"Aprilsnar" forslag

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 21.06.2021 21:10
Jeg fik en meget random tanke denne juni dag; 
- En KL "aprilsnar" kunne måske være ombytning af chatfarver. Så de brugere der har fået farve, bliver sorte, og dem der ikke har fået farve får en random farve.

Jeg har ingen anelse om der bliver taget imod forespørgsler til "aprilsnarre", men her er der i hvert fald en! Nu har jeg smidt forslaget i forum, så i guess, skulle der være nogle andre der sidder inde med et forslag til selv samme, kunne man vel smide den i forlængelse af denne post? 

God juni! Godt liv! :D
Shhh, tænk hvis mor så med!
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 22.06.2021 11:21
Jeg glemmer altid hvad der er kommet af gode idéer når vi når til april, så mega thumbs up til denne tråd!

Kom endelig med alle de dumme og gode forslag.
~ Krys ~

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 24.06.2021 22:14
Med inspiration fra vores alle sammens Gud (Dew)

Alle avatar's skiftes ud med tilfældige billeder af de dyr der er på KL's dyre liste eller hvis man vil skave total forvirring - andre karakteres billeder! Tænker lidt som med katte billederne fra i år, hvor de sjofler?

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 24.06.2021 23:52
I forlængelse af Xen's post, kunne det være sjovt (jeg ved ikke, om det ville være muligt med alle), at nogle af disse avatars også bliver genderbent?
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 25.06.2021 16:04
Alle emotes den dag er Llamaen! #JusticeForLlama
Beanstalk

Beanstalk

BeanBoi

1767
karakterer

Beanstalk 25.06.2021 17:52
Der kunne måske også ske noget med udseendet af siden? Banneret, farverne, baggrunden og sådan bliver ændret til noget helt andet. Noget, der måske ikke har noget med KL, eller bare en joke-version af noget KL-relateret :)
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 27.06.2021 21:37
Jeg har fodret Krys med ideer på discord de sidste to år, så her kommer lige dem, der ikke er blevet brugt endnu:

• Al ((ikke-vigtig)) tekst bliver i farven  238,230,208 (måske bare et par timer)

• Randomgenererede meget lange titler på folk i chatten (som man ikke selv kan ændre)

• Eventuelt en god random blanding af alle titler, folk tidligere har haft i chatten
  • Byt rundt på alle i Mørkets og Lysets hær

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 11.04.2023 20:10
 Uddeling af tilfældige iconer til folk i chatten eller tryllestave til alle.
Nao

Nao

3765
karakterer

Nao 12.04.2023 06:56
Que skrev:
 Uddeling af tilfældige iconer til folk i chatten eller tryllestave til alle.

Rettelse; Tryllestav kun til dig <3
2 2

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 6