Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 03.11.2022 16:27
Gående lidt rundt blandt de mange boder, havde Luna gået i alt for lang tid. Den sorte hætte var trukket op over hovedet, mest for at skjule ansigtet lidt. Påklædningen var den samme. Nogle korte shorts, en slidt trøje, ingen sko. Udover det havde hun som altid den sorte kappe over sig. Hun var bare typen som altid skjulte sig fra andre. De fleste synes nok at hun slet ikke havde en grund til det. Hun var vel ikke den grimmeste person, men hun var bare genert, og synes ikke selv hun var smuk. Det var nok også mest på grund af ingen havde fortalt hende, at hun var det. Den eneste som havde nævnt det var Tori og hun synes slet ikke alle de ar og skrammer rundt på hendes krop, var pæne.

Hun kiggede rundt, som hun stoppede op henne ved en bod, hvor der blev solgt krydderier. Det var da lidt spændende, selvom hun nu ikke havde noget, at bruge det til. Men der var nok nogle krydderier, som smagte utrolig godt"Hmm..."mumlede hun lavt, før hun pludselig fik fejret benene væk under sig. Et overrasket udtryk malede sig over hele hendes ansigt. Hætten viste hendes ansigt, og hun var slet ikke fan af det. Tøjet var på vej over hovedet, men hun fik hevet det lidt ned, så hun ikke skulle blotte sig for alle de mange mennesker som gik rundt. Hvem vovede, at hive fat i hendes hale, og fjerne jorden fra hendes fødder. En fjende? ja det var sikkert en stærk fjende. Hvad kunne det ellers være, og hvem kunne det ellers være?

Hun viftede lidt med armene, men prøvede også at holde fast på tøjet så hun ikke skulle hænge halvt nøgen i luften. Men det gjorde hun desværre lige nu"Sæt mig venligst ned!!" råbte hun højt, og prøvede at se om hun kunne få øje på personen som havde fat i hende. Men det var svært, når det lyse nærmest hvide hår dækkede øjnene. Det var bare ikke nemt, når man hang med hovedet ned ad. Et dybt suk forlod hendes mund, og hun kunne høre hvordan personen begyndte at gå. Åh nej.. Hvor skulle han hen med hende, hvad skulle der ske. Hun bed tænderne sammen, og prøvede at få fingrene i sin kniv. Men det var svært når hun i forvejen skulle sørge for tøjet ikke fløj over hendes hoved, og ned på jorden, og hun skulle også sørge for at kniven ikke faldt ned"Helt ærligt.. Slip mig, og slip min hale!!" råbte hun ligeså højt og prøvede at fjerne håret fra øjnene, så godt hun kunne. At denne person havde fat i hendes hale, gjorde bare ikke det hele bedre.

It's never my fault, only 90% of the time but shh...
Issac Thorne

Issac Thorne

Løjtnant for det øvre bydistrikt

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 03.11.2022 16:52
Den her tid var egentligt relativ stille og Issac havde ikke haft meget at lave på det sidste. Det skyldtes helt sikkert at det var blevet November, og vinteren snart var på vej. Det var allerede blevet koldere, det regnede oftere og det var tydeligt at se at beboerne i byen gjorde klar til den hårde vinter, som de af og til blev ramt af. 
Der var dog lidt mere gang i byen denne dag og markedet var vel besøgt, det var helt sikkert en af de dage hvor folk skulle have handlet ind, madkammeret derhjemme skulle fyldes op.

Der var som sådan ikke noget som krævede hans handlinger eller reageren, for folk passede sig selv, handlede og gjorde hvad de skulle, det var rart at se. Det gjorde bestemt hans job nemmere, og det var måske også på grund af at der ikke var så mange mennesker, som der plejede. 
Hans egne tanker som han gik rundt i, ned ad gaden, blev han revet ud af, som råb og skrigende lød igennem markedet. Det var sjældent at nogen skreg på den måde, så hvad der foregik måtte han undersøge. Issac var ikke helt klar over hvor lyden kom fra, men han gik hurtigt og målrettet efter lyden.

Det var et noget spøjst syn som ramte hans øjne, da han nåede frem. Det var ikke noget han havde forstillet sig eller regnet med nogen sinde at skulle se, men han stod over for en person som løftede en pige i hendes hale. Hale fordi at det lignede at hun var halv firben. Godt nok havde han set meget og mange ting, men det her var specielt. 
Det var tydeligt at den unge kvinde ikke ønskede denne handling, og den store fyr virkede ikke til at reagere på hendes afvisning og derfor måtte han nok træde til. "Hey!" Råbte han aggressivt imod manden og gik hen imod ham. Han havde hele tidne hånden på sit sværd, både for at advare, men også for at være klar, "Er du sød at sætte hende ned?!" 
Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 03.11.2022 17:09
En stemme kunne høres, men Luna kunne overhovedet ikke andet end mandens grimme og store fødder. Hvem troede han lige at han var, og bare sådan fejre benene væk under hende. Det var slet ikke romantisk, men intet med denne stygge mand, var særlig romantisk. Han var sikkert heller ikke engang særlig pæn. Undrende og meget forvirret kiggede Luna rundt. Hvem i gudernes navn talte, hun kunne ikke se noget, og det var helt sikkert på grund af håret og hætten som var havnet i hendes ansigt. Livet på hovedet, var ikke særlig spændende, og hun kunne godt mærke, at hun følte sig svimmel.

