Hjemme igen efter en lang rejse

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 08.01.2023 17:08
tiden var gået  i Krystladlandet  vjeret var blive fra vinter til våd vejer  og de fleste dyr hadet søgt tilfulgt i hule træ stammer og så videre. Men en særlige halvdyr var hadet sat sin næse og det var hjem han hadet været på en lang tur og var fuld opladt til at se sine børn og være sammen med famillen i sin hjem by. Den hadet altid ligge der skønt der ikke var så mange som kendte til den og dem som levet i den turde ikke gå ud fra den for de fleste hadet været salver eller mere. Det var en by hvor man kunne starte på en frisk vis man hadet lyst til det. Dog skulle man skrive under på en magisk tekst der gjorder man ikke kunne sige  hvor sted lå. Jack bar en sort kappe der dækket for det meste  så han var dejlige varm. Jacks øjne søgte efter den lille stig som kun kunne ses af havldyr eller personer med gode øjne på ryggen hadet han en taske der hang en violin i siden på den han kunne spille på den  og det var også måden han tjente lidt ekster  på  når pungen var ved at blive lidt tom.

At være rejst så længe gav sine fordele for ham  han kunne ikke fordrage at blive Hjemme i længer tid han hadet lovet det stille kom han til porten vagteren så ham og stod ret  jack smilte lidt og vendte sig lidt rundt der var dog mange der arbajdet kunne han se de  hadet gjort et godt stykke arbejde med haven hans far hadet sikkert spurt Nogle Satyrerne om hjælp til det

Aurora

Aurora

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Satyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 94 år

Højde / 149 cm

Nao 09.01.2023 07:41
Det var rart at opleve at vinteren var på vej væk og det mere våde vejr var på vej. Vinteren var altid hård mod skoven og dens planter, især hvis frosten og minus graderne var lave. Det havde måske ikke været så hårdt, som det før havde været, men det var hårdt nok for Aurora at se hvordan planterne og skoven omkring hende led, af kulden. 
Det var nu det, det var tid til at hjælpe med at bygge skoven op, og gøre skoven grøn igen. 
Aurora kendte ikke meget til den hemmelige by, som lå midt inde i Amazonits skoven. Selvom hun havde boet i skoven hele livet, så var skoven stor og hun havde aldrig set eller hørt ret meget til denne by før, men nu var hun kommet så langt at hun var blevet kaldt dertil som hjælp, da de også havde brug for at komme videre efter vinteren. 

Aurora elskede alt ved skoven og alt hvad denne havde at byde på af planter og dyr. Hun vidste næsten alt hvad der var at vide om skoven og alle planter, men alt liv udenfor skoven havde hun ikke ret meget viden om. Hun havde ikke forladt skoven ret mange gange, og havde ikke bevæget sig længere væk, end hun hele tiden kunne se den. Hun hørte til i skoven.
Som hun var kommet i gang med at arbejde på stedet, var der meget nyt, især fordi hun ikke kendte meget til stedet. 
Hendes fokus bevægede sig over på et ungt halvdyr, som netop kom ind ad porten. Han var ikke en hun kendte, men dem var der mange af i området. 

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 09.01.2023 17:14
jack øjne fulgte de statuer som  linde hans forfædre han bukket Hovedet lidt til dem. han gik stille ind an ind gangen men stoppet stille op da han følte nogle så på ham det kunne være  hans mor eller far stille nikket han til hende med et stille smil på læben 
en kvinden kom stille hen og talte til Aurora og snakket hende til hende " når der er du Frøkenen Aurora. tak for hjælpen med haven i dag  det godt at kende en " men hun tav da hun så hvad hun holdte øje med hun smilte skævt men varmt til hende  hun vendte blikket mod dem bække to og sagde så med et stille stemme " åå jeg ser du har set min søn Jack " svare Anilia stille hun tog hende på skulderen og gav hende et lille Klim på skulderen Jack så hans mor gik hen og snakket til kvinden han sukket lidt men smilte blidt 
 Jack udviste varme selv hans øjne hun så dog også ung ud gad vide hvor gammel hun enlige var stille stillte han foran dem mens han  bar på sin taske stille han rykket den lidt op hans mor omfavnet ham og kysset hende kind mens han tog i mod det " hej mor undskyld det tog lidt længer tid at komme hjem den her gang men vejeret ville ikke skifte før nu" jack vendte blikket igen mod Aurora hun så smuk ud.  " jack det her er Aurora og Aurora det her er min søn jack han rejser meget rundt og er lige kommet tilbage kan jeg se på det hele " svaret hun med et stille grin hun tog sin hånd op på hendes hage og så eftertænk som ud men jack ikke gav slip på Auroras øjne " jeg håber ikke min mor har været for Hård i mod dig... "svaret han blidt Aurora og bukket blidt for hende      

