere ind før da han vidste hun var en hest og kunne klare til det mere ind hvad han nok kunne solen var oppe og strålet og det var ved at blive varmt han vidste ikke hvor mange timer de hadet været i gang men han kunne ikke stoppe igen han så ned mod hendes røv og slog den nogle par gange mere  han ville vente til at blue ikke kunne mere i kroppen  og først da ville han måske gå ud af hende jack tænke lidt over hvordan han skulle svare sin mor om at den var hel fint hun kom hjem til dem og han var glad for brevets svar han håbet også på hun ikke ville være alt for nær gånde som hun Pleget at gøre 


Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 44 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 07.05.2023 00:27
Blueberry bed sig nydende i læben da hun mærkede Jack lege med og føre hans lem helt ind i hendes røv og knuede lidt hans nakkehår i sine fingre, ikke hårdt, men bare så han vidste at han gjorde det godt. Da han så begyndte at støde, var det som små elektriske strød der gled igennem hele hendes krop.
"Det *gisp* lyder *fuuuck* som *ÅH!* en vinder" stønnede hun højt og holde sine hænder om hans nakke, mens han gik til den og mærkede hele sin hestekrop rykke sig i hans bevægelser. Hun var ærligt talt imponeret over Jacks styrke, og hun elskede at føle hans klør! pludselig virkede minotauren som tog hendes første gang så sygt tam! Jack havde fucking klør! Og han havde skarpe tænder! Det var mere frækt end en bredskuldret kæmpe lem hængende kentaur hingst i sin bedste alder. Hun gav et absolut nydende suk da han så satte tænderne om hendes nakke, og kuldegysningerne slog ned igennem hendes krop, som blandede sig med stødende fra hans hofter og fik hende ud i en næsten drømmende stadie. Hun kom dog lidt til sig selv da hun pludseligt mærkede Jacks poter smække hendes hesterøv igen og det satte Blueberry ud over bjergkanten som hun havde riddet i nogle gode timer nu, og benene knækkede totalt under hende, alle 4 og hendes krop dumpede ned på gulvet, med et underliv og en røv der krampede som en gal og hendes hænder der havde grebet fat om vindueskarmen, var det eneste som holde hendes overkrop oppe, imens tungen var helt ude af munden og nippelsene strittede flot fra brysterne, mens øjnene hang helt oppe. Det tog hende nogle gode minutter med krampebevægelser i underlivet og heftig gispen, før hun kunne forme en sætning til Jack.
"Skriv... at jeg.. ser frem.. til at.. møde hende" sagde hun og så sover på Jack, og lignede virkelig en der havde været igennem en orkan, en orkan som hed Jack, man kunne se tårestriber på hver kind og håret stod ud til alle sider. Ja det store dyr kaldet Kentaur var nedlagt, og det var Jack Choie Anniko Demon som havde gjort det. Hun mærkede rystende om sin hals, og kunne godt mærke der var nogle trykmærker efter hans tænder, men han havde været god og ikke bidt igennem noget sted, og hun så ned af sin krop, og kunne se afmærker på hendes bryster, hvor hans poter havde trykket.. med kløerne.. hun vendte blikket igen på Jack og havde iriser kunne ændre form, så havde de været hjerteformet lige nu, og der var kirkeklokker ringene om hendes hoved. Hun slap dog stille vindueskarmen og lod også sin overkrop falde til jorden og lå fladet godt ud imens hun ventede lidt på at komme sig så hun måske kunne kravle, i værste tilfælde skubbe sig ud i badet så hun kunne blive ren igen.. også bagefter måske skrubbe gulvet da det var 100% tilsølet af dem lige nu, især lige under hende kunne hun mærke, i sin pels..
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.05.2023 10:24
jack skubbet sig ud da hun faldt og puste for at få vejret han lændte sig til kammen og tog sig til hjerte blidt mens han næsten var ved at falde bag over han mærkede et lille stik og så ned af blues krop han vendte sig lidt for at tage noget vand i  munden  det var mærkelige men det så ud til han hade taget alt form for engieag for hende han lage sig  igen hen i sengen og  så op han hørte ikke helt hvad blue snakket om men lage hånden for poten for at mærke sig selv lidt  det var helt svedige han håbet på efter blue var færdige så ville han i gang med  at tage bad han prøvet få lidt enaige mens han lå der og slappet af han puste dog stadige men tænke lidt over hvad hans mor ville sige at han hadet en kenutaver som  kærste godt nok hadet hun sagt hun var glad  på hans venge men alt det andet gjorder ham lidt navøs han kunne dog heller ikke lade vær da blue  bare hadet sagt bare invitere hende 
det ville tage en dages tid og hun skulle nok også lige finde ud af hvordan hun skulle komme her her  hen jack kikket lidt efter blue mens han tænke over nogle ting for sig selv 


