Hygge Mini Quizzer - for alle og enhver!

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 18.04.2021 21:29
MINI QUIZZER FOR HYGGENS SKYLD

QueizMasteren er på færde igen! Efter nogle vellykkede challenge quizzes efter Discordhygge, og begejstring for quizzerne, tænkte jeg; "Hvorfor vente helt til Discordhygge med quizzer?" Så jeg vil sætte i gang i noget mini quizzer!

Jeg tænker alle kan være med til at lave mini quizzer. Så endelig ikke hold jer tilbage med at bidrage! Vil man gerne bidrage så send mig en besked eller send det som et svar herinde, så skal jeg sætte det ind sammen med de andre quizzer! Hvor man laver quizzerne er som sådan lige godt. Kahoot!, eller en anden hjemmeside man kan lave quizzer. Hvad end der virker!
Man er altid velkommen til at finde så sin egen type quiz, eller lave en quiz til de eksisterende typer! c: Der er ingen der "ejer" typen ( altså fx "Hvem er jeg?" ), og alle kan altså lave quizzer til de eksisterende quiztyper.

Lidt info i forhold til at sende quizhalløj:

Generelt omkring mini quizzer:
- Er 10 lang. ( spørgsmål, true or false, whatever man nu laver i sin quiz, bare max 10 i alt pr quiz)
- Omhandler KL. ( hvad end man kan finde på, så længe det har noget med KL at gøre, på den ene eller anden måde )

Når man sender bidrag:
- Navn på quizzen.
- En kort beskrivelse af quizzen. ( hvad den går ud på, hvordan man gør, andet der er godt at vide )

QUIZZERNE

Let's get to it! Her har vi alle de fine mini quizzer! Se om der er nogle du har lyst til at gå i krig ned, hvis der mangler en quiz om noget, så lav en og send den til mig, så den kan komme med ind på listen!
Hvem er jeg?

Gæt hvem er karakter er, ud fra tre detaljer taget fra deres profil. Lær mere om forskellige karakterer, se om du har styr på dine egne karakterer, eller afprøv din viden om andres karakterer! Man har 20 sekunder til at svare og jo hurtigere man er til at svare, jo flere point score man ved et korrekt svar.
Det er muligt at deltage anonymt - bare skriv "gæst" eller lignende som navn.

Links
Hvem er jeg? Personligheds Edition #1 - Af Que

Kun på KL

En quiz lavet på sære sætninger "man kun ser på KL". Færdiggør sætningen ved at vælge det der er blevet fjernet fra den. Man har 60 sekunder til at læse sætningen og vælge sit svar, og jo hurtigere man svare, jo flere point får score man ved et korrekt svar. Se hvor godt du kender "KLs tendenser"! Eller bliv overrasket over for fucked vi er... *shrugs*

Links
Kun på KL #1 - Af Que
Kun på KL #2 - Af Que

Hvem sagde det?

Gæt hvem, der har sagt de tilhørende citat fra en tilfældig tråd, hvor karakteren selvfølgelig optræder. Se, om du kan bedømme en karakter ud fra et citat. Måske du ikke engang kan huske, din egen karakter sagde det til nogen - og selvfølgelig kan de være taget lidt ud af kontekst ;)

Links
Hvem sagde det? #1 - Af Beanstalk  - Ikke aktiv

Gæt karakteren
OBS. ikke en mini quiz

Gæt hvilken karakter der er tale om, ud fra et citat i en tråd.

Links
Gæt karakteren #1 - Af Krystal - Ikke aktiv
Gæt karakteren #2 - Af Krystal - Ikke aktiv
Gæt karakteren #3 - Af Krystal - Ikke aktiv
Gæt karakteren #4 - Af Krystal - Ikke aktiv
Gæt karakteren #5 - Af Krystal - Ikke aktiv
Gæt karakteren #6 - Af Krystal - Ikke aktiv

Hvad er jeg?

En quiz om at vide lidt om, hvad der render rundt på KL. 10 sekunder til at vælge en ud af 4 svarmuligheder på baggrund af et navn. Svarmulighederne er altid de samme, men jeg vil ikke spoile dem her - I skal jo ikke kunne læse op ;).

Links
Hvad er jeg? #1 - Af Alianne_ - Ikke aktiv

3 sandheder og 1 løgn

Hvor godt kender du de mange karakterer, der er her på KL? I denne quiz får du givet fire facts om en karakter. Det er din opgave at finde løgnen blandt de fire facts, for tre af de andre er sandheder. Hvem ved? Måske du ikke engang kan gennemskue sandheder og løgne for din egen karakter.