Aurora

Aurora

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Satyr

Alder / 94 år

Højde / 149 cm

Nao 10.01.2023 08:26
Aurora havde ingen problemer med at hjælpe til, når der var brug for det. Slet ikke når det kom til at hjælpe med skovens eller dens beboer, og efter som at denne by var en del af skoven, og hun faktisk ikke kendte meget til stedet, så var hun der nu og hjalp til.
"Velbekommen, det er altid rart at kunne hjælpe til i skoven" Hun havde jo sin magi, som kunne hjælpe planter og buske til at vokse, så hun kunne hjælpe til. Selvfølgelig kunne hun det.
"Åh, det er din søn?" Spurgte hun nysgerrigt og kiggede tilbage på kvinden, "Det er jo min første gang her i byen, så jeg kender ikke mange af de personer som kommer her" Forsatte hun roligt.

Hun fulgte den unge mand som han kom hen. Det var klart, kvinden var hans mor. Aurora kendte ikke til denne fyr, så hvor han havde været henne eller om han havde været væk vidste hun ikke.
Hun rodede lidt med nogle blomster, som de sagde hej til hinanden det lignede med den velkomst og den måde de sagde hej på, at han havde været væk længe.
"Hej Jack, rart at møde dig. Ja, jeg har hjulpet lidt til her i haven" Kom det fra hende smilende. 
Halvdyr var ikke noget usandt syn for hende, og Jack var da en ung og flot fyr.
"Nej, hun har bestemt ikke været hård" Sagde hun varmt, "Jeg har nydt at hjælpe til her efter vinteren. Hvor har du rejst henne af, Jack?" Spurgte hun interesseret.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 10.01.2023 12:12
jacks mor kikket på dem bække to og sagde " hvorfor spiser du ikke med Aurora og bliver her lidt så kan min søn måske vise og fortælle om stede noget mere du har jo kun passet havnen pt." spurte Jacks mor stille  Jack syntes der var noget underlige ved hans mor stemme men han kunne ikke helt forstå hvad det hvad stille trak han stille taksen op på skulden  han ville godt vise hende mere rundt vis hun altså hadet lyst til det " tjo vis jeg lige må gå op og skifte til normalt tøj og så komme tilbage igen så ville det da rat" svaret han blidt og lod blikket glide på den smukke Aurora lidt hvorfor fik han sådan en mærkelige stik. når han kikket på hende og lidt kilden ned at nakken på en god måde. Jack ventede med at gå før han hadet hørt  Auroras svar til hun måske både ville spise  med han så lidt undskylde på hans more vegne  dog lod han sine ulve øjne søge fra sin mor til Aurora igen et stille smil på læben gled over ham han håbet hun kunne lide at gå i byen at hun ikke kendte til stede overrasket ham ikke det var kun de få der bliv udvalgt til stede 
"jeg har været lige til Det Sydlige Krystalland  til  Det Nordlige Krystalland en Dejlige lang tur det gør jeg tit "Jacks mor kikket lidt trist på hende og sukket lidt hun var ikke glad for at give slip på sin ædleste søn men hun var også klar over hun ikke kunne lade ham blive som sådan Jack var bygget anderledes op  ind hans far var hun fyget for hvordan han skulle blive i fremtiden men ind til videre hadet han holdt hvad han lovet ikke at blive som ham, jack ventede spændt på henden han vidste ikke helt hvor de skulle starte vis det var men han ville finde ud af noget men nyt tøj  og vakse sig lidt måtte han altså gøre ind han tog af sted 