" det var ...en ..god ..tur " svaret han stille og rejste sig blidt op for at gå hen og kysset hende dybt på læberen han tog stille svampen og tøret hendes krop blidt med  den for hun også kunne slappe af han hadet ikke noget som helst på sig så det gjorder ikke noget han bliv våd dog kunne han ikke  lide store mængder af vad så som en sø det virkede for skrammen for ham  han lod hovdet glide ind mod hendes bryst og slappet af mens han kikket lidt ned i vandet og sukket lidt  hvordan ville deres frem tid blive det vidste han overhovet ikke men en ting var sikkert han håbet på hun ville forstå det at han ville blive og kæmpe for en verd pris for hende han kysset hendes nøngen bryst og slikket den blidt mens han så op i blues øjne lidt og grinte lidt 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 44 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 07.05.2023 16:02
Blueberry smilede stort til Jack, og var lidt glad for der ville gå lidt tid før hans mor ville være der, for hun ville gerne nå at hygge sig meget mere med Jack op til, for hun kunne godt mærke at hun var ved at blive afhængig af ham. Hun fik kæmpet sig langsomt ud i badeværelset hvor hun næsten smed sig over stenene og lå fladt på ryggen imens hun igen prøvede at samle noget energi. Hun sendte Jack et sexet blik da han kom ind og sagde det var en god tur og kyssede ham dybt igen imens hun helt friviligt lod ham vaske hende med en svamp, og da han lagde sit hoved på hendes bryst, samlede hun energi nok til at nusse ham blidt bag øret imens de lå nøgne og fladt på badeværelses gulvet. 
"Du gjorde det godt min skat" sagde hun med en blid stemme.
"Jeg har i hvert fald ikke hørt fra andre kentaur at deres ben er knækket under dem efter en tur i kanen med deres elskede" sagde hun med en lidt drillende tone, men stadigvæk tydeligt at hun var vildt imponeret og kunne ikke forstå hvis Jack ikke havde elskere rundt omkring i landet, siden han var omrejsende. Hun blev lidt overrasket over sig selv, da hun dog ikke følte nogen form for jalouxhed over tanken om han kunne have andre elsker, for de to dværge hun havde boet med var KUN med hinanden og inden andre, men hun mente at huske at Kentaur var lidt mere løse på den del, især hvis det var chefen for hele klanen, han havde som regel flere hopper end bare en. Så hun virkelig Jack som chef hingst? Øverste i klanen? 
"Skat?.. Jeg ved det mærkeligt spørgsmål det her.. men hvis du bliver overhovedet, tager over hele byen, hvad er dine forpligtelser så i forhold til at tage koner ind og få mange børn?" spurgte hun ham meget undrende, hun vidste trods alt ikke hvordan andre halvddyrer gjorde det. Og hun vidste at han var i en possition hvor han nok ikke kunne undgå at blive overhoved, hvilket hun absolut elskede, en stærk mand med en hel landsby bag sig, det var virkelig frækt! 
"Jeg ved kun at vi kentaur godt kan have flere koner, for det meste jo stærkere manden er, siden vi er lidt som heste, et flok dyr" sagde hun og så ned af sin hestekrop og smilede lidt for sig selv, måske var det også derfor hun ikke kunne føle sig jaloux hvis det var Jack havde flere elskere andre steder.
Hun lod sin ene hånd glide ned, og tage svampen fra Jack, og roligt nussede svampen rundt på hans krop og roligt vaskede også ham, nu hvor han havde været så dejlig og vaske hende af med det værste sved. Dog vidste hun at hun havde brug for en rigtig dukkert, men lige nu var ikke tidspunktet.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.05.2023 16:24
jack så ned af hendes  krop mens hun lå der han sprede stille hendes  heste ben og forførte sig først ind langtsomt han  tog dog svampen blidt og mærkede lemmet presset sig i mod hende  da hun vaskede ham lod han hende gøre det mens  han leme stille trykket sig ind ikke så voldt som den her gang men mere kælen  han lage hovdet mod hendes heste mave og kysset den han så lidt efter tænk som ud og tænke  lidt " hamme tja jeg er tilladt at have flere hunner i min folk men det ville blive svært at styre tror jeg dog ville jeg ikke have noget i mod en mere i vores folk og jeg har ikke noget i mod at blive top chef " svaet han og trykket  lemmet længer ind i hende han mærkede det kolde gulv og lod sin knude slippe løs ind i hende som han hadet vente på han lå og slappet lidt af og stønnede han rejste sig så blidt op og så underen på blue 

