Krystal 04.03.2021 21:43
Hej alle

Jeg skriver for at informere om, at Venus desværre har valgt at stoppe som moderator her på siden. Hun har været en fast del af adminstaben i ikke mindre end 9½ år, så jeg vil først og fremmest takke for al den tid og arbejde, hun har lagt i siden.
I kommer heldigvis fortsat til at finde hende herinde - fremover som læremester, hvor hun stadig vil hjælpe med spørgsmål og med at finde ting på siden - men I et lidt mere roligt tempo og på egne vilkår :)

For nu har Helli og jeg valgt, at vi ikke leder efter en ekstra moderator. Det kan naturligvis komme på tale, hvis arbejdsbyrden bliver for stor, men det tager vi hen ad vejen.

Uddybende besked fra Venus

Hej alle, nogen af jer har måske bemærket, jeg har været svær at finde på siden. Der skyldes at jeg ikke er/har været det bedste sted mentalt, og før jeg tog en uplanlagt pause, havde jeg mistet kreaen. Måske at lægge tøjlerne vil hjælpe. Jeg er ikke stukket af, og vil være inde på siden dagligt-ish, jeg har bare skiftet skjoldet ud med en tryllestav ^^ Hvis nogen gerne vil spørge om ting eller vil snakke, skriver I bare her eller på discord, vil meget gerne jeres gode selskab <3 Hvis nogen har plotforslag til Mørket (dem får jeg engang imellem) forsætter I bare med at skrive, og generalen må også gerne lånes som NPC (tag (udtales på engelsk!) mig endelig eller noget så jeg kan stalke)
- knus Venus

Lidt om admin og moderators rolle på siden

Måske giver det meste af nedenstående sig selv - men jeg føler alligevel, at det bør siges.

Admin og moderators primære opgave er facilitere et sted, hvor der kan spilles rollespil. Vi vedligeholder sidens information, besvarer spørgsmål og godkender nye karakterprofiler. Resten af tiden er vi på siden på lige fod med alle andre - vi skriver tråde og hygger i chatten, og vi har ikke en speciel "kode" for, hvordan en admin eller moderator skal begå sig uden for de administrative arbejde. KL er også vores sociale frirum, og vi håber derfor på forståelse for hvorfor vi - lige som alle andre - også af og til har behov for at sige nej til nye tråde og plots.

Tak for jeres tid - og et kæmpe kram her fra og god vind til Venus fremover!
~ Krys ~