"Ja sæt mig ned, du skader min hale!!" råbte hun irriteret og prøvede at slå ud efter den store stygge mand. Men han stod godt nok fast på jorden. Det var slet ikke fair, for hvordan kunne hun rokke ham væk, og flytte ham. Hun hang og dinglede i luften, alt sammen takket været denne dumme mand. Han burde skamme sig, og Luna sukkede dybt over hele situationen. Hun prøvede at kigge hen på sin hale i mandens hånd, men det var lidt svært, når ansigtet var dækket af hendes hår og hætte. Som hun ihærdigt prøvede at få øje på hvem der snakkede, vidste hun godt at hun nok var nødt til at slippe tøjet. Det var hun også ligeglad med lige nu, så hun slap tøjet, og tænkte ikke på at hun blottede hele sin overkrop.

Hænderne løftede hun op til ansigtet, og flyttede lidt af håret væk. Nu kunne hun se noget, og det var meget bedre. Hvis det betød at hun skulle hænge, blottet i luften så var det altså nødt til, at være sådan. Hun havde ikke flere arme, eller hænder til at holde styr på alt. Hun kunne så se en nydelig høj mand, og tænkte straks, at nu kunne hun komme fri. Men manden som havde grebet på hende grinede bare, og tog sig til maven. Luna var slet ikke tilfreds, som hun efterhånden mere og mere følte sig svimmel og dårlig. Ikke nok med det, så vidste manden åbenbart ikke, at man ikke skulle hive og løfte et firben i halen. Manden virkede meget flink, og han var ganske pæn faktisk også"Jeg tror ikke denne dumme mand gider!!" råbte hun til den flinke og pæne mand på jorden. Han så måske bedre ud, når hun ikke hang på hovedet. Alting så sikkert bedre ud, når man ikke dinglede i luften. 

Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 03.11.2022 19:33
Det var så absurd en situation som han stod overfor. Manden var stor og bred og var noget større end Issac selv, og derfor var han ikke sikker på at han kunne give den helt rigtige modstand mod denne mand. Men nu var han den eneste byvagt i området, og derfor var det jo hans problem. Der gik hellere ikke lang tid før at dette optrin skabte så meget påstyr, at der stod en kødrand af folk rundt om dem, for at se hvad der skete. "Jeg bliver nød til at bede jer om at træde væk, så ingen kommer til skade" Kom det næsten kommanderende fra ham som han kiggede rundt på menneske mængden, men det virkede åbenbart ikke til at de kunne høre - nogen af dem.

Han havde aldrig set denne mand før og han vidste virkelig ikke hvad han skulle stille op med ham, for han lyttede tydeligvis ikke og havde ingen intentioner om at sætte den unge kvinde ned. "Hey!" Forsøgte han igen som gik endnu tættere på, "Sidste gange! Sæt kvinden ned eller.." Det virkede næsten på den eller anden måde, at bruge eller.. til sidst i en sætning. Enten så ville han føle sig truet og gøre som der blev sagt og ellers ville han måske gøre det værre, også for Issac. 

"Nej, det virker desværre ikke sådan! Men jeg skal nok få dig ned" Issac trak sit sværd og pegede det over mod manden, "Det er her sidste advarsel! Jeg har ikke tænkt mig at bruge hele dagen på dig, så hvis du ikke sætter kvinden ned, så bliver jeg nød til at neutralisere dig" Truede han hårdt. Det var selvfølgelig sidste løsning at hugge til manden med sit sværd, men måske var han nød til det?
Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 03.11.2022 19:45
Hvorfor havde denne mand også valgt, at indfange hende. Hun havde da ikke gjort ham noget som helst. Nej hun havde skam bare stået og kigget på krydderier, intet andet. Men at han ikke gad slippe hende, det var frygteligt. Hun følte sig virkelig svimmel som hun dinglede i luften, og det gjorde ikke hele situationen bedre, at han med vilje svang hende fra side til side. Hvis hun ikke kastede op af det her, ville hun uden tvivl få det meget dårligt. Alle menneskene som ville se, hvad der skete fik Luna til at hade det hele endnu mere. Men hun kunne ikke gøre så meget. Hun prøvede endnu engang at slå ud efter manden, og heldigvis ramte hun ham på kinden med sin kniv. Denne flinke mand, som i Lunas øjne virkede som en ridder, eller en af de der gentleman som altid ville redde skønjomfruer. Han ville hjælpe hende, og redde hende. Hvor var hun heldig.

Hvis hun så bare kunne komme ned på jorden igen, ville det være fantastisk"Virkelig!? tak..Tak!" fik hun endelig fremstammet, hun var slet ikke vant til, at andre ville hjælpe hende eller redde hende. Så det gjorde hende utrolig glad, at han ville gøre det. Han måtte virkelig være en fremragende person. Hun fulgte ham kort med øjnene, som hun hårdt bed tænderne sammen over hvor ondt grebet rundt om sin hale var. Hvorfor havde denne mand også så godt fast. Kunne han ikke have grebet fat rundt om hende, i stedenfor hendes hale. Ordene fra ham kunne Luna godt lide, og endda meget. Hun synes ikke manden virkede til at lytte, og hun prøvede endnu engang at ramme denne dumme mand med sin kniv. Det virkede dog bare til, at manden blev mere sur end han allerede var. Men han ønskede vel heller ikke, at dø så han var da nødt til at sætte hende ned.

