Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 03.10.2022 16:19
dagen var efterhånden eftermiddag. og det var disset i skoven. Choji havde ikke en af de bedste dage. hendes forældre var efter hende igen! med at blive en rigtig dame. hun gad ikke. hun ville ha lov at være sig selv. hendes brune hår var lettere vådt af disens fugtighed. Choji var høvdinge datter for en klan med halvdyr. men hvorfor skulle hun gifte sig for at få et liv. hun nød sit liv som det var. og Makin var stadig den hun holdte mest af. hendes bedste ven og en hun holdte af. han ledte sikkert efter hende, men hun ville ikke findes. hun stod med et sværd hun havde fået og svang det rundt, mod en dukke som var lavet til træning.

hun svang det så hårdt det sad fast i dukken. hun blev så arrig at hun brølede irriteret som en tiger. og hev sværdet så hårdt ud at hun faldt ned på numsen. og slå en hånd i jorden. hvorfor gik intet som hun ønskede det idag. hun ville bare så gerne ha lov at være sig selv.

disen blev tykkere og tykkere. og tilsidst kunne man ikke se langt frem. Choji var begyndt at blive itvivl hvor hun endelig var. eller hvordan hun kom hjem igen.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 03.10.2022 16:45
Det var dagen før Aron skulle af sted på tur han hadet haft meget at tænke over de sidste par dag både med sin nye Kæreste og sin mor og alt hans arbejde han måtte ligge bag sig men han var også ked af at vis han ikke Gjorder det så ville han være fanget der i lang tid noget han ikke hadet lyst til han skulle Danne sin enge stamme  på en eller anden måde Aron hadet tænk meget over Disse ord Sin enge stamme hvordan kunne han blive en lige så god  leder som Jack han hadet tros alt holdt sin stamme hjemlige i lang tid  han ville ønske han kunne spørger Jack om hjælp men  man hadet ikke set meget til ham som sådan han var til familien festen men så var den ikke længer ind der 

Aron bevæget sig gennem skoven  gik i sin enge lille verden  " hvad nu aron hvad skal du gøre af dig selv " svaret han blidt  hans gylden striber skinde af  det gjorder ham næsen guddomlige at se på Aron var ikke tund at se på han var høj som regtit høj man var nok nød til at se op for at hilse på ham vis det var. Aron kikket rundt og tog et stykke stof som  Hailey hadet givet ham den første nat han snuset lidt til den og smilte han bandt den rundt om sin hånd blidt og kikket længe på den 

Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 03.10.2022 17:14
Choji rejste sig op og børstede sig ren. hun så rundt i disen den blev tykkere end hun havde forventet i morges. hun gik rundt om dukken da det var alt hun kunne se lige nu. hun hoppede og sparkede i et cirkel spark til dukken og landte perfekt på benene.
hun var trodsalt kat. eller tiger rettere sagt. hun kastede lidt med det våde hår og begyndte at bokse løs på dukken.
hun havde makin som ven men ingen kæreste. hun ville heller ikke ha en som skulle styre hendes flok. hun var høvdinge datter og ikke bare en hvilken som helst pige. men den som blev hendes mage ville også blive høvding og hun ville gerne være høvding. hun slå på dukkens metal rustning og det kunne høre langt ud i skoven.

Choji hadede nogle gange at hun var kvinde. for første ville folk altid ha hende for at få hendes klan og det var hun ikke intrasseret i. Choji ville være leder ikke bare en kone.... utroligt hendes forældre ikke forstod det. hun så på dukken et kort øjeblik. hvor efter hun igen hoppede og sparkede hjelmen af den så den rullede væk og ind i dissen. "ej det er bare tybisk" kom det fra hende og hun begyndte at gå den vej hun så hjelmen trillede.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 03.10.2022 21:00
Aron så noget skinde komme fylve hen i mod ham han bygget sig lidt ned for at se hvad det var en hjelm ? det var ikke noget man så vær dag  her ude i Amazonskoven der kom Trillende " nå hvor er din enger mand eller kvinde "  han klemte den lidt og så ned på den med underen det var en trænigen Hjelm det kunne han se på grund af de buler den hadet og også fordi han selv lavet sådan nogle der hjemme halen vifte lidt frem og tilbage dog vendte han sig lidt for at se om han kunne se nogle som helst men lige pt kunne han altså ikke Aron brummet lidt han kunne ikke lide det en Hjelm kom ikke bare sådan trillen overhovet han Rystede lidt på hovde han tænke ikke hvad han skulle gøre med den det var jo ikke hans på nogle måde det var en adnens måske en meget tæt på ?? det underet Aron lidt for der var jo ikke nogle trænigens dukker her ude eller var der  ?? 

Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 04.10.2022 16:58
choji skyndte sig efter hjelmen men den trillede hurtigt væk fra hende.  hun snussede til luften. der var nogle og ikke langt fra hende. hun skyndte efter duften og kunne se noget skinde men det lå ikke på jorden. "hey? er der nogle?" spurgte hun roligt om og kunne lugte der var nogle. men hvem vidste hun ikke.
hun kom ned til hjelmen og så en meget høj skikkelse. men hvad var denne person og hvem. Choji kom tættere på og kunne nu se det var et halvdyr som var mega høj. "tak fordi du tog hjelmen op. disen gjorde jeg ikke kunne finde den" sagde hun lettet. hun vidste godt at hun ikek skulle ha stillet en trænings dukke op her ude men her fik hun fred og ro i sind.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 04.10.2022 17:05
Aron øre vedte sig da han hørte en kalde  han vedte sig om mod person og kikket ned mod hende med et stille smil på læben " hoo det er din jeg trode bare den var stykket af " svaret han og vendte den om for at give kvinde den igen han lage den stille frem i hånden mod hende så hun kunne gribe den " underlige sted at træne " svaret Aron lidt og kikket rundt for at sikker der ikke var flere i nærheden hun var halvdyr noget som Aron godt kunne lide for det betød at han kunne tale med hende på sit normale sprog hvor var hun kommet fra hun lignet ikke en som boet her eller hørte til her  Aron holdte sig dog lidt på afstand af den ny ankommen halvdyr han kendte hende ikke på nogle måde dog kunne han se hun var finer på den  men han ville heller ikke skubbe hende væk  sådan var han slet han ville heller flink og holde den gode tone " du skal passe på med ikke at gå for langt ind i skoven Demon familien er ikke galde for fremmet som sådan.. det godt du et halvdyr dog " svaret han med et stille smil og lente sig op af et træ hans øjne så stift i mod hende og holdte øje med hendes mindste bevægelse hun og jack ville gøre et godt par sammen tænke han stille i sit sind men han ville lige se om hun nu også var det som han bedømte hende for kunne jo være noget andet   
Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 05.10.2022 15:39
Choji var halvdyr ja. Hun så på ham med rolige øjne. Da han gav hjelmen tog hun den under armen og så på ham da han sagde det var et sært sted at træne. "Ikke vis man bor her" sagde hun roligt tilbage. For det gjorde hum. Hun boede i skoven de ældste skove og kendte godt noget om demon familien, lidt, og vidste de holdste til længere væk, ved elverly vis hun huskede ret. Choji var kendt i skoven og derfor vidste hun også at denne del var tiger'ernes domæne. Eller der hvor hun trænede var det. Hjelmen havde trillet et godt stykke jo. Hun så på hjelmen. De  var gammel og holdbar. Noget få lavede. Ikke mange var som denne hjelm dor den havde tiger'ernes mærke på.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 05.10.2022 17:52
aron smilte blodt til hende men han brød sig ikke om blikket som sådan han kikket lidt rundt og løfte ørne også for nu at være sikker på hun kun var sig selv sær fordi hun sagde hun boet her ude Aron så lidt efter tænk som ud " så du kender  både lederen og hans søn gå jeg  ud fra ??" svaret han stille og køfrte halen over græsset lidt han var ikke bange for at bruge sin  evne vis hun kom for tæt på han ville da også godt vise hende der hen  vis hun heller ville snakke med  ham 

