Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.05.2021 17:11
                Dagen var ved at gå på hen og dyner i Amazon skoven var ved at falde til ro solen kastede sine sidste sol stråler  over skoven  og i gennem dens blade  så der kom lyst stråler i gennem skoven skygeren hang over stede også og gjorder sted smuk med ild Fleur der sveget og dansede let til hinanden. Men langt ind i skoven hadet jack valgt at gå på paritrolige for en sikkerheds skyld han ville sikker sig at der ikke var nogle Spioner lige som lå og holdte øje med dem. Der hadet været gang i skoven  ind til jack var blevet leder de håbet på at de valget deres side men jack nægte at lade sig under vurdere af menneskeret onde side.  De var fredelige og helmiet næsten igen kendte til dem kun dem som fandt dem med et til fælle  jack løb  sammen med 5 Ander ulve og dufte sig frem til lugte som ikke skulle være her i skoven der var gammel spor men også nyre men ikke noget de kunne gøre noget ved for det så ud til at de for længst hadet gået for bi, jack lavet en hånd teng til de skulle stoppe  og det gjorder de også de pustede lidt og men kikket sig om kring ” tja der ser helt rolige ud her i dag ” svaret en lidt unger ulv mens han kikket på jack. Jack selv vendte kinden mod den unge ulv  og sagde med hånlige stemme ” der er meget du skal lære min unge ven skoven er ikke så fredlige som den har været før hen og det kommer tætter og tætter på ” svaret han. Mens jacks øjne kikket ud mod skoven for at sikker sig der ikke var noget galt men da altting så fint nok ud tænke jack at han måtte falde stille og rolige til ro han vendte sig så der for mod sin folk og lod spydet sidde nede i jorden ” vi må og skal beskytte vores by og stamme for en værdpris ”
Zhahi

Zhahi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 182 cm

Nyx 30.05.2021 17:39
Zhahi var normalt ikke typen der bevægede sig meget ud i naturen, i det kolde nord fandt hun det nemt at navigere, men i disse dele af landet var det langt sværere at finde ud af hvad der var hvad. Dog fandt hun alligevel en undskyldning for at bevæge sig ud i amazon skove, hun havde tænkt at hun måske kunne finde nogle fine ting i naturtema til sit lille hjem som kunne give hende lidt ro i den større by. 
Med en fletkurv fyldt med diverse små sten og blomster i alverdens farver var hun egenligt på vej hjem. Skoven var smuk, men hun vidste også at det var på tide at vende tilbage, gerne inden at solen begyndte at gå ned. 
En ukarakteristisk knæklyd fik hende dog til at stoppe op og se sig tilbage over skulderen, inden hun drejede om på stedet for at se hvor lyden kom fra. Et par lysende øjne gemt et stykke inde i skovens mørke fik hende til at holde vejret. Zhahi prøvede at overbevise sig selv om at det bare kunne være en meget stor hjort, eller måske noget andet ufarligt, men en dyb rungende knurren fik hende hurtigt på andre tanker. 
Uden at tænke sig videre om satte hun i løb, ind igennem skoven så hurtigt hendes ben kunne bære hende. Krat og af knækkede grene svirpede i mod hendes bare hud og fine kjole i mens hun flygtede, og håbede at hun trodsalt ville være hurtigere end hvad end der var bag hende. "Hjælp!" hun vidste godt at der nok ikke var stor chance for at finde en redningsmand eller kvinde herude, men hun kunne da håbe på at en jæger måske var i nærheden. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.05.2021 18:23

Jack hørte lyden af en kvinde som skreg han tog  spyd hurtigt op og det samme gjorder flokken han sendte den unge ulv en blik der sagde hvad sagde jeg mens han satte i løb  mod lyden de ander ånde stille mens ders øjne fulgte deres leder men også deres omgivelser en af ulven tog jack på skulderen og nikket i mod hvor lyden kom fra han  han kunne fornærme at de måtte være lidt langvæk men håbet på at han kunne nå at komme først inden hvad der så var  efter hinden gjorder det. Han lage hætten over hovedet mens han kikket rundt  han stoppet lidt op igen da lyden var gået tapt han kikket på sin  venner og gjorder hånd teng til at de skulle fløge efter ham og holde sig klar.