" hvorfor spørger du enlige " svaret han blidt og kysset hendes blide hals og lod svampen glide over hans krop mens de lå der og leget blidt han tog en spand vand over dem så det også røg ned over blue stille og rolige han ville dog skrive til sin mor lige så snart de var klar  til at stå rigtig op jack vidste ikke helt hvordan han skulle styre en hel folk og hvad hans rygte ville sige til det men han var ikke bange for at prøve at finde en til som de kunne være en regtit folk dog vidste han ikke om det skulle være  en kenutaver igen eller om det skulle være fra hans engen art han sukket lidt og lod tungen glide over hendes mave og rundt om hendes bryst og ind mod hendes mund igen " hmme   jeg ville blive glad vis vi kunne føre os videre vis det kom der til men lige nu ville jeg bare nyde dig min skat " svaret han med et stille grin og skubbet sig længer op han håbet på det var godt for hende også mens hun lå der med ryggen mod gulvet 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 44 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 07.05.2023 17:01
Blueberry så lidt undrende på Jack da han kravlede ned mellem hendes ben, men fik et kærligt blik da hun mærkede ham oppe i sig igen, og mærkede hvordan han denne gang mere kælede for hende end at lade hende få vilddyret i Jack. Hun fnes lidt da han kyssede hendes hestemave, men sukkede også lidt nydende. Hun så ned på Jack da han talte om at han havde tilladelse og undrende sig lidt over måden han sagde det på, betød det at hun var hans eneste lige nu? sådan absolut den eneste? Hun mærkede han gled længere op i hende, og havde det ikke været for alle væskerne, havde hans knude heller ikke glide så let op i Blueberry der gav et gisp fra sig, da det var noget af en udvidelse at få op i sig og kærtegne hendes indre. Hun smilede roligt til Jack og nussede ham i håret.
"Jeg tænkte bare at heller vide det nu end at blive overrasket senere, plus hvis du nogensinde skulle finde en mere, så vil jeg meget gerne være der og sørge det er en ordenlig kvinde" sagde hun og smilede drilsk til Jack varmt.
"Men lige nu vil jeg bare nyde dig for mig selv" sagde hun med en frisk og drilsk stemme før hun blev lidt overrasket over spanden med vand og prustede lidt over det og rystede hovedet lidt. Hun så så Jacks ansigt komme nærmere og bed sig i læben hårdt imens hun lod ham have totalt dominans over hendes krop. 
"Det vil jeg også blive glad for min egen" sagde hun med et varmt smil og gav et nydende støn fra sig da han virkelig kom dybt op i hende. 
"Åh Jack, hvorfor er du så god ved mig" sagde hun med en tændt stemme, og lod sine fingre nusse ham ned af hans brede skuldre og overarme, for dernæst at nusse ham over hans rygmuskler.
"Du er virkelig stærk" komplementerede hun med et smil og bed sig i læben.
"Det kunne jeg i hvert fald føle før.. " sagde hun drillende og lagde hurtigt sine arme om ham, før hun rullede hurtigt rundt med dem, så han nu lå på gulvet, og hun var over ham. 
"Men jeg er også stærk, især min hestedel" sagde hun og blinkede ned til Jack, før hun roligt begyndte at bevæge heste hofterne op og ned, og en gang imellem lidt til siderne også for at massere hans lem godt rundt. Han skulle trods alt ikke lave alt arbejdet, han skulle også forkæles en gang imellem.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.05.2023 17:38
jack grinte lidt og kikket på hendes hænder han lage sin ene kind mod hendes og kysset den blidt mens han sukker ot stønnede nyde mens de gjorder det de nu en gang gjorder der gik en par timer med det og da de var færdige sad jack og spiste sent morgen mad mens han nød timeren med Blue  han kunne dufte hende over det hele måske skulle han også tage ud og jage lidt for at få lidt aften mad ind han kikket lidt over mod Blue og sagde så stille " hamme Blue har du en bue eller et ekser spyd  jeg måske kan låne tænke på jeg ville tage ud og jage lidt for at få noget kød hjem " svaret han blidt og kikket rundt han gjorder det kun meget få gange i hensigt af Ander dyr  han sad og læste den lille information bald hvad der skete i krystaldlandets  rige men der var ikke noget nyt overhovet han hadet skrævet brevet til sin mor og bedt hende om at komme dog var han ikke helt sikker på om ha eller helt overbevist om at hendes mor syntes om den her ide men nu var det på tide Jack tog karterer syntes han 


