Jinx laver glæde tråd

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 01.12.2020 16:46
HEYOO allesammen! 

så eftersom det er blevet d 1 december, og vi generelt er i december har jeg tænkt mig at gøre noget.
Jeg synes og, har lyst til at tilfældigt vælge et bogstav via en app, hvor man spinner et hjul osv you know the deal. 

Det bogstav hjulet landet på, vil jeg finde den aktive bruger på siden, som starter med det bogstav, og skrive 3 positive & gode ting ved netop den person. Hvis der er flere personer der starter med bogstavet tager jeg enten den første person på listen med aktive brugere, der starter med det valgte bogstav, eller den næste. 

Hvorfor vil jeg så gøre det her, tænker i så. Jo det er simpelthen fordi, jeg er i julehumør, og gerne vil sprede lidt glæde. Derudover synes jeg alle aktive, og generelt brugere herinde burde vide hvor fantastiske de er, og hvilken glæde de alle bringer til hele siden. 

OBS: Jeg kender ikke alle lige godt, der er selvfølgelig nogle jeg kender bedre end andre, men jeg synes det kunne lidt hyggeligt at lave en glæde tråd, fordi jeg gerne vil sprede lidt glæde, og give komplimenter, for vi er i en hyggelig tid også jo ;) <3 

SÅÅÅÅÅÅ! Det første bogstav jeg fik var A. Den eneste person som jeg ved, er aktiv som starter med A, er Alianne_ (aka Ali) Så tid lidt love til hende:

1: Super nem person at skrive sammen med, uanset hvad det måtte være. Det var også takket været Ali, at jeg kunne have en karakter som er en mellemleder, så stor tak til hende. 

2: Virker som en super skøn person, personligt har jeg ikke snakket med Ali in real life, men hun virker til at være en super sød og skøn person.

3: Alle hendes karakterer som jeg mener hun selv har tegnet, er virkelig super flotte allesammen. Hun har virkelig gjort et  godt stykke arbejde med det, for det ser så godt ud. 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 02.12.2020 15:56
SÅ GUYS & GURLS!
2 December (WOOP WOOP) 8D

Dagens bogstav, er N, og der er nogle fantastiske personer som starter med det bogstav. Kunne vælge dem alle, hvis ikke det var fordi jeg tager en person for hvert bogstav ;] 

Så den heldige bliver Nyxx, ikke kun fordi jeg kender hende, men fordi jeg ved hvilken hård periode hun går igennem lige i øjeblikket, så jeg synes sku hun fortjener noget kærlighed, og komplimenter for hun er en fantastisk person, som aldrig må glemme det <3

LETS GOOOO!

1: Uden Nyxx var jeg aldrig kommet på Kl, for det var hende der viste mig siden, og lidt fortalte mig om den, så stor tak til hende, for at have vist mig Kl, det smukke og fantastiske univers, samt vise mig alle jer skønne brugere herinde

2: Selvom hun kan have dårlige perioder, og gå ned med flaget så holder hun sig altid stærk. Hovedet holder hun oppe, så meget hun kan også selvom hun måtte deal med mange ting. 

3: Ligeså skøn emnepartner hun er, ligeså skøn er hun i virkeligheden. I mine øjne burde alle have en veninde som hende, for hun er helt klart uundværlig. 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 03.12.2020 16:12
3 December yes sir!
Lad os komme igang :b

Dagens bogstav er G, og den heldige person er Granny! Den smukke, og fantastiske kvinde (som jeg var sikker på var en mand irl) er virkelig utrolig sød, og selvom jeg ikke kender hende, så virker hun til at være super skøn. Udover det virker Granny også som en herlig kvinde med hjertet på det rette sted.

SÅÅÅÅÅÅÅ!! Lad os komme igang 8D 

1: Meget forstående, og det er jeg sikker på at hun altid har været. Om man har nogle helt vildt dumme idéer til tråde, eller ikke lige svarer i en periode fordi man måske ikke kan, så er og har Granny altid været forstående overfor det. 

