Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 05.09.2022 19:31
det var en stille dag. solen stod højt på himlen og lige uden for Dianthos var der en hytte, i den hytte boede en ældre mand oog en ung mand ved navn Aqi. han havde hvidt hår som sne. han havde de smukkeste blå øjne, men det var der ingen der opdagede da han havde bind for øjnene når han gik ude for området. han gik altid med en bostav som han brugte som blindestok og som kamp stav.
Aqi stod og svang lidt med staven men med bindet oppe i panden. han var alene lige nu. mesteren var ude og handle ind. imens trænede Aqi som en gal for at svinge og styrke sin krop.
Aqi var ikke helt normal, han var tankelæser vis man havde set ham i øjnene bare en gang kunne han læse tænker på personen for resten af livet. men kun når de var i en vis radius af ham. Aqi hadede den evne. også grunden til bindet.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 19:39
Lilac havde besluttet for at i dag var dagen, hvor hun ville begive sig ud for Dianthos. Hun havde taget nogle give støvler på og bevægede sig ud med hastige skridt, som om nogle ville komme og stoppe hende på vejen. Hun tog mod Amazonitskovene, og vandrede rundt på nogle stier, indtil hun besluttede sig for, at stierne ikke var spændende nok. Hun ville ud på uset land. Det var sådan hun endte med at fare vild. Fortvivlet gik hun rundt og så sig omkring. Hun var sikker på, at dette var vejen tilbage, men i virkeligheden bevægede hun sig blot længere og længere væk fra Dianthos. Det var her hun til sidst fandt en hytte. Måske var dette hendes redning? Hun gik i hvert fald målrettet derhen i jagten på et andet levende væsen.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 05.09.2022 19:45
Aqi stod ikke langt væk fra hytten. han havde ryggen til hytten. og forhvert svang kunne man høre et sus fra den. Aqi havde sort tøj på og det hvide hår var nærmest helt oplysene iforhold til hans tøj. han lavede et stort sving der nærmest fløjtede. han slå den ned i jorden og valgte at holde pause. han satte sig ned i en stor sten og tog en vand holder og tog noget vand. han havde det med varme når han trænede. han så op på himlen og hendes blå øjne var tydelige som en blå himmel. hans hvide hår som sne og hans humør der altid svang lidt. men Aqi trænede det for det meste væk. for ikke at tænke på at han var forvidst fra hans familie. den herre der boede idenne hytte var jo hans nye familie. hvilket han var glad for. en der ikke skubbede ham væk fordi han fik ting at vide han ikke havde brug for at vide eller skulle vide.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 19:54
Lilac kunne se at døren var på den anden side af hytten. Derfor gik hun rundt om den, hvor hun så bagsiden af en mand. Han var iført sort tøj og havde et hovede af Hvidt hår. Selv var hun i en lang brun kjole og hendes blonde hår var sat op i en knold. Ikke engang hendes hår var så lyst som hans. “Hej, undskyld, kan du sige hvor vi er henne og hvordan jeg kommer tilbage til Dianthos?” Spurgte hun en anelse genert. Mest fordi hendes ekspedition havde slået fejl og hun nu måtte bede om hjælp. Det var jo meningen, at hun selv skulle være den seje eventyrsrejsende, som gik hvor intet væsen havde været før. Nu måtte hun bede dennne fremmede om at følge hende hjem. Hun traskede med hastige skridt mod manden på stenen, og snart var hun ganske tæt på ham.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 05.09.2022 20:04
Aqi fik et kæmpe chok da han ikke havde fornemmet eller hørt der kom nogle og da slet ikke en kvinde. han tog hurtigt fat i staven og hev bindet ned for øjnene. han vendte sig om mod den fremmede og holdte godt fast i staven, han sørgede for at bindet var på plads før han vendte sig. "De er ikke langt fra Dianthos frøken. jeg kan dog godt hjælpe Dem på vej" sagde han og begyndte at gå mod hende med staven i en svingene bevægelse på jorden for at mærke hvad der var foran ham. han havde heldigvis nået at få sit bind på før hun så ham og det var han kun glad for. for ellers ville han ha hørt alt hun ville sige og tænke. hvilket ville skabe strid i hans sind.