Aron tænke lidt og så på Hjælmen lidt han sukket lidt " hør um ville du have en ny trænigen Hjelm jeg kan lave en til det hjemme hos mig jeg tænker det ikke gøre noget du kommer ind da da det ser ud til du virklige kender dem "  han håbet lidt på at de kunne finde hianden Aron hadet en i forvejen så det ville være dumt at gøre noget ved det 

Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 06.10.2022 16:25
Choji smilte forsigtigt da hun så han kiggede rundt. "nok er jeg fra en anden klan end denne Demon familie, men jeg er ikke fjendelig. jeg er her alene. for at afreagere for min familie." sagde hun roligt og kørte en finger over hendes hjelm med et roligt blik. "men jeg kender dem ikke som sådan. det er mere hvad jeg har læst og hørt om dem. de er jo en klan eller flok vis De vil som min klan er." hun så på ham med et forsigtigt smil.
"jeg ved ikke om jeg burde, jeg har taget trænings dukken uden at få lov fra vores trænings grund... min far vil ikke ha jeg træner" hun sukkede lidt over at hendes forældre var så gammeldags. hun var jo ikke en gammeldags datter. hun var en kriger, en kæmper, en ny kvinde.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 23.10.2022 13:14
Aron smilte lidt til hende det problem lød næsten bekendt af en eller anden grund han kikket lidt op og ned af hende hun så godt ud måske kunne hun sammen med jack han trak lidt på smile båndet " jeg kan præsentere dig for ham  "  svaret han med en blid tone han lænd te sig op af træt og kikket ned mod hendes Hjælme der var noget over den måde hun kørte fingeren på næsten som et tegn til det hun ikke måtte gøre det var som at se hans kærestes  når hun hadet lavet balade han smilte lidt stort " sååå hvorfor er man stykket af fra sit hjem... jeg tænker ikke det kun er trænigen der er problemet " svaret han blidt og lod hånden glide over hans høre lidt. han var en høj person  man ikke lige kunne veldte på nogle måde og han måtte også bukke sit hovde for at sse ned han tænke det ikke kune trænigen der var et problem for hende men det kunne også være andet måske kunne hende og jack løse det problem sammen han kendte dog ikke kvinden så godt men han tænke de lige så godt kunne springe ud i det 
Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 28.10.2022 21:08
Choji tænkte lidt over det men vidste ikke om det var godt at gå i dissen. hun så rundt og holdte hjelmen ind til sig.
"jeg kunne nok smutte hurtigt forbi og hjem uden nogle opdagede mig" sagde hun roligt og satte hjelmen på hovedet så hun så lidt krigerisk ud men også sjov. nok mest sjov.
"vis det ikke tager for lang tid kan jeg nok godt gå med Dem," sagde hun roligt og vidste ikke engang hvilken vej hun skulle gå for at komme nogle steder hen. hun kunne lige ane ham men dissen var tyg nu.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 18.11.2022 23:55
Aron vente sig stille om kikket mod Chojie med et stille og rolige smil på hans læbe han kunne godt se  Aron så at hun tog Hjelmen på sit hoved det så lidt sjovt ud han nikket stille til det hun sagde og vendte stille og rolige om for de kunne begynde at gå det var ikke fordi det var et problem  hun var tros alt halvdyr som resten af landsbyen kunne være lidt sjovt vis han kunne føre de to stammer sammen på en eller  anden måde 

Aron tog sig still hagen da hun sagde det ikke ville tage lang tid " nej dog ikke men vi nød til at snakke med min   leder først om det i orden det skulle ikke tag lang tid tror du ville kunne lide ham "  svaret han stille mens han fjernet nogle græne for Choji  hun virkede nu sød nok  det kunne være fedt vis jack kunne slappe lidt af og slå sig ned enligen men han kendte så ikke helt hans smags blikket så blidt mod Choji igen og tænke lidt " så hvor stor er din famille enligen..." 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1