2: Fantastisk at skrive/emne med! hun har altid et godt flow med hendes tråde, og spiller hendes karakterer virkelig godt. For ikke at nævne, at hun har skønne karakterer som alle virker så interessante. 

3: Udover at man har lyst til at møde hende irl, fordi hun er så sød og imødekommende, så har hun god humor. Jeg er sikker på at man ikke vil fortryde at emne/skrive, og møde hende for hun virker til at være super dejlig. 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 04.12.2020 20:34
4 Devember yahaaay!! 8D 
Lad os da komme igang folkens ;)

Så dagens bogstav blev T, og den heldige person er Tirr! *klapsalve* Jeg kender ikke hende irl (ish XD) aldrig mødt hende før, men hun er en super sød, og skøn person. Kort tid efter jeg begyndte at skrive med hende, klingede vi rimelig godt, og på trods af så meget drama, og problemer der har været med hende, så er hun altid klar til at få mig til at grine, også over sig selv. Tirr er super skøn, og jeg ville ønske flere kunne se det.

Tirr, hvis du læser det her så husk du er virkelig fantastisk som du er, uanset hvad. Ja der har været drama omkring nogle ting, men jeg ved du holder hovedet oppe igennem svære ting og jeg beundrer dig for at du altid er klar til at få et smil frem på mit ansigt. Så tak fordi du altid er der, og er klar til at lytte ligemeget hvad, og HUSK der vil og er intet galt med dig, for du er dig og det er i mine øjne nok, og perfekt. 

OH WELL! sidespring xD 
let's go!

1: Ligeså smuk udenpå, ligeså smuk er hun indeni og det fandt jeg hurtig ud af. Allerede kort tid efter, jeg lærte hende at kende, og begyndte at skrive med hende

2: Rigtig god til at lytte hvis der er noget galt, eller at der er noget man har brug for at snakke om. Ligeså god og fantastisk er hun til, at lytte og give gode råd når man skriver med hende

3: Er så tosset, at man ikke kan undgå at grine og smile hvergang man enten snakker med hende, eller skriver med hende. Oveni det har hun en skøn personlighed, og er super god og dejlig veninde. 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 05.12.2020 22:36
5 December! :O 
ja det går fremad folkens XD *jubler*

Dagens bogstav er F, og den heldige er Fia! Den skønne, smukke, og vildt søde Fia mus. Jeg kender hende ikke irl, kun mødt 1 gang, men hun er meget imødekommende, og har et skønt smil. Hendes udstråling, og personlighed gør bare, at man får lyst til at lære hende at kende. 

Fia er en person, jeg synes alle burde kende, for hun har et hjerte af guld og altid klar til at hjælpe andre. Hun er uden tvivl min yndlings ginger (sorry Fia xD <3) hun er så nem at snakke med, og skrive med selvfølgelig. Som et ekstra plus, er jeg vild med hendes røde hår, og generelt udseende for hun er en virkelig køn kvinde. 

NÅÅÅÅ det var også et sidespring, og lidt love
så lad os komme videre ;)

1: Hun har en fantastisk personlighed, også selvom jeg ikke kender hende virkelig godt. Man er ikke i tvivl om hvor skøn en person hun er.

2: Man bliver altid glad når man skriver med hende, eller snapper med hende som jeg gør engang imellem

3: Er en dejlig person, med hjertet på det rette sted og Fia er virkelig en person alle burde kende. Man klinger super godt med hende, fordi hun er som hun er. Skøn kvinde, og i mine øjne er hun virkelig smuk
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 06.12.2020 21:06
6 December ;) 
wuhuu!

Dagens bogstav er E, og den heldige person er Emilia! *klapsalve*
jeg kender ikke hende irl, men hun virker til at være super sød, og virkelig dejlig. Jeg har haft savnet hende herinde på kl, og jeg kunne ikke undgå at skrive en besked til hende, da jeg så hendes fraværsbesked. Noget med at føle sig alene, og ikke passe ind hvilket ramte mig fordi jeg kender det for godt selv. 