Aqi ramte hendes støvle og derefter stoppede han op og tog staven op til sig. "men jeg må rose Dem at De har fundet denne hytte. den ligger et godt stykke fra stien," sagde han roligt til hende og sendte hende et lille smil.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 20:16
Choker fra manden side var let at spotte. Gad vide om han havde siddet i sine egne tanker? Han vendte sig om og tog en stok i hånden. Foran øjnene havde han et form for bind. Gad vide om der var sket noget siden han havde det på? Var det mon en slags forbinding efter en skade. Hun valgte ikke at spørge om det, idet det måske var et sensitivt subjekt. Hun blev stående hvor hun var, mens han med rolige skridt bevægede sig mod hende indtil stokke ramte hendes støvle. “Tjo, jeg tror jeg stolede for meget på mine navigationsevner. Næste gang må jeg faktisk følge stierne,” sagde hun en anelse undskyldende. Nu skulle denne blinde mand vise hende vej. Kunne han mons tro vejen? Han boede trods alt herude, så han ville nok kunne vejen ind i byen. Gad vide om han ville kunne finde hjem igen. “Er det deres hytte?” Hun nikkede til hytten, som om han ville kunne se det - som om der var andre hytter og refererer til. Hun var ikke vant til at tale med en person uden de fem sanser.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 05.09.2022 20:27
Aqi kunne høre hun ikke gik videre da han gik mod hende. hvilket var praktisk for ham så han ikke kom til at gå ind i hende. han havde faktisk siddet i sin ejen verden. han så godt nok men ikke imens han havde bind på. der kunne han fornemme lys og mørke. han grinte lidt over det hun sagde med navigations evnen. " ja man skal kunne følge noget for at vide man ikke bliver væk. som solen eller om natten stjernerne." sagde han roligt og vidste godt det var lidt svært for en blind at gøre det men han kunne da altid stole på solen. hvor den gik ned og op henne for så var det lyst inde i bindet når han kiggede på den.
 Aqi forstod godt hun spurgte til hytten og han sagde roligt. "det er min lærermesters hytte" sagde han roligt da de jo ikke var i familie men han var læremester i kampsport og i en måde i at forgive at man var blind. han ønskede han en dag kunne finde en der ik havde noget imod at han var tankelæser for så vidste han at han havde fundet en sand ven,
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 20:36
Det slog hende først nu, hvor tårnhøj manden egentlig var. Hun skød på at han var lidt over to meter, nok 50 centimeter højere end hende selv. Hans hvide hud gav næsten genskær i solen og han lignede næppe et menneske, også selvom han havde bygningen som et. Lilac slog det hen. Der vigtigste var, at han ville vise hende vejen hjem, og han virkede venlig nok. Hvad skulle en blind person alligevel med hende. Han ville vel næppe kunne se, hvordan han tårnede sig over hende. “Solen? Den har jeg aldrig hørt om før. Det vil jeg huske til næste gang. Ellers må jeg stole på mine navigationsevner fører mig til en venlig sjæl som dem,” sagde jeg jokene, men sandheden var, at han virkelig var min redningsmand. Gad vide hvad der befandt sig i skoven når natten faldt på. De begyndte at gå og selvom manden ved hendes side manglede sit syn, havde han godt med fart på. Måske skyldes det hans lange ben. “Lærermester? I hvad?” spurgte hun ham nysgerrigt.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 05.09.2022 20:43
Aqi forstod godt hendes joke. og begyndte at gå. hvor høj hun var vidste han ikke men hans hud var ikke bleg som en vampyrs da hans amulet om håndledet gjorde ham lidt mere menneskelig at se på. han nikkede til hende da hun sagde en venlig sjæl som ham.
han begyndte at gå mod dianthos og sørgerede for at hun gik med ham. da hun spurgte hvad hans mester var for en sukkede han glad. "i kampsport med bostav når man er blind" sagde han roligt til hende og vidste godt at  være blind var også noget han blev undervidst i men han kunne ikke lige sige det. mest af alt fordi han skulle foregive at være blind.