Aurora

Aurora

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Satyr

Alder / 94 år

Højde / 149 cm

Nao 12.01.2023 10:07
Aurora kiggede over på Jacks mor og sendte hende et smil. Det var et fint tilbud hun kom med, og hun kunne mærke på hendes mave, at hun var ved at blive sulten efter al det arbejde i haverne og med skoven. "Det vil jeg da meget gerne, tak for det" Svarede hun rolig med et smil. 
Hun ville da gerne blive vist rundt af Jack i byen her. Det var første gang hun var her, så hun kendte ikke meget til stedet. Aurora var en meget nysgerrig person, så hvis hun kunne lære noget nyt, uden at komme helt væk fra skoven, så ville hun elske det. Amazonits skovene var enorm, og derfor var der stardigvæk mange områder, som hun endnu ikke kendte til - selvom det var utroligt nok, for hun havde brugt hver dag, på at bevæge sig rundt og undersøge skoven.
"Jeg tror sagtens du kan nå op og skifte tøj" Nu blev de smilende læber, vendt hans vej og hun kiggede roligt på ham. Hun kiggede derefter ned ad sig selv, den blå og hvide kjole som hun havde på, var beskidt af alt det jord og andre ting, som gjorde en kjole beskidt når man rodede i haver. Den skulle uden tvivl vaskes, når hun kom hjem. Lige nu kunne hun ikke skifte.
"Det må da næsten tage et år, om at gå eller rejse fra den ene af Krystallandet til den anden?" Nu havde Aurora ikke været mange steder, hun havde jo aldrig været uden for skoven, men hun vidste at Krystallandet var stort og at der var meget langt fra den ene ende til den anden. 
Aurora kiggede over på Jacks mor med et smil, hun kunne godt se at det påvirkede hendes moder, men det ville altid påvirke ens mor, når ens børn voksede op. "Du kan bare gå op og skifte, så venter vi på dig, Jack. Så tænker jeg at din mor har mad klar"
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.01.2023 14:37
jack kikket på sin mor lidt og vendte sig stille om for at gå hjem til næsten sit slot agtigt hjem han skulle have noget pænere tøj på det var sikkert han var træt af sit rejse tøj ja det hadet nok taget et årstid at rejse rundt. jacks mor vendte blikket til bage til Aurora hun så lidt efter tænk som ud hun skulle have en ny kjole hun sikkert passe en af hendes Kjoler "hmme kan se du treger til en kjole der ikke er beskidt  " svaret hun med et smil og begyndte at gå hjem  hun stod dog stille og ventede på  Aurora hun virkede til at være vild med hendes søn  Anilia smilte bredt på hendes læbe" jack god  person men hans opvoks har været hård halvdyr ungeren her bliver sent i træningen lige så snart de bliver født. deres indstinger slå til på en aller af 7 år " svaret hun i mens hun kikket mod Aurora  hun kunne godt fortælle lidt om  Jack nu hvor de gik ved siden af hinanden lidt hun folderet hænderene lidt sammen men kikket så lidt ned i jorden hun savnet sin dreng af og til men nu hver han kommet hjem " Jack har altid set op til sin far men det gik i stykker for nogle få år siden da han fadt ud af at den sidste han var sammen med hadet født hans børn det gjorder han næsten slog jack Ihjel " svaret hun men dog med et smil på læben hun fulgte stille Aurora ind til sit vræles og åbnet et stor skab med forskellige Kjoler hun vendte blikket i mod hende " du må vælge hvad som helst og så skal vi nok få gjort dig folt " svaret hun  

jack selv var gået gået i gang med at vaske sig han hadet underlige sommerfulge i maven hvorfor vidste han ikke han så sig i spejlet da han var kommet i en vid jakke set som sad god til ham han sukket dubt og træk vjerete lidt han vidste Aurora var ung men hvor ung var hun i forhold til ham. jack smilte blidt og tog  en tår vin han gik ned ved trappen blidt og stod og ventede på Aurora hvorfor det førltes så godt at være omkring hende vidste han end ikke selv men der var noget som miden hende om hans Ekskæreste halen lovreret lidt mens han så et maleri af sin famille han sukket lidt og ville ønske han kunne leve op til sin far men det vidste han han ikke kunne  