Hun sank en klump, over hvad han havde tænkt sig at gøre"Ja sæt mig venligst ned!! og slip min hale!" råbte hun højt, som hun bestemt sigtede efter at angribe ham i ansigtet med sin kniv. Det virkede heldigvis, og han slap hende. Dog havde hun så bare ikke lige tænkt på, at der var lidt langt ned til jorden fra den højde hun var i. Så hun skyndte sig at lukke øjnene. Var det ude med hende nu? skulle hun dø? nej.. Den flinke og heltemodige mand skulle nok redde hende. Ikke at hun nød, at være en skønjomfru i nød, men det var hun åbenbart. Imens manden ømmede sig, og tog sig til ansigtet, håbede Luna inderligt, at manden ville gribe hende. Ellers skulle hun håbe at hun ikke landte på sin hale, eller hoved.

Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 03.11.2022 20:21
Hun havde virkelig ikke noget at takke ham for på nuværende tidspunkt. Han var byvagt, og endda løjtnanten for dem, så det var kun hans pligt at sørge for ro og orden. 
Det virkede slet ikke til at han kunne få denne, nærmest kæmpe, til at stoppe med hans handlinger. Han havde allerede givet ham to advarsler - og sagt at begge var hans sidste, hvilket han stadigvæk ikke lyttede til og snart havde Isaac virkelig ingen anden udvej en at bruge vold mod denne mand. Han ønskede det virkelig ikke, for han ønskede ikke at skade andre uden grund. 
"Nu bliver du virkelig nød til at stoppe med denne handling og sætte kvinden ned!" Han håbede at det ville være nok, men han tvivlede. Hvorfor skulle han ændre mening nu, når han ikke havde lyttet før.

Han havde trukket sværdet og rettede det imod ham endnu engang, han skulle nok få hende ned på den ene eller anden måde. Han nåede dog ikke at bruge det da hun havde taget sagen i egen hånd. Den unge kvinde havde trukket en kniv og havde snittet manden i ansigtet, hvilket fik ham til at slippe hende. Det hele skete meget hurtigt, men Issac formåede at stikke sværdet i skeden, løbe hen mod kvinden for at prøve at redde hende fra faldet. Manden kunne Issac se løbe væk fra stedet, han ville alligevel ikke kunne gøre noget mod sådan en størrelse. Nu handlede det om den unge pige, som han lige nu havde i favnen. 
Han lod hende ligge i hans favn som han gik væk med hende. Han havde ikke lyst til at ligge hende her på jorden, foran alle disse folk. "Flyt jer!" Kommanderede han med folk, som han gik væk med hende og nåede til byvagternes hus og gik inden for med kvinden. Hun skulle tilses efter alt dette. 
Han satte hende ned på en stol og kiggede på hende, "Er du kommet til skade?"
Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 03.11.2022 20:34
Reddet af denne heltemodige mand, som Luna ikke engang kendte, eller vidste hvem var. Men enhver person som reddede hende, var gode i hendes øjne. Selvom hun dog var forberedt på at ramme jorden, og dø. Eller ikke at hun faktisk håbede det skete, men hun troede ikke at han ville gribe hende, og nu stod med hende i favnen. Kort glippede hun med øjnene bare for at være helt sikker på, at hun var tilbage til virkeligheden igen. Hun kiggede lidt omtåget rundt. Ja svimmel det var hun uden tvivl. Der var en god grund til det, hun havde hængt og dinglet i luften. Alt sammen takket været denne grusomme og dumme mand. Han var heldigvis gået væk, selvom han ømmede sig over angrebet fra hendes kniv, og sikkert også fra de sten de fleste mennesker havde kastet op på ham.

Hun løftede en hånd op til sit hoved, og blinkede nogle gange med øjnene. Halen var øm, og gjorde utrolig ondt. Med halvt sammenbidte tænder, vendte hun blikket op på manden. Lige nu følte hun sig heldig, over at være i hans favn. Han havde reddet hende, og man skulle jo ikke klage når flotte mænd reddede kvinder. Luna betragtede mandens ansigt kort, som hun strøg sin hånd hen over sit hoved. Hun var fortsat svimmel, og var ikke sikker på, om hun var okay. Hun var skadet, men havde det nu også fint udover svimmelheden, og en skadet hale. Hvor skulle denne flinke mand hen med hende? bortførte han hende nu? nej nej det var han da ikke typen som gjorde.. Han virkede så høflig, og elegant. Sådan rigtigt gentleman agtigt, og det kunne hun godt lide.

"Ehm.. Joo, altså min hale er skadet.. Og jeg er svimmel"hun lod fortsat hånden glide over hendes hoved. Kort lukkede hun øjnene og helt uden at tænke over det, lagde sit hoved ind imod hans brystkasse. Hvor var det frygteligt, at hun pludselig skulle få det så dårligt over en dum og muggen mand. Var han overhovedet en mand? han var sikkert en kæmpe.. En dum kæmpe, med grimme fødder. Selvom hun ikke engang havde sko på, synes hun da at hendes fødder var pænere. Efter kort tid åbnede hun øjnene, og skulede kort ned imod sin hale. Den gjorde ondt, og det var bare noget af det værste for hende, når halen var skadet"Du reddede mit liv.. Tak" mumlede hun lavt og overrasket som hun kiggede på manden foran sig.

Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 03.11.2022 21:25
Han fik hende uden problemer hen i byvagternes hus, efter at have møvet sig igennem den nysgerrige menneskemængde, som ønskede at se hvad der var sket med pigen. Det gjorde han alt for ikke at skulle ske, for det vedkom ikke dem. De måtte forsætte med deres eget liv, i mens hans tog sig at den sårede kvinde.

Issac lagde en hånd om hende hoved og aede hende, som hun sad der på stolen og lænede sit hoved op ad hans bryst. Det var tydeligt at hun var påvirket efter alt det der var sket. Det var der jo ingen der regnede med ville ske for en, og det var klart at hun havde det sådan som hun havde det. 
Isaac lyttede til hendes ord og rakte ud efter en skindflaske som stod på bordet, med vand i sig. Han bed proppen af og lod den hænge i den snor som var indbygget, "Her, drik lidt. Så får du det bedre" Det var han sikker på at hun ville, eftersom at det blot var svimmelhed. Men det kunne være slemt nok. "Hvad med din hale, skal jeg følge dig til en healer?" Han kiggede spørgende på hende og sendte hende et smil. 
"Jeg er blot en byvagt, det er mit job at sørge for at ingen af borgerne kommer til skade, så selvfølgelig hjalp jeg dig" Fortalte han glædeligt, for det var ikke andet end sandheden. "Mit navn er Issac. Hvad hedder du?" Det var rart nok at vide hvem han havde siddende hos ham, hvis han skulle hjælpe hende. Hun virkede ikke særlig gammel og derfor ville han nok skulle have fat i hendes forældre, hvis det havde en betydning. Det var svært at vurdere hendes alder.
"Er der noget jeg kan gøre for dig? Så må du sige til"
Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 04.11.2022 13:26
Som han aede hende rødmede hun lidt, det var ikke noget hun var vant til. Men nu var hun heller ikke vant til, at andre reddede hende. Dog havde hun bestemt intet imod det, når redningsmanden var ganske nydelig som denne mand var. Luna havde utrolig mange smerter i halen, utroligt nok var hun mildt svimmel. Men det var mest halen som gjorde ondt, men at hun havde ramt den stygge mand med sin kniv, var hun meget glad for. Da han nævnte at hun skulle drikke det, som han havde rakt frem imod hende, smillede hun bredt og drak det. Hvis det ville hjælpe hende, var det helt sikkert det værd.

"Jeg har virkelig ondt i min hale. Jeg tror vi bliver nødt til at tage hen til en healer.. Jeg er bekymret for halen" hun skulede bekymret til halen. Det var godt nok uheldigt, at den skulle blive så skadet. Men det var ikke hendes skyld, det var alt sammen den dumme, og stygge mand, som var skyld i at hun havde frygteligt ondt i halen. Det var nok en god idé at han fulgte hende med hen til healeren. Tænk hvis den stygge mand lurede i krogene, og ikke havde givet op. Luna havde slet ikke lyst til, at skulle møde og blive fanget af manden igen. Så det var nok bedst, at denne flinke byvagt fulgte hende hen til healeren"Du forlader ikke min side vel.. Fordi hvis ham den stygge mand kommer tilbage.. Så" hun kiggede ned. Bed tænderne sammen, og holdte lidt rundt om sin hale.

Da han fik præsenteret sig, lod hun et bredt smil komme frem"Jeg hedder Luna, hyggeligt at møde dig" hun brugte en blid og venlig stemme. Denne Issac her var godt nok venlig, og høflig. Hvorfor var de fleste mænd ikke det? dem hun havde mødt, og flygtet fra var frygtelige. De tænkte også altid kun på én ting, og det var opgivende nærmest. Hun tiltede hovedet og strøg blidt fingrene hen over hendes hale. Hun kunne mærke svimmelheden, som hun slet ikke sad stille på stolen. Hun svajede lidt til begge sider"Jeg er virkelig svimmel.. Har du noget imod det"spurgte hun som hun strøg den frie hånd hen over sit hoved.

Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 05.11.2022 07:00
Den unge kvindes dag havde måske ikke været så glimrende, som hun havde regnet med da hun stod op ad sengen hertil morges. Som han havde sagt til sig selv flere gange, så havde han sjældent oplevet noget som dette scenarie som han lige havde været udsat for. Han havde set meget i sit liv, men blot det at se så stor en mand tage en så lille og skrøbelig, og ikke mindst halv firben op, virkede så mærkeligt. 
"Det kan jeg godt forstå. Det er dig der kan mærke, hvordan den har det efter den uheldige situation" Issac vidste ikke noget omkring haler, så det var kun der kunne informere ham om den slags og om hvordan det gik. Han var en del af byvagterne, så han skulle selvfølgelig sørge for at hun var i sikre hænder, indtil at hun var okay. Der ville nok gå noget tid. 
"Nej, selvfølgelig forlader jeg ikke din side. Jeg skal nok følge dig derover, og blive hos dig indtil du er tryg igen" Han tvivlede på at manden ville stå omkring hjørnet, men man kunne aldrig vide sig sikker. Han tvivlede på at det her var noget personligt, men måske bare en tosse som havde fundet hende spændende, og værende dum nok til at samle hende op, fordi han fandt hendes hale spændende. Så dumme var der jo nogle der var.

