Artz Dungeon of Horrors! (DnD campaign)

Artz

Artz

15
karakter

Artz 22.07.2022 18:08
Hej og velkommen til min lille listing! 

Lidt om mig, min erfaring!

Jeg ville egentligt bare tilbyde de rare mennesker fra KL at hoste en Dungeons and Dragons campaign. Jeg har tidligere erfaring, men jeg har ikke DM'et i lige over to års tid, dog har jeg før det været co-DM på Pirates of Faerun, som var et mega-game hvor vi spillede flere gange ugentligt. Jeg har også haft mit eget goblin-game og kørt et enkelt one-shot, men det er til gengæld også al min erfaring, hvilket betyder at jeg sådan set stadig er våd bag ørerne når det kommer til campaigns! Jeg har gået og været super nervøs for at DM'e og ledt efter den rigtige gruppe i et godt stykke tid, og så har jeg gerne villet at det foregik på dansk også for en gangs skyld! Jeg håber at nogen af jer kunne være interesseret! 

Info om setting!

Mit spil skulle, hvis det skal stå til mig, (Og det skal det ikke kun, det er jo vores spil, jeg er bare tyranen der har det sidste ord!) helst spilles en gang om ugen, måske hver anden uge. Jeg kunne godt tænke mig at folk lavede en karakter med en backstory, op til to A4-sider. Jeg syntes også at I skal lave en karakter, hvis I er interesserede, som man kunne tænke sig at rollespille, da vi kommer til at spille med milestones frem for EXP, og der er ekstra fedtepoints, og måske endda GM inspiration, hvis I rollespiller godt sammen! 

Settingen kommer til at involvere emner som slaveri, kidnapning og hævn, så der bliver berørt nogen mere eller mindre voldsomme emner, dog er seksualitet, sex eller seksuel tvang ikke noget vi kommer til at røre ved i kampagnen, da jeg ikke syntes at det ville være med til at gøre den bedre eller mere spændende! 

Jeg kunne godt tænke mig at vi fandt fem spillere, og kan vi kun finde fire, så er det også helt okay! Dette nummer er dog fastsat og bliver ikke ændret på, da det umiddelbart ser ud til at være den gyldne mellemvej! 

Teaser

Du vågner op i en båd, dine læber er tørre og revnede.. Salten fra havet har fundet vej ind, og nu svier det - men smerten fra dine revnede læber er ingenting, ikke forhold til sulten og den dundrende hovedpine. Du ved, at med mindre du får noget at drikke inden for et døgn, måske kan du holde halvanden? Ellers klarer du dig nok ikke.. Hvis bare du ikke lå i lænker, og var tvunget til at ro denne her forbandede kølbåd.. Men, der er andre omkring dig, andre i samme situation.. Du er udmærket klar over hvad der er sket, ja du har selv hørt historierne. Mærkelige mænd som kommer i både, som tyve i natten og slår folk ned og tager dem med sig.. Det kunne jo ikke være andet end slaveri, og nu er det også sket for dig.. Eller er det?

--EDIT--

Jeg glemte at skrive, at spillet kommer til at køre over Roll20 og DnDBeyond med extensionen Beyond20, og det vil selvfølgeligt være over voice! - Og det er selvfølgeligt GRATIS!
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 22.07.2022 18:39
Jeg vil gerne joine i hvert fald. Jeg ville foretrække hver anden uge, men jeg skal nok kunne få hver uge til at give mening også, hvis der er mest stemning for det.

På baggrundshistorien, der er kun en maximumsbegrænsing right? (hvilket slet ikke får det til at lyde som om at jeg har lyst til at aflevere 2 sætninger. Jeg sværger jeg gerne skriver baggrund xD)

Artz

Artz

15
karakter

Artz 22.07.2022 18:48
Kun en maksimum-begrænsning! Så længe du bare gider at ridse op hvem din karakter er, og hvor de kommer fra, så er alt andet godt! 
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 22.07.2022 19:00
Hurtigt spørgsmål: Hvilken D&D-udgave bliver kampagnen i?
Artz

Artz

15
karakter

Artz 22.07.2022 19:01
Venus skrev:
Hurtigt spørgsmål: Hvilken D&D-udgave bliver kampagnen i?

Jeg har kun bøger til 5e, så det bliver det! 
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 22.07.2022 19:06
Cool!
Garr

Garr

14
karakter

Garr 23.07.2022 19:03
Det lyder spændende! Ud over min ferieperiode er det bare ikke så nemt for mig, at planlægge. To små børn, arbejde hver fjerde weekend, og så videre...

Hvis det er muligt at få det til at passe ind i skemaet - og jeg kan overtale konen til at holde øje med knejterne imens - så vil jeg rigtigt gerne deltage, i hvert fald.

Har længe gået og pønset på, om jeg skulle begynde at spille lidt DnD igen. Det har jeg ikke gjort i mange år, lidt some dette PnP spil vi laver her på krystallandet. Altså vil jeg nok være lidt rusten, men mere end villig til at lytte og lære!

Jeg er meget interesseret og fedt initiativ du tager!
Lamagician

Lamagician

39
karakter

Det lyder virkelig fedt, jeg har ikke været så aktiv her på siden men fangede lige linket i Discord og jeg kunne da godt tænke mig at være med, har sådan rimelig med erfaring med DnD men dog ikke så meget med det online.
Synes det er et fedt initiativ og har ledt efter mere DnD i mit liv :)
Artz

Artz

15
karakter

Artz 24.07.2022 20:35
Okay! Det er cool! Så har vi muligvis to, som er friske, måske endda tre. Kunne jeg få folk til at skrive "jeg er frisk" eller sådan noget, hvis I vil være med? Bare så jeg er 100%! Så sender jeg nemlig nogen invites ud i aften til min DnD discord, og så kan vi så småt begynde at planlægge hvornår og hvad der passer jer bedst!
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 27.07.2022 08:33
Jeg er stadig frisk på det! 

Artz

Artz

15
karakter

Artz 29.07.2022 12:02
Det er rigtigt fornuftigt! Jeg havde ikke lige mulighed for at være på, de seneste par dage, men jeg ligger lige et link her, så kan de der er interesserede joine discorden, og vi kan begynde at planlægge noget! 

https://discord.gg/7tw5RKr8
Hurtigsvar Besvar 3 3

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 12