Beanstalks brilliante, berygtede brugere

Beanstalk

Beanstalk

BeanBoi

1767
karakterer

Beanstalk 19.11.2020 17:18
TANTO

Beskrivelse: Han er en halvdæmon, hvis erhverv er at være lejemorder og dusørjæger. Han lever på sine egne vilkår og tænker på sig selv før andre - i 95% af de fleste tilfælde. Hans attitude er at være kold og for nogen måske også kynisk, men det er hans væremåde. Han er her ikke for at lave venner. Det er i hvert fald ikke fokusset. Han er ikke den største fan af dæmoner, da hans far, dæmonen Bagludan, forrådede og slagtede hele hans menneskeligefamilie, hvorefter dæmonfaren 'kidnappede' sin søn for at opdrage ham på sin måde sammen med et hav af dæmonbrødre og -søstre. Han har ikke mange ejendele med sig. Han kan undvære stort set alt på nær dæmonsværdet, der var en gave fra Bagludan. Ikke, fordi han holdt faren kær. Det var sværdet, han holdt kært. Han vil ofre alt for sit sværd. Og sværdet har evnen til at transportere ham rundt i landet. Dette kræver en speciel dans og kræver meget chakra, så han kan ikke rejse konstant. Men han kan være alle steder i landet, bare med måde.
Hvad jeg søger:
- Andre dæmoner
- Mulige dusører eller mål, som han har pådraget sig i forhold til erhvervet
- Uenigheder og problemer
- Dybere plots
- Hvad end, du synes er sjovt 

BART

Beskrivelse: Han er forevigt fanget i det sekund, han blev myrdet i. Og i hans tilfælde var det som en spinkel, lille elleveårige dreng. Det eneste ar og andre grimheder på kroppen er arret fra mordet. Et ar på brystkassen, hvor klingen af Arasnés dræbte ham. Da han døde, blev resten af familien også dræbt, men kun Bart genopstod som en engel. De første par måneder som engel levede han som gadedreng, men efter at være kommet under vingerne på Ilaria, har han været med hende rundt i landet og hun har trænet ham, både i kamp og i at flyve med sine vinger. Han er alt andet end den største fan af mørkelver, som var racen, der dræbte ham og familien. Han kan stadig vågne op af mareridt i koldsved. Og han vil altid vågne i samme øjeblik, som klingen trængte igennem hans brystkasse. Og det ville være en løgn at sige, at han vågnede hver gang i tørre bukser af disse mareridt. Han og Ilaria rejser meget rundt i landet og med deres vinger, kan de komme hurtigt. Derfor kan han være mange steder i landet og være til rådighed for mange. Igen, bare med måde selvfølgelig.
Hvad jeg søger:
- Mørkelvere
- Andre engle
- Individer, der kan mødes, når Ilaria har voksenting at gøre
- Hvad end, du synes er sjovt

WINCHELL

Beskrivelse: Han er en lystmand bosat i Dianthos. Efter en barndom, hvor han selv vidste, han var det sorte får i familien, samt begge forældre ikke længere accepterede ham, valgte han at rejse og rejsen endte ham i Dianthos, hvor han lige siden har boet med det erhverv, han endnu har. Når han er i sit erhverv, går han under navnet 'Eros'. I starten gik han under sit rigtige navn, mene efter at have forbundet sig for tæt til en kunde, lærte han, at han skal være professionel med kunderne. Ingen følelser, hvis dette kan undgås. Og kunderne kan komme i alle størrelser, køn og racer. Han er ikke kræsen og vil i de fleste tilfælde gøre, hvad kunden vil have. Han arbejder i et bordel, men kan også med de rigtige forbindelser findes i hans eget hjem. Han er ikke sky for at tage kunder med hjem eller tage med kunder hjem i Dianthos - om det er deres rigtige hjem eller bare et værelse for en rejsende, der bare leder efter noget hygge.
Hvad jeg søger:
- Kunder
- Nordfolk, folk der kendte ham fra før Dianthos
- Måske individer, der ikke tror, de har brug for hygge, men han overtaler dem
- Andre lystfolk, der vil træne deres evner
- Individer, der finder hans erhverv forkert
- Bordelejer eller medarbejder i et bordel

Htqz

1844
karakterer

Htqz 19.11.2020 19:42
Du vil have dæmoner at lege med til den kære Tanto?