Jack vidste der var dyr der ville skade et menneske han håbet dog ikke det var et menneske han skulle til at rædde  godt nok var hans syn anderledes ind  resten af hans famille men han hadet stadige et lille had til dem på grund af det slave hanlden der stadige var i det skjulte jack  snusset op i luften ofr at få færten af en parfume eller et eller andet han måtte ikke komme forset

Zhahi

Zhahi

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 182 cm

Nyx 30.05.2021 18:37
Zhahi nåede lige at tro at hun havde en chance for at slippe væk, og tog en håbefuld chance for at se sig tilbage for at vurdere hvad hun blev jagtet af. Hun var ikke særligt klog på dyr, men hun kunne konstatere at det nok var en form for kattedyr, og hun havde helt sikkert formået at pisse det noget så voldsomt af. 
Blikket tilbage kostede hende dog hendes opmærksomhed forud, og da hun fik vendt hovedet tilbage mistede hun lige pludselig den solide jord under sig og faldt. Endnu et skrig, denne gang i overraskelse over at tumle om, undslap hende. 

Hun havde åbenbaret formået at overse et mindre vandløb, som hun nu var skvattet ned i, og havde der måske været mere vand i, havde det nok båret hende med. Men det var der ikke, og nu var hun bare fedtet ind i mudder, vand og havde slået sig noget så voldsomt, og det store dyr ville ikke bruge lang tid på at se forundret på hende rode rundt nede i bunden af åen. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.05.2021 18:47
Jack hørte nu lyden tætter på og kastede et blik over stede han hadet fundet kvinden der var i knibe han ragte en hånd ud til sin men og lod dem flytte efter sig han hadet tændt ild i sit spyd og af ingen ting det samme gjorder de andre han var den første til at kaste den i mod heden ikke ramme hende men for at lave et skjold af ild for at skramme katte dyret væk han vidste de ikke kunne lide ild i forvejen men kattenvæset så ikke ud til at var bange for ild og det gjorder at jack måtte skubbe kvinden tilbage til de ander og hoppe hen mod tigeren i springet han hadet en kniv og satte den i siden  på halsen på den den faldt stille sammen over jack  man kunne ikke se om jack var i live.ikke før tigeren begyndte at bevæge sig lidt og  jacks øre kom til syne han tørre bløde af og kikket forpustede hen mod kvinden. Han peget på de ander og sagde de skulle tag og bindene den så de kunne få den hjem og få noget kød af den. Jack vendte sin opmærksomhed mod kvinden hun dufte af menneske men også af elver et stille og rolige smil kom frem for ham ” er du oki den gjorder den har ikke skadet dig vel ?? ” svaret han hurtigt og tænke mere på hvordan hun så  ud det ville måske nok være bedst vis de tog hjem til hans by og fik gjort hende pæn i stand hvordan var en elver endt helt her ude det var numalt ikke noget de bare lige gjorder som sådan 
Zhahi

Zhahi

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 182 cm

Nyx 30.05.2021 19:12
Zhahi nåede ikke at opdage at et halvdyr og hans flok var kommet hende til undsætning før en mur af ild bredte sig i hendes synsfelt, og hun blev skubbet tilbage til flokken. Lam af frygt og forventning så hun til i mens halvdyret tog kampen om mod kattedyret. 
Øjeblikket fra at dyret lagde sig over ham, og at han kom ud fra under det nu døde rovdyr virkede som en evighed, og Zhahi holdte vejret, frygten for at hendes redningsmand lige havde ofret sit liv for hendes steg i mens hun ventede. 
Heldigvis blev dyret vippet til side og han kom frem igen, tilsyneladende uden nogen livstruende skader, og Zhahi kunne slappe lidt af igen. Hun sad på jorden, tilsølet i mudder og en smule blod fra nogle af de rifter hun havde anskaffet sig på vejen, og stirrede op på halvdyret. Han var jo enorm. 
"N-nej jeg..." Zhahi kiggede ned af sig selv, og foruden rifterne var hun mirakuløst i live og faktisk ved godt helbred. "Tak, jeg troede jeg skulle dø." Hun kæmpede sig op på benene igen, de rystede under hende efter den vilde flugt og chokket af adrenalin hun netop havde modtaget, men hun formåede at holde sig stående.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.05.2021 19:23
Jack mærkede varmen lidt i kideneren hun minde lidt om Linda men han sagde ikke noget hans øjne kikket bare stif på henden han gik rolige rundt om henden men endte så med at stille sig foran hende. ” du må heller komme med os  det for farlige at gå videre selv... ” svaret han hurtigt og tænke på at der ville være farlige væsner her i  skoven ind kun den tiger om natten hun dufte nu meget godt. Jack gik stille hen til en af sine men og sagde han skulle forsætte og sige til dem at de skulle fylde et bade kar op” Navnet er jack jack Demon ” svaret han han vidste ikke om hun kendte til hans efter navn eller hørt om det i Elver by  jack ragte sin pote frem mens han kikket ned og op af hendes næsten ødelagte kjole han  tog sin kappe af og svang den ind i henden mens han lage armen om henden blidt..  ulven begyndte at gå i mod byen der ville gå lidt tid så de hadet alt Mulige til at snakke og lære hinaden lidt at kende ” så sig mig hvad gør en smuk elver kvinden som dem i Amazon skoven så snet ” svaret han med et blidt smil på læben flokken gik foran dem
Zhahi

