Sulten havde meldt sig, og humøret havde slet ikke nået det højeste niveau - endnu. Hovedet blev tiltet lidt, og skikkelsen stoppede op foran en lille bod, tæt ved en gyde. Det næsten gyselige smil blev fundet frem, og de gyldne øjne gled langsomt ned over salgsmanden foran sig. Ingen ord blev ytret, men det var tydeligt at skikkelsen var ude på noget. Navnet vidste de fleste godt, hvad var. Mange i byen, havde skam set dæmonen vandre rundt, og fordrive tiden, så meget han kunne. Den kolde luft blev indåndet, og det strittende hår, var pludselig ikke så strittende mere.
"Jeg behøver vel ikke, at præsentere mig vel" ordene blev slynget ud, med et særdeles charmerende smil, som lige kunne matche resten af udseendet. Mizech betragtede manden, som mest af alt bare stod og stirrede som om han ingen ord kendte til. Det var en smule udfordrende for en dæmon som Mizech, og han lænede sig lidt ind over boden, og skænkede slet ikke sit våde tøj, og dryppende hår en tanke"Jeg vil være klog, og takke ja til at hjælpe mig med noget" det lød nærmest hvislende som en slange i en menneskekrop.
De borende, intense gyldne øjne var fastlåst på manden, imens han blot afventede salgsmandens svar. Der var absolut intet sjov, i at fortælle manden, hvad planer der var blevet lagt for aftenen. Hvad dæmoniske tanker der strømmede igennem hans dæmonisk hoved, havde Mizech ikke tænkt sig at afsløre. Han kunne godt minde om sine forældre, det vidste han godt. Men han var gudskelov glad for, at ingen af dem var i nærheden.