Aurora

Aurora

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Satyr

Alder / 94 år

Højde / 149 cm

Nao 12.01.2023 15:50
Aurora kiggede efter Jack, som han gik hjem ad. Skulle de ikke selv samme vej? "Det går nok" Sagde hun roligt, som hun kiggede over på Jacks mor, "Jeg er vant til at mine kjoler bliver beskidte. Det sker jo når man arbejder" Grinede hun roligt. Hun havde ikke behov for at få en ny kjole, slet ikke, "Så slemt er det heller ikke" Som Jacks mor begyndte at gå, kunne hun ikke andet end at følge med. Hun ville gerne med hjem og spise aftensmad, så hun måtte hellere følge med.
Hun lyttede til den fortælling som Jacks mor havde, og hun kendte jo intet til Jack, så det var fint at få lidt at vide om denne unge fyr. "Det er da virkelig også tidligt, som de bliver sendt i træning" Svarede hun roligt og kiggede over på Jacks mor. Aurora kendte ikke så meget til de andre racer, så hun lyttede interesseret i at høre om Jack og hvordan han var vokset op. 
"Det er da ærgerligt, at hans forhold til hans far er gået i stykker. Men så Jack har flere søskende? Hvor mange?" Hun var ikke sikker på om hun havde forstået det rigtigt, men hun var da ked af at Jacks forhold til sin far var gået i stykker, nu hvor det betød så meget for ham.
Aurora fulgte med Jacks mor ind på et værelse, eftersom de var kommet ind i huset. Hun så hvordan der blev åbnet et skab, fuld af kjoler. "Det er slet ikke nødvendigt. Det behøves slet ikke. Jeg kan sagtens klare at gå i denne kjole" Hun kiggede på kjolerne, og der var mange flotte i mellem. Hun tog alligevel en ud, hun kunne føle et pres fra hans mor, hun ønskede at Aurora tog en, så det gjorde hun. 

"Giv mig lige et øjeblik, så kan jeg da prøve den" De skulle jo bare spise, så der var ingen grund til at gøre noget specielt ud af det her og tage en flot kjole på, men det var måske heller ikke det smarteste at sidde i hvis de skulle spise. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.01.2023 16:21
åå sniksnak du hjælper os og vi hjælper tilbage " kom det dog lidt moderlige fra hende hun gik stille ud af Rummte hun gik ned til jack og sagde at  Aurora var inde på hendes værlse  som hun sagde det gik  jack stille og rolige op han lænden sig op dag muren på den anden side og ventede til at hun skulle komme ud halen var lidt nede i en afslappet tilstand men han stadige nevøs det var længe siden han hadet gjort sådan noget her måske var det fordi at Aurora var så ung som hun var. Jack sukket lidt og kikket mod døren han turde ikke banke på  tænk nu vis hun ikke var kommet i tøjet det ville være pinlige. han tænke lidt på hvor de først skulde gå hen der var så mange fine steder  jack lod sig glide ned i nær  stående stol han ventede  hvad han syntes var langtid men Jack kikket lidt ned af gangen for at se om der kom folk gåden 

jack selv måtte indrømme at også godt kunne bruge tid på at slappe lidt af for det var en lang rejse måske kunne de sidde ved ilden senerne med en varm kop the  jack hadet skam flere søskende men også børn. selv han beskytted dem fuld ud dog var det kun famillen der kendte til dem lige pt det var ikke  noget stort i det. det med hans far gjorder ham self ked af det men han kunne klare sig uden  han ville ikke blive som ham jack holdte dog en rose i hånden hans blik slog stille ned i den 

Aurora

Aurora

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Satyr

Alder / 94 år

Højde / 149 cm

Nao 12.01.2023 17:21
Det var måske for meget at de gjorde for hende, for hun havde ikke regnet med at skulle skifte tøj. Hun havde blot hjulpet dem med at ordne haven, og at man så blev lidt beskidt, det kunne man ikke komme uden om. "Jamen tak.." Svarede hun roligt og kiggede på kjolen, som hun stod med og så hvordan hans mor gik uden for.
Hun tøvede lidt med at skifte om, for hun havde ikke bedt om det og hun ville ikke sætte for høje forventninger til familien. 
Aurora trak sin kjole over hovedet og stod klar til at tage den anden på. Hun tog den ud af bøjlen, og trak så denne over hovedet og tog den på. Kjolen var dog lidt for stor til hende, hun var jo ikke ret høje, men lille og slank, så hun passede ikke helt andres tøj. Men flot var kjolen.

Da Aurora gik ud, stod Jack og ventede på hende. Hun havde selvfølgelig et smil på læberne, men hun havde ikke ventet det og blev måske en smule overrasket. "Jack, står du der?" Kom det smilende fra hende, "Det er et pænt jakkesæt, du har fundet frem" Kom det komplimenterende fra Aurora "Skal vi spise eller vil du gå en tur først?" Aurora var ikke sikker på hvad der var på programmet først, om de skulle spise eller de skulle gå en tur først. 
Hun kiggede over på ham, og så han stod med rosen i hånden. Hun havde ikke regnet at det var en date de skulle ud på, men nu måtte hun se, hvad Jack ønskede. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.01.2023 17:42
jack rejste sig stille og rolige op da han så på hende det var ikke fordi kjolden sad dålige til Aurora han sukket han kunne godt se hun ikke hadet renget med alt det her og der for fik han det også lidt dårlige med det. han rejste sig dog stille op og gik hen og gav  hende blomsten. " jeg er ked af min mor opføre sig sådan men hun mener det godt " svaret han hende blidt og så i hendes øjne jack tog sig lidt i nakken og så sig rundt på den lange gang " jeg tænke vi  gå og så måske spiser bag efter " svaret han blidt og vendte sig rolige rom for at vise han var klar til at gå han var så ked af at hans mor satte ham i det her form for sitorisoner  men han vidste hun ville ham det bedste han sukket lidt og lod poten glide gennem håret " så hvor længe har du været her for at passe haven " spurte jack hende nysgerrige det var jo længe siden han hadet været hjemme 