Jack kikket lidt hen mod Blue og hendes mave lidt han rødmet lidt det var godt nok tidlige men han ville heller hjælpe Blue og så kunne hun også se hans hjem by det hans famille hadet bugget på en ting var at snakke om det men et andet var at bygge det helt op fra bunden han skukket lidt og  lage hovdet lidt tilbage mens han kikket op i lofete efter tænk som kanin eller en vildsvin ville være godt til aften maden dog måtte han han tænke sig om vildsvin var farlige selv i en lille folk  kunne de skade en vis man ikke ramte regtit dog kunne jack også godt forstå hvorfor det måtte ikke være rat at få en spyd i sig det hadet han selv prøvet nogle par gange hovde rette sig så mod blue mens han ventede  på at få et svar han kunne self godt lave en men det ville tage noget tid at komme i gang med  selv for ham  

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 44 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 07.05.2023 18:03
Blueberry nød deres tur i badeværelset og havde nydt at forkæle Jack med sin krop. Hun havde godt nok være smadret efter Jack havde været hård ved hende, men han var også grunden til hun pludseligt havde energi igen og var den som gjorde arbejdet på Jack. Bagefter havde de dog så vasket sig ordenligt og Blueberry havde kun taget en croptop på og ellers sat håret op. Hun havde ladet Jack sidde og sunde sig lidt, mens hun havde gået udenfor og fodret hønsene kort, før hun kom ind igen og så undrende på Jack da han spurgte om hun havde enden bue og pil eller et spyd, og med spyd tænkte hun at han nok mente jagt spyd, og ikke kampspyd. Hun tænkte lidt, men knipsede så med fingrene.
"Jeg tror faktisk vi har noget..." sagde hun tænkende, men gik så roligt over til et depot rum, hvor hun havde alt muligt bæ fra både de tidligere ejere og hendes eget skræld. Hun kom tilbage med en armbryst og et koger med armbryst pile.
"Det her er hvad Hr Hjørnetand brugte til at jage med, han var jo dværg så jeg tror buer var for store for ham" sagde hun og smilede varmt til Jack.
"Det er det eneste jeg rigtig har som kan bruges til at jage med" sagde hun og gik roligt hen til Jack og rækkede ham dem begge.
"Jeg tænker du har prøvet sådan en i hvert fald en gang?" sagde hun med en undrende tone. Hun gik om bag Jack og nussede ham bag ørene.
"Et vildsvin ville være lækkert" mumlede hun lidt for sig selv, men også højt nok til Jack sikkert kunne hører det, og lod sine hænder kæle lidt ned af hans hals, før hun gik over til halsbåndet hun havde hængt, og lagde det blidt om sin hals, før hun spændte det. Hun stod lidt og betragtede sig selv i et spejl og smilede stort. Hun havde opdaget at man stadigvæk kunne ane Jacks tænder på hendes hals, så hun tænkte at et halsbånd var nok bedre at se end dissideret markeringer efter tænder, især når det kom fra en ulv. Hun vendte sig med et smil mod Jack og forventede ikke helt nogen komplimang, siden han havde været lidt negativ over halsbånds delen, i hvert fald hvis det var til ham, men hun tænkte lidt at han nok ville syntes mere om det hvis det var hende som bar det. Hun smilede drillende til Jack.