Så jeg skrev til hende, og det virkede til at hun er begyndt at være tilbage på kl, hvilket mega rart! Ingen skal føle sig udenfor, og alene for der skal være plads til alle. Jeg synes Emilia er en skøn person, og hun er en person jeg gerne ville møde irl, for hun virker til at være så super sød, og dejlig <3 

Så tid til lidt mere love til hende! 

1: Utrolig nem at skrive med, ligesom hun altid lytter hvis der måtte være et eller andet. Selvfølgelig er hun også god at emne med

2: Hun har en skøn personlighed, og man kan virkelig ikke andet end at blive glad når man skriver med hende. Selvom jeg ikke kender hende så godt, så ved jeg med sikkerhed, at hun er en person jeg gerne vil være bedre at kende, og møde. 

3: Har hjertet på det rette sted, og er en person alle burde kende og skrive med. Selvfølgelig kender jeg hende som sagt ikke så godt, men hun er nem at skrive med og have samtaler med.
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 07.12.2020 21:07
7 December! :o 
det går stadigvæk fremad folkens ;] *wink wink*

Dagens bogstav blev B, og den heldige person er Black Phoenix! *klapsalve* Alle de gange, jeg har været tæt på at skrive Black Penis... (sorry Phoenix xD) Nåmen dette fantastiske menneske, kender jeg ikke irl, hvilket jeg burde! *Eyes Phoenix* for hun er virkelig fantastisk, og en skøn person. Hjertet på det rette sted, en skøn personlighed, og så er hun mega, og virkelig utrolig smuk <3 

Phoenix (ikke penis thehe) er en person alle burde kende, og skrive med - også tråde med. Man bliver i super godt humør både, af at skrive med hende, men også tråde med hende. Hun er super nem at skrive med, og lytter altid uanset hvad, også selvom man har utrolig tossede, og slemme idéer *wink wink* ;) 

Jeg har siden allerførste gang jeg begyndte at tråde med Phoenix og skrive med hende, holdt utrolig meget af hende, for hun er virkelig en fantastisk person. Hun gør mig virkelig glad, hvergang man tråder med hende, og skriver med hende, for hendes personlighed er så skøn. Som sagt er hun en alle burde kende, for man kan simpelthen ikke undvære hende, så tak Phoenix fordi du er dig <3

Nå videre med noget love til den dejlige kvinde! 8D 

1: Super dejlig, både som trådpartner og generelt som person, og bestemt en person alle burde prøve at tråde med, og kende for man vil aldrig fortryde det 

2: Ligeså smuk udenpå, ligeså smuk er hun indeni, og hun ved jeg hader at nævne hendes krøller men hun har virkelig nogle søde krøller (Sorry Phoenix XD) men de er virkelig så søde!

3: Generelt en utrolig smuk, fantastisk og dejlig person, som jeg er mega heldig og glad for at have lært at kende (selvfølgelig kender jeg ikke hende vildt meget, but still) Hun er uden tvivl en person jeg er glad for, at have i mit liv uanset hvad, og hun får heller ikke lov til at gå *Eyes Phoenix med bestemt blik* 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 08.12.2020 16:26
8 December! :O 
yaaay! 8D det er jo fantastisk *kaster med konfetti* 

Dagens bogstav er K, og den heldige er vores kære admin Krystal! Men lad os blive enige om, at hun går under dæknavnet Krys xD endnu en fantastisk kvinde, som jeg ikke kender særlig godt. Men hun er super sød, og har en fantastisk personlighed. Ligesom alle andre på kl, så er Krys også en person som man skal kende, skrive og tråde med (selvom jeg ikke har trådet med hende sådan rigtigt xD) For hun kan også give et kæmpe smil på ens ansigt, og hendes karakterer er utrolig spændende, og lækre ;) *wink wink*

