Siggy 07.01.2021 17:55
HEJ!Velkommen til mine plot/trådsøgninger
Min første karakter er blevet godkendt og derfor søger jeg selvfølgelig nogle at skrive med, så hun kan udvikles! Herunder kan i læse lidt om de karaktere jeg har (pt. kun 1) og så kan i sende en ugle, hvis i kunne være interesseret i at finde på noget sammen :) Jeg er ny og endnu ikke særlig god, men jeg gør mit bedste :D
Alouette - Halvdyr

Lidt om Lou:
Alouette (Betyder fugl) er halvmenneske, halvfugl. Man kan se det på hendes vinger og hendes fjer, som man kan se på armene og omkring hendes vinger på ryggen. Alouette har svært ved at acceptere, hvem hun er og er derfor en der ofte gemmer sig fra andre. Hun er en smule genert i starten, men efter hun stoler lidt mere på folk, bliver hun en med massere af selvtillid og nysgerrighed. Hun er en venlig sjæl, som kun ønsker at hjælpe for det gode, men holder sig ofte ude fra problemer, da hun ved der findes folk, som ønsker hende død. Hun er ikke en der er dygtig til at kæmpe og derfor holder hun sig fra alt og alle ved at gemme sig i sit ejet lille skovområde.
Maíri Vela Af Exolk - Menneske

Lidt om Máiri:

Lidt om Máiri:
Máiri er datter af en hertug, som bor i Medanien. Da Máiri fyldte 5 år fik hun sit første syn og begyndte derefter af miste synet lidt hvert år. Derfor bruger hun meget sine hænder til at føle sig frem og god til at bruge sin sjette sans. Udover hendes seer evne er lærte hendes mor hende om illusionsmagi. Som 7 årig blev hun kidnappet af en familie, som udnyttede hendes evner og det var først 9 år efter hun kom væk. Hun fandt hurtigt vejen hjem, men synet af den nye datter fik hende til at forsvinde og få et kort job på et bordel i Dianthos. Kort tid efter møder hun en man, som førte hende vejen til Kragerne, som hun nu er hos nu. Det er som en ekstra familie.
Idéer:
-Adelige, som måske kender hende for hendes adelige side
-Folk der skaber problemer for hende
-Løse forhold(Nogen mænd hun bare møder når hun vil)
-Tætte venner/veninder
-En der måske prøver at få hende til at blive mere anstændig
-En hun måske falder for? Evt. måske en der ikke gengælder det?
-Adelige, som måske kender hende for hendes adelige side
-Folk der skaber problemer for hende
-Løse forhold(Nogen mænd hun bare møder når hun vil)
-Tætte venner/veninder
-En der måske prøver at få hende til at blive mere anstændig
-En hun måske falder for? Evt. måske en der ikke gengælder det?