"Vi skal nok få dig god igen, Luna" Forsikrede han overfor hende, "Det er bestemt også hyggeligt at møde dig, måske havde det være bedre under andre omstændigheder" Hun ville nok hellere have undgået alt dette, for at møde ham på en anden måde og ikke mindst undgå at blive udsat for det hun var blevet. "Nej, desværre ikke. Ikke andet end vandet, men det hjalp måske ikke?" Issac havde ingen magi eller tricks som han kunne vise hende, "Hvis du kan gå selv, så kan jeg sagtens hjælpe dig over til en healer, eller er der noget andet du ønsker?"
Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 07.11.2022 10:32
Det havde godt nok også været underligt. Hvem skulle have troet, at hun skulle blive fanget af en eller anden grum og styg mand. Han var godt nok også høj, hun havde ikke regnet med det. Heldigvis havde denne flinke byvagt reddet hende, og hvis han ikke havde gjort det vidste hun ikke hvad hun skulle gøre. Hendes hale var nok også det de fleste fjender ville få fat i, og det var aldrig til at vide hvor mange fjender hun skulle møde. Et lettet suk forlod hendes mund, og hun lod øjnene hvile sig på denne flinke, og nydelige mand. Han var da pæn at kigge på, det indrømmede hun gerne.

"Det er jeg glad for, at høre.. Jeg frygter nemlig lidt af den stygge og dumme mand vil finde mig igen" hun ville slet ikke ønske det, eller tænke på det. Men man vidste jo aldrig, når det handlede om fjender. Luna kunne også bare have været på vagt med hendes kniv, og pile langt væk fra manden. Dog nåede hun slet ikke det, og hun tiltede hovedet en lille smule. Hun var heldigvis tryg hos denne byvagt ved hendes side. Selvom hun stædigt prøvede, at skjule at hun havde været bange, så kunne hun ikke lyve for sig selv. Frygten for manden ville finde hende igen, og angribe hendes hale, var stor hos hende. Hvorfor skulle andre også angribe hendes hale. Hun kunne godt selv bruge den til modangreb og andet lignende, men hver gang den blev såret eller skadet, fik hun altid så ondt.

Uden at tænke over det, gav hun ham et stort kram over hans ord. Det gjorde hende meget glad, og det fik hende også til at smile lidt større, end før. Ja halen skulle nok blive god igen, det var hun sikker på. Næste gang skulle hun vel bare sørge for, at passe bedre på så det samme ikke ville ske igen. Hun drak lidt mere af vandet, og mærkede lidt efter. Jo det hjalp heldigvis, for hun følte sig ikke så svimmel længere. Gudskelov, at hun ikke skulle være svimmel i længere tid"Jeg er ikke svimmel længere, så det hjalp" nævnte hun med en venlig stemme, som hendes blik hvilede sig på ham kort. Spørgsmålet om hun kunne gå, fik hende til at rejse sig op. I et kort øjeblik kunne hun godt mærke alting snurrede rundt. Dog efter ganske kort tid blev det bedre, og hun vendte sig rundt imod ham. Svimmelheden var væk, men halen gjorde ondt, og hun strøg blidt nogle fingre hen over halen"Jeg kan godt gå, jeg blev bare lidt svimmel kort. Men jeg er klar" lød det fra hende som hun fastholdte det brede smil på ansigtet.

Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 07.11.2022 21:45
Det var selvfølgelig klart at hun havde en følelse af at manden måske ville komme, chokket sad helt sikkert stadigvæk i hende og det var der intet at sige til. Det var nok ikke hver dag at hun oplevede at nogen greb hende på den måde, men hun havde sikkert en del fjender som ville hende det ondt, når hun var halv firben. "Mon ikke vi finder ud af at finde vej til healeren, uden problemer?" Spurgte han med et roligt smil, og prøvede med lidt humor. 
Man kunne sagtens se at pigen var bange for hvad der skulle ske, hun var stadigvæk en ung teenager og havde været ude for en oplevelse som man aldrig ville regne med at man kom ud for. 
Manden havde ikke virket til at være særlig klog, når han flere gange fik at vide at han skulle sætte hende ned og lade hende være, men ikke lyttede. En mand af hans størrelse, passede måske heller ikke ind i en by som Dianthos, hvor han åbenbart blot ville skabe problemer. 

Han blev overrasket over krammet som hun kom med, for det havde han måske ikke ventet lige nu. Men tog altid gerne imod sådan et. Det var vigtigt at berolige hende, som man nu kunne efter denne oplevelse og hvis hun stadigvæk havde ondt, så måtte de jo gå over til healeren, så hun kunne blive kigget på. Især hendes hale, som hun var meget øm omkring og som havde været målet, for manden. "Jeg er sikker på at vi skræmte manden væk, så han ikke står og lurere rundt om et gadehjørne. Ellers så er vi jo to mod en" Grinede han kort som han kiggede over på hende. Sandsynligheden var nok lille, for at han kom igen, men så ville de være klar.
"Det er jeg glad for. Vand er altid godt, når man er lidt svimmel" Sådan at blive kastet rundt med og hevet op måtte man helt sikkert blive al for svimmel af. 
"Okay, hvis du stadigvæk føler at du vil se en healer, så lad os tage derover. Er du frisk nok til at gå eller skal vi have dig op igen?" Hvis hun havde ondt i benene eller halen, så måtte han jo træde til og bære hende igen.
Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 09.11.2022 12:59
Hans ord om at finde vej til healeren uden problemer, fik et smil frem hos hende. Det lød virkelig godt i hendes ører. Hun havde også brug for en healer lige nu. Næste gang skulle hun bare sørge for, at det ikke ville ske igen. Hun havde bestemt ikke lyst til at blive fanget af en dum og styg mand igen. Luna var nødt til at være mere på vagt. men hun havde så heller ikke regnet med at der ville være en så stor mand i det her område. Hun lyttede til ham, og kunne heller ikke lade være med at grine en smule. Ja hun håbede virkelig også at den mand ville være væk, og at de havde skræmt ham væk. Hvis ikke skulle hun nok være klar med knive, og sin hale som våben. Selvom halen ikke havde det særlig godt i øjeblikket.