Takket været Krys, har vi et fantastisk kl univers, og uden hende ville der jo ikke være et sted hvor vi alle kan være, og hygge os. På samme tid, er det utrolig godt gået, og et stort arbejde hun har lagt i ved at skabe dette kl univers, og på samme tid at have overskuddet til så mange andre ting. Det er virkelig imponerende, for jeg ved hvor hårdt det kan være, når hun skal ordne en helt masse ting og på samme tid gøre alt for at opfylde mange ønsker vi brugere måtte have. Kan skrive en længere roman om Krys, men hun skal virkelig vide, hvor fantastisk hun er, og utrolig smuk hun også er <3

Så videre med the looove ;) 

1: Hun er super sød, lyttende og hjælper altid hvis der måtte være noget, også selvom det ikke måtte være noget med kl at gøre. 

2: Skøn humor, og personlighed, og hun virker bare som en skøn person. Sådan en person man bare har lyst til at møde, og lære at kende

3: Utrolig smuk, både indeni som udenpå og Krys har virkelig et hjerte af guld. Plus uden hende ville der ikke være noget kl, og så havde vi allesammen nok ikke mødt eller skrevet med hinanden, så tusind tak til dig Krys, og tak fordi du er dig <3
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 09.12.2020 18:58
9 December!
Halli halløj hvor det går fremad 8D *funky dans* 

Dagens bogstav blev H, og den heldige er Hobbit! *flagrer med flag, og balloner* 
Så Hobbit kender jeg heller ikke så godt... MEN jeg har mødt hende før 8D 
synes det er en god start, og jeg kan være ærlig og sige hun er en fantastisk person, med en super god personlighed. Lytter altid, og er for det meste altid frisk på skøre, og tossede idéer uanset om det måtte være tråde, eller andet. 

Hobbit er virkelig også en person man er nød til at møde, og lære at kende. Hun giver altid et smil på ens ansigt, og udover at hun er en smuk kvinde udenpå som indeni, så er hun også nem at skrive med. Man fortryder ikke et sekund at tråde med hende, eller generelt skrive med hende. Hobbit er og vil altid være en fantastisk kvinde, som altid kan få mig til at grine, og smile <3

Videre med the looove ;) 

1: Super nem at tråde og skrive med, ligesom hun altid har haft hjertet på det rette sted. Jeg elsker at skrive og tråde med hende, fordi man bliver i så godt humør over hendes svar, samt karakterer

2: En personlighed, der er værd at kende, ligesom hun som person er en man er nød til at skrive, tråde med og lære at kende. 

3: Er en smuk kvinde, som er så tosset og skør at man ikke kan andet end at holde af hende. Selvom jeg ikke kender hende vildt godt, så er hun bare en skøn person. 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 10.12.2020 16:24
10 December!
en kaos dag for mange (deriblandt mig selv) MEN
det skal self ikke stoppe julehyggen! 8D *kaster med glimmer, og kugler*

Dagens bogstav blev Q, og heldigvis er der kun en person som starter med det bogstav, af hvad jeg lige kunne spotte på aktive brugere...SÅ! Que er den heldige vinder *klapsalve*
Jeg har mødt Que før, 2 gange endda! ejmen det er helt vildt jo, og mega dejligt. Que er super skøn, og tosset på en rigtig god måde, hun er meget nem at snakke med, og har en rigtig god humor som man ikke kan andet end at elske XD 

Jeg har ikke trådet så meget med hende, men de gange jeg har, har jeg været glad og haft et smil på mit ansigt, fordi hendes karakterer, og svar altid har gjort mig glad og gør mig meget glad. Hun er altid klar til at hjælpe andre, og lytter altid hvis der måtte være noget. Udover det er hun rigtig god til at løfte dårlig stemning op, og få andre til at grine, hvis man nu har en dårlig dag eller andet, så tak for dig Que <3