jacks hale loveret lidt han ville for en vejr pris ikke skramme hende væk og der for tog han det stille og rolige han kunne godt fornemme og forstå hele siotiasoen mellem det her og han forstod det også til fulde han tænke det ville være godt med en gå tur så kunne de også lære hianden beder at kende i stede for over et bord han gik stille og og fulgte Aurora ud af døren stille og gik langs den lille gade byen var ikke stor men der var stadige meget at kikke på smeden kirken den hemlige have hvor skulle han begynde først han tænke haven ville han vise hende til aller sidste. jack gik neds lags " der har vi den lille burikke den sælger alt det vi behøver der over har vi vores smed. og Kirken er også her så man kan bede til skov guden vis man har brug for det vi har lige foget sadt den i stand "

Aurora

Aurora

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Satyr

Alder / 94 år

Højde / 149 cm

Nao 12.01.2023 18:19
Kjolen sad egentligt fint om hende, den var bare lidt for stor, men det kunne gå an. Sådan var det. "Du skal ikke undskylde, din mor er rigtig sød og rar, så det er helt fint at hun er på den måde" Selvfølgelig skulle han ikke undskylde for sin mor, hun gjorde det helt rigtig og var sød overfor Aurora. Aurora kunne måske heller ikke sidde ved bordet i en beskidt kjole. "Tak for den. Den er fin. Er den ude fra haven?" Hun smilede på de røde læber, og tog imod kjolen. Hun kunne næsten genkende den fra haven. 
"Jamen så gør vi bare det" Sagde hun smilende, "Tager en gå tur og lidt mad bagefter. Det glæder jeg mig til. Det er jo første gang at jeg har været i den her by. Jeg vidste dårligt nok at der lå sådan en by så langt inde i skoven" Hvordan kunne hun ikke vide det? Hun havde været i skoven i hele hendes liv. "Jeg har slet ikke været her så længe. Jeg hjalp til igår og i dag, også har jeg gået hjem for at sove og bare kommet igen. Jeg elsker alt ved skoven og dets liv, så jeg vil altid hjælpe til at få mere liv i skoven" Skoven var hendes liv. 

Jack havde slet ikke skræmt hende væk. Hun ville gerne lære ham at kende, så hun vidste lidt mere om ham. Aurora fulgte med ham nedenunder, og gik derefter udenfor. Hun måtte holde sin sult nede, mens de gik en tur, men hun var sikker på at lige så snart de kom afsted, så ville snakken gå og hun ville glemme det. 
Det var alligevel en halvstor by og det virkede til at der boede mange her, "Det virker jo til at i har alt herinde. Det helt vildt at der ligger en by her" Sagde hun roligt og smilede over på ham.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.01.2023 19:07
jack vendte hoved da hun stynes det var utrolige nogle børn kom løbne hen i mod ham og rendte forbi grine " de fleste her er gammel slaver som er blive befriet for os eller flygte vi håber folk  snart ville lade halvdyr blive frie selv om det er blevet forbudt er der stadige meget handle "  sagde han med en lidt hård undertone en også stolt opmærksomheden kom i mod Aurora igen da hun begyndte at snakke med  om sig selv  det kunne han lidt beder lide  "så du bor altså med din famille her i Amazonskoven underlige vi ikke har set hinanden noget før  har du nogle søskende?" Jack gik tætter på hinden mens han lod blikket glide rundt ja de hadet været her længe boet her længe et lille samfund uden de konlige  men hvor jeg ville ønske jeg kunne snakke med bare en af dem så de kunne se problemet i sidste uge fandt vi en vång med kun 3 overlevne rasten var døde " svaret han blidt og stoppet stille op de var

