Beau
Te Connoisseur og handler med euforiserende stoffer
"Jeg synes nu jeg har en ret god idé om hva' jeg tar'." Svarede han med sit rolige gemyt. Selvfølgelig kunne der puttes alt muligt i de stoffer man tog, og
derfor handlede det om at få dem fra pålidelige kilder. Det var ikke bare at få dem fra hvem som helst.
Beau var meget underholdt af den sorthårede pige. I dét han skulle til at svare igen,
(for han synes selv hans comeback var perfekt) rejste hun sig op og hans ord druknede bag hende. Med et hævet øjenbryn skævede han i retningen af hvor hun var på vej hen, da benene under hende knækkede sammen. Der gik ikke mange sekunder før han var oppe at stå, og da han var på vej hen til hende, så han en person der havde samme idé.
Det eneste var at han genkendte manden. Og resolut stillede han sig ind foran hende, før den anden kunne gøre fra eller til.
"Jeg tar' den herfra." Lød det bestemt fra Beau, og hver fiber i hans krop spændte op.
"Pjat, jeg skal nok tage mig godt af hende." Manden var en ubehagelig person. Kendt for at
drugge piger som kvinder for at tage dem med hjem. Hvad han gjorde ved dem, havde Beau en god idé om - og det var sikkert mere til.
Det var nok hans ætsende blik Beau havde mærket på dem tidligere.
"Der' vi så uenige." Beau skød brystkassen en smule frem for at virke mere truende. Manden foran ham var et hovede højere end ham selv. Men det betød ikke at Beau ikke kunne slå ham ud.
"Hvad er hun til dig?" Lød det irritabelt fra ham. Beau kunne se at han blev utålmodig og skulle til at tage et skridt forbi ham for at nå hen til pigen. Men Beau skubbede ham hårdt tilbage i forsøget. Folk omkring dem så en smule alarmeret ud.
"Min lillesøster." Sydede Beau skarpt. Hvilket fik manden til at trække sig en smule tilbage. Han så overvejende ud, om det var besværet værd.
"Pis af med dig." Beordrede han køligt, og nikkede til udgangen. Han sendte den anden et magtfuld blik. Det var ikke nu man skulle sige Beau imod.
Manden tænkte ihvertfald at det ikke var besværet værd; og skabe unødig opmærksomhed ville blot forværre hans egen situation. Især hvis han ville forsætte med den slags i fremtiden. Så han trak sig med et fnys og et blik der brændte af had.
Med det samme at faren var drevet over, kunne han mærke vreden sive ud af ham. Beau svøbte hende heroisk op i sine arme, og kiggede bekymret ned på hende. Han sørgede for at hendes yndige hovede lå op ad ham, så det ikke dinglede når de gik.
Hun var ikke en skrøbelig pige, så at bære hende således var ikke en nem affære, men det var ikke fordi hun var for tung heller. Heldigvis var Beau utrolig fysisk udholden at han stædigt bar hende hjem.
Hele natten havde Beau våget over kvinden som var besvimet til festen. Han havde sørget for at vende hende på siden så hun ikke ville ligge sig fladt ned og kvæles i sit eget bræk. For at støtte hende i stillingen, havde Beau viklet en af sine trøjer godt sammen til en kugle og lagt den tæt op ad hende.
Beaus værelse var lagerrummet til hans thehandel og der var kun plads nok til én madras, som hun havde optaget. Derfor havde Beau skuttet sig sammen i siddende stilling, op ad en af reolerne, så behageligt han nu kunne. Han gled ind og ud af søvn, og sad med fronten til hende så han kunne tjekke at hun stadig trak vejret når han åbnede øjnene.
Beau var dog nu faldet i søvn med armene over kors da de første stråler af morgensolen ramte vinduet.
Beau Bayron | 24 år | Te-connoisseur og drug dealer | Menneske
"I am human, and I will let you down - I think it's funny that we say that, when things don't seem to go our way."