Viiiiidere!! 8D 

1: Fantastisk person, som jeg synes alle skal møde for hun har en fantastisk energi, og strålende humør. Super nem at snakke med, og tråde med self 

2: Smuk kvinde udenpå som indeni, og er altid klar med et eller andet tosset eller smukt hvis man lige er i dårlig humør, eller at chatten måske er gået i stå, så er hun altid klar til at smide et eller andet ind, som man kan grine og more sig over

3: Er og vil altid være en kvinde som i mine øjne er værd at kende, også selvom det bare er en lille smule, for hun er god til at gøre andre i godt humør, og super god til at bringe glæde frem f.eks i chatten, men hun er også generelt god til at bringe glæde frem 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 11.12.2020 17:04
11 December! vi nærmer os juleaften :0 
hvis man ikke er i julestemning, hjælper jeg lidt her 8D *vifter med småkager, og glæde*

Dagens bogstav blev M, og den heldige person blev Moon! *kaster med glimmer*
Ligesom mange kl'er, har jeg mødt Moon 1 gang irl, og det var virkelig hyggeligt og dejligt. Hun er en fantastisk person, med en skøn personlighed. Udover at have en sød højde, og være utrolig smuk så er hun super nem at snakke med, og skrive med. Moon er også meget nem at tråde med, og kan ligesom mange andre herinde, giver mig et smil på ansigtet blot ved hendes svar, og karakterer.

Hun er tosset, og skør på en god måde og jeg er glad for at have lært hende at kende. Jeg føler mig heldig for at have en veninde som hende i mit liv, for hun er utrolig skøn og er bare generelt en fantastisk person. Hun lytter altid uanset hvad, og er altid klar til at opmuntre en hvis man er i dårlig humør. Hun er i mine øjne også en man er nød til at kende, og skrive med for hun er virkelig dejlig, så tak for dig Moon <3

Vi fortsætter! 8D 

1: En fantastisk veninde, som jeg er glad for at have i mit liv, og kende. Hun er bestemt uundværlig, også selvom man måske ikke skriver eller tråder med hende hele tiden

2: Er og vil altid være en fantastisk trådpartner, og jeg er også meget sikker på at hun også altid vil være en fantastisk person at skrive med, for det har hun været lige siden jeg begyndte at skrive og tråde med hende

3: Vil altid være en stærk kvinde, der holder humøret oppe, hvis der måtte være et eller andet. Udover det er hun god til få andre til at grine, og smile
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 12.12.2020 23:10
12 December! tænk at vi er kommet så langt :0 
Det er fantastisk, og selvom mit liv er kaotisk, og hektisk sådan lige i øjeblikket (og psyken kunne være bedre) Så skal vi ikke glemme julehyggen! ;) 

Dagens bogstav blev L, og det heldige menneske (smukke menneske) blev Lux! *klapsalve med glimmer* Lux er utrolig skøn, og sød men også virkelig smuk. Hun har en unik udstråling, og har virkelig en god personlighed. Hendes humor kan man ikke andet end at elske, ligesom hun er en person alle burde kende, og skrive med.

Jeg kender ikke Lux irl, har kun mødt hende meget kort, og der fik jeg hurtigt et godt indtryk af hende. Hun giver altid et smil på ens ansigt, og hun er fantastisk at tråde med. Hendes karakterer som hun selv tegner, og er kreative med, er vildt smukke og fantastiske. Lux er bare en skøn og herlig kvinde, som man ikke kan andet end at elske og holde af, så tak for dig Lux <3

Mere love on the way! ;] 

1: Super nem at skrive med, og aftale plots med og det er jeg sikker på at hun altid har været. Man fortryder aldrig at aftale noget med hende, for resultatet bliver altid godt

2: Har en skøn højde! *jubler for små mennesker* Og så er hun en faktisk en utrolig smuk kvinde, med et fremragende udseende, som er så unikt at man ikke kan undgå at finde hende køn 