han håbet på en dag han kunne få lov til at snakke med bare en af dem en af de mennesker som studeret det her land for der var virkligebehov for hjælp de var kommet  hen til et varmt sted med gravsten  der lå mange rigtigt mange  men ikke nogle navn på dem " her ser du rasutalte af det vi prøver på at stoppe både børn og kvinder og mænd " svaret Jack stille  der var hammeret et skilt ind på en pæl 

her Hviler dem som bliv gjort til slaver men bliv frie for byrden til sidste den sidste udvej 
dette skal huske os på hvad vi kæmper for for frihed og famille stede her er mide om de fortabte 
som vi ikke kender navnet på  

jack gik stille hen og tændte et lys og stillte det på en sten ved muren han bukket sig ned stille ned og var still et øje blik men vendte så opmærksomheden mod Aurora igen man ville kunne mærke at jack var et stolt væsen på mange måder og lod sig ikke vælte lidt men lige her viste han også omsog for dem som ikke kunne kæmpe selv jack lage ørne stille ned og vendte blikket mod Aurora han gav hende nogle minuter så hun også kunne sluge det her lidt 

Aurora

Aurora

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Satyr

Alder / 94 år

Højde / 149 cm

Nao 13.01.2023 08:09
"Er det rigtigt? Jeg vidste slet ikke at byen her var en by for tidligere slaver. Men er de fleste halvdyr ikke frie?" Det vsr måske igen et emne, som hun ikke vidste eller kendte meget til, for her i Amazonitsskoven var der ikke slaver. Ikke af hvad Aurora vidste. Men når hun ikke kom andre steder, så vidste hun ikke hvor stor et problem det var, "Er alle tidligere slaver her i byen?" Det var selvfølgelig trist hvis folk havde været slaver og var gået igennem den slags, men hun var glad for at folk var blevet frie.
"Ja, jeg bor her i skoven. Ja, skoven er jo stor. Men jeg bor næsten i den anden ende af skoven, så det er måske derfor vi ikke har mødt hinanden. Du er jo også ofte ude at rejse" Kom det smilede fra hende. Hun ville gerne tale om sig selv, "Nej, jeg har ingen søskende. Jeg er alene barn" Utroligt nok, men hun havde egentligt nydt at være alene barn. Hun smilede roligt, som han kom tættere på. 
"Men hvorfor kan du ikke tale med nogen, hvis der stadigvæk er problemer?" 

Hun havde ikke regnet med at hun ville blive vist hen til en kirkegård, eller et gravsted. Men hun kunne godt se hvordan det hang sammen med den historie som han var I gang med at fortælle. "Det kan jeg godt se, det ser helt vildt ud, Jack" Det var selvfølgelig ikke rart at der stadigvæk at der var slaver, men hun var glad for at se at Jack arbejdede for det.

Aurora stod blot roligt og kiggede på Jack, som han trådte hen for at tænde et lys og sætte det. Hun stod egentligt blot og nød det øjeblik som de lige nu havde. Men det var tydeligt at Jack var stolt og at dette betød noget for ham. Det var selvfølgelig vigtigt.
"Her er flot, Jack"

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 13.01.2023 11:03
jack kunne godt høre på hendes undertone at hun var lidt uforstående på det punkt  han sukket lidt og rystede på hvode " nogle er frie men  som jeg sagde der bliver gjort salg af halvdyr på mærkede  mange af dem er for at glæde mænd " han vendte sig stille og kikket hende i øjne der var varme og se i  ham han lage stille hånden mod hendes og holdte om den ikke fordi han mente noget ondt om det et stille smil kom da dun spurte om der ikke nogle der kunne gøre noget 
" der er mange som prøver at råbe op at den er gal men der er ikke nok til at stoppe det Amazon skoven er et godt sted forde den er så stor som den er " svaret han blidt mens de gik side om side hendes hånd føltes så varm  og føltes naturlige at være ved hendes side 

jack stoppet de var storset færdige med at se byen nede fra den var ikke særlige store på nogle måde så det ville tage 20 minuter at gå rundt og finde de forskellige steder " ja byen her er bygget af folk som har været slaver. Eller folk der ville starte på en frisk det også der for når folk kommer til byen  bliver de særlige udvalget " svaret Jack med et stille mine blikket fanget Auroras igen med et stille smil over læben det var længe siden han hadet snakket med nogle omkring det  