"Ja denne her gang har han ikke fanget mig, så vi kan helt sikkert godt klare ham!" lød det alt for optimistisk og muntert fra hende. Hun grinede lidt, og havde været meget glad for, at hun kunne få noget vand. Det hjalp utrolig meget på svimmelheden. Som hun næsten lige skulle til at drikke lidt mere, hørte hun spørgsmålet. Det fik hende til at kigge ned imod sine ben, og halen. Hun var lidt svækket fortsat, men på den anden side. Hun havde heller ikke noget imod, at blive båret af denne flinke mand. Han var jo også ganske nydelig, så det skulle man da nyde. Især når det ikke skete så tit. Hun prøvede at stå på begge fødder, men kunne godt mærke balancen drillede lidt. Men måske hun bare stædigt skulle acceptere det, og prøve at gå.

Det ville måske også være træls for en mand som Issac at bære hende. Det ville bestemt være noget som hun slet ikke var vant til, overhovedet ikke. Hun havde kun oplevet det en gang, hvor hun blev båret"Jeg tror godt, at jeg kan gå derhen... Sammen med dig. Men jeg skal nok give besked hvis du skal bære mig" smillede hun lidt, som hendes blik hvilede sig på ham. Nu skulle de så bare ikke møde flere fjender, eller stygge og dumme mænd. Men det var nok aldrig til at vide, for Luna havde skam været udsat for mange fjender, både med vinger og uden vinger. En fælles ting for alle fjenderne var, at de var så glade for hendes hale, og gerne ville snuppe en bid af hende. Jovist hun var et firben, men helt ærligt"Skal vi komme afsted Hr. Løjtnant" spurgte hun med hovedet på skrå.

Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 11.11.2022 09:59
Han grinede lidt over hendes ord, for optimismen var at finde i hendes stemme, "Jeg håber da han har lært at man ikke går og tager folk op på den måde" Det kunne man jo håbe, men når det var sådan en person som virkede små dum, man havde med at gøre, så var det nok ikke sikkert at han havde lært det, "Jeg tror hvert fald at vi har skræmt ham væk fra byen, så skal vi ikke håbe at der ikke sker dig noget resten af dagen?" Det måtte han jo sørge for, for han kunne godt se at hun stadigvæk var påvirkede at manden og var bange for at han skulle komme igen, men hvis han gjorde, så måtte de jo tage den derfra.
Det var godt at se at hun drak rigeligt, og det virkede til at svimmelheden hos hende var ved at fjerne sig, og hun var ved at fatte bevistheden igen. 
Som hun forsøgte at rejse sig op, kunne han godt at se at hun kæmpede lidt med at finde balancen efter at have været svimmel, men han håbede at hun ville finde balancen. Hvis hun måtte komme dertil hvor hun ikke kunne finde balancen mere, så måtte hun sige til og han måtte bære hende - det havde han intet imod. Det var en del af hans job.

Det var godt nok uvant for ham, men hvis det var det der skulle til før at hun kunne komme over til healeren, så bar han hende. Det var svært at alders bestemme hende, men hun var ung smuk dame og sikkert ikke over 18 år. Han var aldrig stødt på en kvinde som hende, som var halvdyr med et firben. Det var måske det der var kommet bag på ham, i første omgang. Men det var altid interessant at møde andre, og hun virkede som en rar kvinde. "Ja, giv endelig besked hvis du har brug for det".

"Ja, det skal vi" Han fulgte hende ud af byvagternes møde sted og så kunne han følge hende over til healeren og så måtte de tage den derfra. Han måtte hellere følge hende igennem dagen, hvis hun havde brug for den tryghed som han kom med.
Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 15.11.2022 20:00
Inderst inde håbede hun virkelig meget på, at de aldrig nogensinde ville få den mand at se igen. Luna ville slet ikke bekymre sig eller tænke på det. Men det var nok aldrig til, at vide. Mænd kunne dukke op over det hele nærmest, men så høje mænd som den mand var, tvivlede hun lidt på, om han ville komme frem igen. Heldigvis var hun blevet reddet så hun ikke skulle miste sit liv i hans favn. Det ville heller ikke være særlig godt, hun var helt klart alt for ung til at miste livet. Hun løftede  en hånd op til sit ansigt, og strøg lidt hår bagved det ene øre. Hun hadede at føle sig svimmel, men vandet hun havde drukket hjalp rigtig meget på det.

