at besøge en ven

Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 18.12.2022 12:19
det var blevet halv koldt over Elverby og  mange af eleverne sukket lidt efter efteråret så kunne man få lidt ro i kroppen træerne var faldet i vinteren hig og mange  dyr var også  ude ved kanten af byen hadet Draco været med til at give en famille Egern en lille smule nødder som de kunne gennem nogle af dem var kalvet helt op på hans skulder han grinte lidt over det og hadet sagt pænt " det var så lidt "  Draco tog stille sin taske op omkring sig han hadet en kuvert med han hadet  lovet  at komme forbi  elverly med noget til hende eller hans far hadet draco mete at hans far forsøgte på et eller andet men det var ikke til at sige hvad. Draco vidste det hadet været svært for ham at finde venner men han give  elverly en chance  stille stod han for an hendes hus draco bankede stille på men der var ingen hjemme så det ud til "Det er det da det Rigtigt nr. er det ikke?" stille gik han til bage og så lidt op men der så tomt ud  måske var hun ude i haven   hun kunne jo lide at være der nogle gang. Draco gik stille videre og hen til haven  men på vejen stoppet han op da han fik øje på nogle der kendte ham han stod og snakket lidt med dem han hadet sit nomale flotte tøj på som udstillet lidt grøn og guld på sig 
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 18.12.2022 12:29
Elasha havde som altid gang i have arbejdet i elverly. hun havde en kæmpe have som gjorde elverne ikke sultede om vinteren. hun sab på knæ og var igang med at pille ukrudt op af gulerods afdelingen. og det kunne tage et stykke tid for hende da hun altid var igang med at gøre de voksede til en pæn størrelse også når hun nu var igang. hendes blondte hår sad i en halv hestehale og hun nynnede for sig selv. hun havde en morv med sig ned i haven og den gik bare rundt og gravede lidt i det ukrudt den fandt. den gik over til Elasha og lagde sig ved hendes side efter noget tid. hun satte sig ned på sine ben og nussede morven. hun vidste at de var sjældne og derfor passede hun godt på den. hun var ikke just en der var populær i elverly men hun sørgerde for mad og det var det vigtigste for hende lige nu. hun hadede når hun ikke kunne passe sit job.

haven trangte til lidt magi kunne hun godt se men hun havde jo ikke uanede krafter så hun måtte vælge hvad der var vigtigst. gulerøder holdte tit godt i vinteren. men måske hun også skulle gi kålen lidt opmærksomhed. hun havde lyst til at sprede sin magi ti alle afgrøderne men så ville hun dajse om og det havde hun ikke tid til.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 18.12.2022 12:47
Draco gik stille videre og så hende nede på hug han lænet sig lidt og studeret henne på afstand  het stille smil kom over Draco mens han åbnet stille  og lukket have lågen til  haven mest alt for at give lyd fra sig. han bar stadige på Kurverne som han skulle give til hende " Hej Elasha har du det godt ! " råbte han mod hende for at være sikker på hun ikke bliv forskeret over at han sådan kom bag fra Draco stod stille lænet op af et træ i nærheden hans blik var fast mod Elasha hun så beder ud i dag ind hun gjorder sidste dog lidt beskidt som altid men det pynted nu også godt på hende Draco underet sig over at hun ikke fik kikket på det hun fejlet men det var jo sådan det nu en gang var


Draco løfte stille Kuveren op " jeg har den her fra min far han sagde jeg skulle tage den med det skulle hjælpe i mod det du har " svaret han blidt og kikket rundt  og stillet den blidt på jorden Draco kikket igen rundt faveren var flotte nu og det gjorder det kun beder at være ude lige nu 
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 18.12.2022 12:57
Elasha sad roligt på knæ og så ud over hendes grønsager, hun hørte en knirken og en råbe til hende. hun ventede lidt med at dreje hovedet. hun nød synet af sin have. ja hun var pakket godt ind og det gjorde hun blev beskidt.
hun satte hænderne i jorden og skubbede sig op at stå. hun så mod draco og nikkede som et goddag. hun var snavnet i hovedet fra da hun havde havde gnedet sig i panden for sved. hun gik roligt over til draco. "jeg har det som jeg plejer. tak." sagde hun og smilte lidt til ham. da han stilte kurven så hun undrene ud. ingen havde sagt de ville komme med noget til hende. "hvorfor skal jeg ha det." spurgte hun undrene og så ned i kurven. folk plejede at komme med kurve for at få mad af hende, ikke omvendt.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 18.12.2022 13:06
Draco kikket lidt ned i den han så der lå lidt medicin og noget sødt og slik til hende et stille smil brede sig over draco "hehe han mente vel du trængte til  noget nu hvor du gør det  så godt og medicin var for di je sagde du var lidt syg sidste gang vi så hiadnen " svaret han og tog sig til nakken lidt med et blidt smil og en smule rød over kinderne han kunne ikke helt forstå hvorfor hans far hadet givet hende det men han mete vel det kun godt 

" hvordan har du haft det ellers... det ser ellers ud som om høsten har været god i år " svaret han blidt og gik gik stille rundt i hendes have der var altså pænt her og det kunne Draco godt lide han bar ikke noget våben eller noget som helst andet overhovet han bart kun det han stod i og så den lille kuvere han hadet med  der lå også en bog om alt om planter en sjælnde bog nede i den den var dog fra Draco  

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 18.12.2022 13:24
Elasha så ned i kurven og så undrene på draco. "men medicin hjælper ikke. jeg har prøvet det hele, tro mig. jeg har været hos alle alkymister og intet har hjulpet." hun s pludselig bogen der lå under medicinen og grinte. "jeg tror ikke kun det er noget til mig din far har pakket. denne må være din" sagde hun og tog bogen op. hun havde selvfølgelig kendskab til den bog så det var ikke til hende.

hun tog de søde sager og så lidt på draco. hun lagde det på jorden og gik over til sin have og sukkede. "det er da bedre end sidste år må man sige. men maden skal jo ud til alle elvere i Elverly. så ved ikke om der er nok." hun var træt af ukrudtet og havde lyst til at bruge magi på at afgrøderne voksede og ikke ukrudtet men det hjalp nok ikke for så ville hun jo ikke kunne stå åp sine ben
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 19.12.2022 14:30
Draco tog sig lidt til nakken og grinte " nej nej den er skam fra mig jeg tænke du måske kunne lide den den er Origanl " svaret han og peget med en underskrift på  en tom side" svaret han blidt  dog kikket han lidt med en mistanke og tog sig til hagen " neej måske ikke men det kan være det hjælper lidt mere på det min far sagde i værfald det ikke skadet og prøve den af " svart han blidt og tog den lille falske op med noget guld indhold hans far arbejdet med medicin også så  det var slet ikke nyt for ham dog lage han den lidt ned igen da hun begyndte at kikke rundt i sin have Draco kom med et stille smil over læben 

"den skal blive god til næste år jorden få undergrund vand så det skulle nok næringen til sig " svaret han og stillet sig ved siden af Elsaha  dog gjorder han ikke meget andet ind at blive s Draco tænke tit på hvorfor hans far prøvet at hjælpe så mange  dog var Elasha en ven og det kunne han godt lide Draco smilte til hende og puffet lidt til hende med et knytte neve ikke for hårdt bare sådan en strøj   

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Alianne_ , Krystal , Helli
Lige nu: 3 | I dag: 12