Aqi mærkede på hytten inden han gik for at finde den rigtige retning. for sådan kom han til stien. hans mesters hytte lå med døren væk fra stien og viinduet mod stien. det var derfor at Aqi kunne finde rundt i skoven fra hytten af.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 20:52
Okay, bleg som et papir var nok en overdrivelse. Lidt farve i huden havde han dog, men alt blegere end hende selv var næsten kridhvidt efte hendes mening. “Kampsport med deres bostav?” gentog hun blot en anelse forvirret. “Hvordan fungerer det? Hvordan ved de, hvor de skal rette dine slag?” Spurgte hun imponeret. Kampsport var ikke noget der normalt interesserede hende. Normalt undgik hun alle trusler og former for vold. Når man var utrænet og lille som hende, var det de færreste hun kunne banke. Som pige havde hun lært at ord ofte kunne gøre mere ondt end fysisk vold - ikke at hun benyttede sig af det…
“Er deres lærermester også blind siden han kan undervise dig i det?” Alt andet virkede uforklarligt. Hvorfor lære at kæmpe blindt, hvis man i virkeligheden havde sin synssans. Det ville da være åndsvagt at fravælge det privilegie. Man skulle i hvert fald havde en god grund til det. Satte man ikke sin sikkerhed på spil ellers?
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 05.09.2022 21:00
Aqi så det måske ikke helt på samme måde som hun gjorde. men han forstod hende godt. "jeg lytter, så jeg nogellunde ved hvor jeg skal slå parrere og holde afstand." sagde han roligt og blev jo trænet af sin mester ved at han kastede frugt mod ham og så skulle han slå dem væk imens han havde bind for øjnene. så når han ikke ramte fik han et blåt mærke pga frugt ikke var bløde. men de kunne forgive at være ægte slag fra mennesker.
Aqi forstod godt hendes spørgsmål men han vidste ikke hvordan han skulle forklare det. "han har synet lidt endnu. han er en gammel herre." han holdte af sin mester men vidste at han ikke ville være der for evigt. han havde ikke andre. han havde ikke nogle familie, ikke nogle venner og ingen til at forstå hans evne. ud over mesteren. han havde aldrig haft en dårlig tanke om Aqi.
"det er nok svært at forstå. men min mester er alt jeg har så hvad han gør siger jeg ikke nej til. men han træner mig for vis jeg bliver overfaldet eller har brug for at kæmpe" han slå staven ind i et træ og gik et skridt til siden og forsatte ud af vejen.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 21:13
Lilac nikkede til at hvad han sagde. En implicit vane man fik, fordi kropssprog ofte var brugt som en form for kommunikation. Hun ville bare signalerer hun lyttede, men manden måtte stole på, at hun forstod hvad der blev sagt. “Hvad hedder deres mester?” spurgte hun og tilføjede derefter: “hvad hedder de? Jeg fik aldrig deres navn,” spurgte hun en smule overrasket over, at de endnu ikke havde introduceret sig selv til hinanden, men hun alligevel havde fulgt efter denne fremmede. 
Som han slog sin stav ind i et nærliggende træ fik Lilac et chok. Hun havde ikke regnet med, at der ville komme sådan en pludselig bevægelse fra hans side. “Er det svært…” hun tøvede, måske var dette spørgsmål for personligt. “At være foruden sit syn. Det lyder til at de er ret isoleret herude” spurgte hun sympatisk. Hun kunne ikke forstå, hvordan man kunne isolere sig selv. Personligt var hun et yderst socialt menneske, som havde brug for menneskelig kontakt.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 05.09.2022 21:21
ja han havde da glemt at præsentere sig. han glemte det nogle gange da man ikke boede et sted hvor folk ikke kom så tit. "jeg hedder Aqi Unqi men bare kald mig Aqi eller Q." hans lærer meste undgik han lidt at fortælle hvad hed. hvad ville hun mon buge den indformation til? han var en ældre herre som havde fået aqi til at sige mester til i så mange år. 
det var ikke noget hårdt slag men så vidste Aqi hvor han var. han gik jo i blinde og hendes spørgsmål var meget normalt. "meget... det er meget svært uden mit syn. men det er bedst sådan" sagde han og da han blev spurgt om han ikke var ret isoleret her ude blev han lidt trist. ja han var isoleret men han havde en hel skov at gå rundt i. "jo det er jeg. jeg ville ikke kunne klare et liv iblandt mange mennesker, det er svært at forklare men det er bedst sådan her." han huskede hans fornylige besøg i dianthos hvor han blev overfaldet og fik bukket ribben. det var tybisk at komme tilskade når man ikke kunne se hvem der overfaldte en og tog hans stok vækk fra ham så han ikke kunne forsvare sig.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 21:35
“Aqi. Jeg er Lilac Evergreen, men bare kald mig Lilac. Ingen kalder mig ved efternavn alligevel,” svarede hun ham muntert. Hun kunne godt mærke, at hun havde påvirket Aqi’s humør ved hendes lettere påtrængende spørgsmål. Han talte om sin blindhed som om det var et valg. “Det er bedst sådan,” hvad mente han med det? Lilac havde ikke mod på at spørge dybere ind til hvad han mente. Hun ville ikke lade ham gå helt ned med flaget og prøvede at dreje samtalen til noget mere positivt. “Det er også dejligt væk fra byens støj og tumult. Hvad kan du godt lide at lave udover at træne kampsport? Jeg har altid været fascineret af folk, som kan underholde sig selv i sit eget selvskab,” sagde hun opmuntrende, fordi hun oprigtigt var interreseret i, hvad man fik dagene til at gå med. Hun kunne ikke være for sig selv i længere i et døgn før hun rev hårtotter ud af sin hovedbund. Gad vide hvor længe han havde været ude i den hytte? 