Zhahi

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 182 cm

Nyx 30.05.2021 20:03
Zhahi's første instinkt var at takke nej, men manden havde trodsalt reddet hende, og han virkede ikke til at have skumle bagtanker. Hun ville også være glad for ikke at skulle finde hjem selv, og endnu mere glad for ikke at traske igennem byens gader smurt ind i mudder og tørret blod. 
"En fornøjelse, Jack." Efter det umiddelbare chock fra jagten havde lagt sig fandt Zhahi det nemt at vende tilbage til sit normalt meget charmerende selv. Et blødt smil fandt vej til hendes fyldige læber, og glimtet i de blå øjne dukkede op igen. 

Hun tog hans hånd i sin og gav den et blødt tryk. "Mit navn er Zhahi." hun tog glædeligt i mod kappen og svøbte den omkring sig, selvom hun ikke havde noget i mod at være hverken halv eller hel nøgen så var det måske meget rart at beskytte sig i mod nattens kulde. 
Hun fulgte med ham da han begyndte at gå, og tillod sig et øjeblik at se ham nærmere. Hun havde ikke set mange halvdyr, men efter hendes mening var han et smukt væsen, og fascinationen af at være i nærheden af et nyt væsen var altid nok til at vække hendes interesse. 

"Nu håber jeg ikke du griner af mig Jack, men jeg var faktisk ude for at plukke blomster." hun lo en varm feminin latter, og nærmest per tilfælde trykkede sig lidt nærmere ulvemanden. "Jeg skulle måske overveje at købe mine blomster på bymarkedet i fremtiden." 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.05.2021 20:12
jack vendte blikket og kunne fornærme at han bliv studeret han grinte lidt sammen med henden men sagde så stille " neej det forstålige du ikke den første....dog troede jeg du var en spion... vi har haft mange problemer fordi vores hjem by er hjemlige " svaret han  om halsen bar han et våben skjold frem med en knyttede pote og en Flamme omkring den   den skide lidt af den sidste sol lys der var. han var dog forsigte med ikke at føle sig dum over for henden han studeret hende selv og hendes former. hans pote gled over hans pande lidt så hans hår skidne af sølv agtigt af solens stråler han spurte så lige ud " ja deres man må også være bekymmert " svaret han stille mest for at være sikker på hun var single han sukket blidt og kikket rundt mens ulven gik videre og videre og de var noget så langt ind i Amazon skoven at det var begyndte at blive helt mørkt her inden dog hadet de ikke behov for lys for de kunne se godt i mørke   

Zhahi

Zhahi

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 182 cm

Nyx 30.05.2021 20:39
"Jeres hemmelighed er sikker hos mig, man kan ikke betale sig til min viden." svarede hun med et lille hemmelighedsfuldt smil på læberne. Godtnok kunne man betale hende for meget, men viden var noget hun holdte tæt på kroppen, om ikke andet så fordi det vandt hendes kunders tillid. Hendes blik vendte ned til medaljonen han bar, og hun rakte ud for at vende den i mod hende et øjeblik. "Det er et smukt våben skjold du har dig." hendes feminine fingre slap smykket igen og vendte tilbage til at holde kappen tæt omkring sig. 