Aurora

Aurora

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Satyr

Alder / 94 år

Højde / 149 cm

Nao 13.01.2023 23:46
Det var ikke fordi at Aurora var uforstående over det han viste hende. Hun var glad for at han viste hende rundt. Hun kendte bare ikke meget til emnet, og derfor var det rart at han kunne give hende en rundtur. 
Hun lyttede blot til ham, som han forklarede om hvordan det hele stadigvæk hang sammen. Hun forstod godt at han var bekymret for at der stadigvæk blev handlet slaver, især halvdyr. Det var forbudt i det meste af landet, og kun i Rubinien skete det stadigvæk. Synligt. Det kunne helt sikkert stadigvæk ske alle andre steder. 
"Men hvem har i forsøgt at råbe på Jack? Det er svært at komme slaveri helt til bunds" Så meget vidste hun, "For alle ved jo at det ikke er lovligt at handle med slaver, alle steder undtagen Rubinien" 
Hun smilede som han vendte sig imod hende, hun lod ham tage sin hånd og mærkede hånden mod hans. Hun forstod godt at dette var et punkt som betød meget for Jack, og noget som han kæmpede for.

Aurora vidste ikke hvor stor byen var, men hun kunne se at de nok inden længe ville nå enden, hun var også ved at blive sulten. Det var rart nok at høre om byen, og høre hvordan alt dette var startet. Det var rart at vide at der var et sted til de som behøvede det, om de så havde været slaver eller ville starte på en frisk. "Det er spændende at høre om, Jack" Svarede hun roligt med et smil.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 14.01.2023 00:19
Jack holdte stadige hendes hånd mens de gik han  vendte sig stille mod Aurora med et varmt smil på læben han vidste de var forskellige  væsner men hun forstod ham det var han glad for han nikket hovedet for at vise de skulle vende hjem igen " jeg håber du er sulten og kan lide musik for det kommer der sikkert også noget af " svaret han med et stile og rolige smil på læben  han kunne godt lide at feste så han håbet lidt på de kunne få noget sjovt af det  dog var han ikke sikker på om hans far ville være det det håbet han ikke han skulle ødeligge det her som de var ved at bygge op han mærkede han svedte lidt 

hun var utrolige smuk stille så jack ned i jorden og sagde " du ved godt du ser smuk ud i den kjole ikke " svaret han stille med lidt charmene han måtte prøve at varme hende lidt op men det tænke han hadet gjort. dog ville han stadige lytte til det hun sagde og om hende selv " så du bor altså ude i skoven er det alle steder eller har du et hus " svaret han blidt og nusset hende blidt om hånden mens de gik ørne bliv lagt afslappet ned det var længe siden han hadet følt sig så rolige med en person de kunne måske spille noget musik selv senere vis hun hadet lyst 

jack stoppet stille og rolige op da de noget  den store tæppe ind til deres gås eller hvad man nu kaldte det for han åbnet den stille mens blikket stadige var fast på Aurora ulve øjne så lige så godt i mørke som hos rigtigt ulve. " deres mor er i spise værelse-- hvor deres fadere er ved jeg ikke han skulle vis nok til et møde med nogle " svaret en ung ulv der bukket for  dem og viste dem noget af vejen Jack svaret " tak min ven og det oki vi s kal nok få det sjovt " svaret han dog lidt hårdt over at han var ligeglad med sin far lige nu 

Aurora

Aurora

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Satyr

Alder / 94 år

Højde / 149 cm

Nao 14.01.2023 12:01
Hun havde egentligt ikke nogen problemer, hvis det gav ham en tryghed igennem det han havde fortalt, at de holdt i hånden. Fordi det var et ømt emne for ham. Hun var en meget udadgående person, hun nød andre personer og tænkte meget på hvordan de havde det. Hun bekymrede sig om andre. Så at han holdt hendes hånd, som de gik tilbage gjorde hende intet. Selvom følelsen af at det var første gang de havde mødtes, lå og tryggede i baghovedet - var det lige hurtigt nok? 
"Hvad mener du? Er det ikke blot din mor og os, som skal spise? Skal der være fest?" Det var ikke noget hun havde regnet med, hun havde bare forstået det som om at de skulle spise, efter en dag i haven. Der var ikke nogen der havde talt om at der skulle være fest. 

"Tak" Svarede hun roligt, med et lille grin, "Det er jo din mors. Den er bare for stor" Grinede hun videre. Men det var altid rart at blive rost, for sit udseende. Det var ikke ofte hun blev det. Hun var måske lidt for uskyld til den slags. Hun havde aldrig givet det en tanke. Hun nød bare skoven og blomsterne omkring hende. De var smukke. 
"Ja, det gør jeg. Eller vi. Mine forældre og jeg bor i en lille hytte, inde i skoven. Det er meget hyggeligt" Svarede hun roligt på hans spørgsmål. 