3: Generelt en fantastisk person, ligesom alle andre på kl er hun smuk udenpå som indeni, og har virkelig et godt hjerte. Hun er hjælpsom, og imødekommende, og har selvfølgelig et godt humor som smitter.
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 13.12.2020 17:03
13 December!
Det er jo fantastisk ;D 

Dagens bogstav blev V, og den heldige person blev Vejby! *klapsalve*
Vejby er en fantastisk person, som man ikke kan andet end at elske. Hun er fuld af godt humør, gåpåmod, og har en dejlig personlighed. Udover det er hun en fremragende veninde, også selvom jeg ikke kender hende vildt godt, så holder jeg virkelig meget af hende.

Vejby er også en smuk, og stærk kvinde, som altid er klar til at tråde, og hjælpe hvis man har brug for et eller andet. Hun har et hjerte af guld, og man kan ikke andet end at blive glad, og smile når man skrive med hende, ligesom når man tråder med hende. I mine øjne burde alle kende Vejby, og skrive med hende, for man vil absolut ikke fortryde det. Jeg klingede utrolig hurtigt med hende, uden at jeg havde troet det. Men hun begyndte hurtigt at blive en person som jeg er glad for at kende, og skrive med.

Altid husk at være dig Vejby, for du er fantastisk som du er <3 

Videre med the looove ;) 

1: Super nem at snakke, og skrive med ligemeget hvad det måtte være. Jeg klingede hurtigt med hende, hvilket jeg er mega glad for, for det har gjort at jeg har lært en fantastisk kvinde at kende.

2: Har en super skøn personlighed, og et humor der smitter af på andre, ligeså gør hendes karakterer mig også meget glad, fordi de er alle sammen så interessante og flotte.

3: Er meget imødekommende, og altid klar til at løfte dårlig stemning op, ligesom hun også altid er klar til at få andre til at smile, og grine. 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 14.12.2020 19:05
14 December! så er vi nået så langt XD 
vi nærmer os julen :0 

Dagens bogstav blev X, og den heldige person (kvinde) blev Xenwia! *klapsalve med glimmer*
Xenwia er en super dejlig kvinde, fyldt med god humor, og en skøn personlighed. Man kan ikke andet end at blive glad i låget, hvergang man skriver og tråder med hende. Hun er også super nem at snakke med, og jeg har kun mødt hende 1 gang, men forsatan hun er et dejligt menneske! 

Xen (fantastisk kælenavn) Er en person alle burde kende, og skrive med, fordi hun er som hun er, og self på den gode måde, for hun har en god humor som smitter. Hun er virkelig smuk både udenpå og indeni, og er en kvinde med ben i næsen. Er glad for at kende hende, selvom jeg ikke kender hende virkelig godt, så er det da bedre end ingenting at kende hende bare lidt. udover det kan man ikke andet end at holde af hende, og nyde de lumre sager man sommetider aftaler med hende ;) *wink wink*

Mere looove! <3 

1: Har nogle smukke, fantastiske, og meget spændende karakterer som jeg synes alle burde have en tråd med, også selvom det er en af hendes karakterer eller flere

2: Utrolig god at skrive med, for hun er altid klar på at lytte, give gode råd, og løfte ens humør op hvis man nu er lidt nede

3: Er en fantastisk, og smuk person generelt, som altid har hjertet på det rette sted. Hun er i mine øjne en kvinde som man skal kende, og skrive med for man vil ikke fortryde det så Xen endelig bliv ved med at være dig <3 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 15.12.2020 18:10
15 december!! woop woop 
det går fremragende fremad ;D *vifter med juleslik og glimmer*

Dagens bogstav blev P, og den heldige blev Pietens! *jubler og hopper rundt*
Jeg kender ikke Pietens, og har desværre heller ikke trådet med hende/ham. Havde jeg ikke så mange tråde igang, kunne det da godt være jeg skulle smide en pm afsted mod hende/ham hehe :B 
*mumler noget om at man generelt ingen rygrad har* 
Pietens virker til at være super sød, og dejlig! og jeg er sikker på hun/han også altid lytter til en, hvis der måtte være et eller andet.