Links
3 sandheder og 1 løgn #1 - Af Beanstalk - Ikke aktiv

Hvor mange gange er det skrevet?

Gæt hvor mange gange ting er blevet skrevet i tråde. Man får givet et ord og hvilke tråde der er tale om ( Ingame, Offgame eller begge ), og så givet 4 forskellige tal, hvor et selvfølgelig så er det rigtige.

Links
Hvor mange gange er det skrevet? #1 - Af Que - Ikke aktiv
Hvor mange gange er det skrevet? #2 - Af Que - Ikke aktiv

Løbende vil der blive opdateret med flere quizzer som jeg får lavet nogle eller jeg får tilsendt nogle!

( Når man ikke betaler for Kahoot! kan der kun være 10 deltager pr quiz, så skulle man komme ud for ikke at kunne deltage i en quiz, så smid lige en besked, for så kan der bare startet en ny quiz, og så forsætter det fra hvor den anden quiz blev fyldt, bare med reset deltager count.)
Shhh, tænk hvis mor så med!
Beanstalk

Beanstalk

BeanBoi

1767
karakterer

Beanstalk 19.04.2021 12:24
HVEM SAGDE DET?

Gæt hvem, der har sagt de tilhørende citat fra en tilfældig tråd, hvor karakteren selvfølgelig optræder. Se, om du kan bedømme en karakter ud fra et citat. Måske du ikke engang kan huske, din egen karakter sagde det til nogen - og selvfølgelig kan de være taget lidt ud af kontekst ;)

Link:
Hvem sagde det? #1
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 19.04.2021 12:29
I får også lige de gamle karakterquizzer, hvor man skal gætten karakteren ud fra citat :)

"Gæt karakteren"

Gæt hvilken karakter der er tale om, ud fra et citat fra en tråd.

Karaktercitater 1
Karaktercitater 2
Karaktercitater 3
Karaktercitater 4
Karaktercitater 5
Karaktercitater 6

~ Krys ~

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 19.04.2021 19:41

"Hvad er jeg?"

En quiz om at vide lidt om, hvad der render rundt på KL. 10 sekunder til at vælge en ud af 4 svarmuligheder på baggrund af et navn. Svarmulighederne er altid de samme, men jeg vil ikke spoile dem her - I skal jo ikke kunne læse op ;).

Hvad er jeg?

Beanstalk

Beanstalk

BeanBoi

1767
karakterer

Beanstalk 19.04.2021 22:33
3 sandheder og 1 løgn

Hvor godt kender du de mange karakterer, der er her på KL? I denne quiz får du givet fire facts om en karakter. Det er din opgave at finde løgnen blandt de fire facts, for tre af de andre er sandheder. Hvem ved? Måske du ikke engang kan gennemskue sandheder og løgne for din egen karakter.

Link:
3 sandheder og 1 løgn #1
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 20.04.2021 10:51
Første post er blevet opdateret med alle quizzer sendt ind over denne tråd, samt quizzer ikke smidt i tråden. 

Opsummering
Der er nu følgende quizzer:
• Hvem er jeg?
• Kun på KL
• Hvem sagde det?
• Gæt karakteren
• Hvad er jeg?
• 3 sandheder og 1 løgn
• Hvor mange gange er det skrevet?

Enjoy! 8D
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 23.04.2021 12:51
Weekenden ligger og lurer, så hvorfor ikke smide lidt ekstra ind, man kan hygge sig med hen over weekenden? Første post er blevet opdateret og der er kommet Kun på KL #2 og Hvor mange gange er det sagt? #2

God fornøjelse! 8D
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 15.07.2021 15:45
Første post er blevet opdateret med hvilke quizzer der ikke længere er aktive*. Tre af quizzerne i øjeblikket er blevet sat aktive igen, så skulle man have lyst til at hygge sig med lidt quiz om KL må man jo give dem et skud! Måske blev man klogere, eller fik et godt grin :3 
Skulle man have lyst til at bidrage med en quiz kan man læse i første post hvad man skal gøre ^^

God fornøjelse!

* De quizzer der ikke er aktive, kan blive sat aktive igen, af dem der har lavet dem. Man skal "bare" gå ind i Reports på Kahoot, og finde quizzen, og trykke "Play Again" og sende mig URL'et, så skal jeg nok opdatere c:
Hurtigsvar Besvar 6 6

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 12