"Nårh din mage er lidt sulten efter kød, så du må heller komme afsted" sagde hun med en drillende men også kærlig stemme. 
"Så vil jeg prøve at ordne stedet her, så vi er klar til din mor, hvornår det end bliver at hun er her, tid kan flyve afsted pludseligt, så heller nu end lige op til" sagde hun og strakte sig kort, lige for at give ham lidt motivation og lod croptoppen glide så langt op at han kunne se bunden af hendes bryst, før hun lagde armene ned igen og smilede stort til ham. 
"God jagt min mand" sagde hun drillende og greb en høj spand og en svamp og hoppede glad ind i soveværelset hvor der var lidt at gøre rent, plus at sengetøjet nok også skulle have en ordenlig tur på riven, og dernæst noget nyt på, plus hun skulle have gjort gæsteværelset klart til hans mor! Så mange ting at lave pludseligt, men hun elskede det, for det var gode ting, for dejlige folk.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.05.2023 18:37
jack tog stille i mod det våben hun hadet givet ham han trak det stille op og sigte i mod det var var måske lidt en nem sag at håndtere for hans side af men han var sikker på den nok skulle gøre godt han lod den skyde af og en godt Smil kom fra den den virkede i nu han smilte svagt og kikket lidt på den lidt med hævet blik " den er perfekt jeg tager ud skal se hvad jeg kan få fingrene i " svaret han blidt og kysset hende på kinden mens  han gik ud vildsvin gik som ragl ud når solen var ved at gå ned det var ikke så varmt så der var god mulighede i det  han kikket lidt bage med et skævt smile da hun kaldte ham for sin mand men det var måske fortidige dog  sagde han ikke noget til det  han skyndte sig  ud af døren lidt for nu var det på tide han skulle være ulv 


Jack Choie Anniko Demon har forladt tråden.

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 44 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 07.05.2023 18:47
Blueberry klukkede over Jacks skæve smil og tænkte lidt at hun nok skulle varme ham op til tanken, eller det håbede hun i hvert fald. Hun vinkede efter Jack og smilede stort. Hun håbede på vildsin, men hvad han end kom hjem med ville være dejligt. Hun håbede lidt på de kunne gøre deres forhold officielt, på den måde som andre havde dannet par. Men det ville hun ikke fortælle Jack med det samme, hun ville først sørge for deres forhold var solidt og uknækkelig.

Blueberry har forladt tråden.

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Krystal , Helli
Lige nu: 3 | I dag: 12