Subforum for hoved templerne - Debat

Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Dragonflower 21.01.2021 12:35
Det kom op som forslag at der skulle oprettes forums til gudernes hoved templer. Jeg har stemt på forslaget, men havde lidt ord at knytte til det:

Jeg synes det er en fortrinlig idé, men hvis der skal være et for alle guderne, tror jeg det bliver for meget, samt der vil uden tvivl være en del der ikke bliver brugt.
Men måske man kunne lave forums til temple grupperinger, så ældre og yngre guder grupperes til 1 forum.

Derudover kunne det være fedt at have enkelt templer, hvor en guddom 'hører mest til', fx. et til Chace i Fristavn, Laurana i Fredskilde, Avanya i Elverly osv. så spillet med guderne ikke bliver så begrænset til Dianthos.
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 21.01.2021 13:24
Hvad med ét forum til præsteskabet, og så kan man oprette tråde til fx debat om strukturen i netop det her Chabcetempel i Lauzura?

Jeg har ikke selv en præst, men jeg tænker der også er noget fedt i at have et samlet forum, så man kan aftale at arbejde på tværs, fx at alle isaripræster har nogle pilgrimsrejser uanset hvor i landet de bor? 
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Dragonflower 21.01.2021 13:27
Alianne_ skrev:
Hvad med ét forum til præsteskabet, og så kan man oprette tråde til fx debat om strukturen i netop det her Chabcetempel i Lauzura?

Jeg har ikke selv en præst, men jeg tænker der også er noget fedt i at have et samlet forum, så man kan aftale at arbejde på tværs, fx at alle isaripræster har nogle pilgrimsrejser uanset hvor i landet de bor? 

Jeg tror forslaget gik på ingame-forums, men et samlet off-game forum ville også være nice!
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 21.01.2021 13:32
Nååårh! XD Ej okay, så kommer jeg bare her og misforstår alting.

Måske kun de store katedraler så, sådan til de ældste guder? Eller måske vælge de 5 mest udbredte guder og lave et tempel for dem? (og self lægge Valerias i Aquarian >:]) 
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 21.01.2021 14:08
Dragonflower skrev:
Jeg tror forslaget gik på ingame-forums, men et samlet off-game forum ville også være nice!

Jeg mente nemlig ingame-forums i mit forslag, jeg valgte bare at skrive Guderne da jeg ikke selv har et overblik over, hvilket Guder folk spiller mest med at ens karakter tilbeder (foruden de 4 hovedguder)

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 8