Hans ord fik hende til at ryste på hovedet. "Der er meget få mænd i mit liv der bekymrer sig om mit helbred eller hvor jeg befinder mig." Zhahi var ikke dum, og hun vidste godt hvad han fiskede efter, og hun kunne ikke ligefrem dømme ham for det. Hun følte sig også lidt i gæld til ham, og med et liv som hendes havde hun kun få ting hun kunne give retur for den slags. "Derfor er det også så forfriskende at møde en mand der sætter liv og lemmer på spil for mig." 

I modsætning til halvdelen af hendes racefæller så kunne hun ikke se i mørket, så i stedet valgte hun at stole på ulven ved sin side. Hun blev dog nød til at holde sig tæt ved for ikke at falde om igen, ikke at det generede hende. "Jeg tror aldrig jeg har set én som dig før Jack, jeg går ud fra at i ikke kommer i byen ret ofte?" 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.05.2021 20:51
jack lyste lidt op med de ord hun sagde så han skulle ikke være så bange for at komme til at dumme sig. jack tog sig i nakken da hun sagde hun ikke hadet set en som ham før " ooo joo jeg kommer skam ud i byen i ny og næ men mere min folk der ikke gør det.. de er bange for at folk fanger dem og gør dem til salver... det faktis sådan hele byen opstod af mine forfæder der redder halvdyr og tager dem ind til sig.selv om loven om gøre halvdyr til slaver bliv forbudt for længe siden ser vi det svære slave hanlder her i skoven stadige " svaret han surt han kunne mærke hendes varme komme op mod sig men han lod som ingen ting og holdte sig tilbage han kikket lidt mod sit hjem som de stille og rolige nærmet sig mod" jeg har kun haft 3 elsker de to ødelagde jeg selv da jeg var kujon agtigt  og ikk stille mig op mod min far... men har 2 børn fra den ene forhold mens den sidste jeg hadet....." han tav lidt det gjorder lidt ondt stadige at linda bare var stukket af igen men den her gang gad han ikke bruge kræfter på at lede efter hende hun hadet valgt sit liv også selv med alt det han gjort for hende.

"lad os bare sige jeg har ikke været så heldige med kærlighedens livet plus mine to børn hader mig mere ind pæsten " svaret han og trak på skulderen lidt " han vidste at han ikke  hadet været ærlige over for de to kvinder og på grund af han var en kujon den gang " men jeg har heldige vis lært af mine fejl " svaret han så til sidst og smilte hen mod Zhahi og  tænke så stille i sit sind over hvordan et rolige Famille liv ville se ud " jeg har en bror og en søster jeg er den ældste i familien " svaret han stolt 

Zhahi

Zhahi

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 182 cm

Nyx 30.05.2021 21:03
Zhahi havde hørt om slaveri, men hun havde aldrig haft det tæt ind på kroppen. Det gjorde det dog ikke mindre absurd at nogle mente at de blot kunne fange og sælge andre til slaveri, bare fordi de havde en anden race. ”Det er jeg ked af at høre Jack, jeg håber for jeres skyld at der snart bliver gjort en større indsats for at stoppe slavehandlen.” Hendes tone var empatisk og ærlig, uden det underlæggende flirten, hun mente det oprigtigt.

Zhahi lyttede til ham tale om hans problematiske kærlighedsliv, og et lille smil hvilede på hendes læber. Det var trodsalt noget hun ikke havde problemer med, men hun var så heller ikke typen der havde faste forhold, faktisk var det sjældent hun i det hele taget underholdt hendes romantiske side overhovedet. ”Der er mange der har svært med kærligheden Jack, det er som regel den slags mænd der kommer til mig.” Han havde været ærlig over for hende, så hun følte sig også forpligtet til at være ærlig overfor ham.