Jeg præsenterer fuldblodsdæmonen ( og synden Vrede )  Nadir. En dæmon der pt befinder sig i dianthos i skikkelsen af en af Lysets dronnings tjenestepiger i et forsøg på at få fat i det info han ved findes et sted på eller omkring paladset med oplysninger om hans fulde navn da han ikke ønsker at være underlagt en herre igen. Han ahr tidligere gennem et århundrede været 'ufrivillig tjener' for en Lysets Ridder og dennes familie, indtil han sammen med en anden dæmon formåede at miste sin herre og blive frigjort fra at skulle tjene herrens søn som vidste hans navn. 
Han har ikke selv været helt vidende om at han er en dødssynd før for omkring 4 år siden.

Og Zidiac, en Krystaldæmon der hovedsageligt befinder sig i og omkring Medanien. Hun tjener ex-bandelederen Samson, som størstedelen af Landet tror er død, men hun kender til sandheden, også om hans tilstand. 

af hlvblodsdæmoner har jeg Celyon, der er omvandrende og umådeligt energisk om end begyndtat være jævnt irriteret over visse folks racisme mod hende, bare fordi hends hår og øjne ikke er som andre... og at hun har en hale med blå ild for enden.

Samt Etheldred, en Lysets Ridder og Grevinde.. der dog pt er lidt for gravid til at jeg tror hun befnder sig mange andre steder end i hendes hjem. ^^;;
Beanstalk

Beanstalk

BeanBoi

1767
karakterer

Beanstalk 17.12.2020 22:29
JONTAR AF KAZIMI

Beskrivelse: Han er en søn af den nuværende fyrste, Sephyran, og er dermed en adelig og fyrstesøn. Og dette kan tydeligt mærkes på ham. Førstehåndsindtrykket er ofte, at han virker til at være bedre end andre - eller i hvert fald føle sig som det. For hvordan kunne han ikke? Han er en Kazimi og endda højtrangeret i slavehandlen for sin slægt. Men selvom han ofte anser mennesker fra nedre klasser og racer anderkendt for at være nedenstående, er han ikke en komplet nar. Han kan virke som en og er det nok i mange tilfælde, men han er endnu stadig et menneske. Og som sin far er han ikke sky for at være glad for andre - selvfølgelig med måde og omhu. Ingen grund til at have rygter om en Kazimi til at florere. Ikke efter det, der hændte med moderen. Som de fleste af fyrstens ægte børn bor han på Kazimi paladset i hjertet af Balzera.
Hvad jeg søger:
 - Slaver
 - Andre slavehandlere fra slavemarkedet
- Mulige slavekøbere
- Andre adelige 

- En kommende hustru - måske arrangeret, måske ikke?

- Mænd og kvinder

Beanstalk

Beanstalk

BeanBoi

1767
karakterer

Beanstalk 22.12.2020 20:04
Hope gav mig inddirekte en interessant i det til et plot for min karakter, Bart. Bart er nemlig en engledreng og derfor vil han være meget lukrativ på slavemarkedet, tænker jeg. Det omhandler egentlig, at han en dag, hvor han er alene, fordi Ilaria skal noget, hvor han ikke er med. Og her vil han blive 'opdaget' af en slavefanger - en andens karakter - og derefter sendt ud på slavemarkedet, hvor han efterfølgende kan blive reddet. Derfor tænker jeg, jeg søger et par karakterer i forhold til plottet:

- Slavefanger - den, der finder Bart og tager ham. Der er ikke mange krav her. Bart er en lille dreng og er ikke den stærkeste til sine evner, så det kræver ikke meget at fange ham, tænker jeg. Og hvis det skal blive endnu nemmere at fange ham, kan det være en af de mørkere racer, for så tør Bart ikke noget, for de skræmmer ham. Dog er dette ikke et krav, bare en ide, hvis ikke man tror, ens karakter kan 'fange' en dreng. Denne er fundet i form af Isaac!
- Eventuel slavehandler, der sælger eller køber ham. Her har jeg heller ingen krav. Slavehandleren må gerne være grov og ikke den sødeste, hvis det er. Denne er fundet i form af delvist Isaac!
- En midlertidig ejer, inden han bliver reddet - ergo, ham/hende, der har købt ham. Igen, heller ikke de største krav her. Det kommer helt an på, hvad den mulige midlertidige ejer vil have brug for. Den kan være alt fra en adelig, der bare vil have en engledreng, til en, der bare vil have et barn i nærheden, til en, der har mere dystre og mørke tanker i hovedet. Denne er fundet i form af Mizech!
- En redder, der finder ham og redder ham ud af slavemarkedet for at blive genforenet med Ilaria. Den her skal det nok bare være realistisk, at karakteren vil og redder ham fra slavesituationen.

Selvfølgelig kan nogle af rollerne slåes sammen, hvis dette er. Slavefangeren kan snildt også være slavehandleren, eller slavehandleren kan også vælge at beholde Bart og dermed blive ejeren.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8