"Det skal jeg nok gøre, det er meget pænt af dig" nævnte hun med et bredt smil. Hun anede slet ikke, hvilke tanker han havde, men hun ville da lyve hvis hun sagde at hun ikke var nysgerrig, for det var hun. Hvis hun bare kunne læse tanker, så havde det hele været meget bedre. Men desværre kunne hun ikke det, men hun kunne godt se på ham at han måske undrede sig eller tænkte på noget. Måske det var hendes alder? eller måske at hun havde en hale. Luna vidste det ikke, men hun følte sig tryg i hans selskab, og kiggede lidt rundt som de havde sat kursen imod healerhuset. 

Hun så virkelig frem til, at få ordnet sin hale og de andre skader. Selvom vandet hun havde drukket havde hjulpet meget på hendes svimmelhed, så manglede hun bare en healers hænder, før hun kunne tip top klar igen. Hun lod øjnene glide lidt mere rundt, og prøvede ihærdigt at holde balancen. Imens de gik tæt ved siden af hinanden kunne hun ikke undgå, at lytte lidt ekstra meget efter, om der var nogen som lurede i krogene, eller om manden var vendt tilbage. Man kunne aldrig vide, hvad slags fjender der var i nærheden, så det var vigtigt at være på vagt"Jeg glæder mig til at mærke den healers hænder imod min hud"fløj det ud af hendes mund, som det brede smil spredte sig på hendes ansigt.

Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 15.11.2022 21:03
Der var ingen der ville dø på hans vagt, og slet ikke hende. Hun var en ung kvinde, og det var for tidligt at hun skulle dø. Han var dog også sikker på at der intet ondt var i den mand, blot at han muligvis blot var dum og ikke forstod at begå sig i offentligheden, siden han havde taget hende op på den måde. 
Hun var en person som man ikke mødte ofte, fordi at hun var et halvdyr, og dem så man ikke ofte og derfor måtte det have været hans nysgerrighed som havde ført ham til den handling.

"Det betyder intet" Kom det roligt fra ham, som han søgte hendes smil, "Det er mit job, så indtil videre, skal jeg nok passe på dig" Det var hans job at passe på hende, så derfor ville han altid gøre det. Han undrede sig lidt over hendes reaktion, den kom lidt bag på ham, som hun krammede ham. Det var ikke ofte at han oplevede det på hans job, men han tog gerne imod det.

Han lagde godt mærke til at hun gik og holdt øje med omgivelserne, som de gik ned ad gaderne. "Du behøver ikke at koncentere dig om ham" Sagde han roligt, som han holdt om hende for at støtte hende. Han skulle nok passe på hende, sikre sig at ingen ville nærme dem og få hende sikkert over til healeren. 
Hun manglede balancen, det var tydeligt og derfor støttede han hende, indtil de var hos healeren, som kunne hjælpe hende. "Jeg er sikker på at healeren, kan hjælpe dig med det hele".
Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 01.12.2022 10:36
Luna var tydeligvis på vagt, uanset hvad. Det kunne godt være der havde været én grum mand indtil videre, som hun ikke engang ville kendetegn mand. Han var da nærmest en mur, eller andet som var mega højt. I det mindste havde hun da ikke gået ind i hans bryst eller andet, for det havde sikkert gjort ondt, og været en meget hård brystkasse. Hans ord om at han skulle passe på hende fik hende til at smile lidt. Hun havde sikkert også brug for det, og ret meget... Luna var ret uheldig, og god til at ende i problemer, også selvom det nok aldrig var med vilje.

"Tusind tak Issac, din flinke mand!!" råbte hun pludselig i en munter tone, og gjorde sit bedste for at stille sig på tæer. Hun plantede et hurtigt kys på hans kind. Det havde han helt sikkert fortjent i hendes øjne. Hun gad ikke holde øje med manden, eller andre mulige fjender. Alligevel kunne Luna ikke undgå, at være på vagt. Især hvis der var noget som kunne skade hendes hale. Den gjorde ondt, og hun prøvede virkelig at holde smerterne inde. Det var ikke tit, at det skete at hun kyssede nogen. Men denne nydelige og flinke Issac havde altså fortjent det kys.

Kort kiggede hun rundt, som hun betragtede de hyggelige og flotte omgivelser. Det undrede hende, hvad den fjendtlige mand skulle lave her i byen"Men hvis han kommer igen, og tager fjender med.. Eller venner, så skal jeg nok være klar!" råbte hun lidt for stolt, og bestemt. Som hun rettede sig lidt op, og tog en dyb indånding. Selvom hun nok havde været hurtig til, at sige de ord så ville hun ikke indrømme, at det nok ville ende galt.. Hvis hun skulle møde en fjende som den stygge mand. Hun nikkede til hans ord, og var virkelig spændt på at møde healeren. Hendes blik gled ned imod sin hale kort. Hvor var det frygteligt, at den skulle gøre så ondt. Det var vel også bare typisk folk med haler, at de tit var udsat for smerte og skader"Jeg glæder mig til at se healeren" nævnte hun med et lille smil.

Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 04.12.2022 10:11
"Velbekomme Luna. Jeg gør jo blot mit job" Sådan følte han det selv, men ofte så mødte han folk, hvor han arbejde betød ekstra meget, og det kunne han såmænd godt forstå i dette tilfælde, han havde jo reddet hendes liv. Ikke at han tænkte at det var noget hun ville miste, for det var Isaac ret sikker på ikke var intentionen fra manden. Han var blot nysgerrig, på den helt forkerte måde. 
Isaac lod læberne forme sig i et smil, og kom med et lille grin, som den unge kvinde gav ham et kys på kinden. Det var slet ikke noget han oplevede tit fra de personer han hjælpe, men den unge kvinde var vist heller ikke, som den almene borger i Dianthos. Han kunne godt mærke på hende at hun havde svært ved ikke at være på vagt, hele tiden at holde øje. Det var ikke noget hun behøvede, nu var han hos hende og det lå i hans job, hele tiden at holde øje.