Søskende er altid en dejlig ting, jeg har desværre ikke familie længere, men jeg kunne forstille mig at det er rart at have nogen man kan gå til med sine kvaler.” Der var en snert af smerte i hendes ord, det med familie havde altid været et ømt emne for hende, og hun foretrak slet ikke at tale om sin egen hvis hun kunne slippe udenom det.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.05.2021 21:11
jack vendte sit øre til hende så hun var altså sådan en tybe kvinden han sukket lidt  han smilte dog af det og tøjret lidt mudder af hendes ansiget " tja måske er der en mulighede på et tidspunkt " smilte han varmt til henden mens han forsatte dog stoppet jack op og hele stoppet  om kring henden " jeg er nød til at tage bind for dine øjne for en sikkerheds skyld vi er tæt på byen men det er en Regl jeg er nød til af tage håber du for stå " svaret han blidt og tog en stykke stof frem ulven kikket lidt på kvinden med Ander øjne han vidste ikk helt hvad han skulle forvente han ville helst ikke men han var tvunget til at gøre det  han kikket på sin folk igen og tigeren der ville være fest i dag han  ville være glad for vis hun ville være med til festen i aften. måske også få et andet liv 

jack kunne måske tilbyde hende et hjem her men han ville godt lære henden beder at kende han kunne måske give hende et beder job her ind inde i byen. men han ville vente med at overaske hende de kunne godt bruge en til at tale elsver sprog vis de skulle forhandle med elverne dog var han ikke helt sikker på hvordan hans far ville tag det men han ville sikkert være mere gald 

Zhahi

Zhahi

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 182 cm

Nyx 30.05.2021 21:24
Det var tydeligt at se skuffelsen i hans reaktion, men Zhahi havde heller ikke forventet andet, hun var hvad hun var, og det havde hun det egenligt fint nok med. Hun var god til sit arbejde og hun foretrak den langt mere frie livsstil det kunne give hende. Zhahi så hen på det stykke stof han tog frem og hun trak på skuldrende. ”Det gør mig ikke noget, jeg har prøvet værre.”

Hun stod stille og afventede at han ville binde stoffet over hendes øjne, hun ville ikke kunne finde herhen selv, men på den anden side forstod hun godt deres ønske om at holde beliggenheden hemmelig. Zhahi glædede sig blot til at komme af med det indtørrede mudder på hendes krop, og lugten der kommer af slammet i bunden af en å.

Det ville være spændende at skulle se et helt andet samfund end det hun var vandt til, men hun kunne også mærke at hun var lidt nervøs, hun var trodsalt ikke i nærheden af at være på hjemmebane, og måtte derfor sætte sin lid til at Jack ville være en elskværdig vært. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 31.05.2021 18:01
jack gik stille og rolige bag henden mens han bandt bindet for øjne  dog satte han den lidt stramt for at sikker sig for at hun ikke kunne se ud. stille og rolige tog han hendes hånd det føltes så velkommen og varmt at røger han hadet glemt hvordan det kunne føles at røger bar hud jack gik videre mens de Ander ulve så lidt beundret på hende. hun var også elver så det var nok der for dog dufte jack vær en ting ved hende mens hun gik hans pote bliv også varm han rømdet lidt og var lige nu gald for at hun hadet bind for øjne. jack stoppet stille op og tog bindet af de stod for an en stor port.. med store statuer det var en skjul brage der  var rund og  man kunne se slutigen på  den  jack selv gik i gennem porten mens vagten stod rat da han gik i Gemmen  hans mund Hviskede blidt til Zhahis øre " mine forfærder " han pegeget på vær sin statue de liget alle sammen ulve lige som ham selv. da de stille og rolige kom ud i gemmen den anden side af porten var det  en by i blomst man kunne se de var natur troen de passet på tingen om naturen trær der vosket højt op huse i natur faver der var børn det leget og skød små ild flamer mod hianden  

Zhahi

Zhahi

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 182 cm

Nyx 12.06.2021 13:04
Zhahi fulgte med ham i blinde, men hun kunne godt mærke at hun var lidt utryg ved situationen, det med at stole på mænd, selv mænd der havde reddet hendes liv, var grænseoverskridende. Men hun sagde ikke noget, hun ventede blot på at han ville befri hende fra hendes bind igen.