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 06.09.2022 09:00
han nikkede og sagde roligt. "jamen goddag Lilac. hyggeligt at træffe Dem." sagde han og var faktisk lidt irreteret over ikke at kunne gå ude blandt andre mennesker uden bind for øjnene. for han ønskede at være social. han anede faktisk ikke helt hvad han skulle svare på hendes næste spørgsmål. hvad kunne han lig at lave ud over kampsport.... men kampsport var nærmest det han eneste han lavede. han tænkte lidt før han talte.
"jo det er deligt roligt. men jeg kan godt lig at lytte til skovens dyr. jeg kan godt lig dyr ihvertfald. men det er nok det eneste. " han var faktisk lidt på bar bund. han havde aldrig tænkt over hvad han kunne lig for ingen havde spurgte ham før. ikke engang hans familie havde spurgte om det den gang. men jo dyr var nok det nærmeste han kunne komme på hvad han intrasserede sig for ud over kampsport. dyr var så.... beroligene for ham.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 06.09.2022 14:28
Hvis hun kunne se Aqis øjne var hun sikker på, at de ville have et venligt skær i dem. Hun gættede på, at han havde blå øjne. Lyseblå specifikt, det var hvad der passede til den lyse hud og det hvide hår. “Dyr? De er vidunderlige! Da jeg var yngre havde vi en kat, men mit favorit dyr var altid en enhjørning. Min far sagde, at han så en som barn, men jeg tror ikke helt på ham. Jeg kunne ikke forestille mig ham bevæge sig så langt væk fra byen,” fortalte hun muntert. Hendes forældre havde ligesom hende altid været bymennesker og ikke bevæget sig for langt udenfor byens mure. Hendes ekspedition i dag var meget ude af karakter, siden hun reelt set ikke brød sig om at gå mere end nødvendigt. Hendes fødder stikkede for hver skridt hun tog. Hun var sikker på, at hendes fødder ville være dækket af vabler, når hun kom hjem. Det afskrækkede hende dog ikke fra at tage afsted hvis muligheden bød sig. Så ville hun følge solen og stjernerne ligesom Aqi havde sagt. Han virkede som en person, der altid vidste hvor han gik hen. En imponerende evne, som Lilac endnu ikke besad.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 06.09.2022 18:15
at hun gættede på hans øjne var blå var et godt gæt når man tænkte på han havde dækket øjnene til. han stoppede lidt op og lyttede til hende. en enhjørning. de var noget sjældne at se. men han var nu enig i at dyr var vidunderlige. han lukkede øjnene kort og tog en dybt indåndning. han kunne høre en spætte ikke langt fra dem. 
"ja de er vidunderlige, dyr." han talte med vilje ikke om sine forældre. de havde forvidst ham med resten af klanen. han tog hånden ned til sin lommelærke. som hang i hans bælte. men han skulle bare sikre sig den var der. han begyndte at gå igen og lyttede stadig til naturen.
der gik ikke længe så kunne Aqi mærke på jorden med staven at jorden ændrede sig fra bulet til jævn. "nu er vi snart ved stien. jorden er mere trådt ned her" sagde han roligt og kunne nu høre en heste vogn ikke langt fra dem, hesten var i skridt. nok en rigtig arbejdshest. de galoperede ikke så meget som de skridtede. "til venstre, der kommer en heste vogn måske de vil gi Dem et lift mod byen" sagde han og kom nu helt frem til stien og vendte hovedet mod den ven heste vognen kom fra. man ville lige kunne skimte dem vis man så men  det gik ikke så hurtigt da hesten havde korn på en vogn.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 06.09.2022 20:15
De drejede mod venstre for at gå mod hestevognen. Ganske rigtigt kunne hun ude i det fjerne se den komme skridtene. Vognen var åben og havde en ordentlig stak korn på sig. Hun smilte blot derhen og vinkede dem hen, også selvom, at det lige var på vej direkte hen mod dem. Som de kom tættere og tættere på lignede det dog, at der var noget galt. Føreren lignede ikke en venlig mand - alt andet end det. Lilac var ikke typen som dømte en bog ud fra deres omslag, men selv hun vidste, at der var noget i vejen. 