"Tror du han kommer igen, og så med venner?" Isaac troede bestemt ikke at det ville ske, for han var sikker på at de havde skræmt ham væk, så han ikke ville komme. "Men det er godt at høre at du så er klar til kamp!" Grinede han kort med et smil. De nærmede sig hurtigt healerne, og hun havde lige givet udtryk for at hun glædede sig til at komme, "Vi er der også snart" Lød det fra Isaac, som de nærmede sig huset. 
Med Luna i favnen trådte han indenfor hos healeren, og hun kunne nu blive tjekket og få set om halen var som den skulle være.
Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 05.12.2022 18:09
At han gjorde sit job godt, var hun glad for. Hvis han ikke havde hjulpet hende, havde hun sikkert kommet endnu mere til skade. Hun åndede lidt lettet ud, og håbede inderligt ikke, at den mand ville komme frem igen. Issac havde jo bedt manden om at gå, så Luna stolede på, at han slet ikke ville komme tilbage. Hendes blik gled lidt rundt i omgivelserne, og hun prøvede at undgå at bekymre sig og tænke på den grumme mand. Halen løftede hun lidt op, men måtte hurtigt løfte den ned igen. Smerterne gjorde det slet ikke muligt for hende, at kunne løfte halen særlig højt. Heldigvis var hun også i Issacs favn, og det var hun glad for. Det var trygt, og så skulle hun heller ikke være bange for der ville komme en eller anden fjende, og angribe hende, eller ham. 

"Jeg ved det ikke.. De grumme mænd kan finde på mange ting.. Især overfor yngre kvinder som mig" lød det bestemt fra hende, som hun et kort øjeblik kiggede på manden. Ja det var sandt, hun vidste godt at mange ældre mænd godt kunne finde på, at være grumme og gøre onde ting. Det var begrænset hvor meget hun selv kunne gøre imod dem. Hun lukkede kort øjnene, for at ønske at den mand og hans venner ikke ville dukke op. De skulle bare holde sig langt væk, det var det bedste. Luna kunne se healerhuset, og blev straks glad. Det var perfekt, nu kunne hun endelig få sin hale klar igen. De andre skader var ikke slemme, det var mest halen - som altid. Et lille suk forlod hendes mund, og hun mødte healerens blik som de var trådt indenfor.

Hun var i hans favn indtil han valgte at sætte hende ned. Armene lå automatisk rundt om hans nakke, og hun holdte bestemt sit blik på healeren. Ingen fjender herinde i healerhuset, og hun så virkelig frem til at få ordnet halen"Min hale har brug for hjælp.. Den er skadet, og det gør virkelig ondt" fløj det ud ad hendes mund, som hun bed sig lidt i underlæben. Utroligt nok havde hun holdt de mange smerter ud, imens Issac havde gået med hende, men nu kunne hun godt mærke smerterne strømmede igennem hende, og hun holdte rundt om sig selv"Pokkers dumme mand... Jeg hævner mig hvis jeg ser ham" lød det vredt fra hende, selvom hun ikke var sikker på, hvordan det ville gå hvis hun stødte ind i ham igen.

Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 11.12.2022 22:25
Det virkede ikke til at det var nemt for Luna at glemme det der var sket, og det forstod han egentligt godt, fordi at det var hende at det var gået ud over, men Isaac havde helt sikkert et andet billede situationen, og han regnede bestemt ikke med at manden ville komme igen, fordi at han uden tvivl ikke var verdens mest klogeste person, og derfor nok var blevet skræmt og nok ikke ville komme igen. "Selvfølgelig kan de finde på mange ting, men mon dog de kommer igen Luna?" Han regnede bestemt ikke med det. Hverken Luna eller Isaac kendte noget til denne mand, eller om han havde venner. Isaac mente nu ikke at der var nogen grund til at være yderligere påpasselig end de allerede havde været. Hvor skulle manden vide fra hvor Isaac og Luna ville befinde sig? 

Isaac havde tilbudt at bære hende vejen derned, og det havde egentligt ikke skabt nogen problemer for dem. Det var noget han havde valgt, fordi at hun følte sig tryg ved ham, og det var nu den følelse som han burde skabe hos hende. 
Healeren tog godt imod dem og Isaac kunne nu sætte hende ned, så hun kunne få kigget på halen og hvad der ellers var af skader, det havde han nu ikke ret meget forstand på. Det var ikke længe siden, at han selv havde set en healer. 
Han kunne ikke lade være med at smile over hendes ord, måske tænkte hun ikke over at han var byvagt? "Det burde jeg nok ikke have hørt" Grinede han drillende, han vidste godt at hun ikke kunne gøre dem meget modstand, "Lad os hellere holde os fra det med hævnen, så er det jo måske bare dig der bliver sat ind" Hvis det havde været alle andre end ham, og de havde set hende angrib, eller det som hun kaldte hævn, en andne person, så var hun nok røget ind.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 13