Keefer

Keefer

471
karakterer

Keefer 13.11.2020 16:16
Elsker søges til Erneylls residenspalæ i Dianthos!
Amelia af Erneyll har akut behov for en diskret og erfaren person, der trygt (og forholdsvist hurtigt) kan indvie hende i de seksuelle samværsformer. Ønsket er at finde en person, der har kendskab til elskovens uanede muligheder og som kan bistå som professionel hjælper, så Amelia på bedste vis kan fyldes med lyst, velvillighed og 'pift'.

Er det dig?

Ægteparret Erneyll afholder audiens, hvor du vil have mulighed for at vise dit værd.
Hver ansøger vil som standard få afsat 20 minutter, hvor vurderingen af ansøgerens egnethed vil være i centrum. 
For at komme i betragtning kræves det at du i denne tidsperiode udviser komplet samarbejdsvillighed og efterkommer ethvert ønske som enten Athelstan eller Amelia måtte have.

Stillingen vil være tidsbegrænset. Du vil blive betalt for dine kvalifikationer – kreativitet og hurtighed vil tælle op. Såfremt du findes egnet, vil der være obligatoriske specifikationer som vil blive gennemgået sammen med husets herre.

//OOG:
Ja, det er helt korrekt. Amelia har brug for at mere indbydende indeklima.
Og da Athelstan har tilredet nok heste i sit liv, søger ægteparret nu en med de rette færdigheder, der kan hjælpe med at gøre Amelia til en optimal hustru.

Jeg er en kæmpe fan af brugerinddragelse, så derfor spørger jeg nu jer, skønne brugere på KL, om i ville være interesseret i at kaste en potentiel elsker i puljen.
Med fokus på absurditet, grænseløshed og morskab er målet at lave en tråd, hvor Athelstan og Amelia får mulighed for at udsætte en eller flere personer for nogle forskellige prøvelser.
Om det ender med en reel elsker til Amelia er ikke vigtigt – så du skal endelig ikke holde dig tilbage fra at kaste din karakter ind i det – der er ingen binding!

Konkret forestiller vi os det sådan her:
1. der er forhåbentlig nogle som vil være med (måske kan man endda bare smide en NPC ind?)
2. Vi laver en rækkefølge, så vi alle ved hvornår hvilken karakter skal på banen, præcis som ved en rigtig audition
3. Tråden vil foregå som alle andre tråde, forskellen er bare at det kun vil være Athelstan og Amelia som er til stede hele tiden. Ansøgere (alle andre karakterer) vil komme ind i tråden på tur (aftalt på forhånd) og vil højst sandsynligt kun have 2-4 indlæg, før Athelstan eller Amelia sender ansøgeren ud og kalder en ny ind.
4. Tråden vil fungere bedst hvis det er ret korte indlæg - primært dialog og handling. (Og hvis der er flere end én ansøger, høhø)

Har I spørgsmål, må I meget gerne skrive.
Det er udelukkende tænkt som en sjovt, lille ting vi kan være fælles om.
Som sagt: Målet er ikke at finde en elsker, men mere en mulighed for at afprøve nogle karakterers grænser og sætte dem i uvante situationer.

Vi ser frem til at lege med jer! 
Juicy og Keefer
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 13.11.2020 16:26

Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 13.11.2020 16:30
Ompries melder sig!
Vuze

Vuze

1614
karakterer

Vuze 13.11.2020 16:37
Det vil sikkert være upassende nu han er hertug, men melder også Merek x)
Blæksprutten

Blæksprutten

<コ:彡

3314
karakterer

Spørg ikke hvordan. Spørg ikke hvorfor.

Jeg melder min champion Sibalghym.
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 13.11.2020 16:46
*Skubber Dain frem i spotlyset* 
Han er altid klar, ligemeget hvad XD 
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 13.11.2020 16:51
Efter meget gruppepres, så er Maximillian klar til det xD

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 13.11.2020 17:04
Hvis Sibal kommer, kommer Sidka også! (hvis Sprutte også har lyst <3)

Og ellers må jeg finde på en npc til jer <3 
Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
karakterer

Hope 13.11.2020 17:05
Edit: Ønskekaninen er sat lidt på hold!
 Så spring mig over <3
Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.
Lux

Lux

De-luxe

4077
karakterer

Lux 13.11.2020 17:55
Radha volunteer as tribute. 
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 13.11.2020 19:03
Jeg smider også gerne Victoria ind! Hun har i al fald rigeligt med erfaring at trække på!

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 8