Jinx 01.12.2020 16:46
HEYOO allesammen! 
så eftersom det er blevet d 1 december, og vi generelt er i december har jeg tænkt mig at gøre noget.
Jeg synes og, har lyst til at tilfældigt vælge et bogstav via en app, hvor man spinner et hjul osv you know the deal.
Det bogstav hjulet landet på, vil jeg finde den aktive bruger på siden, som starter med det bogstav, og skrive 3 positive & gode ting ved netop den person. Hvis der er flere personer der starter med bogstavet tager jeg enten den første person på listen med aktive brugere, der starter med det valgte bogstav, eller den næste.
Hvorfor vil jeg så gøre det her, tænker i så. Jo det er simpelthen fordi, jeg er i julehumør, og gerne vil sprede lidt glæde. Derudover synes jeg alle aktive, og generelt brugere herinde burde vide hvor fantastiske de er, og hvilken glæde de alle bringer til hele siden.
OBS: Jeg kender ikke alle lige godt, der er selvfølgelig nogle jeg kender bedre end andre, men jeg synes det kunne lidt hyggeligt at lave en glæde tråd, fordi jeg gerne vil sprede lidt glæde, og give komplimenter, for vi er i en hyggelig tid også jo ;) <3

SÅÅÅÅÅÅ! Det første bogstav jeg fik var A. Den eneste person som jeg ved, er aktiv som starter med A, er Alianne_ (aka Ali) Så tid lidt love til hende:
1: Super nem person at skrive sammen med, uanset hvad det måtte være. Det var også takket været Ali, at jeg kunne have en karakter som er en mellemleder, så stor tak til hende.
2: Virker som en super skøn person, personligt har jeg ikke snakket med Ali in real life, men hun virker til at være en super sød og skøn person.
3: Alle hendes karakterer som jeg mener hun selv har tegnet, er virkelig super flotte allesammen. Hun har virkelig gjort et godt stykke arbejde med det, for det ser så godt ud.