Kan ikke huske om hun har en eller flere karakterer, men den eller dem hun har kan jeg huske, virker utrolig spændende, og interessante. De få gange jeg har været i chatten med hende/ham, har jeg hygget mig fordi hun/ham er skøn at skrive med. Jeg er usikker på om Pietens er en kvinde eller mand, men uanset hvad er personen skøn, og sikkert også flot! <3

Videeeere woop woop!

1: Virker som en person med en skøn personlighed, som altid lytter til andre. Udover det virker Pietens til at være imødekommende, og det er virkelig rart

2: Har en/flere karakterer som er virkelig spændende, og interessant, som man helt sikkert skal møde. Jeg synes også andre skal tråde med hende, fordi jeg er sikker på at man ikke fortryder det. 

3: Virker generelt til at være en dejlig person, med en god personlighed, og jeg kunne godt forestille mig at Pietens måtte have hjertet på det rette sted
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 16.12.2020 17:53
16 December wuhuu! 
snart nærmer vi os juleaften :0 *jubler lidt*

Dagens bogstav blev B, og selvom det bogstav har været der, snupper vi endnu en heldig person *wink wink* Så den heldige person blev Beanstalk, og han er jo en fremragende person. Jeg kender ikke den herlige Bean irl, og havde aldrig troet jeg skulle skrive så meget med ham. Men det er virkelig rart, og fantastisk for han er super nem at skrive med, og en fantastisk trådpartner. 

Bean (hans dejlige og unikke kaldenavn) Er en person alle burde tråde med, for både har han spændende og interessante karakterer, men han har også en skøn personlighed. Udover det lytter han altid til en, og er altid klar på idéer og planer man har hehe. Bean er blevet en person jeg er meget glad for at have fået æren af at tråde med, men også bare generelt skrive så meget med ham. 

Så videre med love til denne fantastiske person <3

1: Altid klar til at løfte dårlig stemning, og komme med gode råd hvis der måtte være et eller andet. Ligeså er han altid klar på lumre sager ;) 

2: Har en skøn personlighed, også selvom jeg ikke kender ham så godt endnu, så har jeg fået et godt indtryk af ham, og elsker at skrive og tråde med ham.

3: Har en skøn humor, og nogle interessante og spændende karakterer. Man vil bestemt ikke fortryde at tråde med ham, eller skrive med ham.
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 17.12.2020 18:32
17 December! så er vi da kommet så langt ;D 
*jubler og hopper lidt rundt*

Dagens bogstav blev H, og den heldige blev Helli! *kaster med kugler og glimmer*
Jeg føler jeg kan skrive en lang roman om Helli...xD MEN! hun er altså også så fantastisk, og dejlig, plus hun virkelig er et smukt menneske <3 

Helli er og har altid været en person med et godt hjerte, en skøn personlighed, og en fremragende humor. Udover det lytter hun altid, og giver altid gode råd og idéer hvis der måtte være et eller andet. Jeg kan heller ikke takke hende nok, for at have så meget tålmodighed, når det har handlet om en karakter der skulle godkendes, eller hvis der har været noget andet. 

Søde og dejlige Helli har også altid været nem at skrive med, og trådet med (selvom det kun er for nyelig jeg er begyndt at tråde med hende igen) *eyes lidt utilfreds Helli* xD Men generelt er hun bare en dejlig person, og helt sikkert en person alle burde kende, og møde. 