Da han gjorde, måtte hun blinke et par gange før at hendes øjne vænnede sig til lyset igen, og synet der mødte hende var endnu smukkere end hun kunne have forstillet sig. Byen bagved den store port med ulvestatuerne var usansynelig skøn, og det var sådan hun forstillede sig at elvernes byer ville se ud. Dog havde hun aldrig selv været i elverly, og forventede aldrig at besøge det heller, taget hendes blandede race i betragtning var hun nok ikke velkommen.

”Det er et smukt hjem I har.” Sagde hun og betragtede børnene der løb rundt med et lille smil, de virkede til at more sig, og hvem ville ikke også det i sådan et naturparadis? Hun havde også et blødt punkt for børn, uanset arten, måske det var det moderinstinkt hun aldrig havde taget brug af der spillede ind dér.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.06.2021 13:21
Jack vendte hoved da hun sagde det han lage stille hånden ned mod hendes og smilte blidt det var som han hadet prøvet det før han  der vare alt som en rigtigt by  skulle have jack gik stille ned af gaden sammen med henden folk kikket dog noget underen over den mudderet kvinde som gik ved siden af deres ledder men jack tog sig ikke af det der gik ikke langtid  før de kom til et stor bygingen som var hammer ind i beg siden. jack åbnet stille dåren for hende og bukket blidt " her er mit hjem jeg ville søger for at du kan blive tjekket af en heler og få et bad du kan få rummet inde ved siden af mit det er gæste værelset.  en ung ulv kom løbne  og bukket blidt for kvinden jack kikket længe mod zhahi og et varm smil kom over ham " jeg bliver nød til at gå for nu men jeg ville komme tilbage lidt sener " svaret han med et stille og rolige smil  den unge mand kikket lidt op og ned af kvinden og rynkede næsen det svig i hans næse af den moset mudder lugt. " hmme den vej så skal jeg nok vise dig hvor det er " svaret han og vendte sig for at begynde at gå han vente ikke på kvinden.. han gik langsomt op af trappen mens jack vendte sig blidt for at forsvinde ind i et andet rum men inden han gjorder det vendte han sig blidt mod Zhahi og kikket lidt længe på henden 

Zhahi

Zhahi

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 182 cm

Nyx 12.06.2021 17:42
Zhahi nikkede til Jack, for at vise at hun havde forstået informationen han havde givet hende, og hun sendte ham et lille taknemmeligt smil. ”Tak for det, jeg sætter pris på din hjælp.” hendes ord var bløde og ærlige, uden ham havde hun endt som mad for et vildt dyr, og han havde trodsalt gået udover forventningerne ved at hjælpe hende så meget som han havde gjort.

”Jeg håber vi ses senere så.” Sagde hun som afsked, og fulgte med den anden ulv. Hun kastede et enkelt blik over skulderen på ham inden hun forsvandt helt fra hans synsvinkel.

Hun sagde ikke meget, medmindre hun blev spurgt, og fokuserede egenligt bare på at få sig selv rengjort fra mudderet, og den potentielle infektion det kunne skabe, selv i de overfladiske sår. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.06.2021 19:27
 den unge ulv fulgte hende stille ned af en lang gang der hang bilder af forskælige mænd og kvinder mange af dem linget lidt jack. jack slev hang sammen med hans far mor bror og søster men hovdet på hans far var kappet over.. jack hadet altid hadet sin far mest at alt for det han hadet gjort mod ham  noget han hadet haft svært ved at tilgive sin far for  ulven stoppet lige op til døren nogle kvinder kom stille ud fra værlset og sagde til henden  og bukket " vi har gjort deres bad klar til dem " svaret de stille og gik videre  den unge ulv kikket mod  kvinden og sukket lidt " min hr tager sig altid godt af sine gæster men han har dog selv nogle kvalger som han slås med... jeg må der for advare dem.... pas på vis du støder på hans far hvordan du taler til ham." svaret han og kikket over på det af hugget hovedet" unge hr Demon har altid haft en hård barndom og til sidste endte det så galt at hans far næsten slog ham ihjel " svaret han tungt og gik over til maleriet  den unge ulve strøg den blidt over men kikket så på kvinden igen " han har også lige midste en han Elskede.. og prøver at få tingen til at gå med sine børn som vi selt ikke kendte noget til " svaret han så der efter han ville gøre det klart for hende at hun ikke skulle prøve på at såre jack mere  ind han var  

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 11