Som de nærmede sig hans hjem, lod hun slippe hans hånd, så de kunne komme indenfor. Hun fulgte blot Jack, som han gik indenfor. Hun kendte ikke personen som tog imod dem. Hun var lidt usikker på hvad der skulle ske, hun vidste ikke om hun var klar på nogen stor fest. Men hun måtte se hvad der skulle ske. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 14.01.2023 13:43
jack mærkede godt hendes nervøsitet lidt og holdte lidt afstand han var en fighter og kæmpede hurtigste det var en slags indsigt han hadet på sådan noget. jack åbnet stille døren og der sad hans mor som smilte bredt til dem " jamen velkommen til og tag plads tag plads " der var en ild sted og et bord med alt mulige mad til hendes mor hadet søret for det  jack måtte stoppe lidt op og åbne munden   hans mor hadet overgået sig selv hvad and gik maden han kikket lidt hen med et sit skævt smil mod Aurora han håbet hun var godt sulten for der så ud til at være mad nok til to dage her 

jack gik stille hen  og flytte en stol så  Aurora kunne tage plads Jacks mor drak lidt the og sippede til den der var lige til okse til gris og så videre der manglet ikke noget som helst Jack tænke lidt også hvad de skulle lave bag efter måske tage på koren og feste lidt der vis Aurora ikke var ved at være for træt dog. jack mærkede en lille rømden " jeg håber i to har hygget jeg og du fik set noget af byen. " svaret hun med et stille smil og løfte gruset op mod Aurora jack selv satte sig ved siden af hende han kunne ikke lade være med at grine af sin mor lidt hun var meget mere frsik ind sin far han  der kunne man godt se hvor han hadet avet lidt af sit opløften humør fra og varme fra 

jack tog stille en fad med forskælige ting og ragte den stille videre han var også selv ved at være godt sulten og rejsen hadet ikke gjort beder han tog også lidt øl og hældte op til sig selv men også Aurora og sin mor det var lidt stkræk så han håbet på hun kunne klare deres øl " iii ja vi fik set let af byen men der er jo heller ikke så meget i nu uden for " svaret han med et stille smil på læbn " 

Aurora

Aurora

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Satyr

Alder / 94 år

Højde / 149 cm

Nao 14.01.2023 17:28
Det var ikke fordi at Aurora ville holde afstand fra Jack, hun lod bare deres hænder skilles, fordi det var mest naturligt, nu hvor de blev skulle indenfor for at spise. Hun vidste ikke hvad hun skulle forvente, nu hvor han havde nævnt musik. Hun vidste ikke om det var fordi nogen skulle spille, eller de skulle. Hun kunne jo spille fløjte og gjorde det ofte over for blomsterne. Aurora fulgte med, gik bag ved Jack, som han åbnede døren og gik indenfor. Hans mor sad ved et stort bord, som bugnede af mad. Det var længe siden at hun havde set så meget mad, hvis hun over hovedet havde. Der var alt hvad man kunne komme i tanke om. Aurora var primært vegetar. Hun levede omkring dyrerene i skoven, og havde ikke lyst til at spise dem. De var hendes venner. 
"Mange tak. Det ser helt utroligt ud" Sagde hun varmt og med et roligt smil, som hun kiggede over på hans mor, derefter på maden og over på Jack. Hans mor havde gjort det godt i køkkenet. 

Hun fulgte atter engang med Jack, som de gik hen til bordet for at sætte sig. Hun smilede endnu engang, som han trak stolen ud til hende og hun satte sig. Hun fulgte hans bevægesler, som han satte sig ved siden af. "Det har vi bestemt" Svarede hun roligt med et smil, "Det har været rart at se jeres by og de i gør her" Sagde hun oprigtigt og kiggede over på hans mor. Hun var en rar kvinde.

Aurora tog imod fadet, som han rakte det til hende. Hun fyldte sit fad med rodfrugter, grøntsager og hvad der ellers var af lækre ting, som lige var til at sætte tænderne i, "Det ser virkelig godt ud" Sagde hun endnu engang. "Tak" Kom det fra hende, som Jack fyldte øl op til hende. Det var heller ikke noget hun drak meget af, men hun kunne holde til det. "Jeg synes skam at der var masser af ting at kigge på og opleve. Det hele er jo nyt for mig"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2