Så videre inden det bliver en lang roman om Helli! 8D 

1: Har en super sød højde! jeg kan huske jeg blev lidt overrasket første gang jeg mødte Helli, fordi jeg troede hun var lidt højere (sorry Helli <3) Men hun har virkelig en mega sød højde, det er vildt nuttet 

2: Er en smuk kvinde, både udenfor som indeni. Har virkelig hjertet på det rette sted, og bringer generelt meget glæde, ligemeget om det er i chatten, over pm, eller discord

3: Er god til at lytte, hjælpe og generelt god til at løfte dårlig stemning, og putte et smil frem på andres ansigtet, så Helli uanset hvad bliv ved med at være dig, for du er virkelig fantastisk <3
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 18.12.2020 20:58
18 December! 
wow næste uge er der juleaften :0 
det er vildt, vi er kommet så langt igennem måneden! *jubler*

Dagens bogstav blev M, og den heldige person blev Murizz! *klapsalve* Murizz er en skøn og dejlig person, som jeg har været heldig at klinge meget hurtigt med, og mødt 2 gange faktisk *-*
det er mega fedt 8D for som sagt så er Murizz en person man er nød til at kende, og skrive med fordi hun altid er så åben, lytter altid plus altid er klar til at løfte dårlig stemning 

Udover det har hun et hjerte af guld, og en skøn humor, som man ikke kan andet end at blive glad af. Murizz er en smuk kvinde udenpå som indeni, og hun har en mega sød højde også (hurra for små mennesker hehe) Jeg klingede hurtigt med hende, ligesom jeg altid nyder at tråde og skrive med hende, og synes alle burde prøve det for man kommer til at holde utrolig meget af Murizz <3 

Viiidere med the looove ;) *wink wink*

1: Super skønne og interessante karakter, som alle burde møde for man vil ikke fortryde det. Jeg har bestemt ikke fortrydt de tråde jeg har haft med Murizz, og nogle af hendes karakterer

2: Lytter og hjælper altid, uanset hvad det måtte være. Ligeså er hun super god til at komme med gode idéer, og give gode råd

3: Er generelt en hjertevarm, og skøn person som jeg er heldig at have fået chancen for at lære, selvom det ikke er vildt meget, så holder jeg af Murizz og det gjorde jeg ret hurtigt fordi hun er så skøn, så Murizz aldrig ændre dig for du er skøn som du er <3 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 19.12.2020 20:55
19 December! og vi har juleaften i næste uge
sikke dog som tiden går jo! 8D *hopper lidt af glæde*

Dagens bogstav blev F, og den heldige person blev Fisk! *jubler og kaster med glimmer* Jeg tror faktisk aldrig før, at jeg har mødt Fisk, men jeg er helt sikker på at jeg ville nyde og elske det. Hun er en skøn person, og super dejlig at skrive og tråde med. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er meget sikker på, at hun er smuk irl, som hun er som person. Det er bare en fornemmelse jeg har, for da jeg begyndte at skrive og tråde med hende, har hun bare været så super sød, og dejlig.

Hun er super nem at skrive med, og tråde med. Jeg kan ikke andet end at smile, og blive glad når jeg skriver med hende, eller tråder med hende. Hendes karakterer er interessante, og hun har en god humor, og jeg ville ønske hun var mere på, for hun er virkelig en skøn person <3

Videre med noget kærlighed! 8D 

1: Super nem at skrive med, jeg klingede hvertifald hurtig med hende, selv uden jeg havde regnet med det. 

2: Er altid klar til at tråde, hvis man har nogle idéer, og selvom hun kan svare langsomt indimellem, så holde jeg af hendes svar, og de tråde jeg har med hende. 

3: En person alle burde skrive med, eller tråde med for hun er super skøn, og hendes svar er tit nogle man er vilde med. Ligeså er hun bare en sød person, som jeg hvertifald holder meget af, selv uden at kende hende sådan rigtigt 
Granny

Granny

Do your worst - always

2203
karakterer

Granny 19.12.2020 22:16
"Som jeg var sikker på, var en mand IRL" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du er så pisse skøn, Jinx. XD Kæft jeg grinede! Og dine komplimenter varmede virkelig <3 Hvis jeg ser dig omkring i byen, så får du en kæmpe high-five! XD

Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12