KL's Kæledyrskatalog

Ræven

Ræven

81
karakterer

Ræven 29.01.2021 16:28
Hej alle sammen,
Lux og jeg syntes det kunne være rigtig hyggeligt med en tråd hvor man kan ligge billeder af sine kæledyr op. Konceptet er ret simpelt, man skal bare poste et (ikke alt for stort) billede af sit kæledyr samt en lille beskrivelse. Det kan være navn alder, yndlingssnacks, mærkelige vaner, en personlig historie eller noget helt femte.

Vi glæder os til at se jeres søde, dejlige, mærkelige, nuttede og vidunderlige kæledyr!

Lux og Ræven
Siggy

Siggy

Den lidt forvirret person

33
karakterer

Siggy 29.01.2021 16:33
Måske lidt dumt, er det irl!:P
Ræven

Ræven

81
karakterer

Ræven 29.01.2021 16:35
Ja det er IRL, det var måske lidt vigtigt at sige xd
Siggy

Siggy

Den lidt forvirret person

33
karakterer

Siggy 29.01.2021 16:50
Jeg kan godt dele min(eller det er min søsters, men jeg ser hende også lidt som min) :D Min kanin døde desværre sidste år og det har været ret ensom alene, så sommetider er det rart at besøge mine forældre, hvor min søster har hendes kanin. :)
Hun hedder Toffifee, mest kaldt Toffy og er 9 år gammel. Hun lever udendørs og er en blanding mellem en dvægvædder og en løvehoved. Hun er ret stor af sin race. 

En sjov historie om hende var, da min mor for den del år tilbage arbejde som privat dagplejer, sad børnene altid og spiste ved et lille bord, som ikke var så høj. Toffy fandt jo hurtigt ud af at man jo kunne spise det der var på bordet, så hver gang børnene spiste, løb hun altid rundt om bordet for at tigge efter mad. 
Hun er stadig frisk trods hun er en gammel dame nu. Hun har det altid med at prøve at stikke af, da hun af en eller anden grund altid synes det er sjovt at lave lidt ballade ;) 

Ræven

Ræven

81
karakterer

Ræven 29.01.2021 17:11
Toffy er mega nuttet Siggy <3

Det her er min lejligheds-kanin, hun hedder Yuki og er 4 år gammel. Hun er en dværgvædder med hop-forældre så hun kan hoppe meget højt. Hun elsker at spise mad, løbe rundt og lave rejehop og så er hun glad for at klatre i reolerne.
Hendes yndlingstrick er at stå på bagbenene og så vil hun gøre alt for et stykke æble.

Så er der Otto. Han bor hos mine forældre, men han er verdens bedste kat, så syntes I skal have lov at møde ham. Han er 8 år gammel og vi adopterede ham på internatet for 7 år siden. Han er en stor kat på ca. 10kg, og så elsker han al slags tåsemad; tun, makrel, leverpostej, kikærter og alt muligt andet. Hvis det er på dåse så vil han have det!
Det eneste trick han kan er at mijave ekstremt højt når han vil have noget.

Den næste på listen er Strejfer. Han er en stor pony på 26 år, som vi har haft i lidt over 5 år nu. På trods af sin alder er han frisk og frejdig, og han elsker en frisk skovtur eller et springstævne i ny og næ. Vi tror han er overbevist om, at han er den hurtigste super-pony i verden, for han elsker når det går stærkt og det kan kun gå for langsomt i hans verden.
Derudover elsker han godbidder, men hader at få flettet hår.

Til sidst er der Line. Hun er en 8 årig knabstrupperhoppe, som vi har haft i lige omkring halvandet år nu. Hun er en følsom dame med sine egne meninger om tingene, men hun gør altid sit bedste. Hun elsker også en frisk skovtur sammen med Strejfer og er ved at blive en rigtig springhest også.
Line har det med at lave lidt ulykker, hvad end det er at sidde fast i hegnet eller komme til at hive lågen af folden. Men hun er nu meget sød alligevel :)

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg gider egentlig ikke skrive så meget om Indi-Bob, andet end at han er usigeligt dum xD Han æder ALT, og er ikke for fin til at tage fra ens tallerken eller stegepanden :P

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 29.01.2021 21:57

Min lille Mr Fluffypants. Han hedder Kawaii og han er en larmende lille drama queen <3
Lux

Lux

De-luxe

4077
karakterer

Lux 30.01.2021 18:36
Ah jah, nu skal i da lige se vores to basser derhjemme. 

Vi har altid været en hundefamilie, og har haft.... mange i løbet af min barndom og frem. De her to - Flux junior og Heike, er faktisk børnebørn af vores første par, Flux og Benja - så det er meget sjovt. Meeen, nu til introduktionerne! 

Flux (junior) er omkring 6 -  7 år gammel, og er vores model-hund, så at sige. Han er absurd fotogen, det her var bare random billeder jeg fiskede frem, og udover det, så er han lidt af en reserveret/sippet doggo, udadtil. Han er min mors hjertebarn (og bliver behandlet sådan), og kan være lidt svær at komme ind på, men vinder du først hans kærlighed, er han... virkelig en cuddle hund. Han giver endda kram, og eeelsker at sidde i solskinstriber eller i sofaen når vi ser film og sådan. 

Ps. den videnskabeligt beviste måde at bestikke sig til hans kærlighed, er via leverpostej. Vi foretrækker dog at folk prøver den almindelige metode med at lade ham varme op til dig, først. 

Og så har vi.... vores kaosbarn. Heike er 1.5 år gammel nu, og er... en basse. Han er meget modsat Flux - han er super hvalpet, og vil hele tiden lege, putte eller prutte. Han samler utrolig mange ting op - gerne 3 bolde på en gang, plus en bamse, og så snorker han som en voksen mand. 

Han har en fantastisk vane med at prikke til dig med snuden, hvis han vil have din opmærksomhed, jeg tror ikke han har nogen følelse tilbage der, fordi nogle gange prikker han altså hårdt. 

Men vi elsker ham, og han er en fantastisk ven. 

Flux synes det var en kæmpe fejl at vi tilføjede en hvalp til husholdningen - han blander sig altid i alt hvad han laver, og møver sig op i kurven til ham, når han vil putte. Men i sidste ende, elsker de sku hinanden. 

De er begge af racen stabyhound, i henholdsvis sort og brun farve. 

Hurtigsvar Besvar 4 4

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 12