“Aqi, jeg tror ikke kun der er korn i den vogn”. Nu var de lige ved siden af dem. Rigtig nok sprang der tre bevæbnede mænd ud fra vognen. To havde gemt sig i kornet, mens den tredje havde gemt sig bag, lige præcis placeret sådan, at det var på Lilacs blinde vinkel. Lilac skreg op, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre i situationen. Tre mænd, fire med føreren, og hun var ude af stand til at slå fra sig. Aqi havde rigtig nok sagt, at han trænede kampsport, men hvor talentfuld han var, vidste hun ikke. Hun følte sig dødsdømt, da de tre mænd gik til angreb.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 06.09.2022 20:27
Aqi kunne jo ikke se hvem der var i vognen og om der var flere. men da de stoppede og hun skreg op vidste han noget var galt. han tog hurtigt sin bostav og tog fat i Lilac og trak hende om bag sig, uden at spørger, men for at beskytte hende. mændene grinte da de så Aqis binde. "han bliver nem" sagde de i kor, den første farede over mod dem men Aqi var forberedt og svang bostaven lige i maven på manden han tabte sine våben og før han nåede at tage fat i dem igen trådte Aqi på dem.
"løb Lilac. du skal ikke komme til skade" sagde han da han ikke ønskede hun kom noget til, og så havde han glemt alt om De Dem og Deres til hende. nu skulle hun bare sikres. inden Aqi nåede at vende sig om for at skubbe hende væk kom nummer 2 mod dem og svang et sværd, Aqi tog sin bostav op og parerede. han måtte bruge mange kræfter for at holde foden på den ene mands våben og holde den anden for at gøre skade på dem med et sværd. hvad skulle han nu finde på
skulle han..... nej..... hun skulle ikke se han kunne se. ikke endnu. men kun sådan kunne han forudsige deres træk.
Aqi hørte to par foder komme over mod dem og den ene sparkede Aqi i maven så han blev svag i benet der holdte den ene mands våben. okey skulle han gøre det nu? var det ikke det bedste at gøre for at beskytte Lilac.  han begyndte at trække vejret hurtigt han mærkede at vinden tog til, hans humør var igang med at påvirke vejret. et lyn slå ned lige ved siden af vognen, hesten steglede og blev urolig.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 06.09.2022 20:43
Lilac og Aqi var helt klart ikke mændenes endelige mål, men blot to nemme og hjælpeløse personer de kunne røve på vejen - troede de. Lilac var hjælpeløs, men Aqi var alt andet end det. Han trak hende om bag sig og gik til angreb. Lilac så nervøst til og stod stivnet op af et træ. Da Aqi fortalte hende, at hun skulle løbe ville hendes ben ikke flytte sig en meter. Enten var hun stivnet i skræk eller også kom hendes moralske kompas i spil og sagde, at hun ikke kunne efterlade sin nye ven alene. Der kunne ske ham noget. Et eller andet måtte hun da kunne gøre!

Der begyndte at blæse op. Et lyn slog ned lige ved siden af vognen, hvilket gjorde hesten stejlede. I samme sekund så Lilac sin mulighed. Den mindste af deres overfaldmænd var allerede kun fokuseret på Aqi og blev endvidere distraheret af lynet. I samme sekund løb Lilac bare ind i ham med alle sine kræfter. Det fik ham ikke til at falde om kuld, men det var nok til, at hun fik fat i et sværd han havde i sit bælte. I det mindste var hun bevæbnet nu. Helt hjælpeløs var hun ikke. Hun havde ingen ide om, hvad hun skulle gøre med den, men holdte den foran sig og fægtede med den. Aqi har brug for dig gentog en stemme i hende og hun gik hen til hans side, sådan mændene ikke kun fokuserede på ham. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 3